پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۰:۳۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 تیر 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 تیر 1397 مشرق نیوز 2 تیر 1397 مشرق نیوز 3 تیر 1397 مشرق نیوز 4 تیر 1397 مشرق نیوز 5 تیر 1397 مشرق نیوز 6 تیر 1397 مشرق نیوز 7 تیر 1397 مشرق نیوز 8 تیر 1397 مشرق نیوز 9 تیر 1397 مشرق نیوز 10 تیر 1397 مشرق نیوز 11 تیر 1397 مشرق نیوز 12 تیر 1397 مشرق نیوز 13 تیر 1397 مشرق نیوز 14 تیر 1397 مشرق نیوز 15 تیر 1397 مشرق نیوز 16 تیر 1397 مشرق نیوز 17 تیر 1397 مشرق نیوز 18 تیر 1397 مشرق نیوز 19 تیر 1397 مشرق نیوز 20 تیر 1397 مشرق نیوز 21 تیر 1397 مشرق نیوز 22 تیر 1397 مشرق نیوز 23 تیر 1397 مشرق نیوز 24 تیر 1397 مشرق نیوز 25 تیر 1397 مشرق نیوز 26 تیر 1397 مشرق نیوز 27 تیر 1397 مشرق نیوز 28 تیر 1397 مشرق نیوز 29 تیر 1397 مشرق نیوز 30 تیر 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۱    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جزئیات محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور طی امروز و فردا را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۶    
بن بست کنونی در مذاکرات برگزیت و اختلافات درون کابینه، اقتصاد و جایگاه سیاسی انگلیس، لندن را در معرض خطر جدی قرار داده است.برخی وزرای دولت انگلیس از احتمال خروج بدون توافق با اتحادیه اروپا خبر می دهند
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۷    
وزیر نیرو گفت: براساس مصوبه هیات وزیران، تعرفه برق سازمان های دولتی در سراسر کشور در ساعت های اوج بار 20 درصد افزایش پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۶    
شنیده می شود حسن روحانی، رییس دولت دوازدهم در حال مذاکره با علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم برای جانشینی ولی الله سیف در بانک مرکزی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۲    
وزارت خارجه فرانسه از تداوم پایبندی پاریس به برجام و تلاش برای برخورداری ایران از مزایای اقتصای این توافق بین المللی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما از رویکرد جدید آقای رئیس جمهوری برای تغییر در رویه های موجود در شرایط فعلی دشمن حمایت می کنیم و معتقدیم که این حرف ها نباید در حد شعار بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۲۸    
رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با شیوه رمالی و دعانویسی در فضای مجازی از کابران کلاهبرداری می کرد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۵:۵۸    
کراتین نوعی پروتئین است که سلول های بافت ناخن از آن تشکیل شده اند. کراتین نقش مهمی در سلامت ناخن دارد. کراتین ناخن را قوی و مقاوم می کند تا آسیب نبینند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۵:۲۸    
در حادثه ای شگفت انگیز در دیترویت آمریکا پسر نوجوانی خود را از میان تکه های غرق در آتش هواپیما سقوط کرده خلاص کرده و نجات می یابد. پدر و مادر این نوجوان در این حادثه جان خود را از دست می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۵۸    
مصرف غذا و نوشیدنی های داغ در ظروف یکبار مصرف پلی اتیلنی(پلاستیکی) می تواند سرطان زا باشد. همچنین هرگز از بطری های پلاستیکی استفاده شده آب معدنی برای تهیه یخ استفاده نکنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۲۸    
راننده یک خودروی سواری در جاده ای در آمریکا که قصد داشت از حاشیه جاده از یک تریلی هجده چرخ که بار غول پیکری را حمل می کرد سبقت بگیرد نتوانست کنترل خودرویش را حفظ کند و از جاده منحرف شد و چپ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۲۸    
آمپول زدن برای بسیاری از افراد کاری ناراحت کننده است، زیرا این کار با درد و ناراحتی همراه است. حال محققان می گویند در آینده نزدیک ریزسوزن هایی تولید خواهند کرد که این مشکل را برطرف می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۱۳    
در سال 2013 گروهی از محققان از شناسایی سردترین منطقه زمین با دمای منفی 93 درجه در قطب جنوب خبر دادند. اما حالا مشخص شده که نقاطی سردتر از این هم وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۵۸    
کم آبی بدن، در ابتدا شما را خسته و بیحال می کند و اگر در حال ورزش کردن باشید، عملکردتان افت قابل توجهی خواهد داشت. اما اگر بدون تامین آب بدن، به تمرین و ورزش ادامه دهید، خطر سکته ی مغزی بیشتر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۵۸    
چرا مردم به روش های غیر پزشکی تمایل بیشتری پیدا کرده اند؟ پژوهشگران در مطالعه ای علت این گرایش را از منظر اجتماعی مورد بررسی قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۵۷    
شجاعی تکنیکی ترین بازیکن تیم بود.هیچ ایرانی به اندازه وحید امیری ندوید. رامین بیشتر از همه از حریف توپ گرفت. سردار روی هوا دست نیافتنی بود. ولی هیچ کدام از این ها بهترین بازیکن تیم نشدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۵۵    
