پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 آذر 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 1 آذر 1394 مشرق نیوز 2 آذر 1394 مشرق نیوز 3 آذر 1394 مشرق نیوز 4 آذر 1394 مشرق نیوز 5 آذر 1394 مشرق نیوز 6 آذر 1394 مشرق نیوز 7 آذر 1394 مشرق نیوز 8 آذر 1394 مشرق نیوز 9 آذر 1394 مشرق نیوز 10 آذر 1394 مشرق نیوز 11 آذر 1394 مشرق نیوز 12 آذر 1394 مشرق نیوز 13 آذر 1394 مشرق نیوز 14 آذر 1394 مشرق نیوز 15 آذر 1394 مشرق نیوز 16 آذر 1394 مشرق نیوز 17 آذر 1394 مشرق نیوز 18 آذر 1394 مشرق نیوز 19 آذر 1394 مشرق نیوز 20 آذر 1394 مشرق نیوز 21 آذر 1394 مشرق نیوز 22 آذر 1394 مشرق نیوز 23 آذر 1394 مشرق نیوز 24 آذر 1394 مشرق نیوز 25 آذر 1394 مشرق نیوز 26 آذر 1394 مشرق نیوز 27 آذر 1394 مشرق نیوز 28 آذر 1394 مشرق نیوز 29 آذر 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی وزرات خارجه آمریکا می گوید که قانون محدودیت سفر مسافران ایران به آمریکا لازم الاجرا است و تداخلی با اجرای برجام ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۶    
سید حسن نصرالله در پاسخ به اقدام اسرائیل در ترور سمیر قنطار گفت: به دوست و دشمن می گوییم که به شهادت قنطار در هر زمان و مکان مناسب واکنش نشان خواهیم داد و این حق ماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۸    
نمایندگان حزب جمهوری خواه ملت ترکیه اعلام کردند که اگر مقذمات آنکارا در میان مدت بحران پدیدآمده بین خود با روسیه را حل و فصل نکنند، این کشور در مدت چهار سال حدود 52 میلیارد دلار ضرر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۲    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره شهادت شهید سمیر القنطار گفت: ما شکی نداریم که اسرائیل عامل ترور شهید قنطار است و جنگنده های اسرائیلی با موشک های دقیق وی را هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۷    
سوداهای امپراتور خودخواندۀ ترکیه، گفتار و رفتار او را تا حد زیادی شبیه دیکتاتورهایی کرده که عاقبت و سرنوشت آنان بهترین درس عبرت برای سوداپردازان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۱    
رسانه های لبنانی بخشهایی از وصیتنامه شهید سمیر قنطار آزاده مشهور این کشور را منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۸    
سرپرست دادسرای امور جنائی تهران با اشاره به وصول توبه نامه از سوی سرکرده باند سارقان مسلح پایتخت که قرار بود ساعاتی دیگر اعدام شود, از توقف اجرای حکم اعدام وی به دنبال وصول این توبه نامه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
قاسمعلی اسفندیاری، شاعر دفاع مقدس بعد از سال ها تحمل بیماری و مدتی کما عصر امروز پس از طی یک دوره بیماری در بیمارستان رضوی مشهد جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۲    
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید که کشورش از گفت وگوی مستقیم مقامات ایران و عربستان سعودی به ویژه با موضوعیت بحران سوریه، استقبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۱    
فلسطینی ها برای تجلیل از سمیر القنطار مجاهد مقاوم و سردار آزاده اسیران لبنانی که توسط رژیم صهیونیستی در شهر جرمانا در ریف دمشق پایتخت سوریه ترور شد و به شهادت رسید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۲    
مراسم تشییع پیکر مجاهد مقاومت شهید سمیر القنطار سردار آزاده اسیران که به دست دشمن صهیونیستی در منطقه الحمصی شهر جرمانا در ریف جنوبی دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید، با حضور جمعی کثیر از مردم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۳    
وزیر صنعت و تجارت روسیه در گفتمان تجاری صنعتی روسیه – ایران گفت: می خواهیم تولید قطعات هواپیمای سوخو (سوپرجت 100) را در ایران بومی سازی کنیم که این امر با همکاری شرکای ایرانی انجام خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم غاصب با هدف قرار دادن سمیر قنطار درهای جهنم را به روی خود گشوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
طی دو انفجار شدید در محله دیپلماتیک نشین کابل دست کم 6 نظامی آمریکایی کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
در چندین حملف جنگنده های سعودی-آمریکایی به استان های یمن، 11 غیرنظامی که اغلب از کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۴    
منابع خبری از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر نصب یک سکوی سامانه گنبد آهنین در شمال سرزمین های اشغالی خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۰    
اعضای جنبش اسلامی نیجریه، پیکر شش تن از شهدای شیعه این کشور را تشییع و تدفین کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۸    
در شب یلدای سال 94 ترافیک در بسیاری از خیابان های تهران، قفل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: با اشاره به موضوع تصویب قانون محدودیت صدور ویزا برای کسانی که به ایران، عراق، سوریه سفر کرده اند از سوی آمریکا، آن را مخالف برجام دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۹    
