پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۴:۴۶Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 آذر 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 آذر 1395 مشرق نیوز 2 آذر 1395 مشرق نیوز 3 آذر 1395 مشرق نیوز 4 آذر 1395 مشرق نیوز 5 آذر 1395 مشرق نیوز 6 آذر 1395 مشرق نیوز 7 آذر 1395 مشرق نیوز 8 آذر 1395 مشرق نیوز 9 آذر 1395 مشرق نیوز 10 آذر 1395 مشرق نیوز 11 آذر 1395 مشرق نیوز 12 آذر 1395 مشرق نیوز 13 آذر 1395 مشرق نیوز 14 آذر 1395 مشرق نیوز 15 آذر 1395 مشرق نیوز 16 آذر 1395 مشرق نیوز 17 آذر 1395 مشرق نیوز 18 آذر 1395 مشرق نیوز 19 آذر 1395 مشرق نیوز 20 آذر 1395 مشرق نیوز 21 آذر 1395 مشرق نیوز 22 آذر 1395 مشرق نیوز 23 آذر 1395 مشرق نیوز 24 آذر 1395 مشرق نیوز 25 آذر 1395 مشرق نیوز 26 آذر 1395 مشرق نیوز 27 آذر 1395 مشرق نیوز 28 آذر 1395 مشرق نیوز 29 آذر 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
نظر به اهمیت بسیار بالای رویداد تروریستی آنکارا، که طی آن سفیر روسیه به ضرب گلوله یک افسر پلیس ترکیه کشته شد، تمامی رسانه های مهم جهانی به پوشش آن پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۵    
با حضور جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کتاب مصوبه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای این شورا رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۵    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به منابع گازی موجود در کشور، میزان این منابع زا 34 هزار میلیارد مترمکعب عنوان کرد و گفت: ایران از این حیث در رتبه نخست جهان قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۵    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک در پاسخ به سوالی در مورد ترور سفیر روسیه در ترکیه گفت: حتی دولت ترکیه نیز مخالف این کار است و این اتفاق از سوی هر کسی باشد محکوم است چرا که این گونه اقدامات وحشیانه فقط ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۰    
به دنبال حمله خرابکارانه در برلین آلمان، پلیس نیویورک از افزایش سطح آمادگی و تدابیر ویژه برای حفظ جان مردم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۰    
ادامه عملیات نیروهای عراقی برای آزاد سازی موصل از لوث تکفیری ها و انفجار حدود 600 خودرو بمبگذاری شده از سوی داعش از زمان شروع عملیات نینوا ما داریم می آییم، از مهمترین اخبار نبرد موصل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
یک مقام ترکیه ای به شرط ناشناس ماندن گفته که قاتل سفیر روسیه، در اقدامی حساب شده و با همکاری برخی دیگر، دست به ترور این دیپلمات روس زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۵    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله محل تجمع مزدوران سعودی در پایگاه های نهوقه در نجران و علب و تبه عامر در عسیر را منهدم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۵    
تحویل حدود 500 هزار واحد مسکونی در عرض سه سال و نیم نشان از پیشرفت نیم درصدی ماهانه طرح مسکن مهر در دولت یازدهم می دهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۲    
آمریکا از ده ها سال پیش، چین را با پایگاه های نظامی و سلاح های هسته ای محاصره کرده است؛ از آن جایی که رئیس جمهور بعدی آمریکا به شدت ضدچین است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰    
منابع خبری از وقوع یک انفجار در حی العزیزیه حلب در جریان برگزاری جشن های پیروزی و اعیاد کریسمس خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور روسیه دستور داد تدابیر امنیتی مضاعفی در اطراف سفارتخانه های روسیه در سراسر دنیا اتخاذ گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
همایش جوان انقلابی ظهر سه شنبه سی ام آذر با حضور سعید جلیلی مشاور رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، ایران بزرگترین مولف دایره المعارف در دنیا است به طوری که اکنون 200 عنوان در دست تالیف داریم که در دنیا بی سابقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
وزیر اطلاعات با تاکید بر ارتقا شاخص های امنیتی در جامعه، گفت: هرگونه حرکت مشکوک دشمن با اشراف اطلاعاتی در کشور خنثی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
اوکان آلتیپمارک می گوید حادثه ترور سفیر روسیه جنبه های مشکوک زیادی دارد، از جمله این که ضارب به طرف داری از گولن مشهور بوده، اما بعد از کودتای اخیر در ترکیه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۰    
مراسم یادبود مرحوم ابراهیم اسرافیلیان نماینده دور دوم مجلس و از یاران شهید آیت امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۰    
خیابان های اصلی و بزرگراه های تهران در شب یلدا با ترافیک سنگینی قفل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۱    
محمد قاضی در جریان دیدار با استقلال در یک صحنه برای گرفتن توپ کاری شبیه به یکی از فنون کشتی را روی بازیکن آبی ها اجرا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۵    
