پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 7 اسفند 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 1 اسفند 1395 مشرق نیوز 2 اسفند 1395 مشرق نیوز 3 اسفند 1395 مشرق نیوز 4 اسفند 1395 مشرق نیوز 5 اسفند 1395 مشرق نیوز 6 اسفند 1395 مشرق نیوز 7 اسفند 1395 مشرق نیوز 8 اسفند 1395 مشرق نیوز 9 اسفند 1395 مشرق نیوز 10 اسفند 1395 مشرق نیوز 11 اسفند 1395 مشرق نیوز 12 اسفند 1395 مشرق نیوز 13 اسفند 1395 مشرق نیوز 14 اسفند 1395 مشرق نیوز 15 اسفند 1395 مشرق نیوز 16 اسفند 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 18 اسفند 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۰    
اکو یک سازمان اقتصادی منطقه ای است که سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه در سال 1341 (1962) نخستین بار این سازمان را پایه ریزی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۴۸    
روزنامه های ورزشی سه شنبه 9 اسفند
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۸    
سفر غیر منتظره و اعلام نشده وزیر خارجه عربستان سعودی سوالات را بی شماری را در این باره که چه چیز عادل الجبیر را به بغداد کشانده و سعودی ها چه اهدافی را در عراق دنبال می کنند، در اذهان ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
اختلاف برانکو و کی روش موضوعی است که این روزها بیش از پیش شنیده می شود و نگرانی های زیادی هم بوجود آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
در کشوری که فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی است و هواداران بی شماری دارد، تیم ملی غریب است و هیچ تشکیلاتی برای حمایت سازمان دهی شده از آن وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
هدف رزمندگان شهادت بود. اگر هدفی به این بزرگی نداشتند هیچ وقت نمی توانستند از دنیای خود بگذرند. شجاعت، دلاورمردی ها و اخلاص رزمندگان اسلام بود که ما را پیروز کرد، امروز هم دروازه شهادت باز است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
وقوع چندین حمله انتحاری در شهر حمص سوریه، دستکم 42 شهید و ده ها زخمی برجای گذاشت. حسن دعبول فرمانده کل اطلاعات نظامی ارتش سوریه در حمص نیز در این انفجارها به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
وضع مالک خوب شد و کم کم برای خودش گروه و دسته ای درست کرد. یک گروه پنج نفره که با یک جیپ و یک تفنگ 106 شده بود نیروی سیار بین جبهه ها.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۰    
همزمان با اولین سالگرد درگذشت هنرمند انقلابی، زنده یاد فرج الله سلحشور مستندی که به همین نام توسط محمدسعید قدیریان کارگردانی شده در برنامه سینما روایت رونمایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
از سری گفت وگوهایی که با بازماندگان گروه دستمال سرخ ها انجام دادیم، این بار به سراغ علیرضا شجاع داوودی رفتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
رحمتی در تشریح روند رسیدگی به پرونده قتل عام خانوادگی در اراک گفت: اقدامات به سرعت و خارج از نوبت انجام شده تمامی تشریفات قانونی بدون هیچ کم و کاستی به دقت انجام و رعایت شده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس کمیته امداد گفت: در حال حاضر 812 هزار تومان حداقل حقوق است که با این احتساب، 11 میلیون نفر زیر خط فقر هستند و اگر یک میلیون و 200 هزار تومان حداقل حقوق باشد، این رقم بیشتر هم می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
فیلمی از سفر شاه آل سعودی با 1500 نفر همراه به سواحل بالی در اندونزی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
انتشار اخباری مبنی بر استفاده شماری از نظامیان تایوانی از مواد مخدر، مسئولان و مقامات نظامی این جزیره را در معرض یک رسوایی بزرگ قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
خیابان دولت تهران در یک روز برفی در عهد قاجار
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۰    
رمان تراژدی اسبی که ایستاد به قلم روح الله سهرابی که این روزها سریال آرام می گیریم به کارگردانی او در حال پخش از شبکه دو سیماست منتشر و روانه بازار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۵    
یک تویوتا وانت معمولی. مثل بقیه ماشین هایی که آنجا بود. البته شهیدخرازی اگر اراده می کرد، بهترین ماشین های کولردار برایش آماده بود ، ولی همیشه دوست داشت مثل بقیه بسیجی ها باشد: خاکی و بی ریا!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴    
سرمربی الشحانیه قطر از عملکرد مهاجم ملی پوش کشورمان در دیدار روز گذشته مقاب الخریطیات ابراز نارضایتی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
نماینده فوعه و کفریا گزارشی از آخرین وضعیت این دو شهر محاصره شده بدست گروه های مسلح تروریستی، ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
نام نویسی از داوطلبان انتخابات نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز(یکشنبه) در چهار حوزه انتخابیه آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه ، درآمدهدفمندسازی یارانه ها، مجموع ارقامی است که به عنوان سهم این سازمان از سوی شرکت های پالایش و پخش، گاز ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۵    
