جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۲۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 21 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۵    
کشورهای دیگر برای نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام چه کردند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۳    
برخی کشورها برای سرعت بخشیدن به جابجایی دکل های برق از منطقه ای به منطقه دیگر، از بالگردهای مخصوص استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۳    
قیمت طلای 18عیار در بازار آزاد امروز 162 هزار و 640 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 745 هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ 4200 تومان تک نرخی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۵    
به گزارش مشرق ، علی خسروی داور فوتبال با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اینم سید تقی حسینی مربی و پدیده ای از سیزده آبان شهر ری که نقش بدل نقی معمولی را در فنون کشتی براستی عالی ایفا کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۶    
سمیع الله حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران بعد از پذیرفته شدن استعفای دوم نجفی با 14 رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۸    
همزمان با افزایش تنش های اقتصادی و جنگ تجاری چین و آمریکا، واشنگتن اعلام کرد به تایوان فن آوری های ساخت زیردریایی می فروشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۴    
پلیس از دستگیری میوه فروش دوره گردی در استان آذربایجان غربی خبر داد که اطلاعات بانکی 38 نفر از مشتریانش را کپی کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۳    
به گزارش مشرق ، در تصویر زیر شروط جالب یک صرافی برای فروش ارز را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۳    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: این روزها صدای افزایش 50 درصدی حقوق برخی ادارات شنیده می شود؛ اگر پول نیست برای همه نباشد و اگر هست عدالت رعایت شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۰    
آمبولانس بین بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حین اعزام به بیمارستان شهیدان مبینی به دنبال تصادف با یک دستگاه سواری پژو 206 در محل چهار راه سونالوکس سبزوار برخورد کرد و دچار واژگونی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۷    
اولین میزگرد بررسی 40 سال ادبیات داستانی انقلاب اسلامی (چهل شاهد ) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۱    
دریاچه بایکال بزرگ ترین منبع آب شیرین جهان به شمار می آید؛ این دریاچه در فصل زمستان و اویل بهار کشور روسیه به علت شدت سرما و برودت هوا منجمد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۵۶    
بررسی معاملات انجام شده در تهران نشان می دهد که با کمتر از 100 میلیون تومان می توان سوئیت خریداری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم، از مالباختگان خواست پس از رؤیت تصویر بدون پوشش نامبرده و در صورت شناسایی، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۶:۱۱    
متخصصان فهرست اشیاء محبوبی را تهیه کردند که خیلی ها عادت دارند سال ها آنها را نگه دارند بدون آنکه بدانند این لوازم اگر مدت طولانی استفاده شوند می توانند کانون رشد و تکثیر باکتری های خطرناک باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۴:۱۱    
در این مطلب با مکان هایی آشنا می شوید که باید از گذاشتن گوشی خود در آنجا پرهیز کنید تا سلامتی خود و تلفن همراه تان را به خطر نیاندازید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۲:۵۵    
رئیس انجمن علمی مامایی ایران ضمن اشاره به وضعیت اسفبار آمار سزارین در کشور گفت: با این تفاسیر در حدود 50 درصد نوزادان در اتاق های عمل متولد می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۳:۲۶    
برای خرید آپارتمان 54 متری در منطقه تهران نو با عمر 14 ساله بنا به سرمایه 220 میلیون تومانی نیاز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۳:۱۱    
جوش و آکنه صورت به علل گوناگونی بستگی دارد، گاهی به سبب رژیم غذایی نامناسب و گاهی به دلیل مشکلات داخلی بدن بوجود می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۲:۲۶    
سارقان برای فرار از دست مامور پلیس، شاهرگ او را بردیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۱:۲۰    
سوءمدیریت دولت، نقش مهمی در نابسامانی اخیر بازار ارز دارد و در اثر این سوءمدیریت، از ارزش پول ملی کم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۲:۱۲    
دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس از انتخاب رنگ زیتونی در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر برای استفاده در طراحی و تولید لباس در سال 1397 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۱:۰۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره اقدامات دولت در کنترل و تثبیت بازار ارز گفت: این اقدامات خوب است اما دیر انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۰:۵۸    
