جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۹:۳۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 مهر 1401 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 31 فروردین 1401 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1401 خبر آنلاین 31 خرداد 1401 خبر آنلاین 31 تیر 1401 خبر آنلاین 31 مرداد 1401 خبر آنلاین 31 شهریور 1401 خبر آنلاین 30 آبان 1401 خبر آنلاین 30 آذر 1401 خبر آنلاین 30 دی 1401 خبر آنلاین 30 بهمن 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 1 مهر 1401 خبر آنلاین 2 مهر 1401 خبر آنلاین 3 مهر 1401 خبر آنلاین 4 مهر 1401 خبر آنلاین 5 مهر 1401 خبر آنلاین 6 مهر 1401 خبر آنلاین 7 مهر 1401 خبر آنلاین 8 مهر 1401 خبر آنلاین 9 مهر 1401 خبر آنلاین 10 مهر 1401 خبر آنلاین 11 مهر 1401 خبر آنلاین 12 مهر 1401 خبر آنلاین 13 مهر 1401 خبر آنلاین 14 مهر 1401 خبر آنلاین 15 مهر 1401 خبر آنلاین 16 مهر 1401 خبر آنلاین 17 مهر 1401 خبر آنلاین 18 مهر 1401 خبر آنلاین 19 مهر 1401 خبر آنلاین 20 مهر 1401 خبر آنلاین 21 مهر 1401 خبر آنلاین 22 مهر 1401 خبر آنلاین 23 مهر 1401 خبر آنلاین 24 مهر 1401 خبر آنلاین 25 مهر 1401 خبر آنلاین 26 مهر 1401 خبر آنلاین 27 مهر 1401 خبر آنلاین 28 مهر 1401 خبر آنلاین 29 مهر 1401 خبر آنلاین 30 مهر 1401 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری لرستان گفت: در استان لرستان 24 هتل و اقامتگاه اصلی وجود دارد که اصلا جوابگو نیست لذا درصدد توسعه و تکمیل زیرساختهای اقامتی و به ویژه رفع موانع و مشکلات سرمایه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۸    
همشهری آنلاین نوشت: اسفناج و ماست را با هم ترکیب کنید و یک مخلوط عالی برای کاهش وزن درست کنید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی گفت: هم اکنون نرخ منطقی هر کیلو قارچ برای مصرف کننده 55 هزارتومان و عرضه با نرخ های بالاتر مورد تایید نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در مرکز استان، گفت: قاتل جوان سمنانی در کمتر از 72 ساعت با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۱    
ایرنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در سفر به بروجن چهارمحال و بختیاری از طرح های عمرانی این شهرستان به صورت میدانی دیدن کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با تشریح ویژه برنامه های هفته ی ملی کودک از اجرای بیش از 100 برنامه در سراسر این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: همکاران ما قانونمند و سیاست آن ها اقدامی و اقناعی بوده و مقید به امر مهم عفاف و حجاب هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۱    
وزیر آموزش وپرورش گفت: حکمرانی متعالی درآموزش وپرورش با درک درست دانش آموز محقق می شود چراکه ما برای درک و کمک به دانش آموز کنار هم هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
ابینا نوشت: غروب خورشید در سامرا عنوان یکی از کتاب های مجموعه چند جلدی چهارده معصوم از انتشارات مدرسه است که به زندگی امام حسن عسکری(ع) اختصاص دارد. این کتاب را محمدرضا بایرامی نگارش کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۹    
نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه شان را ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۳    
ایسنا نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به خبرنگاران گفت که این نهاد اروپایی قصد دارد در واکنش به اتفاقات اخیر در ایران، اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران را بررسی کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۹    
اقتصاد نیوز نوشت:ارزیابی 100 قلم کالای اساسی نشان دهنده آن است که بیشترین رشد قیمت در تیر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به گروه روغن اختصاص داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۷    
خیابان پیروزی در اغتشاشات اخیر شاهد آشوب و خسارات متعددی بود. اعترافات یکی از اغتشاش گران محله پیروزی تهران که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه بازداشت شده است. منبع: فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۷    
همشهری نوشت :ممکن است اپل نتواند از افزایش قیمت جلوگیری کند و می توان آن را به عهده مصرف کننده گذاشت تا هزینه های اضافی را جبران کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