تان سری امین حاجی مولیا، رئیس مجلس مالزی روز شنبه درسفر به قم ضمن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ، از خانه تاریخی یزدانپناه بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۵    
روز شنبه فردی پس از آنکه گروهی از عابران را در یکی از شهرهای آلمان زیر گرفت و با چاقو به آن ها حمله کرد، هدف گلوله پلیس قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۰    
وی در عملیات خیبر در اسفند 1362 نیز، دستِ راست خود را در راه خدا تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۵    
روز شنبه هفتم اسفند ماه 1395 همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای 1396 با حضور مسؤولان نظام در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۵    
عصر امروز شنبه هفتم اسفند، طرح بازرسی غافلگیرانه از 30 خانه خرده فروشان مواد مخدر در چند منطقه حاشیه شهر مشهد اجرا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۰    
کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ویدئویی با موضوع، انتقاد رهبرانقلاب از برخی فروشگاه های مربوط به نهادهای حکومتی که اجناس خارجی (با وجود مشابه داخلی) عرضه میکنند را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۰    
بخش خبری 20:30 هفتم اسفند ماه به موضوعات مختلفی از جمله سخنان روحانی درباره فضای انتخابات کشور، رسیدن بیکاری به سطح دکترا، تلاش دولت برای مبارزه با گرانی در شب عید، معافیت مالیاتی کارمندان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۰    
کتاب رد پای دیرین 22 اسفندماه جاری همزمان با روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولان عالی، همرزمان، دوستان و خانواده شهید نادر دیرین در سالن ولایت سپاه استان اردبیل رونمایی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۲:۳۱    
اینک فرصت چهارساله دولت یازدهم در آستانه پایان پذیرفتن است و کمتر از شش ماه بعد دولتی جدید بر سر کار خواهد آمد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۲:۰۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۰    
ارتش سوریه حمله تروریست های جبهه النصره به محله المنشیه در شهر درعا را ناکام گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید سهند که پیشرفته ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۴۳    
برگزاری اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که نمایشی از وحدت و جدیت اصولگرایان برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود، رقبای سیاسی این طیف را غافلگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۰    
به گزارش مشرق، اخبار ویژه روزنامه کیهان را در ادامه می خوانید: این 380 هزار میلیارد تومان کجاست که مردم اثر آن را نمی بینند؟! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۴    
سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی چلسی امروز با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، نقش مهمی در پریروزی تیمش ایفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۰    
قرار بود مجلس در راس امور باشد و بر اساس قانون اساسی به همه امور مملکت نظارت کند. اما نگاهی به گردش کار مجلس، گویای فاصله فاحش آن با جایگاه رفیعی است که باید باشد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۰    
منابع عراقی از کشته شدن سرکرده نیروهای ویژه گروه تروریستی داعش در اطراف شهر تلعفر در غرب موصل خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۸    
تیم پایتخت آلمان در خانه 3 امتیاز ارزشمند به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۵    
انفجار بمب در محله الأکرمیه شهر حلب، دو کشته و 8 زخمی برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید سهند که پیشرفته ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۵    
جدال واتفورد و وستهام در هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر انگلیس برنده نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است نمایندگان حق دارند درآمد دولت از محل هدفمندی ها را در بودجه مصوب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۰    
علی لاریجانی پس از سخنان حاجی بابایی در مخالفت با تبصره مربوط به درآمدهای دولت از هدفمندی یارانه ها در بودجه 96 و دفاع نوبخت و تاج گردون طی توضیحاتی هر دو نظر را سخنی درست از دو منظر خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۰    
به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که ذخایر اورانیوم ایران بسیار بسیار کمتر از میزانی است که در مذاکرات هسته ای روی آن توافق شده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان (ایتا) در این شورا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۰    
ابتکار عمل اکنون جایی بیرون دولت است. این را برخی دولتی ها هم حتی فهمیده اند و به همین دلیل هم هست که به فکر "خلاص شدن از مخمصه روحانی" افتاده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: نسخه و پادزهر این تحریم ها اقتصاد مقاومتی تعریف شد که رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه و هوشمندانه فرمودند به سمت اقتصادی که کشور را در مقابل تکان ها حفظ کند حرکت کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۵    
