پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 8 دی 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 دی 1400 خبر آنلاین 2 دی 1400 خبر آنلاین 3 دی 1400 خبر آنلاین 4 دی 1400 خبر آنلاین 5 دی 1400 خبر آنلاین 6 دی 1400 خبر آنلاین 7 دی 1400 خبر آنلاین 8 دی 1400 خبر آنلاین 9 دی 1400 خبر آنلاین 10 دی 1400 خبر آنلاین 11 دی 1400 خبر آنلاین 12 دی 1400 خبر آنلاین 13 دی 1400 خبر آنلاین 14 دی 1400 خبر آنلاین 15 دی 1400 خبر آنلاین 16 دی 1400 خبر آنلاین 17 دی 1400 خبر آنلاین 18 دی 1400 خبر آنلاین 19 دی 1400 خبر آنلاین 20 دی 1400 خبر آنلاین 21 دی 1400 خبر آنلاین 22 دی 1400 خبر آنلاین 23 دی 1400 خبر آنلاین 24 دی 1400 خبر آنلاین 25 دی 1400 خبر آنلاین 26 دی 1400 خبر آنلاین 27 دی 1400 خبر آنلاین 28 دی 1400 خبر آنلاین 29 دی 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۱    
خبرورزشی نوشت: روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ از دلایل خود برای خرید آپارتمانی مجهز در یک برج مدرن در شهر ورشو را توضیح می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۹    
در دیدار نمایندگان ایران و روسیه، راه های رفع مشکل ممنوعیت موقت صادرات فلفل دلمه ای ایران به روسیه بررسی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۷    
تسنیم نوشت: قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان در سال 2020 می گوید کار اهدای مسکن به او در شیراز و همچنین استخدامش در حال پیگیری است و هنوز انجام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس قوه قضائیه در برخورد با یک فساد و آمارسازی در دادسرای کارکنان دولت گفت: با چه مجوزی پرونده ها را پیش خود نگه می دارید و ارجاع نمی دهید؟مسئول مربوطه ظرف یک ماه باید این رویه را اصلاح کند در ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۲    
برنا نوشت: انتشار تصویر جوان هندی 19ساله به جرم سوء قصد به ملکه الیزابت خبرساز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
مهر نوشت: رئیس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: بیشترین موارد خدمات گردشگری سلامت در حوزه زنان و زایمان است، زیرا در این تخصص از جایگاه خوبی در سطح دنیا برخورداریم .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۹    
فارس نوشت: متخصص طب سنتی گفت:در ایام پاییز و زمستان مایعات کم می خوریم و این موضوع بسیار بد است. در همه فصل ها توصیه می شود روزی سه بار شربت سکنجبین با خاکشیر و تخم شربتی استفاده شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۹    
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : طی نه ماهه سالجاری هزار 218 نفر از کارگران شاغل در مشاغل سخت بازنشسته شدند .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۰    
مراسم رونمایی از کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی روز چهارشنبه به همت انجمن تجارت الکترونیک تهران در ساختمان مرکز ملی فناوری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۹    
تسنیم نوشت:عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص توزیع سهمیه بنزین به افراد گفت: دولت هنوز در این زمینه هیچ هماهنگی با کمیسیون انرژی و مجلس انجام نداده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۸    
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: محدودیت ورود مسافران از مرزهای زمینی و هوایی استان 10 روز دیگر و تا 19 دی ماه جاری ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۴    
ایلنا نوشت:معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: از این پس چرخ تولید هیچ واحد تولیدی یا کارخانه ای به سبب بدهی های مالی، متوقف نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۱    
مثلث نوشت:داماد یک نماینده مجلس از استاندار تهران حکم گرفت
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۷    
با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا، تمامی کوهنوردان گم شده در اشترانکوه پس از 17 ساعت تلاش، نجات و به شهرستان ازنا منتقل شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۶    
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام فراخوان وزارت بهداشت برای تاسیس دفاتر خدمات سلامت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۵    
مهر نوشت: بر اساس اعلام سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد موارد تایید شده اومیکرون در کشور به 43 مورد رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۸    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثرانفجار یک باب مغازه تعویض روغنی در منطقه مارالان تبریز، یک تن کشته و یک نفر مصدوم شد که حال مصدوم وخیم است. منبع: شبکه خبر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۱    
روسای جمهور ایران و نیکاراگوئه در گفت وگوی تلفنی بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر روابط دو جانبه و افزایش همکاری در عرصه بین المللی برای برقراری صلح و ثبات در جهان تأکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۱    
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم تا افق 1404 با هدف پیشگیری از اعمال سلایق شخصی مدیران عامل رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۰    