صبا نوشت: اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ریحانه جعفری را به عنوان دبیر کمیته انتخاب نامزد جایزه جهانی آسترید لیندگرن این انجمن انتخاب کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
تسنیم نوشت: محصولی گفت: لازم است در جهت رفع شبهات و تببین موضوعات، برنامه های محتوایی، کتب و جزوات تبیینی و دیگر محتواهای جذاب فرهنگی برای افراد اثرگذار در جامعه و متناسب با اقشار مختلف تهیه شده و در ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۸    
ایسنا نوشت: جانشین انتظامی سمنان از دستگیری قاتل جوان سمنانی که چند روز قبل در شهرستان مهدیشهر به قتل رسیده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: 20 دستگاه اتوبوس یارانه ای و 10 دستگاه اتوبوس رایگان توسط دولت به شهرکرد اختصاص می یابد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
صبا نوشت: میلاد کفایی بازیگر سینما و تئاتر درباره استقلال سینمای کوتاه ایران و جریان بازیگر_ اسپانسر گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۱    
مهدی قایدی در تلاش است تا از فرصت های پیش رو برای حضور در جام جهانی نهایت استفاده را ببرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۶:۵۹    
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با جدال مدعیان همراه خواهد بود و باید در انتظار دیدارهای حساس باشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۶:۰۵    
منچسترسیتی ادعای مطرح شده در یک تلویزیون اسپانیایی درباره بند فسخ ویژه قرارداد ارلینگ هالند با هدف انتقال او به رئال مادرید را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۳:۱۷    
فارس نوشت : امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته فراجا را به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۲:۵۶    
فارس نوشت : امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته فراجا را به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. 2121
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۹    
زمین لرزه 5.4 ریشتری بامداد چهارشنبه ( 13 مهر 1401 ) خوی و شهرهای اطراف را لرزاند. امدادرسانی به مصدومین و مردم زلزله زده از دقایق ابتدایی حادثه آغاز شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۸    
الجزیره به نقل از یک منبع دولتی خبر داد شمار شهدای انفجار در مسجدی در محوطه وزارت کشور افغانستان به 25 تن و ده ها مجروح رسیده است. منبع: تسنیم
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۹    
نیاگارا، نام آبشار بزرگ و معروفی است که در مرز میان کانادا و آمریکا پدید آمده است در این ویدیو تصاویری زیبا بر فراز این آبشار را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: بسیاری از مواد و خوراکی های طبیعی دارای خواص قابل توجهی هستند که ما از همه آن ها آگاهی نداریم، قهوه یکی از همین مواد است که خواص بسیاری برای مو دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۶    
اقتصاد نیوز نوشت : در دهمین روز مهر ماه خبر آزادسازی ارزهای بلوکه شده در ازای آزادی نمازی ها در بین معامله گران هسته مرکزی بازار ارز تهران برجسته شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۸    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه به بیمارستانی در بیت المقدس منتقل شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۵    
تیم فوتبال سالزبورگ در جریان هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموزاگرب به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۳    
فارس نوشت: دستگاه های اطلاعاتی آمریکا معتقدند دولت اوکراین در حمله ای که به کشته شدن دختر یکی از سیاستمداران روسیه ای منجر شده نقش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۸    
غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از آزادی نیمی از بازداشتی های حوادث اخیر در سراسر کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۸    
مهر نوشت: باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت های غیرحرفه ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۶    
عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران می گوید: زیان ناشی از خروج نیروهای انسانی بسیار بالاتر از تحریم هاست و باید این مهم را سیاستگذار درک کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۲    
زومیت نوشت: درحالی که بیش از نیمی از افراد شب ها درکنار گوشی موبایل خود به خواب می روند، تحقیقات از زیان باربودن شدید این کار برای سلامتی خبر می دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۳    
