پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 اسفند 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 2 اسفند 1396 مشرق نیوز 3 اسفند 1396 مشرق نیوز 4 اسفند 1396 مشرق نیوز 5 اسفند 1396 مشرق نیوز 6 اسفند 1396 مشرق نیوز 7 اسفند 1396 مشرق نیوز 8 اسفند 1396 مشرق نیوز 9 اسفند 1396 مشرق نیوز 10 اسفند 1396 مشرق نیوز 11 اسفند 1396 مشرق نیوز 12 اسفند 1396 مشرق نیوز 13 اسفند 1396 مشرق نیوز 14 اسفند 1396 مشرق نیوز 15 اسفند 1396 مشرق نیوز 16 اسفند 1396 مشرق نیوز 17 اسفند 1396 مشرق نیوز 18 اسفند 1396 مشرق نیوز 19 اسفند 1396 مشرق نیوز 20 اسفند 1396 مشرق نیوز 21 اسفند 1396 مشرق نیوز 22 اسفند 1396 مشرق نیوز 23 اسفند 1396 مشرق نیوز 24 اسفند 1396 مشرق نیوز 25 اسفند 1396 مشرق نیوز 26 اسفند 1396 مشرق نیوز 27 اسفند 1396 مشرق نیوز 28 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
به گزارش مشرق ، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به نشست مشترک با وزارت ارتباطات از همکاری بین انها خبر داد و در توئیتر نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امشب (چهارشنبه 16 اسفند 96) آخرین فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 97 است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
دماهای سردتر به افراد کمک می کند تا بهتر و واضح تر بیندیشد. تحقیقات نشان می دهد که افراد وقتی که درجه حرارت اتاق را در یک حالت خنک تر از یک محیط نسبتا گرم تنظیم می کنند، کارها را بهتر انجام می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس 2 - 0 الوصل امارات
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید که در آمریکایی ها هیچ نوع آمادگی برای مذاکره حس نمی شود، زیرا نخستین شرط آمادگی برای مذاکره عمل به تعهدات پیشین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۶    
ابتدا سینه و زیرگلوی محمدحسین را نشانه گرفتند و بعد هم از پشت به او شلیک کردند. تا محمدحسین به زمین می افتد به سمتش می روند و با قمه و هر چه در دست داشتند به جان او می افتند و بدنش را چاک می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۴    
قاچاقچی سابقه دار کوکائین که در حال وارد کردن کوکائین به کشور بود توسط پلیس مواد مخدر دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
روسیه پیام ها و سیگنال های خود را به آمریکا داده است و اکنون نوبت به کاخ سفید رسیده تا در مورد آنچه توسعه تاسیسات هسته ای و به روز رسانی آنها است تصمیم بگیرد و در جهت کاهش یا افزایش آن قدم بردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۳    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی با انتشار عکسی از یک کندوی عسل متحرک در توییتر نوشت: این تولیدکننده عسل سیستان بلوچستانی کندوهای عسل را در قسمت بار یک دستگاه تریلی قرار داده و در طول سال به مکان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
وسط هیاهوی نیمه دوم شهرآورد، وقتی پرسپولیسی ها با حملات شلخته و احساسی توپ را به روی دروازه حریف ریختند، ربیع خواه در میانه میدان صاحب توپ شد و با یک پاس اشتباه باعث اعتراض پرسپولیسی ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما براساس عدالت در قانون، در پست ها و غیره ورود نکردیم در نتیجه توسعه های ما نیز متوازن نیست. این نارضایتی ها نیز براساس نادیده گرفتن عدالت در جامعه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۶    
ما هر روز در معرض سموم و مواد سرطان زا هستیم. در یک شرایط ایده آل می توانیم خودمان را با غذاهای درست و مکمل های مناسب تجهیز کنیم تا بهتر با بیماری ها مبارزه کنیم،
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۱    
اعضای این باند قبل از اجرای نقشه سرقت، از زن جوان که قبلاً به عنوان مستخدم خانگی هرازگاهی به خانه زوج سالمند رفت وآمد داشته است اطلاعات لازم را درباره اموال و دارایی این زن و شوهر سالخورده کسب کرده ا
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۷    
سال گذشته اجرای طرح تجلیل از 15 هزار مادر شهید در سطح بین المللی انجام شد. این فرآیند نفس گیر و سخت بوده و برای اجرای آن بالغ بر 10 کارگروه تشکیل شد که هر کدام وظایف خاص خود را به عهده داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۳    
مراسم اهدای نودمین دوره جوایز اسکار 2018 لحظاتی پیش در تالار کداک تیاتر شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد و مجمسه های طلایی به صاحبان خود رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۶:۵۳    
حرف تازه ای نیست اینکه سعی کنیم در قبال شبهه پراکنی عناصر اجرایی، حتی المقدور سکوت مصلحت اندیشانه کنیم و هر چه گفتند، بگوییم؛ سلمنا! لطفا بگویید چه کرده اید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۴:۴۷    
رنگ سیاهش طعنه می زند به سپیدترین پاکی ها؛ حجاب برتر زنان ایرانی اما تولید وطنی اش آنچنان کم است که حتی اگر اهل بها دادن به تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی هم باشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۳:۳۰    
صنوفی که از کسادی بازار گلایه می کردند در ماه پایانی سال به هیچ مصرف کننده ای رحم نمی کنند و با گرانفروشی تلاش می کنند به قول خودشان زیان 11ماه گذشته را جبران کنند