تفاهم نامه همکاری بین استانهای آذربایجان غربی و اربیل عراق امضا شد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۶:۵۸    
باورم نمی شود که 39 سال دوستی و رفاقت و برادری یک مرد بزرگ را در یک لحظه از دست دهیم و نظام یکی از بزرگترین ضربات تاریخ سیاسی و امنیتی خود را تحمل کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۴    
سوگل مشایخی جامعه شناس، رفتارشناس و پژوهشگر ادبیات فارسی جمعه 10 دی مهمان برنامه رخ به رخ می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۲۹    
خبرورزشی نوشت: مربی تیم فوتبال پرسپولیس شوخی جالبی با شهریار مغانلو انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۳    
خبرورزشی نوشت: سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا فاجعه ملی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰    
خبرورزشی نوشت: زندگی گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1978 آرژانتین جلوی دوربین رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰    
فارس نوشت:منابع عبری زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، مدعی شدند که یک شبکه ایرانی توانسته برخی شخصیت های برجسته حزب صهیونیستی لیکود وادار به استفاده از محتوای خود کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۸    
تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان برگزار شد. تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال بانوان را تماشا کنید. عکاس: پرتو جغتایی 265 256
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۸    
ایرنا نوشت: "جک کین" تحلیلگر ارشد شبکه تلویزیونی فاکس نیوز و ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا اظهار داشت: فکر می کنم دولت جو بایدن از ایران اشتیاق بیشتری برای دستیابی به توافق دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۹    
بررسی روند قیمت خودروهای بنز در 6 ماه اخیر از افزایش بیش از نیم میلیارد تومانی قیمت این خودرو ها در بازار در این مدت حکایت دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۹    
طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار با هدف جمع آوری آمار و اطلاعات فعالیت ها و رفتارهای اعضای خانوارهای کشور از قبیل وضعیت و میزان مطالعه کتاب و روزنامه، موسیقی، شبکه های اجتماعی، ورزش، دخانیات ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۲    
ورزش سه نوشت: نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در ایالت گوا هند جنجال به پا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۹    
یک کارشناس اقتصادی گفت: تورم فعلی مزمن شده و بیماری وحشتناکی است که اقتصاد ما را سالیان سال گرفتار خود کرده و اگر این دولت بتواند تورم را به زیر 10درصد برساند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۲    
با وجود فشار زیاد رسانه های مصری، کی روش حاضر نشد ستاره الاهلی را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۸    
اگر در شهرها زندگی می کنید آلودگی هوا اجتناب ناپذیر است. توجه داشته باشید حتی آلودگی هوا در کوتاه مدت می تواند روی ریه های شما اثر منفی بگذارد.این کارها را انجام دهید و ریه خود را تقویت کنید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۱    
علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات عجیب یک نماینده مجلس که گفته هرکس به دنبال آلات موسیقی است از کشور برود، واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۳    
مهر نوشت:رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم باید صادق الوعد باشد و وعده ای ندهد که نتواند به آن عمل کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۹    
تیم ملی هاکی زنان ایران امروز چهارشنبه میزبان یک تماشاگر توان یاب به نام الهام چزانی بود. وی که برای تماشای تمرین هاکی بازان به سالن یخ ایران مال آمده بود دریک حرکت انسانی و حین تمرین توسط ملی پوشان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۹    
رییس اسبق بانک مرکزی درباره افزایش قیمت ارز و حقوق شب عید بازنشستگان توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۷    
ملاقات بانوی سالخورده شاهکاری است از دورنمات درام نویس آلمانی که به حد کافی به آن پرداخته شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۶    
مدافع استقلال گفت: بازی در تیم ملی سلیقه ای است و شاید سرمربی اش بازی مرا دوست ندارد
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۲    
خبرورزشی نوشت: وریا غفوری پس از سپری کردن کامل دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی حالا خودش را آماده بازگشت به میادین می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۶    
رایزن فرهنگی کشورمان در بیروت، در آستانه حلول سال نو مسیحی، با جاثلیق آرام کشیشیان، رهبر ارامنه حوزه سیلیسی در لبنان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۶    
خبرورزشی نوشت: بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس نشان داد علاقه زیادی به فنون کشتی دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۸    
تیم فوتبال وستهام روز گذشته در رقابت های لیگ برتر انگلیس میهمان واتفورد بود که با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۸    
