چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 26 اسفند 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 1 اسفند 1400 خبر آنلاین 2 اسفند 1400 خبر آنلاین 3 اسفند 1400 خبر آنلاین 4 اسفند 1400 خبر آنلاین 5 اسفند 1400 خبر آنلاین 6 اسفند 1400 خبر آنلاین 7 اسفند 1400 خبر آنلاین 8 اسفند 1400 خبر آنلاین 9 اسفند 1400 خبر آنلاین 10 اسفند 1400 خبر آنلاین 11 اسفند 1400 خبر آنلاین 12 اسفند 1400 خبر آنلاین 13 اسفند 1400 خبر آنلاین 14 اسفند 1400 خبر آنلاین 15 اسفند 1400 خبر آنلاین 16 اسفند 1400 خبر آنلاین 17 اسفند 1400 خبر آنلاین 18 اسفند 1400 خبر آنلاین 19 اسفند 1400 خبر آنلاین 20 اسفند 1400 خبر آنلاین 21 اسفند 1400 خبر آنلاین 22 اسفند 1400 خبر آنلاین 23 اسفند 1400 خبر آنلاین 24 اسفند 1400 خبر آنلاین 25 اسفند 1400 خبر آنلاین 26 اسفند 1400 خبر آنلاین 27 اسفند 1400 خبر آنلاین 28 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت : برآورد کمبود آب در تابستان سال 1401شدیدتر از سال 1400 است کشاورزان الگوی کشت را رعایت کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۱    
شرق نوشت : آبراهامیان کفت : اسناد جدید نشان می دهند که شاه در حمایت از پروژه کودتا بسیار بی میل بوده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۹    
مدیرعامل ایرانسل آخرین وضعیت توسعه شبکه ارتباطی این اپراتور در استان کهگیلویه و بویراحمد و برنامه توسعه در سال 1401 را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
جشنواره عیدانه بیمه های شخص ثالث و بدنه بیمه سرمد با تخفیقات ویژه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۳    
نود اقتصادی نوشت: در آخرین ساعات سال 1400 تحولات عجیبی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت ملی صنایع مس اتفاق افتاد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۶    
هر نوع سرمایه گذاری بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در زمینه املاک و مستغلات ممنوع است و با متخلفین برابر قوانین برخورد می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی با انتشار 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر جهت تکمیل خط دو قطار شهری موافقت کرد که تامین نقدینگی نقش بسزایی در تکمیل این پروژه ملی و نیمه تمام خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
عصر ایران توشت : با وجود تمام فراز و نشیب هایی که در ماه های اخیر بر سر پرونده هسته ای ایران مشاهده شده، منابع نزدیک به مذاکره کنندگان، حصول به توافق هسته ای را نزدیک ارزیابی می کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
نامه نیوز نوشت: امیرعلی ابوالفتح از اینکه بگوید موانع توافق احیای برجام رفع شده پرهیز می کند و می خواهد محتاطانه حرف بزند اما می گوید که نشانه های در دسترس بودن توافق مشاهده شده و به آن نزدیک هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۹    
پست اینستاگرامی مدافع سابق پرسپولیس حاوی سیگنال هایی برای بازگشت به جمع سرخ پوشان است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی از 15 فروردین ماه سال 1401 آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۸    
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از انتخاب باغ تاریخی عباس آباد بهشهر به عنوان نوروزگاه پایلوت در استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
مهر نوشت: سخنگوی سپاه با تاکید بر هشدار مکرر تهران به مقامات کردستان عراق درباره چند مقر موساد در این منطقه گفت: اگر عراق برای برچیدن این مقرها کاری نکند، ایران دوباره پاسخ خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۸    
فرمانده کل سپاه گفت: امنیت پایدار و آرامش میهن اسلامی مرهون هماهنگی، همکاری و هم افزایی سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بی احتیاطی در استفاده از سلاح شکاری مرگ پسر بچه هشت ساله را این شهرستان رقم زده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به استحاله فرهنگی بر ضرورت حفظ آیین های بومی و ایرانی تاکید کرد و گفت: متاسفانه این آیین ها در حال فراموشی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۳    
مهر نوشت: عوامل سریال جناب عالی از حذف یک باره این سریال از کنداکتور نوروزی شبکه نسیم خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۴    
فارس نوشت: در چند روز مانده به عید انواع میوه فراوان و خوش آب و رنگ در بازار وجود دارد، قیمت ها هم مناسب است، اما برخی میوه ها آهنگ گرانی کرده اند که برای کنترل باید نظارت شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهور در تشریح مصوبه مجلس درباره تغییر ساعت رسمی کشور گفت: مجلس با این مصوبه قانون سال 86 را لغو کرد و اکنون تصمیم گیرنده برای تغییر ساعت رسمی کشور دولت است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۳    
ایسنا نوشت: تاک شوی جدید شبکه افق با عنوان گپ نشینی با اجرای فرهاد جم، نوروز 1401 روی آنتن شبکه افق می رود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۸    
نجاری، فرماندار زرآباد گفت: تک درخت نخل ساحل زیبای دَرک شهرستان زرآباد شب گذشته توسط افراد ناشناس قطع شده است. پیگیری برای شناسایی و برخورد با عوامل این اقدام ناشایست ادامه دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۶:۲۹    
مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی،سازمان بنادر گفت: از 30 نفر خدمه کشتی اماراتی، 28 نفر نجات یافتند که بندر بوشهر منتقل شدند. متاسفانه یک نفر از خدمه جان خود را از دست داده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: دانشمندان فنلاندی روش جدیدی برای تشخیص دیابت نوع اول در کودکان کشف کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۸    
از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی، شهرآورد 98 پایتخت را برگزار کردند که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۲    
بایرلورکوزن از رقابت های لیگ اروپا حذف شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۹    
درگیری شدید سرمربی پرسپولیس با مهدی سیدعلی نقطه تاریک دربی تماشایی شماره 98 بود. منبع: ورزش سه
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
تلاش مسی و رونالدو و باشگاه هایشان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در سالهای اخیر با ناکامی همراه بوده است. این موضوع سوژه کارتونی شد که در فضای مجازی منتشر شده است. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
مثلث آنلاین نوشت :یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا گفت : آمریکایی ها به صورت جداگانه و کتبی به روسیه تضمین داده اند و مشکل حل شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که پرسپولیسی ها می گویند استقلال زمانی که آن ها 10 نفره بودند گل زد، خاطر نشان کرد: آن ها می توانند هر نظری که دوست دارند، داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
در پی تداوم جنگ روسیه و اوکراین جواد علیزاده با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به این اتفاق تلخ تاریخی و مرگ صلح و آوارگی و مرگ بسیاری از مردم واکنش نشان داد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۴    
فارس نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا دوشنبه اول فروردین 1401 در شمال غرب کشور بارش باران و برف و وزش باد خواهیم داشت و در سواحل خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
فارس نوشت : برخی از گزارشگران رسانه های عبری خبر داده اند که آماده باش نیروهای اسرائیل به علت هراس از احتمال حمله پهپادی ایران از شمال یا جنوب، ادامه خواهد داشت یا به عبارتی حساب همچنان باز است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
برای آشنایی با خوراکی هایی که برای کلسترول سالم و مفید هستند به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید. منبع: جام جم 265 256
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
بازیکن پرسپولیس می گوید که می دانسته در دربی گل زنی می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۲    
اتلتیکو مادرید با هدایت دیه گو سیمئونه توانست با غلبه بر منچستریونایتد به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا صعود کند. موضوعی که سوژه کارتونی در فضای مجازی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۸    
ایرنا نوشت : درویشوند گفت : مصوبه مجلس در خصوص عدم تغییر ساعت رسمی کشور به تصویب نهایی نرسیده و به قانون تبدیل نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
فارس نوشت: نشریه بیلد آلمان پنجشنبه شب مدعی شد سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه سفر به چین را لغو کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
یوونتوس در ادامه ناکامی های خود در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، در خانه با نتیجه سه بر صفر مقابل ویارئال شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت. زیزوکارتون با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۳    
ایرنا نوشت: لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری با یاروسلاو ناد همتای اسلواکی خود در براتیسلاوا پایتخت این کشور گفت، اگر روسیه غیرنظامیان را هدف قرار دهد، مرتکب جنایت شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۳    
سرمربی پرسپولیس متنی معنادار منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
گران ترین خودروهای جهان چیزی فراتر از یک وسیله حمل و نقل است؛ این خودروها وضعیت و نماد ثروت است و کلکسیونرهای خودرو حاضرند مبالغ نجومی را برای این خودروها خرج کنند زیرا از نظر آنها این خودروها آثار ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۹    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال به دنبال گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس بزرگ بود و به هدفش هم رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت به تساوی رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۰    
فیلم پسر ساخته نوشین معراجی که داستانش درباره پسری 40 ساله (با بازی سهیل قنادان) است که همچنان با مادر خود زندگی می کند، اکران آنلاین خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
باشگاه پرسپولیس نسبت به حضور سه بازیکن خارجی استقلال در دربی، شکایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۷    