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۱:۵۳    
وزیر خارجه فرانسه برای گفت وگو با مقام های ایرانی وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۱:۴۴    
فرانسوی ها که نقش مکمل و بازیگر بد را در مذاکرات برجام ایفا می کردند، امتیازهای اقتصادی ویژه ای دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۷    
در سال 1386 و با حمایت رئیس وقت دانشگاه تهران – مرحوم آیت ا... عمید زنجانی، ایجاد مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی به تصویب هیئت امنای دانشگاه رسید که مطابق اساسنامه آن، مرکز یاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۴۸    
روزنامه سازندگی که ارگان رسمی حزب کارگزاران و جناب کرباسچی است، روز شنبه در گزارشی سعی کرد به ماله کشی داستان کارخانه خواری وی و رفقای اصلاح طلبش بپردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۹    
رسانه های آرژانتینی خبر دادند از دستگیری ماتیاس مسی خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۲۹    
با وجود این سخنان صریح روحانی، چرا باز هم دنبال مذاکرات و معامله (بخوانید قمار) جدید هستند؟ مگر او نمی گفت آمریکا کدخداست و اروپایی ها آقا اجازه هستند ؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۶    
گفتم: ولی خود آقای روحانی می گفت ملاک تورم جیب مردم است و نه آمار و ارقامی که اعلام می شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۰    
کردها ادعا می کردند که سهم 17 درصدی گذشته باید برای اقلیم تصویب شود، اما در مقابل، دولت مرکزی احتساب میزان واقعی جمعیت کردستان را مبنای تخصیص سهم بودجه قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۸    
زیدان بر سر شغلش می ماند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
دیدار تیم های المپیاکوس و پاناتینایکوس در هفته بیست و چهارم رقابت های سوپرلیگ یونان برنده نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۷    
گل مهدی طارمی به الریان در بین یکی از سه نامزد برترین گل هفته 19ام لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۵    
حسن روحانی رئیس جمهور، روز گذشته یک صفت دیگر را به لیست بلند تعابیر خود از منتقدان و مخالفان دولت، اضافه کرد: کم عقل .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
این زلزله مقارن ساعت 21 و 18 دقیقه یکشنبه رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که حملات کنونی ترکیه به عفرین مدرک جدید استمرار سیاست های خصمانه این کشور علیه سوریه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور سوریه پس از دیدار با دستیار ویژه وزیر خارجه ایران در امور سیاسی در دمشق اعلام کرد که تهاجم رسانه ای و سیاسی علیه دولت سوریه تحت عناوین انسانی با هدف اصلی حمایت از تروریسم، انجام می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۲    
سرمربی بارسلونا نمی داند اگر ستاره تیمش در اتلتیکومادرید بازی می کرد چه اتفاقی رخ می داد و نمی خواهد او را با پیراهن تیم مادریدی تصور کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
گزارش مرکز آمار ایران از شاخص های عمده بازار کار در سال های 84 تا 95 در نشست امروز هیئت دولت ارائه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
در این فیلم اتوبانی در آمریکا را می بینید که در اثر پوشیده شدن توسط برف و دید کم راننده ها، تصادف زنجیره ای بین انواع و اقسام ماشین ها اتفاق می افتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۸    
صدرنشین بوندس لیگا پس از یک توقف بار دیگر پیروز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۹    
هفته 29 لیگ برتر انگلیس؛ منچسترسیتی 1 - 0 چلسی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۶    
احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: امروز و در ساعات آتی شاهد افزایش 6 تا 10 درجه ای دما در سواحل خزر خواهیم بود که وزش باد جنوبی نیز دور از انتظار نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۶    
بهرام قاسمی در آستانه سفر ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه به تشریح ابعاد مختلف این سفر و دستورکار مذاکرات پرداخت و به اظهارنظرات لودریان درباره برنامه موشکی و سیاست های منطقه ای ایران پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
10 شوت زن قدرتی در بوندسلیگا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
ملی پوش ایرانی اخمت گروزنی در شب شکست تیمش 90 دقیقه بازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه مذاکره و صحبتی با دشمنان انقلاب اسلامی که جزء کفار هستند ندارد، چراکه هیچ زمانی اسلام و کفر در یک جبهه قرار نخواهند گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۶    
تیم مورد نظر از مخالفان شیرین سازی آب مناطقی مثل خلیج فارس برای کشور بوده و به جای آن نظریه انتقال آب به نقاط دیگر را مطرح کرده و متاسفانه در این مسیر توانسته اند برخی از مسئولین را با خود همراه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۳    
وقتی حساب می کنم آنهایی که با دولت مخالفت می کنند بیشترش بر مبنای کمبود عقل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
منچسترسیتی با برتری مقابل چلسی یکم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۴    
