جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۴۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 22 اسفند 1393 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 30 دی 1393 مشرق نیوز 30 بهمن 1393 مشرق نیوز 1 اسفند 1393 مشرق نیوز 2 اسفند 1393 مشرق نیوز 3 اسفند 1393 مشرق نیوز 4 اسفند 1393 مشرق نیوز 5 اسفند 1393 مشرق نیوز 6 اسفند 1393 مشرق نیوز 7 اسفند 1393 مشرق نیوز 10 اسفند 1393 مشرق نیوز 11 اسفند 1393 مشرق نیوز 12 اسفند 1393 مشرق نیوز 13 اسفند 1393 مشرق نیوز 14 اسفند 1393 مشرق نیوز 15 اسفند 1393 مشرق نیوز 16 اسفند 1393 مشرق نیوز 17 اسفند 1393 مشرق نیوز 18 اسفند 1393 مشرق نیوز 19 اسفند 1393 مشرق نیوز 20 اسفند 1393 مشرق نیوز 21 اسفند 1393 مشرق نیوز 22 اسفند 1393 مشرق نیوز 23 اسفند 1393 مشرق نیوز 24 اسفند 1393 مشرق نیوز 25 اسفند 1393 مشرق نیوز 26 اسفند 1393 مشرق نیوز 27 اسفند 1393 مشرق نیوز 28 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1393 
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۸    
یک منبع امنیتی در اروپا گفته انتقال سه دختر انگلیسی به سوریه توسط فردی انجام شده که با سازمان جاسوسی کانادا در ارتباط بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۸    
معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اثبات ادعای دولتی ها درباره غیراقتصادی بودن یک پروژه بخش خصوصی اقدام به ارائه آمارهای متفاوت درباره ذخایر سنگ آهن منطقه استان یزد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۸    
تهران اصلاً شبیه پایتخت کشوری نیست که برای سه دهه تحت تحریم بوده است. بیشتر این امکانات به لطف سپاه پاسداران ایجاد شده است. سپاه از دو جهت با پرونده هسته ای ایران در ارتباط است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
امارات برای ایرانیان آگاه و اهل مطالعه کشوری خلاصه شده در چند مرکز خرید و پارک آبی زیبا نیست و فیفا به خوبی از وضعیت اسفناک حقوق بشر در این کشور آگاه است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۲    
یک شخصیت برجسته اهل سنت عراق در پی اهانت آشکار شیخ الازهر به نیروهای داوطلب مردمی که در حال نبرد تمام عیار با تروریست های تکفیری داعش هستند، دولت عراق را به اتخاذ موضع قاطعانه علیه الازهر فرا خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۱    
عناصر گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی از جمله در منطقه تکریت به استفاده از بمب های دست ساز حاوی گاز سمی "کلر" روی آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
مدیر سازمان سیا در سخنانی اعلام کرد که با فرمانده سپاه قدس ایران بحث و گفتگویی نداشته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۹    
سرمربی تیم قهرمان جهان قراردادش را با این تیم تا پایان جام جهانی روسیه تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده درباره کالای مشابه ایرانی با توجه فتوای رهبر انقلاب، می گوید: مثلاً لوازم منزل مثل بخاری که هر دو نمونه ایرانی و خارجی گرم کننده هستند و به هر حال با خرید این کالا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا و قاتل اسامه بن لادن ، به عنوان تحلیلگر روزانه نظامی شبکه خبری فاکس نیوز منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۳    
حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت نکا به علت عارضه قلبی و بیماری تنفسی درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
العالم گروه تروریستی داعش با قطع ارتباطات و شبکه اینترنت شهرستان الحویجه در جنوب غربی استان کرکوک، تماشای شبکه های ماهواره ای در این شهر را حرام اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۵    
یکی از دوستان دختر 15 ساله انگلیسی که به گروه تروریستی داعش پیوسته معتقد است که دلیل پیوستن او به داعش به دلیل علاقه اش به تجربه کردن هیجان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
یک روزنامه صهیونیستی امروز نوشت که مسئولان صهیونیست برای ساخت دیوار امنیتی در مرز فلسطین اشغالی با اردن برنامه ریزی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
