پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 اسفند 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 1 اسفند 1395 مشرق نیوز 2 اسفند 1395 مشرق نیوز 3 اسفند 1395 مشرق نیوز 4 اسفند 1395 مشرق نیوز 5 اسفند 1395 مشرق نیوز 6 اسفند 1395 مشرق نیوز 7 اسفند 1395 مشرق نیوز 8 اسفند 1395 مشرق نیوز 9 اسفند 1395 مشرق نیوز 10 اسفند 1395 مشرق نیوز 11 اسفند 1395 مشرق نیوز 12 اسفند 1395 مشرق نیوز 13 اسفند 1395 مشرق نیوز 14 اسفند 1395 مشرق نیوز 15 اسفند 1395 مشرق نیوز 16 اسفند 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 18 اسفند 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید آیت الله فضل الله محلاتی و 330شهید شهرستان محلات گفت: ملت ما به انقلاب امیدوار است و از آن انتظار دارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۴    
دومین روز بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور در مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس پایان یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در هفته گذشته حداقل 10 وزیر دولت به استان خوزستان سفر کرده اند اما از صدور یک مصوبه مناسب برای مبارزه با ریزگردها دریغ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای حمله انتحاری در موگادیشو پایتخت سومالی را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
ویرایش جدید کتاب فلسطین از منظر حضرت آیت الله خامنه ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی همزمان با ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
برای تثبیت جایگاه اکنون در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم؛ انقلابی که با گذشت این مدت از عمر بابرکت خود روز به روز بر اعتلای آن افزوده می شود
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
شبکه چهار سیما برای نوروز 96، چهارده فیلم سینمایی از آثار برتر سینمای جهان را در قالب برنامه گیشه برای مخاطبان پخش میکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه، شهرداری و وزارت راه و شهرسازی موظف بودند نسبت به نوسازی 10 درصد از بافت های فرسوده اقدام نمایند اما دولت به تعهدات خودش عمل نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
مصرف کنندگان الکل در ایران 30 درصد زن و 70 درصد مرد هستند. البته، به طورکلی در جهان مسمومیت با الکل در مردان بیشتر از زنان است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
صد و سی و ششمین شماره نشریه شاهد یاران با گرامیداشت و یادمان شهید عباسعلی ناطق نوری با عنوان صدای سکوت منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
رضا امیرخانی، رمان نویس سرشناس کشورمان گفت: فعالیت انجمن های ادبی را مفید می دانم؛ زیرا در این محافل فضای گفت وگو شکل می گیرد و به همین دلیل، این انجمن ها نیاز واقعی جامعه امروز ما هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
سومین شماره نشریه شاهد بانوان با معرفی شخصیت یکی از نامداران بزرگ تاریخ سیده زهرا مصطفوی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۹    
تهیه کننده جشن تولد با اشاره به امتناع بسیاری از عوامل فیلمسازی برای حضور در این فیلم اظهار کرد: جدا از تمامی مشکلات و عدم حمایت نهادهای دولتی از این کار، اختصاص یک سینما و سانس های مرده چند سالن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۵    
حامد کلاهداری از کارگردانان جوان سینماست که با وجود آن که 34 ساله است اما کارنامه ای پربار و البته جنجالی داشته است از شکلات داغ و پایان نامه بگیریم تا فیلم شاباش که این روزها پس از دو سه سال در ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
دادگاه بررسی اتهامات بیش از 40 تن از نظامیان ترکیه که اتهام اصلی آنها تلاش برای ترور رجب طیب اردوغان در طی کودتای نافرجام 15 ژوییه است روز دوشنبه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
شهاب الدین رحمانی گفت: ظاهراً آن موقع آیت الله محلاتی که گاه گداری سیگار می کشیده اند، در خواب احساس کرده بودند که امام از بوی سیگار ایشان حالت ناخوشایندی پیدا کرده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت: عراق اولین سری جنگنده های T50 ساخت کره جنوبی را تحویل گرفت که این جنگنده ها هم اکنون در انبارهای بندر ام القصر نگهداری می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
به دنبال کشته شدن یک جوان بحرینی، خیابان های منطقۀ نویدرات صحنۀ برگزاری اعتراضات مردمی علیه رژیم آل خلیفه شده که با حضور نیروهای پلیس رژیم آل خلیفه این اعتراضات به درگیری میان طرفین کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از دستگیری 13نفر از اعضای یک باند تبهکاری خبرداد که با ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر مرتکب جرایم مختلف شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
با تصویب شورای عالی اجرای اصل 44 سازمان خصوصی سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود این سهام را از شرکتهای سرمایه پذیر وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۰    
