پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 اسفند 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 مشرق نیوز 1 اسفند 1394 مشرق نیوز 2 اسفند 1394 مشرق نیوز 8 اسفند 1394 مشرق نیوز 9 اسفند 1394 مشرق نیوز 10 اسفند 1394 مشرق نیوز 11 اسفند 1394 مشرق نیوز 12 اسفند 1394 مشرق نیوز 13 اسفند 1394 مشرق نیوز 14 اسفند 1394 مشرق نیوز 15 اسفند 1394 مشرق نیوز 16 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1394 مشرق نیوز 18 اسفند 1394 مشرق نیوز 19 اسفند 1394 مشرق نیوز 20 اسفند 1394 مشرق نیوز 21 اسفند 1394 مشرق نیوز 22 اسفند 1394 مشرق نیوز 23 اسفند 1394 مشرق نیوز 24 اسفند 1394 مشرق نیوز 25 اسفند 1394 مشرق نیوز 26 اسفند 1394 مشرق نیوز 27 اسفند 1394 مشرق نیوز 28 اسفند 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
ایجاد تمایل برای مطالبه زندگی با لذت و کیفیت بیشتر با مؤلفه های اشرافی گری و مصرف گرایی در برنامه های من و تو و برنامه سازی این شبکه به عنوان یک اصل مشاهده می گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۵    
"صلاح عبدالسلام" مظنون اصلی حملات مرگبار تروریستی پاریس در عملیات بسیار گسترده ضدتروریستی در بلژیک مجروح و دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۶    
شنیده ها حاکی از آن است حسین مرعشی با کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس، تماس گرفته و ضمن دعوت آن ها به تهران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۷    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از بازدید 5 میلیون نفر از مناطق عملیاتی در یک سال گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۵    
دانلد ترامپ که بارها در سخنرانی های خود چین را به طرق مختلفی به نقد کشانده است، این بار با تقلید حرکات و گفتار آنها موجبات خشم دولتمردان چینی را فراهم آورد تا بار دیگر در عرصه بین المللی پر رنگ شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
دربی حساس ایرانی ها در قطر با پیروزی تیم جباری و منتظری مقابل یاران دژاگه و نکونام به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
افراد مسلح ناشناس روز جمعه (28 اسفند) تأسیسات گازی الجزایر را که تحت مدیریت شرکت نروژی استات اویل و بی پی انگلیس است، هدف حمله موشکی قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه مصر در واکنش به ادعای کُردهای سوریه مبنی بر تشکیل حکومت فدرالی در شمال این کشور تأکید کرد که قاهره حامی استقلال و تمامیت ارضی سوریه است و طرف های داخلی و خارجی باید منافع این کشور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل فرار مالیاتی به 45 میلیون یورو جریمه محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۴    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد وزرای خارجه ایران و روسیه درباره آتش بس در سوریه گفت وگو کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۱    
گروه طالبان اعلام کرد، یک فروند بالگرد متعلق به نظامیان خارجی در افغانستان را در استان هلمند سرنگون کرده و پس از سرنگونی، این بالگرد کاملا از بین رفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۱    
روستوف از هفته بیست و یکم لیگ روسیه در غیاب بازیکنان ایرانی خود در خانه رقیبش متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
پدرامیر تاجیک خبر برخی رسانه ها مبنی بر مهاجرت این خواننده نسل اول موسیقی پاپ کشور به آلمان را شایعه عنوان کرد و گفت: فرزندم تنها برای اجرای کنسرت به آلمان سفر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۹    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به نامه مسئولان باشگاه النصر عربستان که خواستار معرفی کشور ثالث برای برگزاری دیدار دو تیم شدند تاکید کرد تابع تصمیم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۶    
ژنرال سرگئی رودسکوی رئیس اداره عملیات ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد: عملیات هوافضای روسیه علیه گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که به دنبال احتمال وقوع حملات تروریستی علیه هیأت های دیپلماتیک این کشور در ترکیه، دفاتر و مدارس آلمان در استانبول و آنکارا تا اواخر هفته (شنبه و یکشنبه) تعطیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
'آشتون کارتر' وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: باراک اوباما رییس جمهوری این کشور برای اولین بار زنی را برای تصدی فرماندهی نیروهای شمالی ارتش آمریکا انتخاب و پیشنهاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
در هفته پایانی سال، سینما آرام و بی حاشیه به استقبال سال نو و شروع دوباره می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
فرماندهی نیروهای موسوم به بسیج مردمی در عراق، از سیاسیون این کشور خواست با احترام به قانون اساسی فضای سیاسی را برای مبارزه با تروریسم مهیا کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