21 اسفند سال گذشته خبر استعفای حجت الاسلام سیدطه هاشمی از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و قبول آن توسط میرزاده علیرغم میل وی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به سفر لودریان وزیر خارجه فرانسه به ایران اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی و مسئولین ذی ربط باید از موضع اقتدار با او رفتار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۲    
فکر کن پسرت در کهریزک بخاطر کم کاری و بی فکری چند مسئول بی مسئولیت جان باخته باشد؛ ماجرا از این وخیم تر می شود؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۱    
علی پروین هم یکی از تماشاگران تلویزیونی شهرآورد 86 بود که به قول خودش کلی هم حرص و جوش خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۱    
طبقه زیرزمین یک متجمع تجاری در اندونزی را می بینید که پس از چند ساعت بارش شدید باران و طغیان فاضلاب ها به سمت خیابان، اینگونه در آب محصور می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۲    
نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی با پشتیبانی جنگنده ها، یگان توپخانه و موشکی موفق شدند با عقب راندن شبه نظامیان کرد، منطقه راهبردی راجو را به اشغال خود در بیاورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از امید خسروی بسیجی که در جریان اغتشاشات دراویش گنابادی در خیابان پاسداران مجروح شده بود، عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
صدرنشین لالیگا با برتری در بازی بزرگ هفته راه قهرمانی اش را هموار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۹    
تیم آاِک آتن در حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سد میهمانش گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور فرانسه، موضوع گفت وگو و همکاری ایران و اروپا راجع به مسایل منطقه ای را بسیار خوب خواند، اما تأکید کرد که این همکاری هیچ ارتباطی به برجام ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۶    
فرمانده کل قوا، در احکام جداگانه ای حجة الاسلام حاج صادقی را به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجة الاسلام سعیدی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۲    
شماره 18 مورد انتقاد این روزهای پرسپولیس شرایط عجیبی را بعد از دربی هشتاد و شش پشت سر گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
پلیس به سمت سارقان منزل در قلهک تیراندازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید" تنها برنامه ریزی آماده سازی شجاعانه، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیت هایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد."
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) ورزشگاه اختصاصی تیم العین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: برخی نمایندگان سؤال کننده از وزیر امور خارجه، از اظهارات ظریف قانع نشدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۱    
حسن روحانی طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های 25 گانه معاونت حقوقی رئیس جمهور را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۲    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: جعبه سیاه ATR سانحه دیده از سوی مقامات قضایی تحویل رئیس کمیته بررسی سانحه سازمان هواپیمایی شد و هم اکنون در راه تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
تیم ملی کشتی آزاد با کسب سه طلا، یک نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا در قرقیزستان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۰    
جعفری دولت آبادی گفت: سرعت، دقت و قاطعیت در برنامه کاری دادستانی است و در عین حال معتقد به رعایت حقوق متهمان هستیم؛ اگر چه که مرتکب جنایت شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۳    
رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شناسایی و کشف جعبه سیاه هواپیمای آسیب دیده تهران - یاسوج گفت: این جعبه با حضور مقام قضایی بازگشایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
به گزارش مشرق ، عبدالله گنجی در توئیتر خود نوشت: بیانیه تند و پر اتهام فرانسه علیه ایران در آستانه سفر وزیر خارجه شان حکایت از تلقی رابطه ارباب رعیتی با ماست. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: استیضاح کنندگان وزیر کار از پاسخ وی قانع نشدند و با رأی کمیسیون استیضاح وی برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارسا ل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
شهرک راهبردی بیت نائم در قلب غوطه شرقی، مناطق غربی ( جوبر، عین ترما) را به شرق غوطه ( النشابیه) متصل می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۶    
پلیس کرکوک در اعلامیه ای فوری به تمامی پاسگاه ها و نهادهای نظامی و امنیتی عراق در این استان، به حمله احتمالی بازمانده های داعش به حومه شهر کرکوک هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۲    
سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز 97 آماده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۶    
ویژه برنامه امسال شبکه دو برای سال تحویل را یک مجری ممنوع التصویر اجرا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
