پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 تیر 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 تیر 1397 مشرق نیوز 2 تیر 1397 مشرق نیوز 3 تیر 1397 مشرق نیوز 4 تیر 1397 مشرق نیوز 5 تیر 1397 مشرق نیوز 6 تیر 1397 مشرق نیوز 7 تیر 1397 مشرق نیوز 8 تیر 1397 مشرق نیوز 9 تیر 1397 مشرق نیوز 10 تیر 1397 مشرق نیوز 11 تیر 1397 مشرق نیوز 12 تیر 1397 مشرق نیوز 13 تیر 1397 مشرق نیوز 14 تیر 1397 مشرق نیوز 15 تیر 1397 مشرق نیوز 16 تیر 1397 مشرق نیوز 17 تیر 1397 مشرق نیوز 18 تیر 1397 مشرق نیوز 19 تیر 1397 مشرق نیوز 20 تیر 1397 مشرق نیوز 21 تیر 1397 مشرق نیوز 22 تیر 1397 مشرق نیوز 23 تیر 1397 مشرق نیوز 24 تیر 1397 مشرق نیوز 25 تیر 1397 مشرق نیوز 26 تیر 1397 مشرق نیوز 27 تیر 1397 مشرق نیوز 28 تیر 1397 مشرق نیوز 29 تیر 1397 مشرق نیوز 30 تیر 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۹    
برای استفاده تمامی گروه های سنی از ترنجستان سروش، مدیران این فروشگاه تصمیم گرفتند تغییراتی را در بخش های مختلف ایجاد کنند تا فضایی برای خردسالان و بازی های فکری و گیم بوردها داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۴    
فرهاد طی این سال ها به خاطر عفونت هایی که هرزگاهی سراغش می آمد؛ چندین بار عمل شد و گاهی حتی تکلمش را هم از دست می داد و گاهی مجبور بود با زبان اشاره با ما صحبت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۳:۳۴    
معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای آموزش پزشکی و تخصصی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۱۴    
یک سایت حق العمل کار مدعی شد وقتی برجام رفت، دانستیم چه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۷    
در پایان دیدار تیم های روسیه و اروگوئه، لوئیس سوارس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۰    
اگر لاریجانی قصد شوخی داشت، بدترین زمان ممکن را انتخاب کرد، و اگر در گفتن این سخن جدی بود، باید تاسف خورد که یک مقام ارشد کشور که خود جزو مسوولین اصلی برای اقدام در چنین شرایطی است، چنین پاسخ دهد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۵    
به گزارش مشرق ، منیژه حکمت کارگردان و تهیه کننده سینما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: آقای روحانی بازدید از توچال خوب بود ؟ خوش گذشت ؟ حالتون که الحمدالله خوبه ؟ ما مردم هم زیر بار گرانی و بی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۱    
فرزندم پشتکار، تلاش، روحیه مقاوم و خستگی ناپذیری و سرشار از انرژی داشت؛ کمک به دیگران و دستگیری از هم نوع خصلت همیشگی وی بود و سرانجام با همین روحیه برای نجات هم وطنان خود پر کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۵    
در یکی از گالری های تهران به تازگی نمایشگاهی برپا شده که مصداقی از مانور بی عفتی است و جالب تر از آن توجیه یکی از مدیران وزارت ارشاد درباره برگزاری این نمایشگاه است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۵    
اواخر فروردین ماه طبق گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاغذ در لیست کالاهای اساسی چون مواد غذایی و داروی قرار می گیرد و سهمیه ارزی برخوردار است.اما در حال حاضر نواسانات کاغذ از چیز دیگری حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۴    
استان ایلام با 33 رشته صنایع دستی، در میان دیگر استان های کشور می درخشد. در این استان، 33 رشته صنایع دستی فعال است و علاقه مندان زیادی نیز متقاضی خرید این محصولات ارزشمند هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۰    
من تلاش کردم حسن تاجوک را همان طور ساده و مهربان که برای همه نیروهایش دغدغه دارد به مخاطب معرفی کنم. این کتاب شامل 12 فصل است که پیشنهاد می کنم خواننده کتاب را پیوسته بخواند
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹    
با شروع مسابقات جام جهانی توجه مردم به رسانه های خبری بیشتر شده و در عین حال علاقه و انگیزه مخاطبان برای رصد اخبار و حواشی این بازی ها از طریق سایت ها، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی بالا رفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۵    
بیش از 15 هزار نفر از نخبگان اصولگرا و اصلاح طلب حوزه و دانشگاه در بیانیه ای نامه تعدادی از طرفداران غرب پیرامون مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۰    
محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر قصد دارد اردوی تیم ملی فوتبال این کشور را ترک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۸    
یک دوچرخه سوار هنگام دوچرخه سواری در پارکینگی در ملبورن استرالیا، بر اثر تصادف با یک خودرو اینگونه سرنگون شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۸    
شهر کتابی که در اصفهان مشغول راه اندازی اش هستیم، اولین شعبه اصلی شهر کتاب است. یعنی ما مجوز این شهر کتاب را از شهر کتاب مرکزی تهران که حدود 64شعبه است، گرفته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۶    
در این فیلم لحظه اعطای نشان شهروند افتخاری به محمد صلاح توسط رهبر چچن را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۷    
رنگ گوشت بسته به سن و تولد حیوان فرق می کند. رنگ گوشت حیوانات جوان تر معمولا روشن تر از حیوانات مسن تر است. گوشت گاو، تیره و تا اندازه ای لکه دار و ابری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۱    