بلومبرگ در گزارشی با اشاره به ناتوانی ائتلاف ضد داعش در هدف قرار دادن سران و مراکز اصلی تصمیم گیری تروریست های داعشی تاکید کرد که آمریکا درباه حملات به داعش در عراق اغراق می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت 5 هفته از میادین دور خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهور سابق ترکیه تاکید کرد که در شرایط کنونی برنامه ای برای بازگشت به عرصه سیاست ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۱    
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه از حمله هوایی این کشور به مواضع گروه تروریستی الشباب در سومالی خبر داد و اعلام کرد که در حال بررسی نتایج این حمله است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا می گوید در قبال آنهایی که در اقدامی "تقریبا بی سابقه" به مقامات ایرانی نامه نوشتند احساس "شرمساری" می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
پلیس ترکیه امروز جمعه 3 نفر را به اتهام توهین به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و سایر مقام های رسمی این کشور در توییتر، بازداشت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۲    
یک پایگاه خبری خواستار طرح موضوع سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی در مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در دیدار با ایبار تیمش را برای رویارویی با رئال مادرید آماده خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
قائم مقام وزارت خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد واشنگتن در حال رایزنی با کنگره است تا حدود 70 میلیون دلار دیگر برای کمک به مخالفان مسلح دولت سوریه، تخصیص دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران خاتمه یافت و جام قهرمانی از تبریز به تهران رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۵    
رییس ستاد اجرایی چهارمین انتخابات شورایاری از تمدید زمان شعب اخذ رأی تا ساعت 20 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
وجود ماهواره در منزل و استفاده از آن با رشد معنوی در تضاد است و مسلمانان مؤمن نباید خود را در معرض امواج زیانبار و فاسد این دجال زمانه قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا با انتقاد از باراک اوباما تاکید کرد که کاخ سفید نباید یک توافق ضعیف با ایران را بپذیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۵    
فعالان حقوق بشر در بحرین به تازگی گوشه ای از برخورد نیروهای امنیتی با زندانیان سیاسی را در زندان مرکزی "جو" افشا کردند که حکایت از اوضاع اسف بار آنها در سایه سکوت جامعه بین المللی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
مشاور عالی مقام معظم رهبری انتخاب آیت الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکرار رای به آیت الله مهدوی کنی دانست و گفت: اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۲    
براساس حکم دادگاهی در آلمان معلمان زن مسلمان می توانند برای حفظ حجاب خود در کلاس درس از روسری استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۲    
گابریل برزیلی که بهترین خرید درخشان بوده، پس از بازگشت از مسجد سلیمان در بیمارستان بستری شده تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این عکسی از حضور گابی در بیمارستان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور مستعفی یمن امروز (جمعه) در اقدامی غیر منتظره عدن را به مقصد عربستان ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که تداوم جنگ و نابودی ارتش سوریه برای اسرائیل بهتر است و با وجود عدم اعتراف تل آویو، زمان سقوط نظام بشار اسد به پایان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
معاون رئیس جمهوری عراق از الازهر خواست که در اتخاذ مواضع بر اساس منابع موثق و نه شایعات مغرضانه شخصیت های نامطلوب که به طور پیوسته به دنبال فتنه افکنی هستند، عمل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
نشست بعد از ظهر امروز شورای عالی کار با چانه زنی گروه های کارگری و کارفرمایی بدون نتیجه به کار خود پایان داد و مقرر شد روز یکشنبه فرمول نهایی اعلام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
نتایج تازه ترین گزارش ناپدیدشدن پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی که در آن مکالمات مرکز کنترل ترافیک هوایی ثبت شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