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با بیان "3هزار بیکار با مدرک دکترا در تهران داریم" گفت: بیشترین فارغ التحصیلان بیکار در رشته ای درس خوانده اند که تولیدمحور است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۸    
آخرین تمرین تیم استقلال خوزستان زیر نظر پورموسوی، نعمتی نژاد، شریفی، جمالی پور و مارکو در زمین تیم الاهلی امارات برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۷    
آنچه آقای بابایی به عنوان دستاورد چهار قرن فلسفی غرب می خواند چیزی جز نسبیت انگاری و نیهلیسم و اصالت لذت و فردگرایی ویرانگر و سودپرستی نیست و محصول علوم و تکنولوژی جدید هم چیزی ظهور بحرانهای عدیده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۵    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید کسانی در صحنه باشند که به مردم خدمت کنند نه اشراف زاده هایی که جدای از مردم بوده و با درد مردم ناآشنا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۹    
کریس رونالدو در تمرینات رئال مادرید ژست جالبی به خود گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۵    
پارک ملی ریسیتونتوری، در جنوب کشور فنلاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۰    
روزنامه ایران ورزشی شنبه هشت اسفند با طعنه به سرمربی تیم ملی فوتبال منتشر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۰    
یک مقام مسئول در وزارت امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه دولت مخالف تبعیض بین کارگران و کارمندان است، گفت: دولت موافق افزایش سقف معافیت مالیاتی به 2میلیون تومان نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۵    
سروری با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرآیندی از دامنه تا راس اجتماع را شکل داده است، افزود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۰    
تیم لوکوموتیو زاگرب در دیدار هفته بیست ودوم لیگ کرواسی بدون بهره مندی از ملی پوش ایرانی اش به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۵    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: سوالاتم از وزرای کشور، کار و عمران در کمیسیون های مربوطه بلاتکلیف مانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۴    
کاپیتان تیم سابر ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لهستان برابر نماینده مجارستان شکست خورد و پنجم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۳    
بشار جعفری رئیس هیئت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو در واکنش به انفجارهای ترویستی حمص گفت که این انفجار پیغامی از سوی حامیان تروریسم به ژنو بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۴    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال فصل96-95 را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نیمه دوم فروردین ماه سال 96 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۵    
یک نشریه مصری مدعی شد با فشارهای دولت آمریکا برنامه های پیشتر قاهره در مسیر همکاری های آتی با ایران معوق شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۰    
شیفا گرگی مجری با سابقه در حالِ پوشش عملیات آزادسازی غرب موصل ، بر اثر انفجار بمب کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۹    
آخرین بازی هفته بیست ودوم لیگ ستارگان قطر با شکست الشحانیه برابر الخریطیات پایان یافت تا تیم پولادی و زهیوی یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۷    
شاگردان توخل موفق شدند بانتیجه سه بر صفر پیروزی پرگلی را در خانه فرایبورگ بدست آورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۵    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که انفجارهای تروریستی در حمص با هدف برهم زدن مذاکرات ژنو بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۴    
تیم موناکو با کسب 3 امتیاز دیگر در بازی هفته بیست و هفتم لوشامپیونه به صدرنشینی اش تداوم بخشید
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۰    
وزارت خارجه سوریه امروز در پی سلسله انفجارهای انتحاری در حمص و کشته شدن بیش از 30 نفر دو نامه اعتراضی را به صورت جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ارسال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۰    
تیم آنژی روسیه دومین شکست در دیدارهای تدارکاتی اردوی ترکیه را برابر پاولودار قزاقستان پذیرا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
وزیر دفاع اوکراین با انتقاد از سطح پایین مراودات میان کشورش با آمریکا، خواستار افزایش تجهیز تسلیحاتی ارتش کشورش توسط آمریکا و ناتو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۰    
طی روزهای گذشته با کاهش شدید دما، آب سد مهاباد که آب شرب این شهر را تامین میکند، یخ بست .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۵    
قهرمان 3 فصل اخیر لیگ اروپا از شکست در دربی شهرش یک پیروزی شیرین کسب کرد و هوادارانش را خوشحال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۵    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سوالات هر یک از کد رشته های امتحانی آزمون ورودی دوره دکترای (PHD) نیمه متمرکز سال 96 تا پایان امروز شنبه 7 اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