در نشست عصر امروز سرپرست باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس مقرر شد، در تعطیلات نیم فصل اردوی پرسپولیسی ها در دوبی برگزار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۱    
ارتش عراق برای نبرد آزادسازی شهر "موصل" از چنگال گروه تروریستی "داعش" راهی جبهه شمال شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۹    
حسن بالا عضو جنبش اسلامی نیجریه با بیان اینکه اطلاع دقیق و موثقی در خصوص سرنوشت شیخ ابراهیم الزکزاکی در دست نیست از حمله ارتش نیجریه به حسینیه بقیه الله در منطقه زاریا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۳    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس سنای فرانسه گفت که مصوبه تبعیض آمیز سنای آمریکا برای اتباع اروپایی ضد استقلال اروپاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه مصوبه اخیر آمریکا ضد ایران خلاف تجارت آزاد است، گفت: اعتماد میان دو کشور با این موضوع سلب می شود
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۴    
نیروهای هوا فضای روسیه تمام تلاش خود را بر توسعه نیروهای ضربت و تقویت دفاع فضایی برای تضمین یک واکنش سریع به هرگونه حملات؛ از جمله واکنشی با استفاده از نیروهای هسته ای راهبردی متمرکز می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۰    
دوشنبه 30 آذرماه پیکر شش تن از شهدای مدافع حرم در قم تشییع و تدفین شد. این شهدا از اعضای لشگر فاطمیون و تیپ زینبیون بودند که در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۰    
امروز با وجود گذشته 9 ماه از اغاز حمله رژیم سعودی به یمن، شهر صنعا پایتخت این کشور در آستانه میلاد پیامبراعظم(ص) آذین بندی شد تا این شهر برای برگزاری جشن میلاد رسول اکرم(ص) آماده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۰    
نه اینکه شهرام قصر شیرینی عاشق دختری از مزار شریف شد که بعد از مصرف شیشه اوردوز کرد و به بیمارستان رفت و دیگر خبری از او نیامد.. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۰    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه درباره ترور شهید "سمیر قنطار" و پیامدهای آن برای رژیم صهیونیستی سخنرانی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۸    
مسابقات قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم ملی در مازندران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۸    
دستگاه امنیتی کردستان عراق در کرکوک اعلام کرد؛ 9 تن از عناصر گروهک تروریستی داعش را در شمال غرب این استان دستگیر؛ و انبار بزرگی سلاح و مهمات را کشف و ضبط کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۸    
یک شیخ کویتی در حال دیدن فوتبال بود که از تصمیم داور به خشم آمد و او را کتک زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۵    
وزیر دفاع گفت: تاکنون هیچ تعللی در طراحی، تولید و تست تسلیحات موشکی نداشته ایم و بر حجم تولیدات نیز افزوده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۹    
رئیس سابق رسانه ملی گفت: در این دوره، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی نیستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۹    
مقامات در یکی از شهرهای شمال شرق آمریکا اعلام کردند که به دنبال تهدیدها در این شهر دستور تعطیلی مدارس را داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۰    
شاهین مصطفی اف وزیر تجارت و صنعت جمهوری آذربایجان عصر دوشنبه با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور درنهاد ریاست جمهوری دیدار وگفت گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۰    
تجمع طلاب مدرسه صدر اصفهان در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۹    
شهید سمیر قنطار آزاده شهید لبنانی امروز در جمع کثیری از مردم و اعضای مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع و به خاک سپرده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۳    
یلدا در لغت نامه معین به معنای تولد و زایش است. یلدا اول زمستان و شب آخر پاییز و درازترین شب سال است و اقشار مختلف خانوادهای ایرانی طبق سنتی دیرینه در خانه بزرگ خانواده گردهم می آیند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به علت برگزاری جلسه با سرپرست باشگاه در تمرینات غیبت داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۱    
تیم ا م صلال قطر به همراه کاپیتان تیم ملی کشورمان برابر الخور به نتیجه تساوی رضایت داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۵    
آیا موضع آقای عراقچی و نایاک به عنوان بخشی از لابی صهیونیستی جی استریت باید در قبال رفتار ناجوانمردانه آمریکا یکسان باشد؟ محکم خواندن تعهد کری، آن هم در حالیکه آمریکا برجام را نقض کرده چه معنایی دارد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۶    