در ادامه لجام گسیختگی های بازار ارز در دولت موسوم به تدبیر و امید، بانک مرکزی دیروز با صدور اطلاعیه ای بدون هیچ استدلالی اعلام کرد نرخ ارز 4200 تومان است، با این وجود هیچ ارزی به صرافی ها نداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۳    
باید بپذیریم ما در شرایط خاص قرار داریم و برای این شرایط خاص هم باید مراقب هر گونه حرکت مهره های شطرنج دشمن باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۴    
روسیه بارها تمایل خود برای حل و فصل مشکلات سیاسی و امنیتی افغانستان را اعلام کرده اما نیات و عکس العمل آمریکا به صورت دیگر نمایان شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۳    
برخی از اقتصاددانان حامی دولت هم ادعا می کردند که راه حل مشکل ارزی را کشف کرده اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۹    
آیا پیوستن یک طرفه به این توافق که تاکنون هیچ فایده ای برای سیستم اقتصادی و بازرگانی ما نداشته، نتیجه دلدادگی به غرب و تلاش برای دمیدن روح به نوزاد مرده متولد شده برجام نبود!؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۸    
11 بازیکن اصلی پپ گواردیولا و یورگن کلوپ برای مصاف حساس امشب مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۴    
به منظور اجرایی شدن یکسان سازی نرخ ارز و تاثیرات متقابل آن بر بازار طلا و سکه،سیاست متخذه توسط بانک مرکزی در مورد پیش فروش سکه بهار آزادی با شدت بیشتری تداوم می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور فرانسه می گوید کشورش با عربستان بر سر لزوم محدود کردن توسعه طلبی های ایران و لزوم اصلاح برجام تفاهم دارد ولی نوع نگاه دو کشور در خصوص نحوع اصلاح این توافق بین المللی، متفاوت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۲    
سیف در تشریح ضوابط ارز مسافرتی اعلام کرد: برای کشورهای همسایه 500 یورو، برای کشورهای دور 1000 دلار به عاملیت بانک های ملی و ملت در نظر گرفتیم تا به سرعت مسافران نیاز ارزی خود را تامین کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۰    
مسی و اینیستا با حضور در ترکیب بارسلونا رکورد جالبی در کنار هم بدست آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۷    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک موشک میان بُرد قاهر ام 2 به مقر نظامیان سعودی در جنوب عربستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۵    
تیم فوتبال صبای قم از ادامه حضور در مسابقات لیگ یک کناره گیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۱    
نخست وزیر انگلیس با روسای جمهور آمریکا و فرانسه تماس گرفته و هر سه طرف بر سر لزوم برخورد با دولت سوریه به خاطر حمله شیمیایی ادعایی در منطقه دوما، توافق کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۶    
11 بازیکن اصلی دوتیم بارسا و رم برای مصاف حساس امشب مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۰    
عربستان سعودی قصد دارد برای نخستین بار در جشنواره فیلم کن حضور یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۷    
بسیاری از تحلیل گران حمله موشکی اسرائیل به سوریه را اشتباهی راهبردی می دانند که روابط تل آویو با مسکو را تحت تأثیر قرار داده و حتی امنیت اسرائیل را در معرض خطر بیشتر قرار می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با جمعی از خانواده هایی که فرزندانشان به دست عناصر تروریستی و تکفیری ربوده شده است گفت: برای آزادی ربوده شدگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در دیدار با امیر قطر به خریدهای نظامی این کشور از آمریکا اشاره کرد و دوحه را جزو دوستان فوق العاده کشورش خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۸    
وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی کشور است، گفت: برنامه ویژه ای برای حوزه دفاعی کشور در سال 97 داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
قرار شد آزمون دوره متوسطه اول برای سال جاری، مثل گذشته انجام گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: عرضه هرگونه ارز دیگری به غیر از ارز رسمی بانک مرکزی مصداق قاچاق است و با تمام توان با آن برخورد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
نماینده ویژه پوتین در امور سوریه در دیدار با شمخانی درباره آخرین تحولات سوریه و همچنین حمله اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور و تهدیدات ترامپ گفت وگوی طولانی و محرمانه ای داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۰    
ناوگروه تهاجمی یواس اس هری ترومن فردا پایگاه دریائی آمریکا در ایالت ویرجینیا را برای استقرار در خاورمیانه و اروپا تَرک خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۹    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: به نظر ما قدس بالاترین و والاترین عنوانی است که می تواند محور وحدت مسلمانان باشد، توجه به قدس، حفاظت از میراث تاریخی مسلمانان و همه ملل مشرق زمین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۳    
سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی اعلام کرد که کارشناسان خود را برای بررسی حمله شیمیایی ادعایی در شهر دوما به سوریه اعزام می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۰    
