پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 24 مرداد 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 مرداد 1400 خبر آنلاین 2 مرداد 1400 خبر آنلاین 3 مرداد 1400 خبر آنلاین 4 مرداد 1400 خبر آنلاین 5 مرداد 1400 خبر آنلاین 6 مرداد 1400 خبر آنلاین 7 مرداد 1400 خبر آنلاین 8 مرداد 1400 خبر آنلاین 9 مرداد 1400 خبر آنلاین 10 مرداد 1400 خبر آنلاین 11 مرداد 1400 خبر آنلاین 12 مرداد 1400 خبر آنلاین 13 مرداد 1400 خبر آنلاین 14 مرداد 1400 خبر آنلاین 15 مرداد 1400 خبر آنلاین 16 مرداد 1400 خبر آنلاین 17 مرداد 1400 خبر آنلاین 18 مرداد 1400 خبر آنلاین 19 مرداد 1400 خبر آنلاین 20 مرداد 1400 خبر آنلاین 21 مرداد 1400 خبر آنلاین 22 مرداد 1400 خبر آنلاین 23 مرداد 1400 خبر آنلاین 24 مرداد 1400 خبر آنلاین 25 مرداد 1400 خبر آنلاین 26 مرداد 1400 خبر آنلاین 27 مرداد 1400 خبر آنلاین 28 مرداد 1400 خبر آنلاین 29 مرداد 1400 خبر آنلاین 30 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲    
ایسنا نوشت: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام رئیسی با مطرح کردن چند سوال در مورد کابینه خواستار پاسخ وی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۸    
ایلنا نوشت: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از لغو طرح ترافیک در روزهای 25 لغایت 30 مردادماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۹    
باشگاه استقلال به غیر از پیشنهاد آاک آتن هنوز درخواستی برای جذب مهدی قایدی نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۸    
تمرینات دو تیم شهرداری و آذرباتری ارومیه برای حضور در لیگ برتر والیبال آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۹    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای، از مستأجران خواست در زمان ثبت نام وام ودیعه بانک عامل را انتخاب کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۰    
ایرنا نوشت: هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون و خانواده علی سلیمانی در مراسم بزرگداشت آن مرحوم از اخلاق، تعهد، ولایی بودن و تلاش 30 ساله او در عرصه فرهنگ و هنر کشور گفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۷    
دستورالعمل اجرایی قانون بودجه سال 1400 کل کشور در ارتباط با درآمد کاربران دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده در رسانه های کاربر محور ابلاغ شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۰    
ایلنا نوشت: عارف در یادداشت اینستاگرامی نوشت که برای من بسیار دردناک و حزن انگیز است که در سایه سوء مدیریت ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی و عدم رعایت شایسته دستورالعمل ها در سوگ عزیزان خود بنشینیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۳    
بانک مرکزی با تاکید بر تعطیلی شعب بانک ها، در بخشنامه ای به شبکه بانکی ضرورت تامین اسکناس کافی در دستگاه های خودپرداز بانکها در روزهای تعطیل پیش رو و نحوه فعالیت سامانه های ساتنا ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۱    
ایسنا نوشت:نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان به ویروس کرونا مبتلا شد و هم اینک در قرنطینه به سر می برد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۸    
مهر نوشت: معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، در خصوص رایگان شدن تست های تشخیصی کرونا در بیمه سلامت توضیحاتی را ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۸    
مراسم سوم علی سلیمانی در بهشت زهرای تهران بر سر مزار وی به همراه همسر و دخترش و جمعی از دوستداران برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۸    
جانشین رئیس پلیس راهور در گفتگو با برنامه تلویزیونی راجع به تجمع مردم در خروجی ها گفت: برخی خودروها به امید بازشدن خروجی استان ها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۸:۱۶    
ایران نوشت:مرد شیاد که برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش خود را قاضی و بازپرس دادسرای تهران معرفی کرده بود در یزد شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۹    
در زمان تعطیلات کرونایی مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ماندن در خانه می توانند زنجیره کرونا را قطع کنند، اما با رفتن به سفرهای غیر ضروری، باعث افزایش تلفات روزانه کرونا می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و سخنران مذهبی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۶:۵۹    
شرکت امریکایی Looking Glass از نسل دوم نمایشگرهای هولوگرافیک سه بعدی خودش رونمایی کرد. با کمک این نمایشگرها می شود محتوای سه بعدی را بدون نیاز به عینک از زوایای مختلف مشاهده کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک متخصص تغذیه روسی نسبت به عدم شستن هندوانه قبل از شروع برش هشدار داده؛ زیرا ممکن است باعث بروز مشکلات روده ای زیادی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۳۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:استامینوفن از جمله داروهای پرمصرفی است که می تواند خطر ابتلا به بیماری های کبدی را برای شما افزایش دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۶:۲۹    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در استان تهران اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شود احتمال دارد در هفته آینده به قله موج پنجم برسیم و بعد از آن روند نزولی داشته باشیم. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۶:۴۰    
