شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 4 مهر 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 مهر 1400 خبر آنلاین 2 مهر 1400 خبر آنلاین 3 مهر 1400 خبر آنلاین 4 مهر 1400 خبر آنلاین 5 مهر 1400 خبر آنلاین 6 مهر 1400 خبر آنلاین 7 مهر 1400 خبر آنلاین 8 مهر 1400 خبر آنلاین 9 مهر 1400 خبر آنلاین 10 مهر 1400 خبر آنلاین 11 مهر 1400 خبر آنلاین 12 مهر 1400 خبر آنلاین 13 مهر 1400 خبر آنلاین 14 مهر 1400 خبر آنلاین 15 مهر 1400 خبر آنلاین 16 مهر 1400 خبر آنلاین 17 مهر 1400 خبر آنلاین 18 مهر 1400 خبر آنلاین 19 مهر 1400 خبر آنلاین 20 مهر 1400 خبر آنلاین 21 مهر 1400 خبر آنلاین 22 مهر 1400 خبر آنلاین 23 مهر 1400 خبر آنلاین 24 مهر 1400 خبر آنلاین 25 مهر 1400 خبر آنلاین 26 مهر 1400 خبر آنلاین 27 مهر 1400 خبر آنلاین 28 مهر 1400 خبر آنلاین 29 مهر 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۰    
روز جاری، 4 مهر ماه و در سامانه نیما 171 میلیون دلار و با میانگین موزون نرخ دلاری معاملات 230,743 ریال معامله شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مهر نوشت: مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی از ورود ارزیابان یونسکو برای بررسی میدانی دو پرونده کاروانسرای ایرانی و الحاق جنگل های دیزمار به پرونده جهانی جنگل های هیرکانی در نیمه اول مهر و آبان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
یکی از آثار پربرکت اربعین حسینی ایجاد وحدت و همدلی در میان اعضای خانواده، جامعه و نیز جوامع مختلف است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۹    
ایسنا نوشت: دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به روند اعزام زوار حسینی به کربلای معلی، تمهیدات بازگشت به کشور را اعلام و تاکید کرد که امکانات حمل ونقل و پذیرایی برای زوار در هنگام بازگشت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۸    
میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۸    
مهر نوشت: مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تازه ترین جزئیات را از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۳    
مصاحبه ای از سیامک اطلسی، بازیگر و دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون که صبح دیروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت را ببینید و بشنوید. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۹    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از افزایش ضریب استفاده از خدمات خرید و فروش اینترنتی به دلیل شیوع کرونا در دو سال اخیر گفت و اظهار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۷    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین، یک بالگرد،30 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
ایلنا نوشت: شهروندان و مسافرانی که در مراسم راهپیمایی اربعین در تهران شرکت می کنند، می توانند از ابتدا تا پایان مراسم، فقط از تمامی ایستگاه های خط یک متروی تهران به صورت رایگان استفاده کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۹    
برنامه ماه در می زند در تازه ترین قسمت خود میزبان علی اکبر رحیمی رزمنده سابق بود که به روایت قصه حضور خود در جبهه های دفاع مقدس پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۴    
فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمن با درسی که از دفاع مقدس گرفته، جرات نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندارد و همواره با عملیات روانی در صدد تحریف حقایق و تضعیف ما هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۹    
تیم های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان امشب در یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف یکدیگر بروند؛ دیداری سخت که یوزهای ایرانی در آن محکوم به برد هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۸    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور ترکیه گفت که کشورش دوست دارد نیروهای آمریکایی از سوریه و عراق خارج شوند، درست همانطور که پیش از این افغانستان را ترک کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای شامگاه یکشنبه با حضور در کنار پیکر مرحوم آیت الله حسن زاده آملی، ضمن اقامه نماز میت و قرائت کلام الله مجید با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۵۹    
پرواز یک هواپیمای غول پیکر نظامی در ارتفاع پایین و بر فراز شهر بریزبن استرالیا مورد توجه رسانه های استرلیا قرار گرفته و شهروندان نیز تصاویر مختلفی از آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۲۷    
جلسه هیأت دولت به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و در این جلسه استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۶    
مهر نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رئیسی دولت خوش رزقی است و برخی از اقدامات اخیر که امیدبخش بوده سبب تابیدن بارقه امید به قلب مردم شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۷    
مهرداد محمدی در دیدار العربی مقابل قطر، یک پنالتی به سود تیمش گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۵    
وزیر امورخارجه در مسیر بازگشت از نیویورک با توقف کوتاه در فرانکفورت با حضور در محل سرکنسولگری کشورمان در فرانکفورت با جمعی از ایرانیان فرهیخته مقیم آلمان در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، تجاری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۹    