شبکه ان تی وی گزارش داد که عامل ترور سفیر روسیه در زمان تجمعات اعتراضی مردم ترکیه علیه مسکو در اوایل ماه جاری از اعضای گارد حفاظت از ساختمان سفارت بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سفارت ایران در آنکارا در اطلاعیه ای اعلام کرد که ارائه کلیه خدمات کنسولی در سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ترابوزان و ارزروم فردا (چهارشنبه) اول دی ماه تعطیل خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه طی سخنرانی در استانبول ضمن محکوم کردن قتل سفیر روسیه در آنکارا، تاکید کردند این حمله تروریستی با هدف فتنه انگیزی در روابط دو کشور بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدای شبکه تهران گفت: برخی افراد با اهداف مشخص و انتشار اخبار دروغ تلاش کردند حضور محمدرضا گلزار را در تلویزیون منتفی کنند و مبلغ حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
در جریان دیدار نفت تهران و استقلال محمد قاضی و پادوانی بارها مقابل هم قرار گرفتند، یکی به عنوان مهاجم و دیگری به عنوان مدافع که در این نبرد قاضی با زدن دو گل فاتح لقب لقب گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۸    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: جوسازی های دشمنان و معاندین خارجی و داخلی نظام و افراد بی بصیرت، علیه قوه قضائیه هرگز نمی تواند حجم وسیع خدمات دستگاه قضا را زیر سوال ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان گفت: خوشبختانه آتش سوزی عصر امروز فرودگاه بندرعباس خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارت به خود سوله وارده شده و تقریبا تمامی سقف آن از بین رفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه این شورا در روز چهارشنبه 1 دی ماه را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۰    
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: نباید اجازه داد حقوق شهروندی آحاد ملت از حق آب خوردن تا حق پیشرفت علمی به اجازه کدخدا گره بخورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم حضور بخش خصوصی اظهار داشت: دوران دولت سالاری به پایان رسیده است و من آمادگی تغییر نگرش ها را در وزارت راه و شهرسازی دارم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از ارجاع پرونده محمود صادقی به قوه قضائیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۴    
علیرضا منصوریان در ابتدای بازی نفت و استقلال در کنار محسن خلیلی و علی دایی که هر دو پرسپولیس هستند عکسی به یادگار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۰    
دادگاهی در فرانسه، کریستین لاگارد را در خصوص اتهام کوتاهی در مورد پرداخت رقمی از سوی دولت فرانسه به یک تاجر بزرگ زمانی که وزیر دارایی فرانسه بود مقصر شناخت وی همچنان مسئولیت خود به عنوان رئیس صندوق ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۵    
شهرداری آنکارا اعلام کرد که مامور پلیس ترکیه که سفیر روسیه را در نمایشگاهی در مرکز آنکارا ترور کرده، با کارت شناسایی پلیس و در حالی که مسلح بوده وارد این محل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۸    
رئیس پلیس فدرال آلمان در واکنش به حمله شب گذشته با بازار کریسمس در برلین، این اقدام را بخشی از سناریوی تهدید دانست که واقعیت یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۷    
در جریان دیدار نفت و استقلال علی دایی و علیرضا منصوریان از اواسط نیمه نخست با هم جر و بحث داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۳    
یکی از هواداران تیم استقلال بر روی سکوهای ورزشگاه تختی مصدوم شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتای روسی خود ترور سفیر این کشور در ترکیه را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۱    
میلاد فخرالدینی که سال قبل با پیراهن استقلال به میدان می رفت قبل از آغاز دیدار نفت با این تیم با نیمکت نشینان استقلال خوش و بش گرمی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۸    
نهادهای نظارتی و برخی دستگاه هایی مسئول امروز تشکیل جلسه دادند تا با عزمی جدی با فساد در فوتبال برخورد کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۹    
وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه در بیانیه ای مشترک تأکید کردند که منازعه سوریه راه حل نظامی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی اعلام کرد که یک عملیات تروریستی بزرگ فرانسه را تهدید می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۹    
هر چه از آقای فرهادی سر کلاس هاش شنیدیم خودش توی فیلم فروشنده فراموش کرده و هر چه او دست می انداخت و مسخره می دانست خودش در این فیلم مرتکب شده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۷    
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که داور بازی نفت و استقلال به درستی به سود شاگردان دایی اعلام پنالتی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۴    
مراسم نکوداشت مرحوم شایانفر فردا به همت معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۸    
