جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۳۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 18 اسفند 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 2 اسفند 1396 مشرق نیوز 3 اسفند 1396 مشرق نیوز 4 اسفند 1396 مشرق نیوز 5 اسفند 1396 مشرق نیوز 6 اسفند 1396 مشرق نیوز 7 اسفند 1396 مشرق نیوز 8 اسفند 1396 مشرق نیوز 9 اسفند 1396 مشرق نیوز 10 اسفند 1396 مشرق نیوز 11 اسفند 1396 مشرق نیوز 12 اسفند 1396 مشرق نیوز 13 اسفند 1396 مشرق نیوز 14 اسفند 1396 مشرق نیوز 15 اسفند 1396 مشرق نیوز 16 اسفند 1396 مشرق نیوز 17 اسفند 1396 مشرق نیوز 18 اسفند 1396 مشرق نیوز 19 اسفند 1396 مشرق نیوز 20 اسفند 1396 مشرق نیوز 21 اسفند 1396 مشرق نیوز 22 اسفند 1396 مشرق نیوز 23 اسفند 1396 مشرق نیوز 24 اسفند 1396 مشرق نیوز 25 اسفند 1396 مشرق نیوز 26 اسفند 1396 مشرق نیوز 27 اسفند 1396 مشرق نیوز 28 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
اخیرأ در تهران، بنرهایی از بعضی از بانوان به نمایش گذاشته شده است که حکایت از انتخاب آن ها به عنوان زنان نامدار تاریخ ایران دارد، انتخابی که باعث شده به طیف های مهمی از بانوان، بی توجهی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: بی تردید خط مقاومت و نهضت مقاومت علیه صهیونیست ها و حامیانشان ادامه خواهد یافت و ایران پرچم دار خط مقاومت برای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
کارگردان سریال های تلویزیونی جزئیاتی از سری جدید سریال ستایش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
12 برد پیاپی مقابل تیم های غیر لیگ برتری، استقلال را به اولین جام با وینفرد شفر امیدوار می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
عادل غلامی والیبالیست تیم ملی ایران در پیامی حضور خود را در این کمپین اعلام کرده و خواستار شرکت مردم در کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۴    
به گزارش مشرق ، غلامرضا تاجگردون سیاست مدار اصلاح طلب، و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به حادثه سقوط هواپیما و بحث استیضاح وزیران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
تیم فوتبال الدحیل در فاصله 2 ماه مانده به پایان لیگ ستارگان قطر به مقام قهرمانی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
اشاره رهبرانقلاب به اعتراف بانوان صاحب مقام غربی به مورد سوءاستفاده قرار گرفتن در دوران جوانی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵    
به گزارش مشرق ، آنتون آستری فضانورد روسی و خلبان جنگنده سابق نیروی هوایی روسیه تصویری هوایی از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: متعرضان به بالکن سفارت کشورمان در لندن دستگیر شده اند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
با توجه به این موضوع که در سال های اخیر تغییرات زیادی در گوشی های هوشمند ایجاد نشده و تنها شاهد بهبود قابلیت های موجود در دستگاه ها بوده ایم، نسل آینده گوشی هوشمند چه تغییراتی را تجربه می کنند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۹    
پسرم آن قدر مهربان بود که در زبیدات هم خودش را فدای دوستانش کرد. ماند و ایستاد تا همسنگرهایش به عقبه برگردند. ماند و دفاع کرد آن قدر که تیر خورد و در نهایت به خاطر استنشاق گازهای شیمیایی شهید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فردی می گوید من خدا را قبول ندارم. در پاسخ باید بگوییم، مردم خدا را قبول دارند، تو در زندگی خودت می توانی به جهنم بروی، راه باز است و جاده جهنم هم دراز نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۱    
به گزارش مشرق ، سید یاسر جبرائیلی فعال سیاسی، با اشاره به صحبت های وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای درباره برجام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۰    
تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی عصر روز گذشته به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۷    
رییس رسانه ملی گفت: سال آینده بیشتر به سمت مخاطب محوری خواهیم رفت. همچنین شرایط تولید سریال های بزرگی چون موسی و سلمان که سال های سال مهیا نشده بود، را فراهم کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۰    
اسید چرب امگا 3 جزء اساسی ساختار سلولی است که کمبودش، عوارضی مانند خستگی، خشکی پوست، مو و ناخن شکننده، عدم تمرکز، ضعف در یادگیری و ... را به دنبال دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۰۲    
آرتروز یک بیماری است که بیشتر د رزنان و مردان میانسال دیده می شود که آن درد در مفاصل است. که مانند هر بیماری دیگری یک تغذیه خوب می تواند این بیماری را درمان کند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۴۶    
پرونده بازماندگان باند مخوف دیوار چین که از خریداران طلای عمده در بازار تهران سرقت می کردند با طرح شش شکایت دیگر قطورتر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۸    
روشن است که دستگاه های مسئول باید به میدان بیایند و هر نهادی متناسب با مأموریت ذاتی خود به وظایف مرتبط خود در این حوزه عمل کند تا حجاب زدایی به عنوان بخشی از سناریوی براندازی دشمن ناکام ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۰    