فرهادی باید اسکار سال 2017 خود را مدیون دوپینگ سیاسی دموکرات ها در امریکا باشد. جو رسانه های حامی حزب دموکرات در امریکا به سود فرهادی به گونه ای است که روی رقبای او در اسکار هم تأثیر گذاشته است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۰    
حالا و با گذشت ده روز از جشنواره فیلم فجر دوباره آتش زیر خاکستر حاشیه های جشنواره شعله ور می شود. امروز حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی همراه با محمد حیدری دبیر جشنواره سی و پنجم مهمان کمیسیون ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۰    
خودرویی که در زنجان به سرقت رفته بود در سکوی ترمینال غرب در حالی پیدا شد که دو مرد جوان در حال پرسه زنی در اطراف آن بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
معلم ورزش یک مدرسه که از بیماری شدید جنسی رنج می برد و با مشخصات جعلی، شاگردان نوجوانش را درشبکه های اجتماعی فریب داده و با آنها عکس وفیلم های غیر اخلاقی رد و بدل می کرد ازسوی پلیس شناسایی ودستگیرشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۴    
کشتی گیران آزادکار کشورمان پس از قهرمانی در جام جهانی کشتی در کرمانشاه، به خوزستان رفتند و جام قهرمانی را به مادر شهید "سعید سیاح طاهری" به نمایندگی از طرف مردم قهرمان خوزستان تقدیم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
سیدحسین حسینی را بر سر زبان ها انداخت؛ حسینی ای که در دو مرحله جانشین مرد شماره یک استقلال شد که اتفاقاً عملکرد قابل قبولی هم به نمایش گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
کارگر رستورانی در فشم که در جریان درگیری با یکی دیگر از کارگران وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود امروز پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد به دلیل بیماری اعصاب و روان دست به این جنایت زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه به اظهارات همتای ایرانی خود واکنش تندی نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
وزیر خارجه سابق سوئد در پیامی توییتری به ادعاهای اخیر رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
والده سردار نقدی امروز دوم اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 با محوریت اخلاق و با حضور آثاری از ایران و 27 کشور جهان، چهارم و پنجم اسفند برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری 9 شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
فرماندهان قرارگاه ها چهل و هفت، هشت روز قبل از عملیات مطلع شدند ولی به فرماندهان لشکرها در ذهنم است که بیست و هشت، بیست و نه روز قبل از عملیات ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
حسین عالی محمدی رکورد روپایی دنیا را روی دیوار چین شکست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
فیلم ساخته شده توسط رئیس شورای صنفی نمایش هم به عنوان یکی از آثار اکران نوروزی انتخاب شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهراتی پرشور، قتل یک جوان دیگر به دست نیروهای رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
نمایشگاه نظامی ایدکس با حضور شرکت های سازنده تجهیزات نظامی از کشورهای مختلف جهان، در شهر ابوظبی امارات در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
مراسم نخستین سالگرد درگذشت فیلمساز انقلابی و متعهد، مرحوم فرج الله سلحشور برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
در شمال ژاپن، مقامات راه آهن تسوگارو، در فصل زمستان برای جذب گردشگران، قطاری قدیمی را روی خط می آورند که در آن برای گرمایش مسافران از بخاری های هیزمی استفاده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه چاره کار بدهی بیمه ها به مراکز درمانی در دست دولت قرار دارد، گفت: متأسفانه دولت در موضوع بدهی بیمه ها به مراکز درمانی منفعل عمل کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس به منظور بررسی مشکلات استان خوزستان، خواستار تشکیل جلسه مشترک با رئیس جمهور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
رجب طیب اردوغان خود را با آداب دیپلماسی غربی هماهنگ کرده و در درون ترکیه، یک دیکتاتوری مطلق، سرکوبگر و ماجراجو به راه انداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۵    
آب شرب این روزهای مردم خوزستان با غلظت بالای آلودگی و غیر قابل شرب بودن شبیه به شکلات صبحانه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۰    
در این گزارش نگاهی داریم به تعداد دیگری از عکس های برگزیده مسابقه عکاسی زیر آب 2017 که از بین 4500 عکس ارسالی به این مسابقه انتخاب شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۰    
بخش خبری 20:30 دوم اسفند به موضوعات مختلفی از جمله تاکید رهبر انقلاب برای حل مشکلات مردم جنوب کشور، جلسات فوق العاده مجلس درباره خوزستان، کمک به مناطق سیل زده استان فارس ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۰    
عکس منتشر نشده ای از دعا کردن مردم برای سلامتی بنیان گذار جمهوری اسلامی در بهمن 1358در بیرون بیمارستان قلب شهید رجایی(رضایی ها) را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۰    