جر و بحث لفظی سرمربیان تیم های نفت و استقلال تا پایان نیمه اول چندین بار دیگر تکرار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۵    
خوردن لوسیون حمام در روسیه جان 48 نفر را گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سرمربیان دو تیم استقلال و نفت در کنار زمین با یکدیگر جر و بحث کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه حمله شب گذشته به بازار کریسمس در شهر برلین را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
مشخص است که این واقعه چند وجهی را با انگیزه های متفاوت و اهداف متنوعی می توان ارزیابی کرد و انتساب آن به گروه، دولت یا هدف خاص، به احتمال خیلی بالا خطای تحلیلی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۵    
نشست علنی عصر امروز مجلس دقایقی قبل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۵    
وزیر خارجه ترکیه با تأکید بر ادامه همکاری های کشورش با روسیه پیرامون سوریه تأکید کرد: عناصر دخیل در حادثه ترور سفیر روسیه به دنبال صدمه زدن به روابط دوجانبه مسکو و آنکارا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۱    
کارشناس داوری کشورمان گفت: اگر صحنه ای که اشکان خورشیدی برعلیه استقلال پنالتی گرفت، پنالتی است در هر بازی باید 20 پنالتی بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: چرا پلیس راهور اجازه برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب را می دهد، پلیس راهور قرارداد چندصد میلیونی برای تامین نمایشگاه دارد و وقتی این قرارداد را دارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
هواداران استقلال بعد از پنالتی در دقیقه یک علیه داور شعارهای منشوری سر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سه یوزپلنگ را بر بالای یک تخته سنگ در حفاظتگاه ملی ماسائی مارا در کنیا می بینید./ عکس: علی صیف الدین
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
غنیمتی هوانیروز در عملیات بیت المقدس در خرداد سال 1361 در موزه سعدآباد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
بر اساس اطلاعیه اخیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مراحل پذیرش پلیس افتخاری اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی از بررسی بودجه 96 قوه قضاییه و دستگاههای وابسته به آن خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته که نبرد در شهر حلب به پایان رسیده و بخش اعظم معارضین مسلح از این شهر تخلیه شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
وزرای دفاع ترکیه و روسیه پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
تماشاگران تیم فوتبال نفت 3 بازیکن استقلال را تشویق کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۰    
وزیر خارجه ایران در نشست سه جانبه به همراه لاوروف و چاووش اوغلو با بیان اینکه گزینه دیگری جز راه حل سیاسی برای سوریه وجود ندارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خاطرات شفاهی امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از کودکی تا آزادسازی خرمشهر در سال 61 به قلم سیدقاسم یاحسینی نوشته شد و از سوی سوره مهر منتشر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
علی ضیاء مجری ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک با عنوان مثبت یک قرار است با مهران مدیری گفت وگو کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
صبح امروز عناصر تروریستی جیش الاسلام و فیلق الرحمن برای کاهش اختلافات در شرق دمشق جلسه ای برگزار کردند که نیروی هوایی سوریه پس از کسب اطلاع از این محل، آن را هدف قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
پرکارترین بازیگران مرد در جشنواره فجر کدامند؟، ایران به توتال پاداش می دهد، آب پاکی مدیر برنامه آزمون روی دست مشتریان سردار و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه این جبهه حتما در انتخابات کاندیدا خواهد داشت، گفت: ما همه گزینه های خود را به ائتلاف معرفی خواهیم کرد و زمانی که ائتلاف روی یک نفر به اجماع برسد ما نیز از او حمایت می ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
سرمربی تیم سایپا گفت: مهم نیست که تعدادی بخواهند شعار بدهند امیدوارم فرهنگ فوتبالمان رعایت شود و اجازه دهیم اخلاق حرف اول را بزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
شهید مدافع حرم ابوذر داوودی را دیده بان جوان جبهه مقاومت اسلامی می نامند چراکه با تخصص دیده بانی و هدایت آتشش توانسته بود تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت برساند...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
صدر اعظم آلمان با اشاره به تروریستی بودن حادثه برلین، تاکید کرد کشورش عاملان این حمله را محاکمه خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۳    
نفت وگاز گچساران 1 - 3 تراکتورسازی
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
ایرانیان از دیرباز طولانی ترین شب سال را پاس می داشته اند و تشبیهات و تمثیلات این شب نیز در شعر شاعران ایران زمین، مورد توجه بوده و هست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