دولت استرالیا آمریکا را به اقدامات تلافی جویانه در برابر سیاست های حمایت گرایانه اقتصادی کاخ سفید تهیدید کرد و هشدار داد: بروز جنگ اقتصادی در حوزه بین الملل می تواند رشد اقتصاد جهانی را کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
آیت الله خامنه ای فرمودند:در علم هم باید جهادی عمل کرد، در تحصیل علم هم باید جهادی عمل کرد؛ در فعّالیّت سیاسی میدانی هم باید جهادی عمل کرد. جهاد همه اش به معنای شمشیر کشیدن نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
علت این همه آدمکشی با اسلحه بوسیله مردم در مدارس، دانشگاه ها و خیابان های آمریکا چیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سالها در انگلیس ساکن بوده ام در آنجا با خیلی از این افرادی که یا از متدینین مسیحی بودند یا از افراد بی دین بودند مواجه می شدیم. که ساعتها با آنها بحث می کردیم و عقیده مان را می گفتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
معاون وزیر صنعت گفت: حباب ایجاد شده در بازار به سه دلیل بالارفتن نرخ ارز، تعرفه ها و محدودیت های مقطعی در انجام ثبت سفارش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
سیاست دوست کردن دشمن از راهبردهای دولت اصلاحات بود. آقای سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات می گفت ما باید معاند را مخالف، مخالف را منتقد و منتقد را طرفدار انقلاب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
در 6 بازی همزمان هفته بیست وششم لیگ دسته اول تیم خونه به خونه در تبریز متوقف شد و تیم نساجی هم با سرمربی جدیدش به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
وزارت کشور در اطلاعیه ای از تغییر نام خیابان مصدق به ولیعصر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
این گزارش به بررسی این موضوع می پردازد که دستگیری یک شبکه جاسوسی در ایران که در پوشش مسائل محیط زیست فعالیت می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
جلسه دادگاهی درتل آویو درباره یکی ازقبرستانهای مسلمانان با فریاد الله اکبر و شعار باخون وجانمان مسجدالاقصی را پس می گیریم به هم خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
فوتبال ایتالیا در شوک درگذشت داویده آستوری کاپیتان تیم فیورنتیا فرو رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
کلیپ جالبی از تست تصادف خودروی مرسدس بنز 2017 E-Class.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
قیمت های مذکور بر اساس استعلام روزانه از بارفروشان متعدد میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و اعمال نظر کارشناسان اتحادیه بارفروشان جهاد کشاورزی و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران کشف شده است
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
هم تیمی مهدی طارمی از حضور در تیم ملی فوتبال هلند اعلام کناره گیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
اسلحه نیروی حفاظت پرواز حاضر در پرواز سقوط کرده شرکت آسمان پیدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا به علت درگذشت ناگهانی داویده آستوری لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجربیات خانم چرخنده در ترویج حجاب به ویژه برای دختران نوجوان بسیار ارزنده است. مسیر تازه و مؤثری بر اساس توانمندی های شخصی اش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
پدیده آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی ممکن است به خاطر اختلاف با خالق تیکی تاکا، آبی های آسمانی را ترک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۹    
در آستانه سال نو تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر تهران کلید خورده است و پایان کار نیروهای با سابقه شورای شهر تهران به آنها اطلاع داده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
مسئولان باشگاه استقلال درحالی هافبک اهل مقدونیه را برای برطرف کردن نیازهای فنی به خدمت گرفتند که با گذشت چند هفته، این بازیکن هنوز یک دقیقه هم به میدان نرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
به گزارش مشرق ، محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس که هر ازچندگاهی با توئیت ها و اظهارات خود موجب تنش آفرینی و التهاب در فضای مجازی می شود در آخرین مطلبی که امروز منتشر کرد به تلافی رای منفی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد با برخی از بازیکنان این تیم برای تمدید قراردادشان مذاکره کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
وزارت خارجه اعلام کرد: به رغم برخی جوسازی ها در بدو ورود ظریف به زاگرب، معاون سیاسی منطقه ای وزارت خارجه، سفیر کرواسی در تهران و نماینده تشریفات وزارت خارجه کرواسی از وزیر خارجه کشورمان استقبال کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۶    
دختر وزنه بردار ایران بین دو رشته مدال آور المپیکی، وزنه برداری را انتخاب کرد چراکه معتقد است وزنه برداری به او انگیزه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
وزیر امور خارجه فرانسه که قرار است امشب وارد تهران شود پیش از ورود به ایران، جمهوری اسلامی را با اعمال تحریم های جدید تهدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در تلاش هستیم تا یک فرمولی ایجاد کنیم تا وقتی گردشگر خارجی وارد ایران می شود ما ارز آنها را تحویل بگیریم و به آنها کارت ریالی بدهیم.