براساس آمار سازمان پزشکی قانونی کشور در چهارشنبه سوری سال گذشته 16 نفر (15 مرد و یک زن) جانشان را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۵:۳۹    
حالا که بی تحرکی صنعت نفت و عدم جذب سرمایه لازم برای توسعه میادین نفتی، دایره انتقادات را گسترده تر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۵:۰۳    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: جشن ابتذال شهردار تهران، یک اتفاق نیست، بلکه بخشی از یک جریان و نقشه هماهنگ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۳:۵۸    
چند نرخی شدن ارز با وجود شعار تک نرخی کردن آن از سوی دولت، انتقاد رسانه های حامی و منتقد دولت را موجب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۳    
تسلیم در برابر آمریکا و اروپا حتماً جنگی سنگین در پی خواهد داشت، جنگی که هر منطقه ایران را به بخشی در حال درگیر با قدرتی بیرونی و با بخشی دیگر داخلی تبدیل می گرداند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۳    
یک آدم بی سر و پا مثل ترامپ برای اینکه کلاهبرداری آمریکا از ایران را کامل کند خودش را به دیوانگی زده و می گوید برجام را پاره می کنم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۷    
تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۰    
وزیر خارجه ترکیه در حالی که عملیات شاخه زیتون این کشور در سوریه ادامه دارد، از توافق آنکارا با آمریکا بر سر منبج و شرق رودخانه فرات خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۳    
شبکه العربیه اعلام کرد که گروه ترویستی جیش الاسلام با خروج عناصر تروریستی جبهه النصره ( شاخه سوری القاعده) از منطقه غوطه شرقی شهر دمشق موافقت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که معترضان به سفارت ایران در لندن دقایقی پیش توسط پلیس انگلستان دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۹    
قاسم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از حادثه تعرض به سفارت ایران در لندن می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۴    
سفیر انگلستان در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلستان گفت: پلیس ضدشورش انگلستان در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۶    
هواداران یک گروهک منحرف با حمله به سفارت ایران در لندن، وارد فضای سفارت ایران در این شهر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۸    
قاسمی تأکید کرد که برخلاف اخبار منتشر شده سفارت ایران در لندن اشغال نشده و تنها عناصر تفرقه افکنان که تعداد اندکی بوده اند به بالکن سفارت وارد شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
منابع محلی در مرز اردن با سوریه می گویند ایالات متحده آمریکا اخیرا 200 نیروی جدید به پایگاه نظامی خود در منطقه التنف واقع در شرق سوریه فرستاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
هواداران یک گروهک منحرف با حمله به سفارت ایران در لندن، وارد فضای سفارت ایران در این شهر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
به گزارش مشرق، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توییتر خود نوشت: دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۴    
هواداران یک گروهک منحرف با حمله به سفارت ایران در لندن، وارد فضای سفارت ایران در این شهر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۹    
به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در حساب توئیتر خود با اشاره به دستور برای اشتغالزایی جدید، از حسابرسی تمامی بخش های آستان قدس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۶    
درست وسط برنامه ای که مستندی است از زندگی وحشتناک آدم هایی با وزنهای بالای سیصد کیلو که حالا در آستانه ی مرگ به فکر لاغر شدن افتاده اند. آن هم با روش های جراحی های تهاجمی و پر خطر.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۹    
نخست وزیر عراق رسما حکم ادغام حشدالشعبی با نیروهای امنیتی عراق و پرداخت حقوقی برابر با نیروهای ارتش به آن ها را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۸    
در حالی که روحانی در اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد وضعیت دریاچه ارومیه تثبیت شده است، آخرین گزارش های ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز از وخیم تر شدن اوضاع این دریاچه خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۸    
عربستان سعودی به دنبال خرید 48 جنگنده از نوع یوروفایتر تایفون از انگلیس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
لباس خادمی حرم امام رضا(ع) به بهداد سلیمی و علی هاشمی اهدا شد. همچنین طی مراسمی این ملی پوشان وزنه برداری، مدال های قهرمانی خود را به موزه آستان قدس اهدا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم حل مشکلات معیشتی کارکنان صندوق فولاد و زغال سنگ از آغاز پرداخت حقوق اسفند و عیدی بازنشستگان فولاد از فردا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۵    
2 وزنه بردار ملی پوش کشورمان همزمان با روز میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) مدال های قهرمانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۶    
