پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 10 مرداد 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 مرداد 1400 خبر آنلاین 2 مرداد 1400 خبر آنلاین 3 مرداد 1400 خبر آنلاین 4 مرداد 1400 خبر آنلاین 5 مرداد 1400 خبر آنلاین 6 مرداد 1400 خبر آنلاین 7 مرداد 1400 خبر آنلاین 8 مرداد 1400 خبر آنلاین 9 مرداد 1400 خبر آنلاین 10 مرداد 1400 خبر آنلاین 11 مرداد 1400 خبر آنلاین 12 مرداد 1400 خبر آنلاین 13 مرداد 1400 خبر آنلاین 14 مرداد 1400 خبر آنلاین 15 مرداد 1400 خبر آنلاین 16 مرداد 1400 خبر آنلاین 17 مرداد 1400 خبر آنلاین 18 مرداد 1400 خبر آنلاین 19 مرداد 1400 خبر آنلاین 20 مرداد 1400 خبر آنلاین 21 مرداد 1400 خبر آنلاین 22 مرداد 1400 خبر آنلاین 23 مرداد 1400 خبر آنلاین 24 مرداد 1400 خبر آنلاین 25 مرداد 1400 خبر آنلاین 26 مرداد 1400 خبر آنلاین 27 مرداد 1400 خبر آنلاین 28 مرداد 1400 خبر آنلاین 29 مرداد 1400 خبر آنلاین 30 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۹    
گرمای هوا همراه با وزش بادهای داغ آفریقایی در ایتالیا باعث گسترش آتش در 30 نقطه شده و هزاران نفر مجبور به تخلیه خانه هایشان شده اند. منبع: صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۲    
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار از رقابت 552 داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته به میزبانی دانشگاه بین المللی چابهار خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۶    
سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، گام های بلندی برای جهش سرانه ورزشی این دیار برداشته که احداث دهکده ورزشی پیل بند با مجموعه های متعدد ورزشی از جمله آنهاست بطوریکه از آن ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۸    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: از ابتدای طرح دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی تاکنون تعداد 1273 خودرو در سطح استان رایگان دوگانه سوز شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۷    
مرکز حامی به منظور حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده در فضای مجازی در فرهنگسرای شهر یزد افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۸    
شرق نوشت: یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: کافی است طرح صیانت از فضای مجازی شش ماه اجرا شود، مردم می فهمند که حتی برای آب خوردن و ارتباط با دوستان و آشنایان خود از طریق فضای مجازی باید از جبهه پایداری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی لرستان ، اظهار کرد :اسکیت یک ورزش جذاب خصوصا برای جوانان و نوجوانان وبویژه نونهالان و خردسالان است که مورد اقبال خانواده ها نیز می باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۴    
استاندار یزد با اشاره به نرخ 11 درصدی بیکاری در استان گفت: نرخ بیکاری در استان یزد از دو سال پیش تاکنون 2 درصد کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۳    
استاندار قزوین گفت: آمار قزوین روند صعودی دارد و وضعیت خطرناک ارزیابی می شود و هرگونه سهل انگاری در روند مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۶    
با حضور رییس جمهوری و به شکل ویدیو کنفرانس، ساختمان شعبه سه تامین اجتماعی استان قزوین به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سامانه جامع خودکار هواشناسی RVR در فرودگاه بین المللی دشت ناز راه اندازی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۱    
ایسنا نوشت: اسماعیل بنایی، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنگام تجاوز رژیم متجاوز صدام به خاک کشورمان، به قیامی جانانه علیه دشمن برخاست و همانند سایر جوانان فداکار وطن ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۹    
مهر نوشت: معاون کل وزارت بهداشت، در ارتباط با ابعاد مختلف پیک پنجم کرونا که با سویه غالب دلتا همراه شده است، توضیحاتی ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از غرق شدن جوان 15 ساله ای در سد کلان شهرستان ملایر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی با هدف کاهش معضلات ترافیکی و حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان با حضور 13 اکیب خودرویی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۳    
نماینده همدان از اختصاص 347 میلیارد تومان، برای اتصال پروژه های استراتژیک جاده ای همدان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری مراسم محرم،گفت:شیوه نامه ها و دستورالعمل اجرایی به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسیده و به تمامی هیئات مذهبی استان ابلاغ می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جوان مصاحبه ای را با رتبه های برتر کنکور و رمز موفقیت آن ها انجام شده که در ادامه می خوانید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۵    
فارس نوشت: دولت، مصوبه حذف سقف افزایش حقوق کارمندان در سال جاری را اصلاح و مجددا بر رعایت سقف مندرج در تبصره 12 قانون بودجه یعنی 2.5 میلیون تومان تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۹    
سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس به رکورد 100 برد با پیراهن سرخ پوشان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۷    
روزنامه کیهان نوشت: معاون فنی و امور گمرکی سازمان گمرک می گوید؛ 7 میلیون تن کالای اساسی در گمرکات و بنادر رسوب کرده اما برخی مراکز دولتی این را طبیعی و عادی می دانند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۶    
حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به طرح موسوم به صیانت از کاربران در فضای مجازی پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۱    
ایسنا نوشت: محبوب ترین ارز دیجیتالی در گذر پرقدرت از 42 هزار دلار ناکام ماند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۵۲    
روزنامه جوان نوشت:روضه خوانی های دولت بایدن برای برجام حتی قبل از روی کارآمدن دولت ابراهیم رئیسی شروع شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ روند ابتلای مردم جنوب غرب خوزستان (شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان) به کرونا را صعودی خواند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۴۸    
روزنامه جوان نوشت:هر آمدنی را رفتنی است. اما در هر رفتنی نمی توان تا به این اندازه به آمدن امید امیدوار بود که با رفتن دولت تدبیر و امید !