ایران نوشت:در پی اعلام خبری از سوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی تهران بزرگ مبنی بر فروش واکسن تقلبی کرونا توسط فردی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۳۸    
نکاتی بهداشتی برای نذری دادن که باید در ایام کرونا رعایت شود را بشناسید.منبع:رسالت نیوز 266 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۹    
مراسم عزاداری شب هفتم ماه محرم الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما 264 256
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دستورات مهمی پیرامون بودجه کل کشور صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۶    
فارس نوشت: سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله تأکید کرد که آنچه در شهر عکار واقع در التلیل در شمال لبنان رخ داد، اندوهبار و دردناک است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۸    
دلایل علمی زیادی وجود دارد که اثرات مضر مصرف زیاد قند و شکر را بر سلامت انسان نشان می دهد. بسیاری از این شواهد، علمی و اثبات شده هستند و تردیدی درباره آنها وجود ندارد. منبع: تبیان 264 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۹    
تصاویری از ازدحام مردم که در حال سوار شدن به هواپیمای C-17 برای ترک افغانستان هستند را ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۸    
ارلینگ هالند در دو بازی نخست دورتموند در بوندسلیگا موفق به ثبت 5 گل و 3 پاس گل شد تا رکورد جدیدی از خود به جای بگذارد. سایت گل با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۴    
خبرورزشی نوشت:این روزها که طالبان در افغانستان جولان می دهند، باز هم در ورزش بسیاری یاد نادیا ندیم و سرگذشتش که طالبان تأثیر بزرگی روی آن داشته اند، در یاد همه نقش بسته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۹    
به دلیل شدت گسترش ویروس کرونا در موج پنجم و با اعلام تعطیلی سراسری، محدودیت های تردد بین استانی از روز دوشنبه 25 مرداد تا روز شنبه 30 مرداد ماه اعمال می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۸    
محمد نصرتی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس معتقد است تیم ملی ایران علاوه بر اینکه با دراگان اسکوچیچ به جام جهانی صعود می کند، توانایی صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را هم دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۸    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: اگر قیمت یک واحد مسکونی معمولی 70 تا 80 متری را در نظر بگیریم و بر درآمد سالانه افراد تقسیم کنیم، به رقم های عجیبی می رسیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهور با اشاره به تعطیلی اضطراری 5 روزه با هدف مهار کرونا گفت:این تعطیلات نباید وقفه ای در خدمت رسانی و انجام وظایف دستگاه ها ایجاد کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۴    
آنچه که می خوانید مهترین تحولات امنیتی افغانستان در پی تصرف کاخ ریاست جمهوری توسط طالبان است:
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۷    
ایسنا نوشت:بوریس جانسون در یک سخنرانی زنده تلویزیونی گفت: هیچ کسی نمی خواهد افغانستان جایی برای ایجاد و تغذیه تروریسم باشد یا به وضعیت قبل از 2021 بازگردیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۴    
ورزش سه نوشت:بی تردید یکی از بهترین ستاره های تاریخ فوتبال آلمان و جهان امروز در سن 75 سالگی فوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۳    
ورزش سه نوشت: دو دستیار ایرانی فراز کمالوند در تراکتور مشخص شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۷    
هئیت وزیران آیین نامه اجرایی اختصاص بخشی از عوارض شهرداری ها و دهیاری ها برای طرح کاهش آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و بهسازی محلات آسیب دیده حریم شهرها و سکونتگاه های غیررسمی را مصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۶    
اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۹    
در شش استان ایتالیا مقررات سختگیرانه کرونا بار دیگر برقرار شده و برگزاری مراسم و جشن در کلیه سواحل این کشور ممنوع است. منبع: صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: آدرس های غلط اقتصادی ندهیم، آدرس های درست بدهیم تا بتوانیم مشکل را ریشه یابی، شناسایی و برای آن راه حل اساسی پیدا کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به زودی به تهران بازخواهد گشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۹    
فارس نوشت: رسانه های صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از سقوط یک فروند پهپاد نظامی خود در سوریه خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۵    
به تازگی تصویری منشر شده که در آن تعدادی از اعضای طالبان در اتاق اشرف غنی در کاخ ریاست جمهوری عکس دسته جمعی گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۴    
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با انتشار اطلاعیه ای گفته بود که افراد این گروه حق ورود به شهر کابل را ندارند و قدرت از طریق گفت وگو و به صورت مسالمت آمیز انتقال خوهد یافت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۴    
سردار آزمون نقش پررنگی در تساوی تیمش مقابل لوکوموتیو داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۲۰    
باشگاه پدیده مشهد به شهرخودرو تغییر نام داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۴    