لحظه خروج اضطراری خلبان A-10 قبل از سقوط جنگنده را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۷    
گاهی یک جمله تمام زندگی یک فرد را تغییر می دهد. مانند جمله ای که زندگی بی پوشش مریم را به بهترین پوشش تغییر می دهد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۷    
با افزایش قیمت ساعتی دلار در بازار ارز و فشار به مردم، کاربران به توییتی از روحانی اشاره می کنند که در زمان احمدی نژاد و با افزایش قیمت دلار در آن زمان منتشر کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
بهای بلیط مجموعه تالارهای هفت گانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تابستان امسال با تخفیف 50 درصدی ارائه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۴    
به گزارش مشرق ، وزیر ارتباطات با تاکید براینکه واردکنندگان گوشی موبایل در ابتدای سال جاری دلار مورد نیاز خود را با بهای 4200 تومان دریافت کرده اند، گفت: نباید قیمت گوشی در بازار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹    
لطفاً تعجب نکنید! شنیدیم دروازه بان ملی پوش ایران به واسطه درخشش در جام جهانی 2018 روسیه زیر ذره بین یورگن کلوپ قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۳    
شبکه العربیه مدعی شد پدافند هوایی عربستان یک فروند موشک بالستیک را بر فراز ریاض رهگیری و هدف قرار داده است. فعالان سعودی در شبکه های اجتماعی تصاویری از این حمله منتشر کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۵    
تصمیم دولت در ممنوعیت ثبت سفارش 1339 قلم کالا برای کنترل تقاضا و ساماندهی نابسامانی ارزی است که با این کار وابستگی ها را کاهش داده و از تولید داخل و تولید ایرانی حمایت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۷    
پسر جوان که از سر کنجکاوی با یک نرم افزار جاسوسی به تلفن همراه دختر و پسر همکلاسی اش دسترسی پیدا کرده بود، ناخواسته اطلاعات شخصی آنها را روی صفحه مانیتورهای قطار مشهد- تهران فرستاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۵:۵۹    
دو فروند هواپیما سبک در آمریکا که حامل چتربازان بودند به طرز وحشتناکی با یکدیگر برخورد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۴:۵۹    
عضو هیئت مدیره سندیکای خمیرمایه ایران گفت: در فرآیند تولید برخی نان های سنتی به صورت غیرقانونی از جوش شیرین و جوهر قند استفاده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۳:۵۹    
راننده زن یک خودروی فراری که آن را دقایقی قبل از حادثه با هزینه ای معادل 940 دلار اجاره کرده بود، هنگام حرکت در خیابان کنترل خود را از دست داد و با نرده های وسط خیابان و چند خودروی دیگر برخورد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۵۹    
یک قلاده پلنگ از نژاد قفقازی پس از 18 سال در ارمنستان دیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۳۹    
یک سایت حامی دولت می گوید از بی خیالی دولتمردانی چون جهانگیری درباره چالش اقتصادی نگران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۲۹    
مجری یکی از برنامه های سیما خبر کذب رسانه های دروغگو را تکرار کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۲۴    
کسبه پاساژهای موبایل علاء الدین و چارسو امروز در اعتراض به افزایش شدید قیمت دلار و مشکلات مالی برای ساعاتی مغازه های خود را بستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۹    
یک عضو حزب منحله مشارکت مدعی شد از دور خارج کردن گروهک نهضت آزادی کار حزب توده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۲۸    
رئیس جمهور ترکیه بامداد دوشنبه اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پیروزی دست یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید به مردم اطمینان دهیم که منابع ارزی کشور محدود نیست گفت:وقتی98درصد بازار با ارز4200تومانی تأمین می شود، 2درصد باقی مانده در اقتصاد تعیین کننده نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۴    
برخی مسئولین بدانند که مشکل از نحوه مدیریت آنان است نه اخم و لبخند دشمنان و قدرت های بیرونی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۴    
وزیر خارجه کشورمان نسبت به مشکل پیش آمده بین محافظانش و جمعی از خبرنگاران واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۷    
برای آن همه امتیاز که دادیم و تاسیسات هسته ای را از بین بردیم و 4 سال امکانات و ظرفیت های کشور را به پای برجام ریختیم و... چه جوابی دارند؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۰    
نتیجه این جنگ معلوم است، آنکه با عقل نظامی خود به دشمن ضربه می زند و از او تلفات می گیرد و نیروهای خود را به صورت محدود وارد میدان کرده و آنان را حفظ می کند، او برنده قطعی میدان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۷    
دروازه بان فصل قبل پدیده در لیگ هجدهم با پیراهن صنعت نفت به میدان می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۴    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به مردم تبریک می گویم که تا پایان بازی با اینکه خسته بودند تیم را تشویق کردند و خوشحالم مسابقات را با برد به پایان بردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۲    