چلسی 3-1 سوانسی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۵    
چلسی در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر سوانسی را با شکست بدرقه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه بیکاری و اضطراب های ناشی از آن، به وجوه مختلف زندگی حمله می کند گفت: اعتقاد برخی ها در کشور، اعتقاد به حکومت توانگران و طبقه اشراف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۹    
ستاره شمشیربازی ایران و جهان از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی لهستان باز ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن امروز و در جریان دیدار برابر هامبورگ، برای هزارمین بار روی نیمکت مربیگری نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی درباره برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز با بیان اینکه مصلحت اندیشی در این زمینه وجود ندارد، عنوان کرد: بانک مرکزی اهل مماشات در حوزه عدم شفافیت نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت آمادگی برای مدیریت و نظارت بر بازار ایام پایانی سال، گفت: گروه های بازرسی و نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات باید از افزایش غیر مصوب قیمت ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
در صورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه های رانندگی توسط مالکان خودرو تا پایان آذر ماه 1396، جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت تا پایان سال 1395 بخشیده می شود و مبلغ وصولی از این محل به حساب درآمد عمومی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۰    
مقامات مکزیک اعلام کردند این کشور حتی یک پزو هم برای ساخت دیوار ترامپ بین آمریکا و مکزیک پرداخت نمی کند و در صورت فشار آمریکا اقداماتی تلافی جویانه را اجرا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۰    
نقوی حسینی گفت: بر اساس قوانین بین المللی، گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی اسناد رسمی راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران است وهمه کشورها باید بر اساس این راستی آزمایی اعلام موضع کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
ارتش امارات در مسیر تقویت خود تا چندی دیگر به سومین هواپیمای هوابرد نوع گلوبال آی با ماندگاری پروازی یازده ساعت مجهز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب پنجم اسفندماه با حضور 3 هزارنفر از فعالان سیاسی-اجتماعی کشور برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
بایرن مونیخ موفق شد در هفته بیست و دوم بوندس لیگا تیم فوتبال هامبورگ را با نتیجه ای پرگل درهم بکوبد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۵    
حجت الله ایوبی گفت: یک ونیم میلیارد تومان از بودجه تصویب شده در سال 95 برای تولید فیلم های فاخر تخصیص پیدا کرده است، متاسفانه جیب و دست سازمان سینمایی بسیار خالی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۵    
مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال ثبت گل زیبا برابر رقباست و همچنان علاقه خود به ضربات آکروباتیک را حفظ کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل سیاه جامگان گفت: جلسه بسیار خوبی با میثاقیان داشتیم و او با ما قرارداد سفید امضا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۰    
در پی کشته شدن سه کارگر فلسطینی در داخل تونل های غزه در نتیجه تخریب این تونل ها توسط ارتش مصر، جنبش حماس در بیانیه ای از این اقدام مصر انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۰    
شعبه 41 دیوان عالی کشور حکم 7 محکوم که پیش تر به اتهام بغی و محاربه از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به اعدام محکم شده بودند را نقض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۵    
دبیر هیات سوارکاری گلستان گفت: برای عمومی سازی اسبدوانی در این استان تلاش می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
مراسم نخستین دیدار مادر شهید تازه تفحص شده محسن جواهری کاشانی با پیکر مطهر شهید بعد از گذشت 33 سال از شهادتش در معراج شهدا برگزار شد./ عکس: محسن کرامت
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله محل استقرار نظامیان سعودی در نجران را منهدم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
زمزه هایی از اصلاح و رفع ابهام مصوبه امروز مجلس در مورد سقف معافیت مالیاتی حقوق کارگران به گوش میرسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
طرح جلد شماره جدید نشریه ویک با موضوع جنگ ترامپ با رسانه ها
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه عراق در دیدار با همتای سعودی اش در بغداد، خواستار عدم سکوت ریاض در قبال حضور نظامی ترکیه در اراضی شمال عراق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵    
شش عامل انتحاری عضو سازمان تروریستی جبهه النصره صبح امروز دو انفجار را در دو پایگاه امنیتی در حمص رقم زدند.یکی از این افراد خود را کنار حسن دعبول منفجر کرد.