بیدار شدن میان خواب و در دل شب باعث کامل نشدن استراحت و ایجاد احساس خستگی در صبحگاه می شود. منبع: جام جم 265 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۹    
وزارت اطلاعات دیشب در منطقه مرزی جنوب غرب خوزستان یک باند تروریستی را منهدم و از آنها ده ها قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط کردند.منبع :فارس نیوز
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: تیم فوتبال استقلال به پرداخت رقمی حدود 8 میلیارد تومان به یکی از طلبکاران خود محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۹    
ربات ایبوکی (زندگی) شبیه کودکی ده ساله است که ژاپنی ها آن را برای همراهی و همدمی آدم های تنها ساخته اند. ویدیوی از کارایی این ربات را ببینید.منبع:خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۴    
تیم های آرژانتین و برزیل با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۸    
تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در سومین دیدار خود در جریان مسابقات قهرمانی جهان والیبال 2021 ناشنوایان در ایتالیا مقابل تیم میزبان، بازی را واگذار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دقایقی پیش بر پیکر عالم ربّانی و سالک توحیدی مرحوم آیت الله حسن زاده آملی رحمةالله علیه اقامه نماز کردند. منبع: KHAMENEI.IR
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۸    
حبیبه سادات موسوی همسر جانباز مجتبی مروتی که از ناحیه صورت مورد اصابت ترکش قرار گرفته بود، در برنامه "ماه در می زند" از مشکلاتی گفت که فرزندانش با آن دست به گریبان بودند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۹    
قیمت انواع یخچال دوقلو در بازار تهران اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران به آژانس اجازه دسترسی به سایت کرج را نداده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۹    
ویدیویی که کاخ کرملین از پوتین در جنگل های تایگا در منطقه سیبری در حال کوهپیمایی و ماهی گیری منتشر کرده است را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: طبق شنیده ها، این احتمال وجود دارد علی پروین در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در هفتادو ششمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود در بازگشت به تهران توئیتی را در خصوص دیدارهایش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۴    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و قزاقستان با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار حساس رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۰    
کتاب ناخودآگاه سیاسی ، نوشته فردریک جیمسون که اثری بینارشته ای در حوزه های سیاست، اقتصاد و مارکسیسم، روانکاوی، ادبیات و مطالعات فرهنگی است، منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۴    
فارس نوشت:رئیس جمهور ترکیه با هشدار به آمریکا در زمینه خرید سامانه دفاع موشکی ، ابراز امیدواری کرد که ایران و ترکیه در منطقه همکاری بیشتری داشته باشند
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۱    
ورزش سه نوشت: یحیی گل محمدی که یک سال پیش صعود به فینال آسیا را تجربه کرد، حالا ماموریت عبور از میزبان لیگ قهرمانان را برعهده دارد؛ تیمی که کاشف کیلیان ام باپه را روی نیمکت دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۹    
در جریان تساوی 3-3 جنوا مقابل هلاس ورونا در هفته ششم فصل 2021/22 سری آ، ماتیا دسترو موفق به ثبت بریس شد. او گل دوم خود را در دقایق پایانی به زیبایی با ضربه چیپ به ثمر رساند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۷    
ایرنا نوشت: معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان درصدند از دفاع مقدس و خدمت مقدس سربازی تقدس زدایی کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۴    
ایرنا نوشت: برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به شکل افتخاری به شهید علی لَندی نوجوان 15 ساله فداکار ایذه ای تعلق گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۵    
ویدیویی از آزمایش خودروی لندروور دیفندر 2020 در شرایط سخت را ببینید.منبع:خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۰    
شفقنا نوشت: دونالد ترامپ همچنان به حملات خود علیه به دولت بایدن و خروج پرحاشیه از افغانستان ادامه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص آرای صادره این کمیته ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۵    
طوفان گرد و خاک و وزش باد شدید، مناطقی از خراسان رضوی از جمله شهر مقدس مشهد را فرا گرفته است. منبع: آخرین خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۰    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:پرونده بدهی باشگاه پرسپولیس به مهاجم پیشین خارجی خود در اختیار دادگاه عالی ورزش قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۹    
موافقان و مخالفان باز شدن مدارس پس از واکسیناسیون دانش آموزان به اظهارنظر پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۷    
در بین خودروهای ساینا موجود در بازار نیز این کاهش قیمت ها دیده می شود به طوری که قیمت ساینا دنده ای مدل 1399 از 152 میلیون تومان در اواخر هفته گذشته امروز به 149 میلیون تومان رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۴    
ایرنا نوشت: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که مرحوم هاشم امانی و دیگر مبارزان راه اسلام با علم، اراده و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۰    