ایرنا نوشت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه های برق ازبکستان، کابل و 14 استان در افغانستان بدون برق مانده اند و در خاموشی به سر می برند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۹    
خبرورزشی نوشت: باشگاه پرسپولیس باید در آینده ای نزدیک باید طلب باشگاه کورتریک بلژیک را پرداخت کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۹    
ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی در ساختمان دو طبقه ای در خیابان جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان لاله زار رخ داده است که در آن پوشاک نگهداری می شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۲    
ایرنا نوشت:همزمان با این که مذاکرات رفع تحریم ها در وین شتاب بیشتری گرفته و شنیده ها از کاهش اختلاف نظر کشورهای مشارکت کننده در گفت وگوها حکایت دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۴    
ورزش سه نوشت: شاید علی منصور به مهم ترین برد خود در نیم فصل اول رسیده باشد. برد مقابل تیمی که تنش فراوانی با آن ها داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۴    
اتوبوس استقلال گلزن تیم را جا گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۷    
ورزش سه نوشت: از بازیهای هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر تیم الریان موفق شد با درخشش ستاره کلمبیایی خود در دیدار برابر تیم الشمال به برتری برسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۸    
ارتش آمریکا سال 1958 و در جریان عملیات موسوم به Hardtack اقدام به آزمایش یک بمب اتمی در اقیانوس آرام نمود. ویدئویی از بازسازی این انفجار مهیب که به انفجار واهو معروف است را از زوای مختلف مشاهده کنید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۷    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با مصدومیت از ورزشگاه خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۶    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تیم همدل و یکدستی داریم و مطمئن هستم که قهرمان می شویم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۵    
ایرنا نوشت: سید احمد حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان در دیدار با ماهر علی اف رییس راه آهن نخجوان همکاری ها با این منطقه خودمختار در زمینه ریلی از جمله راه اندازی قطار نخجوان به مشهد را ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین، در توییتی از دیدار خود با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، با محوریت موضوع برجام خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۹    
سوسن پرور با حضور در برنامه تاک قصه پرفراز و نشیب زندگی خود را روایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۹    
امروز انتشار گزارشی درباره کسانی که به دلیل نداشتن سرپناه در بی آرتی می خوابند، واکنش های فراوانی داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بازیکنان تشکر می کنم، ضمن اینکه از حسن روشن ممنون هستم که با حضورش انرژی زیادی به ما داد و در پایان این پیروزی را به هواداران استقلال تقدیم می کنم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۶    
ایلنا نوشت: سخنگوی دولت اظهار کرد: در جلسه امروز هیات دولت وزیر راه گزارشی از سفر به عراق و امضای توافق نامه اتصال راه آهن دو کشور ارائه کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۲    
مهدی مهدی پور با شوتی سرکش و دیدنی دروازه فولاد خوزستان را به زیبایی در دقیقه 58 باز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۸    
دیدار دو تن از با نفوذ ترین رهبران مذهبی جهان، آیت الله سیستانی و پاپ فرانسیس در نهم مارس 2021 روی داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۷    
دستیار ایرانی زونیمیر سولدو از حضور در کادرفنی تیم تراکتور تبریز استعفا کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۷    
خبرورزشی نوشت: بعد از برد پرسپولیس مقابل سپاهان هواداران پرسپولیس حسابی به مغانلو کنایه زدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۶    
مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت سه کارت زرد از بازی بعدی تیمش محروم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: کمک داور باعث شد که اشتباه کند و به گل نرسیم، در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۰    
در گزارش سالانه ارتش اسرائیل آمده است که اگرچه ارتش سلاح هایی برای ضربه زدن به برخی تاسیسات هسته ای در ایران دارد، اما امکان هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای فردو وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۴    
فاطمه صدرعاملی، مبدع آموزش کارگاهی گفت وگو در ایران است و در این کتاب تجربیات خود در این عرصه را بازگو می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۸    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان سوری اشغالی را شدیداً محکوم کرده و این اقدام تجاوزکارانه صهیونیست ها را تحریک آمیز خواند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۹    
حمید سجادی در شرایطی امروز در فدراسیون انجمن های ورزشی حضور یافت که دیدار او با سردار باران چشمه، شایعه مدیرعاملی را در پرسپولیس شدت داد. منبع: فوتبال برتر
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۸    