سخنان حاشیه ساز دستیار ویژه رئیس جمهور در همایش هویت ایرانی زمانی شبهه برانگیزتر می شود که بدانیم افرادی نظیر داریوش شایگان، محمدمجتهد شبستری و جواد طباطبایی پشت صحنه این همایش بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهوری مصر هشدار داد که شکست مصر به بی ثباتی در منطقه منجر می شود و بر اسرائیل تاثیر می گذارد و تبعات آن به اروپا هم سرایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
مذاکرات کارگران، کارفرمایان و دولت به منظور افزایش 200 تا 250 هزارتومانی مجموع دریافتی مشمولان قانون کار در مراحل پایانی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
شعبه مسجدامام صادق (ع) واقع در محل نعمت آباد منطقه 19 صبح امروز به دلیل ازدحام جمعیت و درگیری کاندیدا، آرای آن باطل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
فرمانده اسبق نیروهای آمریکایی در افغانستان می گوید داعش دیر یا زود در عراق شکست خورده و تمامیت ارضی این کشور حفظ می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۲    
چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران از ساعات اولیه امروز جمعه در مساجد محلات تهران آغاز شده و تا ساعت نوزده ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
وزیر بهداشت معتقد است بر سر دو راهی پیوند کلیه قرار داریم. از یک سو نمی خواهیم بازار فروش کلیه به محل جولان دلالان تبدیل شود و از سوی دیگر اگر این بازار جمع شود، زمان انتظار پیوند طولانی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۹    
یک وبگاه تحلیلی آمریکایی از تلاش های گسترده مالی برخی میلیاردرهای آمریکا برای رواج تفکر ضد اسلامی و عناد با مسلمانان مقیم این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۶    
به گزارش مشرق، معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست به عناون نخستین زنی که تصویرش به عنوان یکی از تسخیرکنندگان سفارت آمریکا پخش شد و نخستین زنی که بعد از انقلاب وارد کابینه شد و نخستین بانویی که ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
نمی دانم، سؤال سختی است، در دبیرستان هم با نمره عادی قبول می شدم، اگر یک زمانی 20 می شدم تعجب می کردم، الان هم نمره متوسط بین 12 تا 15 به خودم می دهم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره برنامه های با فساد گفت: برنامه وسیعی از سوی دولت برای مبارزه با فساد و بویژه زمین خواری، جنگل خواری و کوه خواری در استانهای شمالی تهیه شده است
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۱    
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
خطیب جمعه مشهد گفت: انتخابات رئیس مجلس خبرگان هوشمندانه و معنادار صورت گرفت. فقهای عالی قدر و نمایندگان ملت نشان دادند در برابر فشارهای بیرونی تاثیرپذیر نیستند و ذره ای زاویه با نظام و رهبری را تحمل ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: پروژه فیلترینگ وزارت ارتباطات و پروژه فیلترینگ شورای عالی فضای مجازی با موفقیت در حال اجرا و زیربار هستند؛ البته پروژه وزارت ارتباطات ملاک فیلترینگ ملی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در پایتخت از امشب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا تایید کرد که به دلایل امنیتی از تلفن های همراه هوشمند استفاده نمی کند و حتی یک پیامک هم نمی فرستد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
وزیر نفت با اشاره به طرح جدید کاهش تحویل سوخت مایع به نیروگاه ها از عرضه بنزین چند نرخی خبر داد و گفت: قیمت عرضه بنزین باید بسته به نوع ارائه خدمات در جایگاه ها متغییر باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد که سرکرده های این گروهک و در رأس آنها مریم رجوی روابط خوب و نزدیکی با سران گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
نوبت اول جلسه شورای عالی کار در حالی به پایان رسید که پیشنهاد افزایش 20درصدی مزد حداقل بگیران مشمول قانون کار قوت گرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
محمود امراللهی مدیر عامل شرکت بیمه ایران از پرداخت تمام حق و حقوق خسارت دیدگان طرف قرارداد بیمه توسعه توسط این شرکت بیمه ای خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه، عدم تعیین مصادیق پردرآمدها بوده که این بند از لایحه بودجه حذف خواهد شد و قانون هدفمندی یارانه ها مورد استناد قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