رسانه های بین المللی امروز، جمعه از وقوع تیراندازی و انفجار در بروکسل در جریان عملیات دستگیری یکی از عاملات حملات تروریستی پاریس خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵    
متن افشا شده نامه ای که هیلاری کلینتون در سال های مذاکره سعید جلیلی با 1+5 نوشته نشان می دهد که آمریکا از همان زمان خواستار سقوط بشار اسد بوده و مذاکرات را هم راه حل قطعی برای از بین بردن توان هسته ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۰    
مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راههای کشور گفت: به لحاظ ترافیکی آزادراه کرج-قزوین در محدوده گلشهر محور کندوان در محدوده آدران و تونل شماره 5 ترافیک سنگین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
رئیس اداره عملیات ستاد کل ارتش روسیه از فراهم شدن شرایط لازم برای محاصره عناصر داعش در تدمر و شکست کامل آنها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی مناطق از محور هراز، گفت: رانندگانی که قصد تردد از این محور شریانی را دارند احتیاط کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۸    
وزارت امورخارجه چین از کره شمالی خواست تا از ایجاد تنش بیشتر در منطقه دست بردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۷    
گروه فیلم و صوت مشرق- مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه برگزار شد و تکلیف تیم های راه یافته به این مرحله مشخص شد . مراسم قرعه کشی لیگ اروپا
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۱    
سفیر روسیه در چین روز جمعه (امروز)، پرتاب دو موشک بالستیک کره شمالی را اقدامی تحریک آمیز دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۶    
رئیس جمهوری روسیه از مقامات ورزشی این کشور خواست تا قوانین ضد دوپینگ به صورت شدیدتر در کشورش اجرا شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
وزیر خارجه در پیامی به ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد:برای همه ایرانیانی که در گوشه گوشه جهان موجب افتخار ایران و ایرانی و همچون پلی برای ارتباط فرهنگ ها و پیوند ایران با جهان هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۵    
شورای اروپا با ترکیه در مورد مهار موج مهاجران غیرقانونی به اروپا به توافق دست یافته و قرار است متن این توافق امروز (جمعه) برای تایید در میان رهبران 28 کشور عضو اتحادیه اروپا توزیع شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۱    
سرپرست روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به یک مورد احیاء قلبی – تنفسی در پمپ بنزین گفت: در 24 ساعت گذشته تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی به 7228 ماموریت فراخوانده شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
گروه فیلم و صوت مشرق- بالگرد کاموف روسیه با نام اختصاری KA-52 که به کوسه معروف است در جریان مشارکت نظامی روسیه در سوریه عملیاتی شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۴    
به همت آیت الله ملک حسینی و با رضایت اولیاء دم مرحوم محمد پایه گذاران، آئین مصالحه و سازش برای عفو و بخشش دومین محیطبان زندانی دنا به نام "غلامحسین خالدی" برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۵    
هزاران شهروند یمنی در پاسخ به درخواست کمیته عالی انقلابی یمن برای برگزاری تظاهرات در میدان التغییر صنعا، خود را به این میدان رساندند و بار دیگر جنایات وحشیانه آل سعود را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۹    
یکی از عناصر لبنانی تبار داعش در شهر "تدمر" سوریه به هلاکت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۶    
گروه فیلم و صوت مشرق- سومین قسمت از فصل سوم خندوانه 27 اسفندماه از شبکه نسیم پخش شد. قسمتهای جذاب این برنامه را می توانید اینجا ببینید. خندوانه، قسمت سوم، ورود رامبد به برنامه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی اورژانس کشور از تصادف 17 خودرو در اتوبان آزادگان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۵    
سابقه بازدید از مناطق جنگی به جنگ جهانی اول (1918-1914) برمی گردد. جالب است که این بازدیدها زمانی آغاز شد که هنوز جنگ جهانی تمام نشده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
امام جمعه مشهد گفت: آمریکا به این جمله "ای آمریکا از ما عصبانی باش و در این عصبانیت بمیر" دچار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
نظامیان صهیونیست امروز جمعه یک فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۸    
رهبر معظم انقلاب در دیدار 12 آبان ماه سال جاری با دانش آموزان و دانشجویان فرمودند: در کشور ما در سال 1332 اتّفاق افتاد -حادثه ی بیست وهشتم مرداد- که یکی از حوادثی است که ملّت ایران را با تجربه ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