باشگاه سپاهان در بیانیه ای از کارلوش کی روش خواست فضای همدلی فوتبال ایران را متشنج نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۴۷    
آلمان در جام جهانی 2018 مانند مدافعان قهرمانی در 2 دوره اخیر جام جهانی در مرحله گروهی حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۱۲    
مسئول سابق شبکه خبری محافظه کار فاکس نیوز احتمالا مدیر ارتباطات کاخ سفید خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۱۰    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی خواسته های مردم باشد، گفت: وزرای ناکارآمد و چهره های اشرافی باید بروند این خواسته به حق مردم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۷    
مقام ارشد دولت ژاپن از تداوم رایزنی ها با مقام های ایرانی و آمریکایی درباره تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۵۴    
دولت محترم، مجلس و قوه قضاییه نیز می بایست در میدان خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی و مقابله با توطئه های اقتصادی و سیاسی دشمن قدرتمندانه و انقلابی عمل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۴۹    
تیم ملی برزیل در آخرین دیدار مرحله گروهی خود با قضاوت علیرضا فغانی موفق شد صربستان را 2-0 شکست دهد و به عنوان تیم اول صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۴۴    
تا واردکننده های متخلف از فرصت برای پوشاندن تخلفات ارزی خود استفاده نکرده اند، اسامی دریافت کنندگان ارز به قیمت دولتی را منتشر کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۴۳    
سوئیس با کسب تساوی مقابل کاستاریکا به جمع 16 تیم برتر جام جهانی راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۳۸    
دلال های این برنامه، هم به شعور مردم توهین کردند و هم با تلکه کردن مردم، خودشان و آهنگساز عاشق اسرائیل را به نان و نوایی رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۳۵    
تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد با قضاوت داور ایرانی برابر صربستان به برتری برسد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۹    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت امروز آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام خبر تمدید قرارداد کی روش گفت: به هیچ احدی اجازه نمی دهم شادی مردم را بگیرد، حال فوتبال خوب است و نمی گذاریم حال خوب مردم خراب شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۴    
بر منکرش لعنت، مثلا خیلی ها تصور می کردند اسرائیل شکست ناپذیر است ولی ما پوزه این حیوان وحشی را به خاک مالیده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۶    
مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش می گوید این بازیکن از 8 یا 9 باشگاه پیشنهاد دارد ولی وی چند روزی را استراحت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۴    
فیلم موقعیت طارمی را از روی گوشی های خود پاک کنید. آن موقعیت هرگز گل نخواهد شد. نگذارید فوتبال افیون شما باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۸    
مدیرعامل پیام رسان سروش حذف اینترنت رایگان برای دسترسی به این پیام رسان را رد نکرد. تعرفه پایه اینترنت برای پیام رسان های داخلی یک سوم قیمت اینترنت عادی محاسبه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۱    
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای از برانکو حمایت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۹    
حجت الاسلام صادقی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان را در ظاهر برای حمایت از زنان و در باطن علیه زن و خانواده توصیف کرد که در باطن بزرگترین ضربه را به زن و خانواده می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۱    
مشاور امنیت ملی ترامپ پس از پذیرایی گرم پوتین در کرملین، گفت که موضع اصولی آمریکا مبتنی بر به رسمیت شناختن الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: فرمایشات امروز جناب آقای رئیس جمهور صدای برحق ملت رشید ایران بود که از حلقوم ایشان درآمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۲    
سید رضا افتخاری سرانجام از باشگاه استقلال رفتنی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۸    
پادشاه اردن در دیدار ترامپ: اگر بقیه دنیا ذره ای از فروتنی و رحمت شما در کمک رساندن به ما نشان می داد وضع ما بهتر بود.اگر شما نبودید....ترامپ هم رو به خبرنگاران گفت: یادتون باشه من را فروتن توصیف کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۶    
گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، مواضع نظامی این کشور را هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه با حاشیه های حضور روحانی در توچال توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شکست مقابل کره و حذف از جام جهانی 2018 روسیه را باور نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۹    
دادستان تهران گفت: براساس این قانون افراد حقوقی و حتی برای مثال شرکتهای تعاونی و خودروسازی هم در صورت انجام اعمال مجرمانه مشمول مجازات خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۷    