طالبان در بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به فرار رئیس جمهور و مقامات افغانستان و تخلیه نیروهای امنیتی این کشور، به اعضای خود دستور داده وارد کابل شوند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم در دیدارهای جداگانه با علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا مصری نایب رئیس دوم مجلس دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۱    
محمود صادقی درباره بازداشت دسته جمعی تعدادی از وکلای دادگستری به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۸    
با خروج اشرف غنی از افغانستان، گروه طالبان به تمام جنگجویان خود دستور داده که وارد کابل پایتخت افغانستان شوند. گفته می شود طالبان به کاخ ریاست جمهوری ورود پیدا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۶    
امروز ترافیک قابل توجهی در جاده های منتهی به شمال خبرساز بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۳    
نازنین جمشیدی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به افزایش مرگ و میر هموطنانمان به واسطه شیوع بیماری کرونا و همچنین زبانه کشیدن آتش جنگ در کشور افغانستان توسط طالبان پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۰    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص وضعیت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در افغانستان توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۸    
روند قیمت ها امروز نیز در بازار خودرو افزایشی بوده است؛ خودرو پراید 111 از 145 میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت 147 میلیون تومان رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۴    
فارس نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به عمق کم زلزله از سطح زمین گفت: تا کنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۴    
تسنیم نوشت: تیم ملی فوتبال عراق با هدایت دیک ادووکات هلندی در طول 180 دقیقه موفق به گلزنی نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۰    
ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال به طور رسمی با 3 بازیکن خود وارد مذاکره شده و منتظر پاسخ آنها برای تمدید قرارداد است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۴    
فارس نوشت: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وقوع زمین لرزه 3.9 ریشتری در بومهن گفت: احتمال وقوع زمین لرزه با شدت بالاتر وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۲    
وزیر امور خارجه ایران با انتشار توئیتی به تحولات اخیر امنیتی افغانستان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۴    
جمشید سماواتیان، نقاش پیشکسوت کشورمان، پس از ابتلا به کرونا، در خانه تحت درمان قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۵    
فارس نوشت: رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در واکنش به فرار اشرف غنی از این کشور گفت: رئیس جمهور سابق افغانستان افغانستان را ترک و کشور و ملت را در یک حالت قرار داد رفت و خداوند همراهش محاسبه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۸    
مهر نوشت: فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: یگان ها با آمادگی بسیار بالای خود، آسمان منطقه و فضای پیرامونی مرزهای کشور را رصد می کنند و آماده مقابله با هر گونه تهدید هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۰    
برخلاف محدودیت های اعمال شده و جریمه سنگین در نظر گرفته شده برای ترددهای بین استانی، ترافیک سنگینی در جاده هراز، به سمت شهرهای شمالی قابل مشاهده است. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۴    
ایسنا نوشت: حزب الله لبنان به انفجار کانتینرهای سوخت در شمال لبنان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۲    
کارشناس مسائل ترکیه و عراق در گفتگویی به با بررسی تحولات منطقه ای به تشریح تغییر نگاه بغداد و آنکارا در سیاست خارجی آنها نسبت به تهران پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۹    
فارس نوشت: ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای آمریکا و جهان فاجعه بار خواند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۴    
علیرضا جهانبخش نخستین بازی تیم فاینورد را در لیگ هلند از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۲    
تصویر زیر خروج اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان را در پی تسلط گروه طالبان بر اکثر مناطق این کشور را نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۹    
در ویدئویی زیر شاهد صحبت های دکتر اسدی متخصص ریه در ارتباط با تاثیرات غرغره آب نمک بر درمان کرونا باشید. منبع: سیمانیوز
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۹    
در روز 24 مرداد 1400 اتفاق های زیادی در دنیای ورزش افتاد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۸    
زلزله 3.9 ریشتری در شمال شرق تهران خوشبختانه خفیف بود، اما بخشی از یک سیاست اشتباه را به تصویر کشید؛ توسعه نامناسب در اطراف تهران.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تعداد پروازهای هوایی به یک سوم کاهش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۴    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد: آمریکا توانست هدف اصلی خود از حضور نظامی اش در افغانستان را محقق کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: چند هلیکوپتر برای انتقال کارکنان سفارت آمریکا بر بام ساختمان سفارت فرود آمدند و در حال خارج کردن نیروها و دیپلماتهای آمریکایی از کابل هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۵    