رییس هیات بر نظارت چهارمین انتخابات شورایاری های محلات تهران از ارسال گزارشاتی مبنی بر تخلفات در برگزاری انتخابات چهارم شورایاری ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
اختتامیه شعر بانوان انقلاب اسلامی موسوم به آفتابگردان ها با تقدیر از بازیگران فیلم شیار 143 با حضور چهره های فرهنگی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
یگ وبگاه دست راستی صهیونیستی روز سه شنبه هفته جاری طی مطلبی عنوان ساخت که برای رهایی از ایران و پاسخ به آلمان و ماجرای هولو کاست باید 20 تا 30 بمب به طور جداگانه علیه این 2 کشور بکار برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طی ملاقات آقای امیرعبدالهیان باکاردار سفارت عربستان در تهران امیدوار هستیم طبق وعده داده شده روند صدور ویزای عمره گزاران از فردا شتاب گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۳    
عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان این که به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن بهترین زمان برای تصویب وام 60 میلیون تومانی امسال یا اوایل سال آینده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه موقت امروز تهران با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران حامی تمامیت ارضی عراق است، گفت: کمک های ایران به عراق برای ناکام گذاشتن دشمنان در تجزیه این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
صدور مجوز غنی سازی و لغو تدریجی و قابل بازگشت تحریم های ایران از جمله مواردی است که سفیر فرانسه در واشنگتن می گوید پس از توافق هسته ای، در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل لحاظ می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
امیر قطر در سفری غیر منتظره به آنکارا رفت و با رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی 4 خودرو به همراه یک موتورسیکلت آتش گرفتند و 8 نفر از اهالی این ساختمان نیز نجات یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره مذاکره هسته ای، اوضاع منطقه وداعش و نامه سناتورها بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
امام جمعه موقت امروز تهران با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران حامی تمامیت ارضی عراق است، گفت: کمک های ایران به عراق برای ناکام گذاشتن دشمنان در تجزیه این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
یاسی به سختی قبول کرده از روزهای تاریک زندگی اش تعریف کند اما او پنج سال از عمرش را در زیر سقف های موقت مقوایی همراه با دلهره و اضطراب، سپری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
سناتور آمریکایی هشدار داده شورای امنیت سازمان ملل در صورتی که برای رفع تحریم های ضدایرانی وضع شده در کنگره تلاش بکند باید با کمک مالی آمریکا خداحافظی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ارتباط خوبی با قلعه نویی دارم و حتی وی پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به من داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۲    
آسمان تکریت سحرگاه چهارشنبه با نور انواع سلاح های سنگین و سبک روشن شد. اگرچه دروازه های جنوبی تکریت وضع عادی داشت و دروازه های شمالی هم آرام بود، اما حال هوای بخش غربی شهر خبر از حادثه ای بزرگ می داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که مرحله دوم آزادسازی شهر تکریت آغاز شده و به زودی این شهر به طور کامل از تروریست ها پاکسازی خواهد شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در 354 محله شهر تهران گفت: شورایاری ها و یا انجمن محلی چشمان شورای شهر در محلات هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات اخیر یونسی به منافع ملی ضربه وارد کرده است، گفت: دولت باید با یونسی برخورد کند و وی را از جایگاهش کنار بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
در حالی که طبق برنامه اعلام شده بنا بود هشت کلانشهر کشور تا پایان سال جاری تحت پوشش بنزین یورو 4 قرار بگیرند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعارهایی است که برای نخستین بار در هفدهم نوامبر 2002 در سالن یکی از مدارس مران در صعده طنین انداز شد و همین کافی بود تا کسانی که این شعارها را سر داده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