ایرنا نوشت: علی القاصی مهر دادستان تهران با حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و رییس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۹    
در دو سال و نیم گذشته، صدا و سیما، 15 درصد از مخاطبان اخبار خود را از دست داده و به همین میزان، بر تعداد کاربران فضای مجازی، افزوده شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۷    
استقلالی ها تا مشخص شدن کمپ تمرینی جدیدشان در یک مجموعه موقتا تمرین می کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۸    
کانیه بلوچ یک زن اسکاتلندی است که به دلیل دریافت کارت طلایی رستوران زنجیره ای مک دونالد طی روزهای اخیر به شهرت رسیده؛ کارتی که کانیه با استفاده از آن می تواند به مدت یک سال ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۲    
در آستانه عزاداری های گروهی اربعین از جمله مراسم پیاده روی که در عراق و بسیاری از مناطق ایران برگزار می شود، شیب کرونا تا حد زیادی افت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۶    
فارس نوشت روزنامه نیویورک تایمز نوشته به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می دهد یک مخبر دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در میان حمله کنندگان به کنگره آمریکا حضور داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۱    
ایرنا نوشت: رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره بار تهران، جزئیات قیمت درجه یک تا سه انواع میوه و صیفی براساس نرخ نامه عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه وتره بار در اواسط پنجم تا یازدهم مهرماه اعلام ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۸    
فارس نوشت: معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران از ثبت آمار 69 فوتی در استان تهران در 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۸    
علی لندی نوجوان ایذه ای است که به خاطر فداکاری اش و نجات جان یک مادر و خواهر شهید به شدت مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت و در همین راه جان خود را فدا نمود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۸    
ایرنا نوشت: رییس پلیس راه استان همدان گفت که نیروهای پلیس راه با استقرار در گلوگاه شهید زارعی محور ارتباطی همدان- کرمانشاه، اجازه تردد خودروهای با پلاک غیربومی به سمت مرزهای غربی را نمی دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۹    
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز برگزاری کلاس های درس دانشجویان این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۸    
ورزش سه نوشت:محمد بلبلی بازیکن استقلال که مدتی است در پی جدایی از جمع آبی پوشان است، با دریافت رضایت نامه از این تیم جدا شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان آتش نشانی یزد گفت: با توجه به جمعیت یزد تعداد ایستگاه ها، استاندارد است اما پراکندگی جمعیت، تغییر جانمایی برخی ایستگاه ها را ضروری کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۴    
فارس نوشت: استاندار تهران گفت: 9 میلیون و 352 هزار دوز واکسن تا به امروز در سطح استان تزریق شده که بیش از 2 میلیون و 721 هزار دوز دوم بوده و احتمالا برای تزریق دوم نیاز به افزایش مراکز جدید واکسن ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۹    
ایسنا نوشت: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به شاخص هوای ناسالم برای همه گروه ها در برخی مناطق تهران و وزش باد که منجر به خیزش گرد و غبار در مناطق غربی شهر تهران شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۴    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 205 قرار گرفته و هوای پایتخت بسیار ناسالم است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۹    
هر دلار آمریکا در بازار آزاد نیز 27 هزار و 681 تومان قیمت خورده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۹    
مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال به احتمال فراروان به این تیم بازخواهد گشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۹    
ایسنا نوشت: یکی از کارگران شهرداری دهدشت گفت که همسرش در پی نداشتن توان مالی برای خرید لوازم مدرسه، چهارشنبه شب 31 شهریورماه 1400 دست به خودسوزی زد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۶    
برگزاری نشست اربیل با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پس تلاش های این رژیم برای گسترش سیاست عادی سازی روابط پس ناکامی طرح جدایی اقلیم کردستان از عراق اتفاق می افتد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۵    
رو خانا نماینده دمکرات کنگره آمریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف تمام حمایت های نظامی و غیرنظامی آمریکا از عربستان شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۷    
هوشنگ جاوید می گوید ریشه های موسیقی سوگ در ایران به پنج تا شش هزار سال پیش مربوط است و اگر به موسیقی عزاداری محرم و صفر بنگریم، از نظر نغمگی و آهنگ به دورانی بسیار کهن برمی گردد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۹    
در روز 4 مهر 1400 اتفاق های زیادی در دنیای ورزش رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۸    
ایرنا نوشت: فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان مرتب در حال ایجاد و تولید و برجسته کردن شبهات و رنگانگ جلوه دادن این شبهات برای جامعه و به ویژه جوانان هستند که پاسخ اینها به عهده روحانیت است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۵    