ایرنا نوشت: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" اعلان کرد که به رغم پیشروی نیروهای طالبان در افغانستان، به حضور دیپلماتیک در کابل به منظور کمک به ادامه فعالیت فرودگاه این شهر، ادامه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۴    
فارس نوشت: طالبان در بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به فرار رئیس جمهور و مقامات افغانستان و تخلیه نیروهای امنیتی به اعضای خود دستور داده وارد کابل شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۱    
ایرنا نوشت: آلمان روز یکشنبه در پی ورود نیروهای طالبان به پایتخت افغانستان، سفارت خود در کابل را تعطیل کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۹    
ورزش سه نوشت: دادستان تبریز در مورد حضور لک در دادسرای شهید بهشتی تبریز توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین، مرز استان های تهران و مازندران - حوالی بومهن را لرزاند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۹    
فارس نوشت: عدنان المسالمه سخنگوی رسمی کمیته مرکزی مذاکرات درعا وابسته به معارضان واقع در جنوب سوریه خبر داد که شنبه (روز گذشته) نشستی بین نمایندگانی از دولت سوریه، روسیه و مخالفان مسلح برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۷    
فارس نوشت:رئیس جمهور ترکیه همزمان با بحران در افغانستان و قدرت گرفتن نیروهای طالبان در این کشور نسبت به روند مهاجرت پناهجویان افغانستان به ترکیه هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۵    
حسین اسرافیلی، از شعرهای ضعیفی که در مجالس عزاداری خوانده می شوند، انتقاد کرد و دلیلش را ناآگاهی ادبی و تاریخی دانست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۴    
عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحهٔ ملی افغانستان، در پیامی ویدیویی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و درخواست ایجاد امنیت از نیروهای امنیتی کرد. منبع: آخرین خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۹    
فعالیت در فضای مجازی به همان میزان که می تواند مفید واقع شود،مضر و خطرناک است.خطر همواره در این فضا در کمین افراد، خاصه اشخاص نااگاه نشسته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۷    
ایسنا نوشت: رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) نیروی دریایی ارتش مستقر در رشت گفت: با تاکید فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) مبنی بر افزایش حضور نیروهای مسلح در عرصه مقابله به ویروس کرونا ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۷    
ایسنا نوشت: روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشت، آمریکا و دولت افغانستان از طالبان برای تشکیل دولت انتقالی موقت در این کشور مهلت خواستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۷    
فارس نوشت: طی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان فردیس، انبارهای بزرگ دپوی مواد شوینده و محصولات بهداشتی خارجی تاریخ گذشته کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۴    
یک مقام مسئول گفت: خودپردازهای شعب بانکی دارای مراکز پشتیبانی بوده و دائم رصد می شوند تا در ارائه خدمات، خللی ایجاد نشود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۳    
ایسنا نوشت: رسانه های افغان امروز، یکشنبه گزارش دادند، اشرف غنی کشور را ترک کرد، در حالیکه نیروهای طالبان در دروازه های کابل هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۳    
آذر منصوری در واکنش به تسلط طالبان بر افغانستان در توئیتی نوشت: این درد مشترک همه جهان، درمانی مشترک می خواهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۴    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری عراق بر ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخاباتی شفاف تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۹    
ایسنا نوشت: پاکستان با ابراز نگرانی از تحولات در افغانستان ، حمایت خود را از تلاش ها برای حل و فصل سیاسی در این کشور اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: مردم نباید برای پیگیری حقوق شان در دستگاه عدلیه دنبال پارتی باشند؛ حتی اگر یک مورد هم وجود داشته باشد زیبنده قوه قضائیه نیست. منبع: صداوسیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۹    
کتاب ایران و آمریکا؛ تاریخ یک رابطه: از 1720 تا 2020 که به تازگی به فارسی ترجمه و منتشر شده است، تاریخ 300 ساله و پر فراز و نشیب دو کشور را در 4 فصل و 26 بخش روایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۴    
فارس نوشت:پایگاه خبری هیل در یادداشتی نوشت، خروج سراسیمه و سریع آمریکایی ها از افغانستان، دولت جو بایدن را تحت انتقاد شدید متحدان و دشمنان واشنگتن قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۲    
افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه قرارداد دو ساله بست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۹    
ایسنا نوشت:در ادامه وقایع افغانستان مشاور مستعفی رئیس جمهوری افغانستان به العربیه گفت، اگر غنی در واگذاری قدرت تاخیر کند کشته خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۶    
محل وقوع زلزله تهران مرز استانهای تهران و مازندران - حوالی بومهن بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸    
براساس گزارش یک رسانه عراقی، دیدارهای خانگی تیم ملی فوتبال این کشور در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022، در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.