خندوانه، قسمت سوم، ورود رامبد به برنامه خندوانه، قسمت سوم، گفتگو با علیرضا کمالی خندوانه، قسمت سوم، گفتگو با پژمان بازغی خندوانه، قسمت سوم، جناب خان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۰    
منابع خبری از مرگ گیدو وستروله ، وزیر خارجه سابق آلمان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۰    
علمای صور لبنان با انتقاد شدید از موضع خصمانه بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد علیه مقاومت لبنان تاکید کردند این موضع با موضع اسرائیل هماهنگ و منسجم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۰    
تروریست ها در ازای تحویل پیکر مطهر شهید کجباف، مبلغ بسیار زیادی پول و نیز تبادل 150 اسیر را خواستار شده بود که با واکنش زینبی همسر شهید کجباف مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۴    
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۵    
بعد از گذشت نزدیک به سه سال از عمر دولت روحانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عملکرد وزیر اقتصاد و دارایی دولت یازدهم نمره دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از حمله افراد مسلح ناشناس به یک قاضی سابق کرج در اطراف هشتگرد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۳    
در حالی که امروز (جمعه) دومین سالروز الحاق منطقه کریمه به روسیه است، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای به نمایندگی از وزیران امور خارجه 28 کشور عضو این اتحادیه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۰    
ارتش سوریه با کمک متحدانش در ادامۀ پاکسازی مناطق اطراف شهر حمص، و اخیراً چند منطقه را در غرب شهر تدمر از تروریست ها بازپس گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن محور اسالم به خلخال در استان اردبیل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
تروریست های داعش می گویند که چهار نفر از نیروهای روس در منطقه قصر الحلابات در غرب تدمر و یک مشاور نظامی این کشور را در منطقه الدوه کشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: تعداد معاملات خرید و فروش مسکن کل کشور در اسفندماه نسبت به بهمن ماه تقریبا نصف شد و در تهران نیز افت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
تبریزی در گفت وگو با نشریه نقد سینما سعی می کند به شیوه های مختلف از تصریح پیرامون مقصر بودن جریان سیاسی محبوبش در فتنه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۲    
مدیران برنامه به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام می گویند: الگوریتم نمایش عکس ها را تغییر می دهند و از این به بعد ابتدا تصاویر محبوب تر از نظر افراد در فید وی نمایش داده می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟ به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان قید حضور در دیدار رده بندی را زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی منطقه المحمدی واقع در غرب استان الانبار، منجر به کشته شدن 70 تروریست و زخمی شدن 60 نفر دیگر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
بورسیادورتموند بعد از چند ماه دوری رقیب مربی سابقش یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا شد و دو تیم اسپانیایی برابر مجبور به رقابت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، از کاهش 450 نفری تلفات جاده ای طی سال جاری نسبت به سال گذشته(1393) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
بیشتر از دو سال پیش با شدت گرفتن حملات داعش در بخش شمالی عراق، سفر زائران ایرانی به سامرا متوقف شد. اکنون با مساعد شدن شرایط امنیتی در این شهر سنی نشین عراق ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۸    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از پهلوگیری کشتی کانتینری ایرانی پس از وقفه 6 ساله به دلیل تحریم ها در بندر هامبورگ خبر داد و گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۵    
فیلم های اکران نوروزی در روز گذشته مجموعا 279 میلیون 500 هزار تومان در تهران فروش داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
دادگاهی در تونس، رئیس جمهور متواری این کشور را به 10 سال حبس محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا برگزار شد که بر اساس آن در مهمترین بازی تیم بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی پیشروی های جدیدی در حومه دمشق و دیرالزور به دست آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
فاز نخست پروژه مترو تهران_پرند که به طول پنج ونیم کیلومتر و یک ایستگاه احداث شده است، پس از انجام تست های نهایی فنی و اتصال برق صبح جمعه بیست و هشتم اسفند از ایستگاه مترو شاهد در جنوب خط یک مترو به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
وزیر دفاع امریکا گفت: روسیه، در صدر فهرست تهدیدات علیه امنیت راهبردی واشنگتن قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