در طولانی ترین شب سال در دوران دفاع مقدس با دوستان با یکدیگر شوخی می کردیم. یک عده از بچه ها بسیار شوخ بودند و جمع، جمع بسیار خوب و معنوی بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن انتقاد از کسانی که با طرح شورای رهبری به دنبال سست کردن پایه های فرماندهی در کشور هستند، گفت: طرح شورای رهبری در برهه کنونی اگر خیانت نباشد نگاهی جاهلانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۶    
وزارت دفاع عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش از مردم برای سپر خود در مقابل ارتش استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه جنوبی حلب، جاده بین المللی این شهر را به کنترل خود در آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
پنجمین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۷    
شبکه دو اجرای ویژه برنامه شب یلدای خود را با حضور بازیگران و عوامل سریال کیمیا و خوانندگان محبوب به نیما کرمی و زینب زارعی سپرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان شهادت سمیر قنطار را تبریک و تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۸    
معاون رییس جمهور در پی مصوبه اخیر کنگره آمریکا که مغایر با حقوق گردشگران در انتخاب آزادانه مقاصد و تعارض با اهداف صلح طلبانه گردشگری است، دو نامه به یونسکو و سازمان جهانی جهانگردی ارسال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۵    
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: بانوان مورد بیشترین سوء استفاده درزمینه حمل مواد مخدر قرار می گیرند و معتادان زنان در سن کم نیز قابل توجه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
هیأت اقتصادی جمهوری آذربایجان که برای شرکت در اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان و امضاء یادداشت تفاهم همکاری به ایران سفر کرده است روز دوشنبه در جلسه اتاق بازرگانی ایران شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
در حالی که نمایندگان دامداران، صنعت فرآوری و سازمان حمایت بر افزایش 100 تومانی قیمت شیر خام تاکید دارند، توافق شد که قیمت سه محصول پر مصرف ماست، شیر و پنیر نیز 6 درصد اضافه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۹    
محسنی اژه ای گفت: در ارتباط با همین پسر آقای هاشمی، اینطور بود که هر چه در هر دستگاهی وجود داشت، یک نسخه در اختیار اینها قرار می گرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از تعویق یک روزه دیدار نفت تهران و استقلال اهواز به دلیل آلودگی هوای تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۱    
اسناد جدید دریافتی حاکی از توزیع و فروش چندین محموله برنج تاریخ مصرف گذشته و آلوده از انبارهای شرکت بازرگانی دولتی در سال جاری به ویژه در ایام محرم و صفر و عدم وصول بیش از 108 میلیارد تومان چک های ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۸    
رئیس جمهور بهمن ماه در اولین سفر اروپایی خود به دو کشور ایتالیا و فرانسه می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۲    
گروه تروریستی داعش یکی از مقامات امنیتی ارشد مصر را در شهر عریش ترور کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه نیز در ادامه جنایت های خود علیه فلسطینیان به اردوگاه آوارگان الدهیشه در نزدیکی شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری یورش بردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۹    
یک منبع دیپلماتیک تاکید کرد: تمدید تحریم های ضد روسی از سوی اتحادیه اروپا از فردا سه شنبه 22 دسامبر، اجرا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای دیدار فردا مقابل تراکتورسازی روی ضربات پنالتی کار کرده ایم، اما دنبال پنالتی نیستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۱    
لیگ برتر ایران و لیگ برتر انگلیس هیچ نقطه مشترکی باهم ندارند جز اسم هایشان و احتمالا از حالا به بعد صدرنشین های یک رنگ و ناگهانی! استقلال خوزستان و لسترسیتی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
مدارس همه مقاطع تحصیلی تهران، اسلامشهر و پاکدشت فردا تعطیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۱    
پلیس بلژیک از دستگیری 2 مظنون به دست داشتن در حملات اخیر پاریس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۱    
رئیس محروم شده فدراسیون بین المللی فوتبال چند ساعت بعد از محرومیت هشت ساله در کنفرانس خبری شرکت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
منچسترسیتی از استخدام "پپ گواردیولا" در تابستان آینده مطمئن است؛ این تیم متمول انگلیسی پس از جذب یکی از بهترین مربیان دنیا برای جذب بهترین بازیکنان جهان تلاش خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
یک نشریه آلمانی نوشت که داعش با دزدیدن هزاران گذرنامه خالی، از آنها برای انتقال اعضای خود به اروپا استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