صدرنشین لیگ دسته اول با پیروزی مقابل اُکسین البرز نیم فصل اول را به پایان رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
رئیس شورای سیاست گذاری حزب ندا از برگزاری سومین کنگره حزب متبوعش پیرامون انتخاب اعضای شورای مرکزی و انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
با رای صادر شده از سوی دادگاه عالی ورزش رئال مادرید از سایه محکومیت فیفا خارج و موفق شد در فصل نقل و انتقالات آتی، یارگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده اجاره آپارتمان 100متری در مناطق شهری تهران در آذر ماه 95 است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۵    
برنامه پشت صحنه به کارگردانی فرزام محبی به معرفی فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها و تئاترهای در حال تولید برای مخاطبان می پردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی موفق به شکست تیم نفت وگاز گچساران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
هواداران استقلال بازیکنان قرمزپوش نفت را هو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: متاسفانه کلمه عموم مردم در رابطه با افشای عمومی حقوق مدیران در ویرایش نهایی مصوبه کمیسیون تلفیق حذف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
شراکت هم زمان پژو- سیتروئن با دو شرکت سایپا و ایران خودرو مطابق با بند 1 و6 ماده 44 از فصل نهم اصل 44 قانون اساسی ممنوع بوده و علاوه بر ایجاد انحصار و اخلال در رقابت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۶    
بازیکنانی دو ملیتی زیر نظر سرمربی تیم ملی قرار دارند که می توانند ایران را همراهی کنند و در صورتی که بازی در تیم ملی ایران را انتخاب کنند، می توانند بار فنی تیم کی روش را بالاتر ببرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۵    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
رسانه های آلمانی از تعطیلی بازارچه های کریمس در برلین بعد از حمله شب گذشته یک کامیون به یکی از بازارها خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سید حسن قاضی زاده هاشمی این هفته در برنامه دست خط از چگونگی تدوین طرح تحول سلامت ،ضعف ها و قوت های آن و موانع موجود برای اجرای این طرح سخن می گوید و وجوهی خاص از زندگی شخصی خود از جمله کلاس بازیگری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع ماشین لباسشویی دربازار تهران است. شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
چرخ روزگار آنگونه که باید بر وفق مرادمان نچرخید. در حال حاضر دخل و خرج زندگی مان با هم نمی خواند و ما مانده ایم و بنرهای تهیه شده توسط همسرم، برای احقاق حقوق از دست رفته مان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهور روسیه حمله شب گذشته کامیونی به یک بازارچه کریسمس در برلین را جنایت و این اقدام علیه شهروندان صلح دوست را بی رحمانه و مضحک خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری مقابل سایپا به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
سپاهان 2 - 0 سایپا
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۰    
اولین هواپیما An132D در اوکراین آماده شده است. این هواپیما با سفارش عربستان توسعه پیدا کرده است و نقش اصلی آن ترابری سبک هوایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
در جریان دیدار تراکتورسازی تبریز مقابل نفت و گاز گچساران، بنری در کنار زمین نصب شده بود که روی آن چنین نوشته شده بود: خلیج فارس ایران، گچساران قهرمان
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۵    
در روزجاری برای جلوگیری از قطع گاز شهرهای شمالی، گاز جایگاه های CNG در این مناطق قطع شده و این موضوع در حالی رخ داده است که اولین برف پاییزی در سالجاری، گاز شهرهای شمالی را قطع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
به دنبال بحران در روابط قاهره و ریاض یک منبع دیپلماتیک مصری فاش کرد که بیشتر توافقنامه های بین دو کشور به حالت تعلیق درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار با همتایان روسی و ترک در مسکو به سر می برد با وزیر خارجه روسیه دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین عصر امروز در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۵    
سومین همایش علمی بررسی نقش حوزه و دانشگاه با موضوع تحول در علوم انسانی، موفقیت ها و ناکامی ها صبح سه شنبه سی آذرماه با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تهران برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان می گوید در این جایگاهی که قرار دارد تلاش می کند سرخابی ها سروسامان بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
مهاجم فصل پیش استقلال که راهی پیکان شده بود به خاطر نیمکت نشینی های متوالی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشوربا اعلام خبر بارش برف در محورهای 6 استان، گفت: تردد در محورهای استان اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکان دارد