از 22 بازیکن بازی سوئیس و کاستاریکا رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۱    
ترکیب اصلی تیم های ملی فوتبال برزیل و صربستان برای رویارویی با یکدیگر مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۹    
طرح اکران فیلم های خارجی در حالی از امشب در سینماها آغاز می شود که هنوز شورای صنفی نمایش حواله اکران فیلم مربوطه را صادر نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی: براساس اصلاحاتی که امروز صورت گرفت، مجتمع های گردشگری، بوم گردی ها و مناطق نمونه گردشگری بامصوبه دولت به جدول قانون پیوست قانون کاربری اراضی اضافه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۵    
وزیر اقتصاد ترکیه به وضوح اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه ایران الزام آور نیست و آنکارا سعی دارد تهران با اقدام های ناعادلانه مواجه نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۳    
آئین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 97 کل کشور در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۱    
مقام پیشین آمریکایی در گفت وگویی اظهارداشت که عمده ترین مشکل آمریکا با ایران، مسئله رژیم صهیونیستی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار مطلبی پاسخ مصاحبه امروز برانکو ایوانکوویچ را داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۹    
مدافع دو فصل اخیر پرسپولیس به طور رسمی به تیم دیناموزاگرب پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۷    
در پایان دیدار تیم های آلمان و کره جنوبی، آمار برخلاف نتیجه حکایت از برتری قاطع ژرمن ها داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۴    
پوتین و ترامپ برای دیدار در کشوری ثالث توافق کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۴    
در پایان دیدار تیم های سوئد و مکزیک، مدافع تیم ملی سوئد به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۲    
تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی 2018 روسیه با دو گل آلمان مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۰    
بر اساس قراردادشرکت هواپیمایی ATR باید 12 فروند هواپیما را تاپایان امسال تحویل بدهداما رئیس این شرکت گفت: تحویل این هواپیماها تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار گرفته و ما حاضر نیستیم این خطر را بپذیریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۹    
در پایان دیدار تیم های آلمان و کره جنوبی، دروازه بان کره ای ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۴    
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس جزئیات بررسی مشکلات کامیونداران با حضور وزیر تعاون در کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۶    
تیم ملی فوتبال سوئد با پیروزی مقابل مکزیک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۳    
شگفتی بزرگ جام بیست و یکم با حذف ناباورانه آلمان شکل گرفت و این تیم برای اولین بار در تاریخش از مرحله گروهی جام جهانی بالا نیامد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تدوین یک طرح دو فوریتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با مشارکت دولت و مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۸    
از بیرانوند و مهار پنالتی رونالدو تا وحید امیری و لایی به یادماندنی به پیکه. از بوسه های سامان قدوس به توپ تا فرمانروایی امید ابراهیمی در روسیه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۹    
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با خوش شانسی همراه با تیم های ملی کشورشان به مرحله ی یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۹    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه مجوزهای عمومی صادر شده بعد از توافق هسته ای برجام را لغو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۸    
منابع محلی از وقوع آتش سوزی در یک مرکز خرید بزرگ در مسکو خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۴    
مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:عملیات ترخیص 4 هزار و 500خودرو از مجموع 6 هزار و 481خودرو ثبت سفارش شده غیرقانونی درگمرکات متوقف شد وپرونده 1900 خودروی که وارد شده،در حال پیگیری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۲    
الکساندر گولووین به همراه دنیس چریشف، ستاره های تیم ملی روسیه در جام جهانی 2018 بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور گفت: باید به دنیا نشان دهیم سختی و مشکلات را تحمل کنیم اما استقلال و آزادی و اسلامیت نظام را معامله نمی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۸    
صحبت های شفر درمورد گروه تیم آلمان و صعود به دور بعد جام جهانی 2018 روسیه
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۹    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره تحریف برخی رسانه ها از صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۴    