رئیس کمیته اقتصادی کارگزاران گفته است: ایران سرآمد قاچاق در جهان شده و از دلایل آن دستمزد کم مأموران مرزی و گمرکی است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۴:۳۸    
به گزارش راشا تودی گرینسپن رئیس اسبق بانک مرکزی آمریکا معتقد است به دلیل عدم تعادل در قدرت اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۳:۵۵    
امروز در جلوه منطقه ای به کنار هم قرار گرفتن دولت ترکیه اسلام گرا با دولت اسرائیل اسلام ستیز و دولت عربستان منافق رسیده است اما در این سوی ماجرا ایرانی ایستاده که قدرت و تجربه موفق برهم زدن نقشه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۲:۱۹    
به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت: گفت: یکی از روزنامه های زنجیره ای از طرح فراکسیون امید که در آن تاکید شده هر کس در جلسات سؤالی مطرح کند باید از 6 ماه تا دو سال زندانی شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۲:۱۳    
کمیل قاسمی، حسن یزدانی، حسن رحیمی، مصطفی حسین خانی و دیگر قهرمانان کشتی آزاد در اهواز مشغول صرف فلافل!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۲:۰۵    
یک روزنامه اصلاح طلب نوشت با توجه به اشکالات عدیده طرح دو فوریتی فراکسیون امید، تنها شیوه اصلاح آن بازپس گیری آن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۵۹    
مهمانی شام ناطق نوری برای جمعی از اصلاح طلبان و اصولگرایان به تعویق افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۵۰    
یک روزنامه اجاره ای اصلاح طلب پیش بینی کرد روحانی در انتخابات اردیبهشت 96 رای نیاورد و برای انتخاب مجدد ناکام بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۵    
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در گفت وگوی اسکایپی با برنامه نود گفت: سعی کرده بودیم تمام آنالیزها را از الاهلی داشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۵    
به خاطر زیان 5 هزار میلیارد تومانی بازگشایی نماد بانک ها، 1600 میلیارد تومان از ارزش سهام اقشار ضعیف کم شد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۰    
کاربران فضای مجازی در واکنش به طرح فراکسیون امید برای دستگیری منتقدان و سوال کنندگان، این طرح را سرپوشی بر ناکارآمدی دولت یازدهم در روزها و ماه های منتهی به انتخابات خوانده و تعارض این گونه طرح ها را ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۱۴    
مهاجم سنگالی تیم فوتبال الاهلی امارات به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل استقلال ایران انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با تلویزیون ایران گفت جنگ در سوریه، جنگ با بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و کشورهای غربی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۴    
اشکان دژاگه در تمرینات وولفسبورگ دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۴    
تیم استقلال در روزی که بسیاری از جوانان این تیم سابقه حضور در دیدارهای خارج از خاک ایران را ندارند مغلوب تیم باتجربه الاهلی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۵    
سرمربی الاهلی امارات پس از پیروزی مقابل استقلال گفت: 4 سال است که هدایت الاهلی را برعهده دارم و جنگندگی و سطح عملکرد بازیکنانم امروز مرا غافلگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا هربرت رابرت مک مستر را به عنوان جایگزین مایکل فلین در سمت مشاور امنیت ملی جدید کاخ سفید انتخاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
آسوشیتدپرس با انتشار خبری مدعی شد که در پیش نویس جدید دستور مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همان 7 کشور پیشین از سفر به این کشور منع شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که رفتار ایران بعد برجام خطرناک تر شده و شکست در مهار کره شمالی موجب حرکت بیشتر ایران می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۲    
استقلال تهران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب در شهر دوبی به مصاف الاهلی امارات رفت و در پایان با نتیجه 2-1 مغلوب میزبان خود شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۰    
منابع داعشی مدعی کشته شدن 45 نفر از نیروهای الحشد الشعبی در جنوب شهر سامراء شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با تلویزیون ایران گفت جنگ در سوریه، جنگ با بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و کشورهای غربی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
وزیر خارجه عربستان گفت: ایران بایستی انتخاب کند، یا انقلابی باشد که مرزهای ملی را به رسمیت نمی شناسد یا دولت ملی ای باشد که ما با آن می توانیم گفت وگو کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در پاسخ به حملات تروریست ها، عملیاتی را از محور محله ضاحیه الاسد به سوی ایستگاه دفاعی الصوره آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۴    
استاد دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ترامپیسم موج گوشه نشینی آمریکاست، علت آن را وجود مشکلات و گسست های هویتی در برابر طولانی شدن دوره گذار دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