نویسنده مطرح اردنی که میهمان شبکه الاخباریه عربستان بود بر خلاف خواسته مسئولان این شبکه به انتقاد صریح از سیاست های رژیم آل سعود پرداخت که این اقدام به بازداشت برخی از مدیران این شبکه سعودی منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۳    
وجود بزرگترین تپه های شنی جهان در شهرستان ریگان فرصت شن درمانی و برگزاری ورزش های شنی از جمله اسکی بر روی شن را در کویر شرق کرمان برای مسافران نوروزی ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام وزیر کشور گفت : از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
باواریایی ها قرارداد مدافع میانی اتریشی خود را برای سه سال دیگر تمدید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۱    
جمعی از مردم مشهد صبح امروز با اجتماع در میدان 15 خرداد، ضمن قرائت زیارت آل یاسین برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل تاخیر در برخی پروازهای امروز را شرایط بد آب و هوایی در برخی شهرها عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۸    
دولت عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از این پس صادرات نفت این کشور از طریق اقلیم کردستان انجام نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
مقامات سئول و واشنگتن اعلام کردند که پیونگ یانگ ، دو موشک بالستیک را در امتداد ساحل غربی شبه جزیره کره پرتاب کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۶    
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۶    
آخرین تمرین تیم ملی در سال 94 بسیار با نشاط و در حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: سرعت غیرمجاز و نبستن کمربند ایمنی عمده تخلفات و حوادث را ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۷    
وزارت امورخارجه سوریه بر لزوم مقابله با تجزیه سوریه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۴    
روزنامه هاآرتص اسرائیل با اشاره به گفت وگوهای پنهانی بین اسرائیل و تشیکلات خودگردان فلسطین در ماه گذشته میلادی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۱    
امام جمعه تهران گفت: عربستان 2 میلیون دلار به العربی پول داده که حزب الله را تروریست بخواند چون حزب الله در مقابل دشمن ایستاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۵    
یک فرد مسلح در مرکز پایتخت ترکیه با تیراندازی، یک افسر پلیس این کشور و یک غیرنظامی دیگر را کشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۵    
معلمان حق التدریس آموزش و پرورش پس از 6 ماه عدم دریافت حقوق در آستانه شب عید تنها حقوق یک ماه را دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۲    
بررسی وضعیت پرداخت حقوق ثابت یا مزد مبنای پرداخت شده نیروی کار در سامانه پیمایش مزدی قرار است بررسی شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۹    
یکی از فرماندهان ارتش عراق اعلام کرد یک سرکرده داعش که اهل لیبی بوده در حملات ائتلاف ضد داعش در الرمادی کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت مرزن آباد از ساعت 18 عصر جمعه 28 اسفند ماه جاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۰    
یک سایت روسی، نمودار عمده ترین کشورهای صادرکننده و وارد کننده سلاح در سال گذشته میلادی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به جمع سایر بازیکنان حاضر در اردو اضافه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
رئیس جریان صدر به طرفدارانش توصیه کرد هرگز فریب اقدامات تحریک آمیز برخی طرف ها را نخورند و به طور کامل با نیروهای امنیتی همکاری کنند و اعتصاب آنها هم فقط به خاطر میهن باشد و به سمت خشونت کشیده نشوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۴    
عکاس سرشناس حیات وحش (Dmitry Tkachuk)، تصاویری دیدنی از زندگی روزمره یک قبیله که در سرزمین های قطبی تندرای روسیه را به ثبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
خندوانه، قسمت دوم، ورود رامبد به برنامه خندوانه، قسمت دوم، لباهنگ امیرعلی نبویان خندوانه، قسمت دوم، لباهنگ احسان کرمی خندوانه، قسمت دوم، ایران گردی - کرمان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
طبق اعلام مرکز مدیریت راه ها محورهای ورودی و خروجی استان تهران از ترافیک روان و محور کرج - چالوس محدوده سد کرج ترافیک سنگین دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
وزارت خارجه آمریکا با اشاره به افزایش خطرات حملات تروریستی در ترکیه، به اتباع آمریکایی درباره سفر به این کشور به ویژه بازدید از مناطق جنوب شرقی آن هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنچه مسلم است مسائل سیاسی در تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دخیل بوده است و من فکر می کنم در مدت کوتاه امکان تغییر رأی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه فتاوای رهبر انقلاب درباره استفتائات آغاز سال جدید و ایام نوروز منتشر کرده است.
  • ۱