تیم فوتبال میلان ایتالیا دو سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۴    
رژیم صهیونیستی با امضای قراردادی 200 میلیون دلاری، سامانه پدافند موشکی ضد تانک به ارتش آمریکا فروخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۱    
رسانه های فلسطینی از یورش ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالأقصی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۸    
عنوان بهترین تیم دفاعی جام جهانی روسیه، هنوز در اختیار بازیکنان منظم تیم کی روش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: متقاضیان می توانند برحسب نوع خودرو تا سقف 20 میلیون تومان از بنیاد شهید و امور ایثارگران وام قرض الحسنه دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مصاحبه سرمربی تیم ملی مبنی بر متهم کردن پرسپولیس و برانکو واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۹    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی از تلویزیون پخش خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران، گفت: برای نخستین بار سازمان بازرسی شهرداری گزارش جامع، صریح و بدون سانسور مملو از تخلفات و تضییع حقوق شهروندان به مقامات عالی رتبه نظام ارسال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تشکیل کمیته ای برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در مجلس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه ترامپ جهان را متحد و خودش را منزوی می کند، گفت: اتحادیه اروپا دچار سردرگمی است و نمی داند چکار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۲    
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا درمورد سوریه، اوکراین و موضوعات دوجانبه گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری فرانسه در حکمی سفیر این کشور در ایران را به عنوان نماینده ویژه خود در امور سوریه منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۸    
شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای، از همه مردم و مشترکان خواست تا نسبت به مدیریت مصرف برق بیش از پیش از توجه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۸    
امام خمینی(ره) در 31 مرداد 1361 فرمودند: قضات توجه بکنند به مصالح عمومی اسلام؛ نه آنکه گناهکار است از او بگذرند و نه آنکه گناهکار نیست یک وقتی مبتلا بشود. قاضی باید در دو طرف قضیه قاطعیت داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۴    
برانکو سرمربی پرسپولیس فردا (پنجشنبه) ایران را به مقصد کشورش ترک می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۳    
وزارت دفاع سوریه از بیرون راندن کامل داعش از دیرالزور سوریه در عملیات نیروهای مسلح این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی اورژانس کشور از وقوع یک حادثه در سواحل چالوس خبر داد و گفت: بر اثر این تصادف دو نفر مصدوم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۵    
بزرگ ترین پالایشگر نفت جهان اعلام کرد که تحریم های ضد ایرانی آمریکا تأثیری بر واردات نفت چین از ایران نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۱    
دیگو مارادونا با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه سن پترزبورگ که در جزیره کرتوفسکی واقع شده است بازی تیم های ملی آرژانتین و نیجریه را تماشا کرد و در طول این دیدار رفتارهای عجیبی را از خود نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۰    
فرمانده ارتش سومالی امروز از مرگ أحمد دیریه ملقب به أبوعبیده سرکرده گروهک الشباب در اثر نارسایی کلیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۰    
الان حداقلش این است که شب می خوابی صبح بلند می شوی 3000 تومن روی قیمت دلار نمی آید. اگر یارانه مردم را تا سقف 250 تومان افزایش دهیم دلار 8000 تومان خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید در کاخ کرملین تأکید کرده است که روابط میان مسکو و آمریکا در بهترین حالت نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اظهارنظری جدید به دو بازیکن تیم ملی کشورش که رفتاری خلاف میل او داشته اند، حمله کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۰    
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به کشورهای عربی که با معامله موسوم به قرن مخالف هستند، اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۹    
ترکیب اصلی تیم های ملی فوتبال آلمان و کره جنوبی مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۲    
گردانهای حزب الله عراق مکان های استقرار نیروهای داعش و سوریه دموکراتیک را که از حمایت شدید آمریکا برخوردارند، فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۲    
فیلمی از ابتدای این دیدار منتشر شده که نشان می دهد عباس به سختی بر روی صندلی می نشیند و دلیل آن را حال نامساعد او دانسته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۹    
سرمربیان مکزیک و سوئد ترکیب اصلی تیم های خود در بازی عصر امروز (چهارشنبه) را اعلام کردند.