آمارهای رسمی از مشارکت ضعیف 27.4 درصدی پایتخت نشینان آلمان در نیمه راه انتخابات سراسری امروز حکایت دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سی امین سالگرد استقلال ترکمنستان به دولت و مردم این کشور، ابراز امیدواری کرد فصل جدیدی از توسعه هرچه بیشتر همکاری های دوستانه فیمابین در تمامی زمینه های ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۵    
تمرینات استقلال از فردا در زمین خیریه عمل برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۲    
ایسنا نوشت: فرزند سیامک اطلسی با اشاره به این که این بازیگر سر صحنه یک سریال به کرونا مبتلا شده بود، می گوید: پدرم آن قدر از نظر جسمی سالم بود که شاید تا صد سالگی هم می توانست عمر کند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۶    
ایلنا نوشت: یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصلاح طلبی از مدت ها پیش متوجه شده با تغییرات نسلی، تحولات فکری و دگرگونی در نیازهای جامعه باید در استراتژی های خود دست به بازبینی بزند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۲    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از احتمال ثبت ملی اضطراری خانه ناجی در روزهای آتی برای پیشگیری از تخریب خانه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۹    
جمعی از عوامل و پدیدآورندگان و راویان کتاب های گویا با موضوع دفاع مقدس، در یک نشست رونمایی، بر یادآوری ارزش های دفاع مقدس در تمامی مقاطع و دوران ها تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۸    
مدیر عامل خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، شایعه خودکشی میلاد حاتمی از سرکردگان باندهای شرط بندی را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۳    
ایسنا نوشت:حزب الله عراق نشست رهبران عشایر عراقی در اربیل درباره سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کرد که نمی توان در برابر آن سکوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۴    
ایسنا نوشت:طالبان افغانستان امروز (یکشنبه) گفت، فرودگاه کابل به صورت کامل آماده پروازهای خارجی و داخلی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۲    
هواداران استون ویلا پس از پیروزی در دیدار مقابل منچستریونایتد با تقلید ادای رونالدو، فوق ستاره پرتغالی را مسخره کردند. منبع: فوتبال برتر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۶    
ابوالفضل جلالی مدافع جدید استقلال مشکلی برای حضور در این تیم ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۴    
سفرای چهار کشور بلاروس، انگلیس، سریلانکا و اتریش برای تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور به پاستور رفتند و با وی دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۷    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از 2 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 424 هزار واحد رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۶    
عکسی از سریال اپیدمی منتشر شده است که در آن، تصویر سیامک اطلسی، با روبانی مشکی قاب گرفته شده که حکایت از درگذشت نقشی دارد که او بازی می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۹    
مهر نوشت: عضو شورای وحدت گفت: ما در هر حالتی از همراهی و همگامی و وحدت با شورای ائتلاف استقبال می کنیم و معتقد هستیم این وحدت باید محقق شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۸    
امسال نیز مانند هرسال، هنرمندان ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین حضور دارند. نفیسه روشن و شهرزاد کمال زاده از دلایل حضور خود در پیاده روی اربعین می گویند. منبع: خبرگزاری فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۸    
فدراسیون بین المللی بهداشت محیط شعار امسال روز جهانی بهداشت محیط، که مصادف با 26 سپتامبر و در تقویم ما برابر با 4 مهرماه است را در اولویت قرار دادن بهداشت محیط برای جوامع سالم در بهبود جهانی نامگذاری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۴    
تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات قانون جهش تولید مسکن، گفت: سود وام قانون جهش تولید برای دهک های کم درآمد 5 درصد خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۱    
رئیس جمهور با تأکید بر لزوم ایجاد ثبات در بازار و انجام اقدامات پیشگیرانه از نوسانات ارزی، بانک مرکزی را موظف کرد با فعال کردن ساز و کارهای بانکی و اقتصادی ارزهای موجود در خارج از کشور را به داخل ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۰    
سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان امروز به بازیکنان معرفی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۳    
کاپیتان تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به شاکله ی جوان تیم و حضور تیم های خوب در لیگ برتر، کار راحتی نداریم اما می کوشیم تا با تلاش مضاعف نتایج خوبی را به دست آوریم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰    
فارس نوشت:باشگاه پرسپولیس با وجود توافق های قبلی با یک شرکت هواپیمایی اقدام به شکایت از این شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۷    
سیامک اطلسی، ایفاگر نقشِ مصطفی، برادر کوچک تر اسدالله با بازی محمدعلی کشاورز در سریال پدرسالار ، 15 ماه پس از درگذشت هم بازی خود، چشم از جهان فروبست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۴    
کرملین تصاویری ویدئویی از تعطیلات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را در آغاز ماه جاری منتشر کرد.