با هدف گسترش و توسعه تجارت خارجی ، بازاریابی ، تبلیغ و گسترش بازارهای جهانی کالا و خدمات صادراتی، تفاهم نامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان توسعه تجارت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۷    
تیم فوتبال استقلال موفق شد با یک گل فولاد خوزستان را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۵    
بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای پژو 206 تیپ 2 و تیبا 2 در 24 ساعت گذشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۲    
تسنیم نوشت: چندی پیش خبرِ ثبت جهانی خوشنویسیِ ایران در یونسکو اعلام شد، خبری که امروز در نشست خبریِ انجمن خوشنویسان ایران تکذیب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۴    
در این بسته خبری می توانید اخبار پربازدید و جذاب سرویس ورزشی خبرآنلاین را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۹    
ایرنا نوشت: رهبر جریان صدر عراق که فهرست تحت حمایت او بیشترین رای را در انتخابات پارلمانی اخیر به دست آورد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۹    
فیلمی از درد دل مردم با مسئولین و واکنش آنها به دیدن بدل سردار سلیمانی، منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۹    
حساسیت به آب یا آکواژنیک اورتیکاریا وضعیت نادری است که در آن پوست فرد پس از تماس با آب دچار آلرژی و حساسیت می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۹    
طبق تازه ترین آمار معاونت مسکن و ساختمان تاکنون بیش از 2 میلیون و 316 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز سپاه و نیروهای مسلح کشور قدرتمندتر از همیشه شده اند، گفت: توان موشکی ایران در تراز اول موشکی دنیاست و در زمین، دریا و هوافضا بسیار قدرتمند هستیم
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۱    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار شد ثابت کنیم حرف هایی که درباره زمین اراک می زنند خرافات است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۱    
ایرنا نوشت: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق پایان ماموریت های نظامی نیروهای ائتلاف بین المللی و تکمیل خروج آن ها از این کشور را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۹    
بانوان خبرنگار وارد ورزشگاه شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس علاوه بر گل یک موقعیت هم داشت و غیر از آن خبری نبود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۸    
فارس نوشت: فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یکی از پارک های شهریار را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۴    
مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: قدیمی ترین خانه مسکونی این استان به چرخه خدمات گردشگری و اقامتی استان باز می گردد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۴    
در آستانه دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از پوستر مستند 72 ساعت به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی که یک سازمان پژوهش محور بنیادی است،آمادگی دارد با جهاد دانشگاهی کار مشترک انجام دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۷    
رضا فرجی دانا، طی حکمی از سوی دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، به سمت دبیر فرهنگستان علوم منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۱    
ایسنا نوشت: بابک برزویه عکاس خبری و سینما در پی یک عارضه مغزی از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۰    
حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال امروز برای تصویربرداری از مستندی که به نام او در حال ساخت است، در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۶    
نشریه چینی گلوبال تایمز نوشت موضوع هسته ای ایران و شرایط کنونی مذکرات وین، حاکی از شرایطی سخت برای آمریکاست و چنین شرایطی نشان دهنده آن است که "عصر استیلای دلار آمریکا به سر رسیده" است و زمان آن است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۵    
نگاه قیم وار حوزه به دانشگاه، بزرگترین مانع وحدت است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت مشاهده دود در خیابان جمهوری را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۳    
روایت هایی که از اتفاق اخیر قم دیده ام دقیق نیست، حتی متناقض هم هست. در ویدیوی منتشر شده هم ابعاد قضیه کاملا روشن نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۱    
پرسپولیس از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت و موفق شد با تک گل کمال کامیابی نیا در این بازی به پیروزی برسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۷    
حساب توییتری وزارت امور خارجه با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام گرفت، نوشت: ایران، آمران و عاملان آن را به پای میز محاکمه خواهد کشاند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۷    
پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان به سه امتیاز ارزشمند دست یافت و هم امتیاز با استقلال به صدر جدول رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۵    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 14 استان هشدار دارد و خودداری از سفرهای غیرضروری را توصیه کرد.