ویدیویی منتشر شده از لحظه وقوع زلزله 4.6 ریشتری عصر امروز هنگام مصاحبه با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در شهرستان خوی و ریزش دیوارها یه مکان مسکونی را ببینید. منبع: ایرنا
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۵    
مقیمی گفت: به عنوان مدیریت دانشگاه باید طوری عمل کنیم که در این ماجراها اتفاق بدی برای کسی رخ ندهد. بنابراین فکر می کنم یک مقدار درباره حراست دانشگاه منصف باشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر از احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقه دربی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۹    
ایسنا نوشت : یک تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار مطلبی نسبت به نفرت پراکنی حمید رسایی واکنش نشان داد و نوشت: او و همفکرانش با ادعای تربیت نسلی منطبق با ارزش های دینی، ارکان قدرت را قبضه کرده اند
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۲    
ایسنا نوشت:حجت الاسلام والمسلمین عالی گفت: نیروی انتظامی عزیز! چرا بعد از سه روز فیلم خانم مهسا امینی را پخش می کنید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۸    
فارس نوشت: رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۲    
باشگاه سپاهان با انتشار یک پوستر در خصوص دیدار این تیم با پرسپولیس، به برخی شایعات واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۱    
فارس نوشت : قائم مقام اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت : دو قطبی سازی در استان فقط به ضرر مردم است .. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۷    
ایرنا نوشت: شبکه الجزیره قطر اعلام کرد که براثر انفجار در یک مسجد در کابل پایتخت افغانستان 25 نفر کشته شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۵    
حوزه نیوز نوشت:امام جمعه قم گفت: پلیس در حوادث اخیر هم از پشتوانه مردمی برخوردار است، هم رهبری از عملکردشان اعلام رضایت کردند و هم خداوند برای افرادی که جهاد می کنند و در برابر اشرار می ایستند وعده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۳    
ورزش سه نوشت: پاری سن ژرمن قصد دارد به هر ترتیبی زمینه تمدید قرارداد با لیونل مسی را فراهم کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۰    
در سی و سومین اجلاس وزارتی کشورهای عضو اوپک و غیر اوپک موسوم به اوپک پلاس که بعدازظهر امروز در دبیرخانه اوپک در وین برگزار شد وزرای نفت و انرژی برای کاهش 2 میلیون بشکه در روز به توافق رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۹    
حسن کچویان استاد دانشگاه و تئوریسین جریان انقلاب اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی جهان آرا گفت: شعار زن، زندگی، آزادی یعنی؛ زن، فحشا، هرزگی.غرب ویران شده آنجا هم جهنم است. شعارها فاشیستی است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۹    
پوستر تیم سپاهان برای دیدار با پرسپولیس منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۳    
ژابی آلونسو ستاره پیشین رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول رسماً هدایت بایرلورکوزن را برعهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۰    
گجت نیوز نوشت: قورباغه های مشکی چرنوبیل، به عنوان گونه ای که از تشعشعات مرگ بار رادیواکتیو این منطقه جان سالم به در برده، نمونه ای شگفت انگیز از تکامل هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۷    
همشهری آنلاین نوشت:چقدر با محله های قدیمی تهران و منطقه ای که در آن سکونت دارید آشنایی دارید؟ این بار در گزارش پیش رو می خواهیم از محله هایی نام ببریم که حتی برای برخی ساکنان منطقه 16 هم ناشناخته ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۴    
ورزش سه نوشت: مهدی طارمی پس از درخشش در دیدار برابر براگا، در ترکیب منتخب هفته هشتم پرتغال قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۴    
تصمیم گیری درباره رفع محدودیت های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست. این پاسخ عیسی زارع پور است به سئوالی درباره وضعیت اینترنت و زمان وصل پلتفرم های فیلتر شده و محدودیت های ایجاد شده برای شبکه های ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۱    
دیجیاتو نوشت: برابوس 600 شاهکار یک پروژه هیجان انگیز بر مبنای مرسدس مایباخ S580 4Matic است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور روسیه با تاکید بر این که نتایج همه پرسی های الحاق مناطق جدید به این کشور شفاف است و جای تردید ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۶    