پیرزنی به کریمخان زند شکایت برد که نیمه شب دزدان به خانه اش دستبرد زده و اموالش را به غارت برده اند. کریمخان گفت؛ چرا خوابیده بودی که دزدان چنین کنند؟ و پیرزن گفت؛ پنداشتم که تو بیداری!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۴    
در پی افزایش شدید قیمت گوشی تلفن همراه، وزیر ارتباطات از سه اقدام فوری برای کنترل قیمت گوشی و شفاف سازی در بازار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۰    
وزیر نفت ضمن واکنش به ادعای افزایش یک میلیون بشکه ای نفت اعضای اوپک، از تعیین جایگزین توتال در صورت عدم دریافت معافیت این شرکت از آمریکا خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۰    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: نمی دانم چرا بسیاری از ایرانی ها دوست دارند معروف زودتر از تیم ملی کنار برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به تحرکات ائتلاف تحت رهبری سعودی ها ضد رسانه های انصارالله از رشوه 30 میلیونی در این زمینه از سوی این ائتلاف به یک شرکت خارجی پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۶    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فهرست واردکنندگان گوشی همراه با ارز دولتی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به گرانی های اخیر بازار ارز اظهار داشت: انشاءالله درست می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۸    
کیسوکه هوندا با گلزنی در دیدار تیمش مقابل سنگال در تیم ملی ژاپن تاریخ سازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۷    
کمیساریای عالی انتخابات عراق، بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی در برخی مراکز را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۴    
مردم که هر روز را نه با بالا آمدن آفتاب، بلکه با افزایش قیمت ها شروع می کنند این بار با شروع گرمای تابستان طعم حذف هفتاد و نه قلم دارو از پوشش بیمه ها را چشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۷    
واکنش ها نسبت به لغو حضور مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا در برنامه 2018 شبکه سه ،حاشیه هایی را در چند روز اخیر در فضای ورزشی و حتی سیاسی کشور به دنبال داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۴    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نتیجه نهایی تحقیق درباره پرونده دوپینگ تیم ملی فوتبال روسیه را به آژانس بین المللی ضد دوپینگ (WADA) ارسال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۹    
وزیر ارتباطات اعلام کرد: تا ساعتی دیگر اسامی 40 شرکتی که ارز 4200 تومانی گرفته اند را اعلام می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۷    
مدافع باتجربه پرتغال می گوید تیمش برابر اسپانیا با تصمیم VAR جریمه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۳    
سرمربی تیم ملی پرتغال، گفت: من و کی روش دوست 35 ساله هستیم اما فردا مبارزه ای سخت داریم و هر دو به دنبال پیروزی هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۰    
سرمربی جوان تیم ملی اسپانیا نسبت به خطرات مراکش حذف شده هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۶    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، امتیازآورترین بازیکنان تیم ایران در دیدار مقابل آلمان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۴    
هیأت وزیران با اختصاص مبلغ 8 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۱    
والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات لیگ ملتهای والیبال 2018 موفق شد در ورزشگاه آزادی آلمان را از پیش رو بردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۱    
ترامپ در تازه ترین پیام توییتری خود بر اخراج سریع مهاجران غیرقانونی از آمریکا تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۸    
نایب رئیس مجلس درباره اعتراضات به اولویت دادن رئیس جمهور به حضور در مجموعه تفریحی توچال با وجود مشکلات اقتصادی موجود گفت: زیاد نشستن پشت میز بیماری می آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۷    
تیم ملی ایران، لیگ ملت های والیبال 2018 را با پیروی مقابل آلمان به پایان برد اما در نهایت دهم شد و از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۲    
سادیو مانه به عنوان بازیکن برتر میدان ژاپن و سنگال برگزیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۱    
وزیر نفت، گفت:بیانیه اخیر اوپک همان مصوبه اکتبر سال 2016 است،اما با توجه به اینکه حدود 150 درصد به این مصوبه عمل شده کشورها باید تلاش کنند که میزان پایبندی خود به کاهش سقف تولید رابه صددرصد برسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۹    
ترکیب تیم های ملی فوتبال لهستان و کلمبیا برای مصاف امشب اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۷    
دادستان کل کشور گفت: به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شد که شرم می کنم بگویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۳    
دیدار سنگال و ژاپن در هفته دوم رقابت های جام جهانی 2018 با نتیجه 2 - 2 مساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۴    