11 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو اولین گل لیگ قهرمانان خود را در پیروزی 7 بر یک منچستریونایتد مقابل رم به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح جزئیات تصمیمات جدید ارزی در نشست ستاد اقتصادی دولت از ابلاغ دستورالعمل تامین ارز مورد نیاز مسافرت های خارجی، ارز دانشجویی و بیماران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۸    
رسانه های سعودی از امضای قراردادهایی به ارزش 20 میلیارد دلاری بین ریاض و پاریس خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۲    
مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای امنیت پرواز سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۵    
شهردار پیشین تهران با اشاره به آغاز فرایند تدوین برنامه سوم طی روزهای آینده و اتمام آن تا پایان تیرماه گفت: این طرح پس از تکمیل، برنامه به شورا تقدیم می شود تا از ابتدای سال 98 اجرایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۶    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در این تغییر و تحول وظیفه خود دیدم، از سمتم کنار بروم تا مدیریت جدید با دست باز فرد مورد نظر خود را منصوب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۳    
نیروهای یمنی با شلیک یک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان سعودی در جیزان، سخنان رئیس شورای عالی سیاسی یمن را عملی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
در حالی که هنوز موعد تبلیغات انتخاباتی در عراق فرا نرسیده، خیابان های عراق شاهد تغییر چهره است؛ عکس های شهدای مبارزه با داعش و تروریسم با پوسترهای انتخاباتی جایگزین می شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با رأی قاضی دادگاه شهرستان نهاوند فرد متخلف در حوزه بهداشتی شهرستان، به کاشت 100 اصله درخت و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۸    
دو بازیکن هم تیمی شهرداری تبریز در پایان نیمه اول با یکدیگر کتک کاری کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۰    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد با قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره حمله شیمیایی ادعایی در سوریه مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۷    
پایگاه خبری بلومبرگ از استعفای مشاور امنیت داخلی رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۶    
پیش نیاز کسب القاب و عناوین، آمادگی روحی، خودسازی انقلابی و فراهم کردن ظرفیت دریافت آنهاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۱    
معاون مستعفی معماری و شهرسازی شهرداری تهران دلایل خود را برای استعفا تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۹    
فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه در سوریه امروز برای گفتگو درباره آخرین تحولات سوریه وارد تهران می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
حجت الاسلام منتظری گفت: با کسانی که به دنبال سودجویی در بازار ارز هستند، برخورد قاطع خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۶    
وزارت خارجه سوریه از سازمان منع گسترش سلاح شیمیایی خواست که تیم حقیقت یاب برای روشن ماهیت ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در دوما اعزام کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۰    
وزیر امور خارجه سعودی که هم اکنون در پاریس به سر می برد، در واکنش به حمله شیمیایی ادعای در سوریه گفت که عربستان سعودی با متحدان خود در حال رایزنی برای پاسخ به این حمله هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۳    
معاون فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه 6 پیامرسان داخلی که فعال شده اند، استارتاپ هستند، گفت: ارائه خدمات تماس صوتی و بانکی مزیت این پیام رسانها نسبت به نمونه خارجی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: بنزین تولید شده در برخی از پالایشگاه های داخلی از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۶    
در مطلب زیر تصویری از جسد زهره قائمی، مسئول ترور شهید صیاد شیرازی را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید می گوید ترامپ برای نظارت بر نوع پاسخ واشنگتن به آنچه حمله شیمیایی ارتش سوریه به غوطه شرقی خوانده می شود، سفر از پیش برنامه ریزی شده به پرو و کلمبیا را لغو می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ایران خود قربانی سلاح های شیمیایی بوده، گفت حمله بزدلانه ترامپ به ایران، ریاکارانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
یک اتوبوس لوکس که اخیرا طراحی و ساخته شده است، علاوه بر ظاهری بسیار زیبا، از امکاناتی در حد یک هتل مجلل برخوردار است. این اتوبوس همچنین از قابلیت حمل خودروی سواری برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۲    
بازیگر فیلم "آژانس شیشه ای" گفت: من و امثال من بیکار شده ایم اما باید این مشکل را به چه کسی بگویم؟ نمی توانم توی گوش کارگردان و یا تهیه کننده بزنم که چرا به من بازی نمی دهید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی مدعی شد: هر وقت لازم باشد، عفرین را به اهالی آن تحویل می دهیم و زمان آن را نیز ما تعیین می کنیم نه لاوروف.!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۵    