دولت مکزیک با ارائه پیشنهاد 20 میلیون دلاری مشوق های مالیاتی از سازندگان قسمت جدید جیمز باند خواست تا تصویری مثبت از این کشور در این فیلم پرطرفدار ارائه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹    
همرزمان "ابو عزرائیل" در صلاح الدین می گویند که برخلاف چهره و نام ترسناکی که دارد، در ملاقات و صحبت با او، با لبخندی دلنشین مواجه می شوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹    
با وعده بانک مرکزی مبنی بر توزیع اسکناس های نو شب عید از فردا همرمان با 23 اسفندماه، شعب منتخب بانکهای تعیین شده به نیاز متقاضیان پاسخ خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد نشست سه جانبه حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران گفت: چهارشنبه گذشته ما یک نشست پربار توام با محبت و صمیمیت را برگزار کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: شامگاه گذشته بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری در محور کرج - چالوس سه نفر از هم وطنان جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: تربیت نیروهای تراز انقلاب دستور کار جبهه آرمان خواهی واقع بینانه است و لذا این جمع فرهیخته در نظر دارد اعلام کند که آرمان گرایی ضروری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۷    
سرویس چندرسانه ای مشرق- این روستای سحرآمیز هوآکاچینا نام دارد و می تواند به یکی از قطب های گردشگری کشور پرو تبدیل شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۷    
در حالی بازار خرید و فروش واحدهای نوساز و چند سال ساخت مسکن همچنان در خواب زمستانی به سر می برد که بازار ساختمان های کلنگی در آستانه سال جدید از یک رونق نسبی برخوردار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان شورای مرکزی جبهه پایداری ، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب مؤتلفه اسلامی پنجشنبه گذشته نشست مشترک برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۱    
یک افسر اسرائیلی در حمله هوایی ارتش سوریه به مقر عملیات گروهک موسوم به ارتش آزاد سوریه در منطقه فتیان در حومه قنیطره کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۸    
وزیر امور خارجه آمریکا به منظور دیدار با رئیس جمهور مصر و پادشاه اردن، صبح جمعه وارد شرم الشیخ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها با ثبت نام بیش از 13 هزار نفر داوطلب از ساعت 9 صبح امروز در 22 منطقه تهران آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
از فردا - 23 اسفندماه - میوه های ذخیره شده برای ایام نوروز در 80 غرفه از سازمان میادین و از دوشنبه - 25 اسفند ماه - در 150 واحد خرده فروشی در سطح شهر توزیع می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۰    
لاریجانی هرگونه مداخله نظامی کشور را در یمن تکذیب و خاطرنشان کرد ایران سیاست مبتنی بر تحقق آرامش و امنیت را در منطقه در پیش می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۴    
گروه تروریستی تکفیری داعش در تازه ترین اقدام خود، دو افسر سابق نیروی هوایی عراق را در موصل تیرباران کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
در شرایطی که درآمد های مخابراتی نسبت به سال های قبل از آن تغییری نکرده هزینه ها طی سال های گذشته حداقل 10 برابر شده و درنهایت شرایط برای شرکت مخابرات به گونه ای پیش می رود که می توان گفت در بخش تلفن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
مهدی علیه السلام مردی از فرزندان من است رنگ رخساره اش رنگ نژاد عربها و اندامش مانند اندام بنی اسرائیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۳:۵۱    
بهت امیر قلعه نویی در کنار خنده علی منصوریان در حاشیه دیدار نفت و استقلال
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۳:۴۵    
حسن کروبی برادر مهدی کروبی به دلیل بیماری ریوی درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۰:۳۵    
فاطمه(ع) آنچنان ساز و کارِ دشمن را به هم ریخته بود که خصم، ناگاه ام الکتاب را در دلِ اردوگاه ذهنی خود دیده و فرصت هیچ مقابله ای نیافت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۳    
سناتور مک کین از امضاکنندگان نامه جمهوری خواهان به مقامات ایرانی پذیرفت که این نامه روش درستی برای ابراز ناراحتی از عدم همکاری اوباما با کنگره در زمینه برنامه هسته ای ایران نبود.
  • ۱