این لاک پشت ها که در فصل زمستان در زیر نیزارها در حال سپری کردن خواب زمستانی بودند، بسیار بی رحمانه در آتشی که ماهیگیران متخلف یا گاومیش داران به صورت عمدی ایجاد می کنند، زنده زنده سوختند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۴    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما پرسپولیس هستیم و یاد گرفته ایم که دنبال بهانه نباشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
باشگاه پرسپولیس به داوری دربی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
دربی 98 پایتخت با همه حواشی خود با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا گل محمدی و یارانش همچنان به دنبال رسیدن به استقلال و فرهادمجیدی در صدر جدول باشند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
ایرنا نوشت:کریستوفر برگر سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت: کار بر روی تهیه پیش نویس متن نهایی توافق هسته ای ایران تکمیل شده و ما امیدواریم این مذاکرات به سرعت کامل شده و به نتیجه برسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در مراسم روز سن پاتریک پوتین را یک آدمکش تمام عیار خواند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
تسنیم نوشت: تساوی در دربی 98 تهران و در حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی باعث شد اختلاف استقلال با رده دوم جدول همچنان شش امتیاز باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۹    
با توجه به لزوم تسریع در پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق بازنشستگان ، به موازات تامین اعتبار لازم، به صورت مرحله ای پرداخت می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۳    
فارس نوشت: کارشناس داوری، گفت: گلی که استقلال زد درست بود و آفساید نبود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۱    
باشگاه پرسپولیس از تیم داوری دربی 98 شکایت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۱    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در دربی از سوی داور اخراج شد، پس از بازی هم به مهدی سیدعلی حمله کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
سجاد تابش که بازی در فیلم هایی چون لانتوری ، هجوم و گلدن تایم را در کارنامه دارد، نمایش مختومه را در سالن انتظامی خانه هنرمندان، روی صحنه خواهد آورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی از راه دورش در کنگره آمریکا ویدیویی از آنچه بر سر مردم اوکراین آمده، نمایش داد که نه تنها با آن اشک نمایندگان کنگره را درآورد که مخاطبان خبرآنلاین را هم تحت تأثیر قرار ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
امتداد در یادداشتی به قلم سیدعلیرضا حسینی بهشتی نوشت: آیا آرزوی برخورداری از یک زندگی صلح آمیز، آرزوی خیلی بزرگی است؟ آیا درخواست برای محترم شمرده شدن قطعی ترین حق آدمی یعنی حق حیات، و لوازم تحقق آن ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
استقلال با گلزنی رودی ژستد مقابل پرسپولیس به تساوی رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری داربی 98 به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۸    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاملا مشخص است نمی خواهند ما قهرمان لیگ شویم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار رمضان شریف گفت: بدون تردید، عمل نکردن عراق در خصوص مقرهای اسرائیل و تهدیدهایشان علیه امنیت ما، با پاسخ مواجه خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۶    
فارس نوشت:سرلشکر باقری در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین خطیب فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۳    
مدافع تیم پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی جرات ندارد به استقلال حرفی بزند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
مدیرعامل پرسپولیس می گوید نتیجه داربی در داخل زمین رقم نخورده و سید علی با توجه به رابطه کاری که با استقلالی ها داشته، در این دیدار، تاثیرگذار سوت زده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
مدافع تیم استقلال بعد از تعویض در ابتدای نیمه دوم اقدام جالبی انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
دربی پایتخت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
ویدئویی از نخستین تمرین تیم ملی المپیک ایران با حضور مهدی مهدوی کیا در مرکز ملی فوتبال را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۵    
ایسنا نوشت: 4 کارشناس داوری درباره قضاوت مهدی سیدعلی در دربی 98 نظرات خود را ارائه دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۱    
ایرنا نوشت:آیت الله سیستانی در این پیام که برای حجت الاسلام سید محمد علوی گرگانی فرزند آیت الله مرحوم علوی گرگانی ارسال شده، درگذشت این عالم دین را تسلیت گفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
بامداد گذشته صدای آژیر خطر ده ها هزار نفر از ساکنان بندرماهشهر را نگران کرد. این آژیر همراه بود با صدای خودروهای آتش نشانی که به سمت انبار شماره 2 شرکت نفت ماهشهر حرکت کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
ایسنا نوشت: درخت نخل دیگری جایگزین نخل سَربریده دَرَک خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