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۲    
محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های المپیک توکیو مقابل حریفی از کوبا به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۳۱    
جماران نوشت: جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: موفقیت هایی را که در انتخابات به وجود آمد، نوعی تکامل طبیعی می دانم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۲۷    
روزنامه کیهان بخشی از مصاحبه خود با حجت الاسلام پارسانیا را در باره جلسه برخی روحانیون با رهبرمعظم انقلاب که بعد از انتخابات 88 برگزار شده است، منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۱۸    
کیهان نوشت:ظریف، اساس اعتماد در روابط بین الملل را بی پایه و اساس دانست و گفت روابط بین الملل محل اعتماد کردن نیست حتی به هیچ کشور همسایه ای هم نمی شود اعتماد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ عبرت آیندگان بخش هایی از بیانات سال 1391 رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ی تجربه ی اعتماد به آمریکا را برای نخستین بار منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۵:۵۹    
پرسپولیس لیگ بیستم را با فاصله 11 امتیازی با استقلال به پایان برد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۶:۱۳    
دهمین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو با رقابت قایقران ایران آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۱:۲۹    
در حاشیه برگزاری نشست امروز هیات دولت که آخرین نشست رسمی هیات دولت دوازدهم بود، حسن روحانی و اعضای کابینه عکسی یادگاری در حیاط ساختمان پاستور گرفتند. منبع: تسنیم 265 256
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۹    
نجاح محمد علی در برنامه زنده شبکه روسیاالیوم به کارشناس ضد ایرانی بحرینی کنایه زد و گفت: بحرین تا دیروز یکی از استان های ایران بود اما امروز با اسرائیل علیه ایران متحد شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۰:۱۳    
ظاهر عجیب ریون ساندرز ورزشکار پرتاب وزنه بانوان آمریکا که به مدال نقره در توکیو رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۴    
ایرنا نوشت: درگیری در منطقه "الخلده" در جنوب بیروت که در نتیجه آن سه تن کشته و چند تن دیگر زخمی شدند، مقامات و احزاب سیاسی لبنان را به واکنش واداشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۸    
اولین تصاویر از کشتی اسراییلی بعد از حمله در دریای عمان را ببینید. این کشتی روز جمعه مورد حمله قرار گرفت و 2 نفر (یک انگلیسی و یک رومانیایی) کشته شدند. عامل حمله مشخص نیست. منبع: خبرفوری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۹    
محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با برنامه تلویزیونی از ماجرای شنیده نشده تذکر رهبر انقلاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مذاکره با آمریکا گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۷    
مهر نوشت: همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه زنی ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی ترین وزارتخانه افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۸    
روز یکشنبه بازار طلا و سکه در شرایطی به کار خود پایان داد که برخلاف ده روز گذشته، این بازار با کاهش قیمت روبرو شد به طوری که سکه امامی به زیر 11 میلیون و 200 هزار تومان رسید و طلای 18 عیار نیز زیر یک ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۴    
حامد لک گلر پرسپولیس به حواشی پیش آمده بین او و کریم باقری واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۸    
دیشب در دیداری دوستانه، تیم پورتو پرتغال 5 بر 3 مقابل لیون فرانسه به پیروزی رسید که در این بازی مهدی طارمی در دقیقه 84، گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای ایران را مسئول حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان دانست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۹    
فارس نوشت: یک گروه وابسته به پ ک ک عصر یکشنبه به وقت تهران مسئولیت آتش سوزی در جنگل های آنتالیا در ترکیه را بر عهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۹    
روند افزایش قیمت کالاهای اساسی و برخی مواد غذایی همچون مرغ که وضعیت معیشتی مردم را با چالش های اساسی روبرو کرده، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرارا شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۹    
فارس نوشت: دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس ضمن همراهی با ادعاهایی مقام های رژیم صهیونیستی، ایران را پشت حمله ادعایی به کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان دانست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۷    
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: دستاوردهای دولت تدبیرو امید در صنعت هسته ای بی بدیل است و سازمان انرژی اتمی ایران ثابت کرد که حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۴    