محمدی گفت: حدود نیمی از بازداشت شدگان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر از زندان ها آزاد شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب (13 مهر) با جوزپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا بصورت تلفنی گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۸    
زومیت نوشت: براساس کشف سیاره های فراخورشیدی جدید، سیاره های ابرزمین از رایج ترین و سکونت پذیرترین سیاره های فراخورشیدی در راه شیری هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۸    
خودروسازان چینی از یک تریلی لوکس با امکاناتی شگفت انگیز رونمایی کردند. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۸    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت محیط زیست طبیعی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۸    
پژوهشگران دانشگاه سنت جورج لندن در پژوهش جدیدشان اظهار کرده اند، یک آزمایش چشم ساده می تواند خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی را پیش بینی کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۷    
صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۶    
فارس نوشت: ترکیه سفیر سوئد را در پی پخش یک برنامه تلویزیونی طنز درباره اردوغان، احضار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۳    
ایرنا نوشت: نخست وزیر انگلیس که به دلیل مشکلات عمیق اقتصادی و آشفتگی بازار مالی کشورش، با اعتراضات گسترده ای از سوی افکار عمومی مواجه است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۹    
ایرنا نوشت حجت الاسلام دشتی گفت : کار در میدان جنگ فکری سخت تر است چرا که در این جنگ آبرو، حیثیت و اعتبار انسان در خطر است. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۸    
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به درگیری مامورین یگان تکاوری 115بخش زه کلوت که منجربه شهادت استواریکم اسماعیل جلالی صدر در24 مردادماه در شهرستان رودبارجنوب گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۸    
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او 2 دقیقه وقت می خواهند تا مشکلات خود را با او مطرح کنند پاسخ می دهد: وقت ندارم! منبع: تیتر قزوین
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۶    
جماران نوشت:آیت الله علیدوست گفت: هیچ امضای مرجعی هم پشت این کار نیست. حتی برخی از اساتید محترم، مخالفت برخی از مراجع را نقل کرده اند. از دوستان ثقه و مورد اعتماد ما این مطلب را نقل کرده اند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۴    
آموزشگاه آنلاین سخن یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی است که می توانید در آن به صورت فشرده یا خصوصی زبان را یاد بگیرید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۱    
ایسنا نوشت: رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین تاکید کرد، "قوانین الحاق" استان های اوکراین به روسیه که امروز (چهارشنبه) توسط رئیس جمهوری روسیه امضا شدند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۹    
فیلمی که پلیس و مقام قضایی منتشر کرده است نشان می دهد نیکا شاکرمی ساعت 12 و 02 دقیقه شب یعنی 7 ساعت قبل از پیدا شدن جسدش در حیاط یک خانه در حال گفتگو با موبایل به خانه نیمه کاره ای در مجاورت کوچه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۸    
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 622 کیلویی مواد روان گردان شیشه در عملیات شبانه پلیس بم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۱    
پس لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر بار دیگر خوی را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۱    
تیم شهرداری ارومیه در اولین بازی فصل خود در لیگ برتر والیبال با ارائه یک بازی پراشتباه مغلوب گیتی پسند شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۸    
در شهر کوتکای فنلاند، مجسمه لنین را در پی حمله روسیه به اوکراین از یک پارک عمومی در مرکز شهر بر می دارند. این مجسمه آخرین یادبود عمومی بزرگ رهبر شوروی است که در شمال اروپا باقی مانده است. منبع: APF
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۴    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در قرعه کشی مسابقات بین قاره ای رقیبان خود را شناخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۶    