حکم اعدام سرکرده باند سارقان مسلح طلافروشی های پایتخت اجرایی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
مراسم تشییع پیکر سردار اسرای لبنانی بعد از ظهر امروز در ضاحیه جنوبی بیروت آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
دبیر ستاد انتخابت کشور از ثبت نام 337 نفر در انتخابات خبرگان و 2627 نفر در انتخابات مجلس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
در یکی از جاده های کشور شاهد حرکات خطرناک یک راننده هستیم که مشغول هنر نمایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
ایلقار علی اف، معاون مرکز ضدتروریسم وزارت منحله امنیت ملی جمهوری آذربایجان که به همراه 20 مقام امنیتی عالیرتبه سابق این کشور برکنار و بازداشت شده بود، در بازداشتگاه خودکشی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
در نیجریه مردم تابع رهبران خود هستند و علیرغم فقر علمی و اقتصادی و فرهنگ خاص سازشکاری در بین برخی ازآنها، اما شاهد تبعیت محض مردم از آیت الله زکزاکی با تمام مشکلات ایجاد شده هستیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
علی ضیا برای شب یلدا ویژه برنامه ای را ترتیب داده و نکته جالب توجه دعوت از پرویز مظلومی در این برنامه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
معاون نظارت و پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران روز دوشنبه از تداوم آلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: در روزهای آتی شاهد افزایش آلودگی هوا هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مرد جوان ایرانی طی درگیری با هموطنانش در "ناگویای ژاپن" به قتل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
اوباما در حالی طرح مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر محدودیت برای سفر به ایران را در کنار سودان و عراق امضا کرد که بسیاری از جمله ظریف و بروجردی این مصوبه را نقض برجام دانسته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مردم کشور نیجریه در شهرهای مختلف این کشور همچون یولا و کاتسینا در حمایت از شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه تظاهرات کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
تیم وزنه برداری پاکستان پس از 40 سال در رقابت های انتخابی المپیک شرکت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
به گزارش مشرق، زلزله به بزرگی 4 دهم ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین ساعت 14 و 41 دقیقه امروز چهارمحال و بختیاری را لرزاند.تاکنون خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر از پس گرفتن استعفای طلایی از شورا خبر داد و گفت: از این پس جلسات شورایاری ها به صورت منظم برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
مدافع تیم ملی ایران برای تسویه حساب با تیمش در چین و مذاکره با دو تیم دیگر امشب راهی این کشور خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در یادداشتی نوشت: نمی دانم آیا آقایان این نتیجه را می پذیرند که از این گزارش خوشحالند؟ اگر می پذیرند پس چرا دولت احمدی نژاد و دبیری جلیلی بر شورای عالی امنیت ملی را به عنوان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اخیر کنگره آمریکا درباره محددیت صدور روادید برای کسانی که به ایران مسافرت خواهند کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونش با حضور در بیمارستان ایران مهر از منصور پورحیدری عیادت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
وزیران دفاع کانادا و عراق روابط دو جانبه و مبارزه با گروه تکفیری - صهیونیستی داعش را بررسی کردند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
مهاجم بارسلونا آماری فوق العاده در گلزنی در بازی های نهایی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی جدید این رژیم که با مشارکت آمریکا ساخته شده، آخرین دور آزمایش ها را گذرانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تیم نفت تهران می گوید سید جلال حسینی برای نیم فصل دوم هم در تیم نفت تهران خواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
یک طلبه 26 ساله به عنوان جوان ترین کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه ایلام ثبت نام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
توجه به مقوله شعر و شاعرِ خوب بودن، منافاتی با علمیّت و فضل و هیچ یک از مقولات مهم حوزه های علمیه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۰    
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۱    
گروه نمایش هوایی Frecce Tricolori پیکان های سه رنگ نیروی هوایی ایتالیا در حال اجرای نمایش در شمال ایتالیا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۱    
اختلاف 10 امتیازی سپاهان و قهرمان نیم فصل باعث شده آنها دومین فصل ضعیف خود را از زمان حمایت مالی فولاد مبارکه تجربه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۱    
علاءالدین بروجردی بلاخره در وزرات کشور ثبت نام کرد.