به الاهلی تبریک می گویم. دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول آنها بهتر بودند ولی ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: قراردادها محرمانه شده، زیرا دولت، دولت اشرافی گری است و زمانی که اشرافی گری حاکم شود، مردم نامحرم می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۴    
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: شئ نورانی که شب گذشته در استان های مختلف کشور مشاهده شده مربوط به آزمایش موشک ماهواره بر در یکی از کشورهای غربی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۰    
با تصویب اساسنامه جدید، اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان تاسیس شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۰    
تک گل استقلال به الاهلی در دقیقه 74 توسط امید ابراهیمی به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
پس از کامنت اعتراضی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور درباره بحران ریزگردهای خوزستان، سازمان محیط زیست جوابیه ای با تیتر پاسخ محیط زیست به علی کریمی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۱    
مسئولان سینمایی امروز مهمان کمیسیون فرهنگی مجلس بودند تا متن و حاشیه جشنواره فیلم فجر را بررسی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
پس از کامنت اعتراضی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور درباره بحران ریزگردهای خوزستان، سازمان محیط زیست جوابیه ای با تیتر پاسخ محیط زیست به علی کریمی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
سرلشکر جعفری گفت: امروز سیستان و بلوچستان از امنیت خوب و پایدار برخوردار است و ادامه راه شهید شوشتری در این استان توسط همرزمانشان، زمینه محرومیت زدایی را فراهم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
عکس العمل زیبای سید مهدی رحمتی مقابل ضربه ازاد احمد خلیل مهاجم سرشناس الاهلی امارات در نیمه اول، دروازه استقلال را نجات داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۸    
الاهلی امارات 2 - 1 استقلال
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۵    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تنها اسلام ناب و حقیقی می تواند تمدن حقیقی به وجود بیاورد، گفت: نظام بانکی کشور ساماندهی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
الاهلی امارات 2 - 1 استقلال
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
عکس العمل زیبای سید مهدی رحمتی مقابل ضربه ازاد احمد خلیل مهاجم سرشناس الاهلی امارات در نیمه اول، دروازه استقلال را نجات داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۴    
حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران این روزها اعضای خانواده اش ازجمله مادر، خواهر و خواهرزاده اش را درچین کنار خودش می بیند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
منابع عراقی از تسلط نیروهای ارتش عراق بر منطقه البوسیف در بخش غربی موصل خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: یک درصد از پزشکان کارانه خالص بالای 60 میلیون تومان دارند و میزان پرداخت ها به سمت عدالت پیش رفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
وزارت خارجه روسیه از درگذشت نماینده دائم روسیه در سازمان ملل به دلیل عارضه قلبی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
در حاشیه صحن علنی امروز مجلس
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و قدس، ادامه مقاومت را تنها راه استیفای حقوق پایمال شده فلسطینی ها دانست و گفت: ما با ترکیه برسر آینده سوریه و بشار اسد رئیس جمهور این کشور اختلاف داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
استقلال تهران با دو گل دیرهنگام دیوپ بازیکن الاهلی امارات با شکست مواجه شد تا در جدول گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پایان بازی های روز نخست در جایگاه سوم قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه کشورمان همکاری اقتصادی ایران و اروپا را به نفع هر دو طرف خواند و گفت: اروپا باید رویکرد مستقلی در مقابل ایران در پیش گیرد و تحت تاثیر رویکردها و سیاستهایی که حتی منافعش را تحت تاثیر قرار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
استقلال تهران و الاهلی امارات دقایقی پیش بازی خود را آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
آخرین آمارهای منتشر شده از افزایش میزان قتل شهروندان آمریکا از سوی پلیس این کشور حکایت دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
دیدار تیم های الاهلی امارات و استقلال در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به برتری میزبان اماراتی انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
در حاشیه صحن علنی امروز مجلس
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۵    
دیده بان حقوق بشر سوریه روز دوشنبه اعلام کرد: 11 غیر نظامی از جمله سه کودک در حملات روزدوشنبه ارتش ترکیه به شهر الباب سوریه کشته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
امارات متحده عربی از خرید جنگنده های پیشرفته سوخو_35 و ساخت جنگنده نسل پنجم خبر داد.