دیجیاتو نوشت: محققان ویدیویی با هلیکوپتر و پهپاد ضبط کرده اند که شکار و تعقیب کوسه سفید توسط چند نهنگ قاتل را نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش از آغاز مرحله دوم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و گفت: 1700 نفر معلم جوان را به عنوان رهیاران آموزشی تربیت کردیم که وظیفه آنها کمک به تحقق سند بنیادین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۲    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: این زمین لرزه تا کنون حدود 580 مصدوم برجای گذاشته است و خوشبختانه کسی در این حادثه جان خود را از دست نداده است. منبع: تسنیم
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۶    
ایسنا نوشت: نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در گفت وگویی اظهار کرد که مطابق با انتظارات مذاکرات وین بر سر احیای برجام در ماه نوامبر (آبان-آذر) ازسرگرفته خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۴    
آتش سوزی نسبتا گسترده در یک مرکز تجاری در غرب شهرکابل به وقوع پیوست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۹    
دیدار پرسپولیس و سپاهان بدون حضور تماشاکر برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۷    
گجت نیوز نوشت: محققان یک تمرین فوق العاده به نام شنای ماهیچه نعلی را ابداع کرده اند که سوزاندن چربی در بدن حتی در حالت نشسته را به طور چشمگیری افزایش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۶    
ایسنا نوشت: دادگاه کوین اسپیسی بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، پنج سال پس از مطرح شدن اولین اتهامات جنسی در نیویورک برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۶    
ورزش سه نوشت: عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۵    
ایسنا نوشت: پایگاه خبری نشنال نیوز به نقل از محمد باقر نمازی - که چندی پیش پس از گذراندن بخشی از محکومیت خود در یک اقدام انسان دوستانه آزاد شد - نوشت که عمان نقش حیاتی در آزادی وی ایفا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به وظایف و مسئولیت های خطیر و اختیارات دستگاه قضایی گفت: نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
ایسنا نوشت:مسائل و مشکلات کشور در زمینه های اقتصادی و سیاسی، تحولات و ناآرامی های اخیر کشور، تاکید بر تدوین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۴    
ایسنا نوشت: رهبر جناح راست افراطی فرانسه خواستار تعطیل شدن هر چه بیشتر مساجد در کشورش شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۸    
گجت نیوز نوشت: باستان شناسان در حین حفاری گورستانی واقع در شمال لیما، پایتخت پرو، یک مقبره باستانی به قدمت 1300 سال که به دوره واری تعلق دارد را کشف کردند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۳    
عصرایران نوشت : طرف مقابل که نسبت به مرگ یک دختر 22 ساله معترض است و سوال دارد و هنوز که هنوز است به سوال هایش پاسخ داده نشده، حالا با هزار برچسب روبرو شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۶    
مهر نوشت: یاسر فریادرس عضو هیأت انتخاب و داوری آثار مستند سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به ارایه توضیحاتی درباره ملاک های انتخاب آثار این بخش پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۳    
اوکراین قصد دارد میزبان مسابقات جام جهانی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۲    
میزان نوشت : شهریاری گفت : این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد ... ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می کرد و 2 کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۲    
زومیت نوشت: باوجود سرعت کم روند استفاده از فناوری های جدید تراشه سازی، TSMC تصمیم دارد قیمت ارائه خدمات خود را از سال 2023 افزایش دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۲    
صبا نوشت: نویسنده آمریکایی برنده جایزه پولیتزر در 83 سالگی از دنیا رفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۱    
به نظر می رسد که کاسه ی صبر هواداران افراطی لیورپول لبریز شده و از نتایج و تصمیمات مربی آلمانی خود ناراضی بوده و خشم خود را با رنگ پاشیدن و خراب کردن دیوارنگاره ای که هفته گذشته از آن رونمایی شده بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۴    
ارلینگ هالند خیلی زود درخشش در لیگ برتر انگلیس را آغاز کرده است.