شفقنا نوشت :فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی در استان خوزستان و ضربه بر پیکره معاندین و تروریست های ضد انقلاب خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۹    
سرمربی تیم پرسپولیس بعد از گل تساوی استقلال با دست به سینه داور زد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۴    
پس از آنکه فدرال رزور نرخ بهره را بالا برد بیت کوین اندکی سقوط کرد و سپس به بالای 40 هزار دلار رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
اعتراضات شدید یحیی گل محمدی پس از گل استقلال به داور که منجر به اخراج سرمربی پرسپولیس شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
دربی پایتخت با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
ورزش سه نوشت: فرهاد مجیدی به شدت نسبت به تصمیم مهدی سیدعلی معترض بود و اعتقاد داشت که یک پنالتی برای آبی پوشان اعلام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
ایرنا نوشت: سهیل احیایی مدیر رسانه ای باشگاه فولاد روز پنجشنبه گفت: این تیم در بازی مقابل تیم فجرسپاسی شیراز، مهران درخشان مهر، موسی کولیبالی، آیاندا پاتوسی، یوسف کی شمس ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۰    
ویدئویی از لحظه گل اول استقلال به پرسپولیس توسط ژستد در دقیقه 81 را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۳    
استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت عمده فارغ التحصیلان دانشگاه در جامعه تاکید کرد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
اولین جلسه کمیته اصناف و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به ریاست قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و با حضور رییس و اعضای این کمیته و دستیار ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخشی از این افراد سهام عدالت دارند و در روزهای اخیر سود سهام عدالت به حساب آن ها واریز شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
در نیمه اول دربی 98، صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که استقلالی ها به پنالتی اعتقاد داشتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
در نیمه اول بازی استقلال و پرسپولیس صحنه مشکوکی اتفاق افتاد که آبی ها اعتقاد به پنالتی داشتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۶    
ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه اتریش با اعلام تعهد کشورش برای کمک به موفقیت رساندن تلاش ها در مسیر احیای برجام، اظهار داشت: تهران و واشنگتن برای رسیدن به توافق بسیار مشتاق و صادق هستند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
بعد از پایان نیمه اول فرزاد مجیدی و بهزاد غلامپور دوان دوان به سمت داور رفته و به وی اعتراض کردند. بعد از این اتفاق غلامپور ضربه ای را به سینه مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس زد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
فارس نوشت: در این سفر علاوه بر بررسی واحدهای زلزله زده چند واحد که با مشارکت سپاه بازسازی شده افتتاح و به بهره برداری می رسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۴    
فارس نوشت: رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد 3 دستگاه خودرو با یکدیگر در محور مواصلاتی "سپیدان-یاسوج" ، 8 تن کشته و 9 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
بازیگر مطرح سینما از نزدیک دربی را نظاره می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
بررسی قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که از ابتدای هفته تاکنون خودروهای پراید و پژو شاهد کاهش قیمت ها بوده اند و خودروهای سمند شاهد افزایش قیمت ها.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
یک بازی هفته هفدهم لیگ دسته دوم با رقم خوردن اتفاقات عجیب نیمه تمام ماند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
فارس نوشت:رئیس جمهور گفت: ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که برعهده دولت است و با تمام توان به دنبال آن هستیم که با همگرایی و همت همه دستگاه های اجرایی از پس این مسئولیت بربیاییم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۵    
فارس نوشت:آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های خود،در روستای سوره یکی از مناطق محروم شهرستان حضور و با جمعی از عشایر دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۲    
پرسپولیس با یک گل در نیمه اول دربی به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۲    
ویدئویی از لحظه گل اول پرسپولیس به استقلال در دقیقه 39 با ضربه سر نعمتی را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
ایرنا نوشت: عبدالکاظم علی نژاد روز پنجشنبه به تالیف کتاب های قطع پالتویی اشاره کرد و افزود: با توجه به حجم کم این نوع کتاب ها بنا داریم مفاخر و شخصیت های خوزستانی را از این طریق به نسل جوان معرفی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۲    
کتاب مهدیان دروغین اثری متفاوت در زمینه ظهورهای مختلف و دروغین است که در شرایط اجتماعی و سیاسی ایران رخ می دهد. این اثر به قلم دکتر رسول جعفریان، به همت نشر علم منتشر شده است.