به گزارش مشرق ، محسن هاشمی طی توییتی نوشت: استعفای دکتر نجفی را نباید حمل بر ناکامی مدیریت شهری در دوره جدید دانست،چرا که این رویکرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۹    
به گزارش مشرق ، باشگاه رم ایتالیا حساب تایید شده فارسی خود را در توییتر فعال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۳    
به گزارش مشرق ، مشاور دفتر پادشاهی عربستان خبر تلاش ریاض برای تبدیل قطر از شبه جزیره به جزیره ای کامل را تأیید کرد؛ قطر جزئی از جزیره سلوی که شامل پایگاه نظامی سعودی است، تبدیل خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۷    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی اعلام کرد: هنوز برای کسانی که در اندیشه تجارت با جمهوری اسلامی ایران هستند، ریسک وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۶    
در حد امکان و توان، اندوخته تجربه خود را به سرپرست محترم شهرداری و شهردار آتی منتقل خواهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۳    
در جلسه این هفته شورای نگهبان، بررسیطرح استفساریه چگونگی امهال وام در دستور کار اعضاء قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۵    
در حالی که زمزمه هایی مبنی بر احتمال انتخاب استاندار اصفهان به عنوان شهردار تهران نقل محافل خبری بود، مهرعلیزاده امروز خود به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۳    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی درباره گرانی دارو پس از افزایش قیمت دلار در توییتر خود نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۲    
ابراهیم حاتمی کیا در اکران مردمی فیلم سینمایی به وقت شام از اهانت یکی از بازیگران سینما به شهید مدافع حرم انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۵    
رییس کل بانک مرکزی از مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای ساماندهی بازار ارز خبر داد و گفت: نوسان قیمت دلار 5 الی 6 درصد در سال خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
به گزارش مشرق ، چند مقام آمریکائی ادعا کردند که روسیه بر پهپادهای آمریکائی در سوریه پارازیت انداخته و مانع از عملیات آن ها می شوند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۱    
توییت حجت الاسلام محسن قرائتی درباره عذرخواهی کردن نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از ساز و کار انتخاب شهردار جدید تهران می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
سابقه دموکراتیک اصلاح طلبان نشان می دهد اصلاح طلبان در اداره ساختارهای دموکراتیک سیاسی بی کفایت هستند و این نهادها را به دلیل اختلافات سیاسی میان خودشان منحل می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در اولین جلسه هم اندیشی روش انتخاب شهردار تهران را تبیین می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۰    
گرچه دستورالعمل جدید فروش ارز که روز گذشته توسط معاون اول رئیس جمهور مطرح شد توانست جلوی افزایش قیمت را بگیرد، اما دولت می تواند با انجام اقداماتی ساده ارزش پول ملی را بالاتر ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۹    
به گزارش مشرق ، جمشید مشایخی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون هم با انتشار پستی در اینستاگرام خود به منتقدین روحانی پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
در جدول ارز، نرخ تومان چند است/این لحظه منات ارمنستان چند است/در مصرع قبل پنج و صد بود دلار/ای شیخ بگو دلار الان چند است؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۷    
طی مراسمی در جزیره هوکایدو ژاپن، نام پیرترین مرد جهان (متولد07/25/ 1905 میلادی-1284/05/03 خورشیدی) با 112سال و 259 روز سن در کتاب گینس ثبت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۸    
به محض اینکه کیهان نقد مثبت از فیلم عروس منتشر کرد از آنجا به بعد نشریات روشنفکری، به فیلم عروس عنوان فیلم فارسی بسیار مبتذل را نسبت دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۸    
یک خبرنگار اصلاح طلب درباره استعفای نجفی و معاونانش در توییتر خود نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۱    
به گزارش مشرق ، حسین دلیریان خبرنگار حوزه دفاعی و فعال رسانه ای در توییتر خود درباره به شهادت رسیدن تعدادی از ایرانیان در حمله هوایی صهیونیست ها به پایگاه هوایی T-4 نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۵    
حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و میرصادقی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پس از پذیرش استعفای نجفی از سوی شورای شهر تهران، استعفاء کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۳    
سازمان لیگ برتر فوتبال ، اسامی محرومان این هفته از مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
وزیر دفاع ترکیه امروز سه شنبه در اظهاراتی گفت: به حضور خود در عفرین تا زمان برطرف شدن تهدیدهای تروریستی ادامه خواهیم داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۱    
به گزارش مشرق ، چند مقام آمریکائی ادعا کردند که روسیه بر پهپادهای آمریکائی در سوریه پارازیت انداخته و مانع از عملیات آن ها می شوند!