تیم های فوتبال سنگال و ژاپن در حالی در دیدار دوم خود در جام جهانی 2018 به نتیجه تساوی دست یافتند که هر دوی آنها در بازی اول پیروز شده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۹    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود دولت چاره ای جز پیش بینی شرایط بعد از تحریم های احتمالی آمریکا و مدیریت منابع ارزی کشور ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامه ای، تردد کلیه اتوبوس های دودزا و فاقد معاینه فنی معتبر را ممنوع و ضرب الاجل سه ماهه ای را تا اول مهرماه برای تحقق این هدف تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۹    
امروز (یکشنبه) رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی به عنوان رئیس آژانس یهود انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۶    
نشست ویژه مشترک کمیسیون های صنایع و اقتصادی مجلس با حضور وزرای مربوطه صبح فردا برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۸    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند دولت برنامه خاصی برای کنترل قیمت ها ندارد، گفت: همین بعضی ها هستند که به دنبال گرانی اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۷    
سرمربی تیم ملی مراکش عنوان کرد: آن ها برابر اسپانیا جوری بازی خواهند کرد که انگار هنوز شانس صعود به مرحله بعد دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور از ارسال نامه رئیس جمهور به اتحادیه اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب ماده 2 طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در خصوص تعریف صوت و تصویر فراگیر بود در کمیسیون فرهنگی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما معتقد است انگلیس می توانست بیشتر از شش بار دروازه آنها را باز کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۴۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری تا انتهای شهریور ماه پرداخت می شود، گفت: منابع ارزی کشور از مصارف بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۹    
اولین انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پس از تصویب قانون اساسی جدید و 27مین انتخابات پارلمانی در ساعت 17:00 به وقت محلی آنکارا (18:30 به وقت تهران) پایان یافت و شمارش آرای صندوق های رأی آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که در دیدار با داماد ترامپ به حمایت کاملِ آمریکا از اقدامات جنایت کارانه این رژیم در غزه دست یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۷    
مدیریت بازار مشتقه بورس کالا با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: سفارش خرید سکه آتی سکه متوقف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۳    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به بررسی موادی از طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در این کمیسیون از ارسال طرح مذکور طی روزهای آینده به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور سوریه ضمن غیرواقعی دانستن اتهامات مطرح شده ضد دمشق درباره استفاده از سلاح شیمیایی گفت: آمریکایی ها دروغ می گویند و فورا حمله می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۴    
سرمربی جوان تیم ملی انگلیس از صعود تیمش ابراز خوشحالی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۴    
پس از اینکه دولت انگلیس به اتباع خود درباره حملات موشکی قریب الوقوع به امارات هشدار داد، همگان از کابوس تلخی که در انتظار شهرهای امارات به ویژه دبی و ابوظبی است، پرده برداشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۹    
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 با لباس سفید به میدان می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۸    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از جزئیات طرح مبارزه با جرائم اقتصادی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۰    
سرمربی تیم ملی گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم. ما همان لذتی را مقابل پرتغال می بریم که از بازی با اسپانیا بردیم. اگر کمی شانس بیاوریم که همیشه لازم است می توانیم بازی را ببریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۴    
مراکز حوزه های رای در انتخابات پارلمانی و ریاستی ترکیه بسته شد و شمارش آراء بلافاصله آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۳    
ترکیب تیم های ژاپن و سنگال برای مصاف امروز در اکتارینبورگ اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۰    
کاپیتان تیم ملی فوتبال معتقد است تاکتیکی که تیم ملی مقابل پرتغال در پیش گرفت ریسک بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۵    
در حالی که هزینه هر خانواده 5 نفری برای تماشای بازی تیم های ایران و اسپانیا در مجموعه تفریحی صفه حدود 30 هزار تومان بوده است، این برنامه از کمترین امکانات برخوردار نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۵    
وزیر صنعت،معدن وتجارت درواکنش به اظهارات معاون خود مبنی بر اینکه رسانه ها درباره مسائل اقتصادی چرت وپرت می گویند، گفت:حتما آقای سینکی خسته بوده وخطاب اظهاراتش نسبت به اصحاب رسانه وجرایدنبوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۱    
تیم ملی بلغارستان در آخرین بازی خود در لیگ ملت های والیبال 2018 موفق به شکست کره جنوبی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۴۱    
تیم ملی انگلیس با برتری قاطع 6-1 مقابل پاناما صعودش را به همراه بلژیک به دور بعدی قطعی کرد.