مایک پنس اعلام کرد: تا زمانی که کره شمالی اقدامات عینی، دائمی و همراه با راستی آزمایی در جهت پایان دادن به برنامه اتمی انجام ندهد، همه تحریم ها و کارزار فشار حداکثری باقی خواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۷    
علی طیب نیا وزیر سابق اقتصاد در دولت یازدهم به بیان برخی از رانت هایی که براثر مدیریت دولتی بر شرکت ها وجود دارد پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۱    
بابی چارلتون، فرانس بکن باوئر، گرد مولر، پائولو روسی، زین الدین زیدان، ریوالدو، رونالدینیو و کاکا 8 ستاره ای هستند که به 3 افتخار مهم فوتبال جهان (قهرمانی اروپا، قهرمانی جهان و کسب توپ طلا) نایل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۳    
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از تایید ششمین کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
شهید الجعبری معلول بوده و در درگیری های امروز شهر الخلیل به شهادت رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
فاکس نیوز با استناد به تصاویر ماهواره ای کمپانی صهیونیستی ایمج ست قصد دارد تا رژیم صهیونیستی را به حمله دوباره علیه پایگاه های ارتش سوریه تحریک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۹    
دو نفر از اعضای تیم استقلال خوزستان در پایان بازی با خونه به خونه در نیمه نهایی جام حذفی به داور بازی بی احترامی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۲    
به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وندی شرمن مذاکره کننده ارشد هسته ای در دولت اوباما گفته است: "وقتی ما تصمیم به مذاکره با ایران گرفتیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۸    
معاون ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل برای جنگ در 6 جبهه از جمله ایران آماده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۴    
سازمان هواشناسی از احتمال وزش باید شدید در پایتخت خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۶    
نیمه نهایی جام حذفی؛ استقلال خوزستان 1 - خونه به خونه 3
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۴    
ترامپ با استفانی کلیفورد که نام هنری وی استورمی دنیلز است، در سال 2006 (یک سال بعد از ازدواج ترامپ با ملانی) رابطه نامشروع برقرار کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۸    
بیشترین جهش را یوونتوس داشت که پس از حذف تاتنهام، شانس قهرمانی اش 11 به 1 شده است. پیش از این شانس یووه 29 به 1 بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۴    
تیم دسته اولی خونه به خونه بابل با شکست استقلال خوزستان به فینال جام حذفی صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
در معاملات امروز بازار جهانی، تمام ارزهای مجازی شاخص بازار به طور متوسط سقوط 10 درصدی را تجربه کردند و بیت کوین بازهم به زیر 9000 دلار رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۸    
به گزارش مشرق، سیدمحمود رضوی در اعتراض به بی توجهی مدیران رسانه ملی به آثار برتر و پربیننده نوشت: تفاوت سیاست اعلامی با سیاست اعمالی مدیران رسانه ملی باعث دلسردی برخی هنرمندان شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
کلیپی از ماساژ ویژه رضا قوچان نژاد برای فرزندش در خانه را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
دلیل نیمکت نشینی مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی های اخیر این تیم مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۹    
به گزارش مشرق، ناهید مولوی روزنامه نگار اصلاح طلب از باج خواهی یکی از نماینده های تهران از علی ربیعی وزیر کار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
روزشمار جام جهانی ؛ 97 روز مانده به جام جهانی 2018 به گزارش مشرق، در جام جهانی 2014 برزیل 171 گل به ثمر رسید که 97 گل آن از درون محوطه جریمه بود؛ معادل 57 درصد همه گلها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۳    
منبع امنیتی مطلع گفت که نیروهای امنیتی امروز تدابیر سختگیرانه ای آغاز کرده و برخی مسیرهای منتهی به میدان التحریر در مرکز بغداد را مسدود کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۹    
در این بیانیه از مردم عراق خواسته شده است که قبل از رأی به نامزدها، درباره سوابق و سالم بودن آن ها تحقیق کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸    
هافبک ایرانی آمکار در روز شکست این تیم مقابل آرسنال تولا 74 دقیقه در زمین حضور داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه با اعلام خبر تکمیل محاصره شهر عفرین در شمال سوریه، گفت که 815 کیلومتر مربع از عفرین به تصرف نیروهای ترکیه درآمده و به زودی وارد مرکز این شهر می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت انفجار تروریستی امروز در کابل با دولت، ملت و بازماندگان قربانیان این جنایت کور ابراز همدردی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۷    
روز گذشته در آستانه سالروز ولادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در محضر مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) نغمه سرایی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
