سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر استان 4 آبان 1397 - khabarostan.ir

خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۱    
خبر استان بوشهر:ستاره ایرانی الغرافه در شب پیروزی تیمش با به ثمر رساندن دو گل و دادن یک پاس گل نمایش درخشانی برابر الخور داشت.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۶    
خبر استان بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه استحقاق برد مقابل صنعت نفت آبادان را داشتیم، گفت: همه بازیکنان پارس جنوبی جم به فکر رفتن از این تیم هستند.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۶    
خبر استان بوشهر:جوان گناوه ای به عنوان پژوهش گر برتر دومین همایش ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت انتخاب شد.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۱    
خبر استان بوشهر:در دهمین هفته رقابت های فوتبال لیگ برتر تیم پارس جنوبی جم با تساوی دو بر دو در مقابل صنعت نفت آبادان در بازی خانگی متوقف شد.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۱    
خبر استان بوشهر:مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی که از صبح روز جمعه بر این استان حاکم شده تا روز یکشنه هفته آینده تداوم دارد.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۱    
خبر استان بوشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف حمایت از جامعه ورزشکاران باید توزیع اعتبارات ورزشی استان ها عادلانه باشد.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۶    
خبر استان بوشهر:مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: تاکنون 37 هزار و 500 ویزای اربعین توسط کنسولگری موقت عراق در بوشهر صادر شده که نسبت به سال قبل رشد 120 درصدی دارد.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۶    
به گزارش خبر استان بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر اظهارد اشت: یکی از ویژگی های مومنان زیارت اربعین است که بیانگر اوج عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار است ...
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۱    
خبر استان بوشهر:حجت الاسلام حسینی گفت:نمایندگان استان ما هم بجای اینکه با تفاهم و همدلی مشکلات مردم را حل کنند علیه یکدیگر رجز خوانی می کنند
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۱    
خبر استان بوشهر:امروز عکس امام و شهدا را پاره می کنند و فردا جنایتی دیگری می کنند که باید جلوی اینها ایستاد.
خبر استان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۱    
خبر استان بوشهر:رئیس جمهور می گوید بانک مرکزی باید به مردم بگوید ارزها چطور تقسیم شده و به چه کسانی رسیده ولی آیا شفاف می شود؟