ایرنا نوشت: شبکه طلوع نیوز یکشنبه شب گزارش داد که درگیری میان نیروهای دولت و طالبان در بخش هایی از شهر هرات افغانستان برای چهارمین روز پیاپی ادامه دارد و شدت بیشتری گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۰    
گفتگوی منتشرنشده رهبر انقلاب با آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره بی نتیجه بودن مذاکره با آمریکا را ببینید. منبع: Khamenei.ir
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۸    
ایرنا نوشت: منابع خبری عراق شامگاه یکشنبه اعلام کردند که کاروان لجستیکی نظامیان آمریکا در استان "الدیوانیه" منهدم شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۹    
ایرنا نوشت: وزارت دفاع ترکیه عصر یکشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی این کشور در شمال عراق ادامه خواهد یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۸    
افراد ناشناس به تشییع کنندگان پیکر "علی شبلی" در منطقه خلده تیراندازی کردند. در این اتفاق دو نفر شهید شدند و شمار دیگری در تیراندازی به سمت تشییع کنندگان شهید شبلی در منطقه خلده در جنوب بیروت زخمی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۳    
کاربران خبرآنلاین نظرات و پیشنهادات متفاوتی درباره کابینه دولت سیزهم مطرح کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۹    
سرمربی سابق تیم ملی والیبال به تمجید از بازیکنان تیم ملی پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۲    
قیمت انواع تلویزیون پرفروش در بازار اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۳    
تلاش ویژه توخل، مربی آبی های لندن برای جذب هالند ستاره باشگاه دورتموند، سوژه کارتونی شد که در فضای مجازی منتشر شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۹    
در ست پنجم دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن و در شرایطی که بازیکنان دور آلکنو جمع شده بودند تا نکات فنی اش را گوش کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۹    
ایرنا نوشت: برای اطمینان از اصالت سکه و پیگیری اشکال احتمالی در معامله، خریداران حتما به واحدهای کسبی دارای جواز سکه اتحادیه طلا، جواهر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۲    
مهلت ابلاغ رأی پرونده النصر در شکایت از باشگاه پرسپولیس از سوی دادگاه عالی ورزش اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۹    
پس از آنکه ورزشکاران پرش ارتفاع ایتالیا و قطر رکورد یکسانی از خود به جای گذاشتند، داور مسابقه برای تعیین تکلیف مدال طلا از آنها خواست یک بار دیگر مسابقه دهند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۳    
ایرنا نوشت: کاردار موقت روسیه روز یکشنبه به دلیل با آنچه که اظهارات اهانت آمیز " ولادیمیر ژیرینفسکی " نماینده دوما خوانده شد، به وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۶    
تلاش منچستریونایتد و پاری سن ژرمن برای جذب پل پوگبا در فصل جدید رقابت های فوتبال اروپا سوژه کارتونی از عمر مومانی در سایت گل شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۹    
در دومین روز هفته همزمان با افزایش نرخ ارز از ابتدای هفته تاکنون روند افزایش قیمت ها در بازار خودرو شدت بیشتری گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۸    
محمد حسین کنعانی زادگان رسما قرارداد خود را با باشگاه الاهلی قطر به امضا رساند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۳    
مسعود ضیایی زردخشویی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به تصویب طرح جنجالی مجلس برای محدود سازی دسترسی به اینترنت واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۹    
در اتفاقی نادر در المپیک یک مدال طلا به دو ورزشکار ایتالیایی و قطری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۷    
ایسنا نوشت: رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اظهارات جو بایدن درباره "مشکلات پوتین" را به تمسخر گرفت و گفت: این گونه تصور می کنم که جن ساکی این گزارش را تهیه کرده نه سازمان اطلاعات آمریکا.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۵    
لحظات اطفای حریق در مارماریس ترکیه با هواپیمای مدل ایلیوشین متعلق به ایران را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۵    
در دیداری تدارکاتی فاینورد مقابل دن هاگ در حضور بازیکن ایرانی خود به تساوی دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۹    
امیر خوش خبر درباره شرایط تیم ملی ایران در المپیک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۷    
ایسنا نوشت: محمود دست پیش، شاعر و چهره پیشکسوت زبان و ادبیات آذری و فارسی در سن 87سالگی از دنیا رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: با امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری ابلاغ شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از بازی با ژاپن، با چشمانی گریان و با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۰    
عضو مجمع روحانیون مبارز در توییتی نوشت: مین پخش کن های حرفه ای توجه کنند که از این به بعد دولت خودشان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در هیچ جنگی غافلگیر نمی شویم و دشمن را در اقصی نقاط منطقه زیر نظر داریم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۸    