رکورد شنای 50 متر آزاد ایران پس از 9 سال شکسته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار گفت: همزمان با روز شهدا، مراسم تشییع 15 شهید در روز چهارشنبه در سطح شهرستان شهریار برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
کمیته ملی المپیک ایران برای میزبانی از مسابقات جهانی وزنه برداری اعلام آمادگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۳    
نایب رئیس اول مجلس از تسویه تمامی سپرده گذاران تعاونی ولی عصر تا سقف 100 میلیون تومان تا روز چهارشنبه هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: پنج پرواز داخلی و خارجی به مقصد تبریز به دلیل سرعت بالای باد موفق به فرود در این فرودگاه نشده و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
روز گذشته در آستانه سالروز ولادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در محضر مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) نغمه سرایی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
اروپایی ها می گویند اگر تا 90 روز دیگر مشمول معافیت از تعرفه فلزات نشوند، با آمریکا مقابله به مثل خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران: ملت ایران زیر بار تحمیل بدحجابی و بی حجابی نخواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
آقای رئیس جمهور نمی تواند تا صدایی از جایی برخاست بگوید شما کم عقل ، کم سواد ، افراطی ، کاسب تحریم ، جیب بر ، بیکار و ... هستید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو از دستگیری سارق حرفه ای جیب بر در مترو خبر داد و گفت: این سارق که از مجرمان باسابقه می باشد برای سومین بار هنگام سرقت دستگیر و اموال مالباخته از وی کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
کاروان پرسپولیس طبق برنامه از پیش مشخص شده، امروز راهی دبی شد تا بازی برگشت خود را مقابل الوصل پشت سر بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
انگلیس قصد دارد در جام جهانی 2018 روسیه شرکت نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۳    
سید محمود رضوی تهیه کننده برجسته سینمای ایران به طور قابل تاملی روز زن و مادر را در صفحه توئیتر خود تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۰    
عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص بحث های مربوط به او و علیرضا منصوریان گفت: ظاهراً در این زمینه حواشی به وجود آمده است. ما گفتیم در امارات به من مراجعه کرده است و درباره منصوریان صحبت می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۹    
نخست وزیر عراق فرمان داد تا حقوق نیروهای الحشد الشعبی برابر با نیروهای ارتش عراق پرداخت شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۳    
باشگاه پاری سن ژرمن قمیت فروش ستاره برزیلی را اعلام کرد که رقمی نجومی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ در گزارشی از تلاش عربستان برای ساخت نیروگاه های هسته ای با حمایت آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از چند روز انجام تمرینات بر روی چمن، امروز در پک به تمرینات خود ادامه دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۵    
مدیر آکادمی استقلال بعد از پایان تمرین امروز نشستی را با وینفرد شفر برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
فرشید اسماعیلی با 2 پاس گل بهترین پاس دهنده آسیایی استقلال است. اسماعیلی هر دو پاس گل را در دیدار مقابل العین به مامه تیام داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
رئیس کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار ارجاع پرونده جنایت ها علیه مسلمانان میانمار به دادگاه جنایی لاهه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
دفتر عفو بین الملل در رم با صدور اطلاعیه ای نوشت: خشونت علیه زنان در ایتالیا رو به گسترش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با وعده اعطای وام و با راه اندازی کانال تلگرامی طعمه های خود را سرکیسه می کرد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با اعلام توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس نو و تانخورده در دو هفته پایانی سال، از امحاء یک میلیارد قطعه اسکناس در سال 96 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
نیمار بسیار زودتر از آنچه که تصور می شد از ترک بارسلونا پشیمان شده و قصد بازگشت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۸    
تلاش برای بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پیش از پایان سال 96 در حال انجام است و در صورت تحقق این امر، ایران در تولید بنزین مورد نیاز مصرف کشور خودکفا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۶    
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نتایجی که در دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای 4 نماینده کشورمان رقم خورد نه ناامید کننده بود و نه امیدوار کننده گرچه این رقابت ها عادلانه برگزار نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
استقلال در بازگشت از امارات بعد از بازی با العین از امروز تمرینات خود را آغاز کرد.
  • ۱