یاکوبس، دونده ایتالیایی در مسابقه فینال دوی 100 متر مردان المپیک توانست این مسافت را در 9.80 ثانیه طی کند و عنوان سریع ترین مرد المپیک توکیو را بدست بیاورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۸    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: والیبال در مسیر رشد و توسعه است و حمایت شود در المپیک پاریس روی سکو قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۶    
سقف پرداختی در قالب کارت اعتباری مرابحه به مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۹    
حق دسترسی آحاد بشر به امکانات و پیشرفت های علمی روز دنیا و بهره مندی از آنها بصورت تساوی و نقش این امکانات جدید در توسعه پایدار و پیشرفت کشورها درابعاد مختلف علمی و بهداشتی ودرمانی و اقتصادی و تولیدی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۹    
مدت استراحت بازیکنان پرسپولیس در تعطیلات بین دو فصل مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۹    
کیومرث کرده پس از شکست ایران مقابل ژاپن احساساتی شد و گفت: اشتباهاتی رخ داد که می شد جلوی آن ها را گرفت. ادامه صحبت های او را در ویدیو ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۷    
سلسله نشست های بندباز ، تاملاتی درباره تئاتر ایران، شنبه 9 مرداد میزبان آتیلا پسیانی کارگردان و بازیگر عرصه تئاتر بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۱    
فارس نوشت: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۰    
ایرنا نوشت: رییس جمهوری گفت: افتتاح پروژه های دولت خاری در چشم آن هایی بود که علیه ایران توطئه هایی را طراحی کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۸    
ایسنا نوشت: مرکزخریدی با نما و سقف شیشه ای و سازه های دکوراتیو استیل واقع در خیابان فرشته خودنمایی می کند؛ بوتیکی برای مشتری با سبک و سلیقه خاص.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۲    
فارس نوشت: معاون دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، از انتشار بیانات مهم منتشرنشده رهبر انقلاب در گفت وگو با مرحوم هاشمی رفسنجانی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۱    
ایسنا نوشت:خواهر رهبر کره شمالی اعلام کرد، اگر کره جنوبی با آمریکا مانور نظامی مشترک خود را بزگزار کند به عزم دو کره برای احیای روابط ضرر خواهد زد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۸    
علی شبلی یکی از اعضای جنبش حزب الله لبنان، شامگاه شنبه در مراسم عروسیش در شهر خلده در جنوب لبنان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۸    
در روز 10 مرداد 1400 اتفاق های زیادی در دنیای ورزش افتاد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۸    
صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در انتقاد به برخی روندهای قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۷    
رئیس فدراسیون والیبال پس از حذف این تیم از سی و دومین دوره بازیهای المپیک گفت: قول داده بودیم که تیم ملی جزو چهار تیم برتر دنیا شود اما نتوانستیم به قولمان عمل کنیم؛ مردم ما را ببخشند!
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۶    
مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: شرمنده مردم شدیم چون باید پیروز می شدیم و صعود می کردیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۹    
ویروس کرونا با شدت تمام بازگشته است و با ثبت بیماران جدید 32 هزار و 500 نفری در یک روز به قله موجی بازگشت که مسولان وزارت بهداشت می گویند این موج هنوز ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۳    
فرماندار ویژه شهرستان آبادان با اشاره به رشد 200 درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری نسبت به پارسال، از اختصاص 91 میلیارد تومان بودجه به این شهرستان در سال 1400 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس جمهور در هشتاد و هشتمین و آخرین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید در دولت دوازدهم، طرح های ملی وزارتخانه های نفت و کشور و سازمان های انرژی اتمی و تأمین اجتماعی را در استان های مختلف کشور از طریق ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۳    
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفت: تلاش کردیم که جز چهار تیم برتر المپیک باشیم اما متاسفانه این امر محقق نشد. منبع: ایرنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام دادگاه عالی کیفری بحرین علیه بانک مرکزی و چند بانک دیگر کشورمان و جریمه آنها به اتهامات واهی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
مهر نوشت: ارزش هر یونیت صندوق دارا یکم که در زمان عرضه اولیه تا 30 هزار تومان افزایش یافته بود، در معاملات امروز به 11 هزار 500 تومان و تا نزدیکی نرخ زمان پذیره نویسی (10 هزار تومان) کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۰    
ایبنا نوشت: جرج ار.ار.مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و خالق مجموعه داستانی مجموعه ترانه و یخ در آخرین گفتگویش با رسانه ها از ادامه داستان آخر این مجموعه خبر داده است .