شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 مهر 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 مهر 1397 مشرق نیوز 2 مهر 1397 مشرق نیوز 3 مهر 1397 مشرق نیوز 4 مهر 1397 مشرق نیوز 5 مهر 1397 مشرق نیوز 6 مهر 1397 مشرق نیوز 7 مهر 1397 مشرق نیوز 8 مهر 1397 مشرق نیوز 9 مهر 1397 مشرق نیوز 10 مهر 1397 مشرق نیوز 11 مهر 1397 مشرق نیوز 12 مهر 1397 مشرق نیوز 13 مهر 1397 مشرق نیوز 14 مهر 1397 مشرق نیوز 15 مهر 1397 مشرق نیوز 16 مهر 1397 مشرق نیوز 17 مهر 1397 مشرق نیوز 18 مهر 1397 مشرق نیوز 19 مهر 1397 مشرق نیوز 20 مهر 1397 مشرق نیوز 21 مهر 1397 مشرق نیوز 22 مهر 1397 مشرق نیوز 23 مهر 1397 مشرق نیوز 24 مهر 1397 مشرق نیوز 25 مهر 1397 مشرق نیوز 26 مهر 1397 مشرق نیوز 27 مهر 1397 مشرق نیوز 28 مهر 1397 مشرق نیوز 29 مهر 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۸    
کارشناسان حاضر در میزگرد نقد و بررسی کتاب احضاریه ، استفاده از تکنیک های استعاره سفر و داستان در داستان، پرداختن به موضوع زن از منظر خواهر، توجه به دغدغه شیعی را از نقاط قوت کتاب دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۷    
شب حادثه به سینما رفتم و فیلم مغزهای کوچک زنگ زده را دیدم . صحنه های خشنی در فیلم وجود داشت. با دیدن صحنه های قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصیت اول فیلم جرات پیدا کردم تا از پدر رامبد انتقام بگیرم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۸    
قیمت خرده فروشی هرکیلوگرم مرغ در بازار به 10100 تومان و 1920 تومان بالاتر از نرخ 8175 مصوب کارگروه تنظیم بازار رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۸    
بی بی عوده بانویی کهنسال با 80 سال سن کوچکترین موکب را در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه برپا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۲    
عباس عبدی معتقد است برای مخالف خوانی معاون اول رئیس جمهور با دولت دیر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۱    
زمانی که آخوندی در تابستان 92 متصدی وزارت راه و شهرسازی شد، قیمت هر مترمربع مسکن در تهران حدود 3/8 میلیون تومان بود که اکنون به 8 میلیون تومان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۴    
در بازار آزاد هر گرم طلای 18 عیار 405 هزار و 800 تومان ارزش گذاری شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۶    
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ادبیاتی که منحصر به خودش است و البته دور از شأن یک ورزشکار، به مسئول بالادستی اش یعنی رئیس فدراسیون حمله کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۳    
دونالد ترامپ توانسته چندین کلید واژه را برای معرفی شخصیت خود در میان افکار عمومی جای بیندازد که یکی از این کلید واژه ها مرد دیوانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰    
در حالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز توزیع بسته های حمایتی دولت را تکذیب کرده است که یکی از فروشگاه های زنجیره ای با نصب بنرهایی از آغاز توزیع این بسته ها در شعب فروشگاهی خود خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۴    
وزارت نفت می گوید مبلغ 37 میلیون تومان حقوق نبوده و پرداخت این مبلغ به دلیل معوقات بوده است. با فردی که پیش از این بازنشسته شده و پاداش یک میلیاردی گرفته، به طور منطقی باید تسویه حساب مالی شده باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی در سایه فشارهای بین المللی و افکار عمومی جهان، تاکید کرد که کلیه مسئولان قتل روزنامه نگار سعودی در استانبول، دستگیر خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان امروز (دوشنبه) گفت، یگانی از نیروهای ارتش روسیه برای حضور در سومین دور رزمایش مشترک وارد پاکستان شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۷    
مراسم رونمایی از نسخه اندروید بازی نوهد در هشتم مهر با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۳    
فیلم هایی که در ظاهر در نقد یک قانون نادرست یا سنت های اشتباه و برای آگاهی بخشی به جامعه ایرانی یا مسؤولان آن ساخته می شوند
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۹    
با نزدیک شدن به اربعین حسینی، بسیاری از زائران پیاده روی اربعین در صحن حضرت زهرا (س) حضور یافته و پس از سلامی به مولای متقیان امام علی (ع) حرکت خود به سمت کربلا را آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۷    
از روز گذشته شایعات مختلفی در رسانه های اسپانیایی منتشر شده مبنی بر علاقه رئال برای بازگرداندن مورینیو.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۰    
تیم ملی کشتی آزاد ایران یک روز مانده به پایان رقابت های قهرمانی جهان به کار خود با 3 مدال برنز و بدون فینالیست پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۳    
کاپیتان پرسپولیس از هواداران این تیم خواست فردا استادیوم را پر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۲    
تعاونی های پایانه مسافربری غرب تهران از فروش بلیت به زائران اربعین خودداری کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۲    
گاهی که فاصله بین دو عملیات زیاد می شد برخی رزمندگان که عموماً بسیجی و داوطلب بودند، می گفتند وقتی عملیات نیست ما در جبهه نمی مانیم تا از بیت المال هزینه بیشتری برای ما نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۷    
امام باقر علیه السلام در کلامی ارزشمند برخی از برکات زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام را بیان فرموده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۰    
یک مادر و فرزند چینی که در نزدیکی لاستیک تریلی بودند بعد از انفجار وحشتناک لاستیک به شدت آسیب دیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۰    
گفته می شود این خودرو در شهر گلندیل در ایالت آریزونای آمریکا در حال پیامک زدن بود که با سه خودروی دیگر که در ترافیک توقف کرده بودند، تصادف کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۵:۰۰    
با توسعه تکنیک ابداعی محققان سوئدی ممکن است در آینده ای نزدیک دیگر نیازی به تعبیه باتری های بزرگ در خودرو نباشد و بدنه خودرو نقش ذخیره کننده انرژی را نیز ایفا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۳:۰۰    
یک معمار ایتالیایی طرح اولیه سه ساختمان آپارتمانی در ساحل رودخانه را ارائه کرده که در آن 120 درخت و 400 بوته کاشته می شود و می تواند سالانه 2.7 تن اکسیژن تولید کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۱    
صادق زیباکلام با بیان اینکه ما همه قربانیان روحانی جدید هستیم ، گفت: تنها نقش جهانگیری در دولت، نقش دردناک دلار 4200 تومانی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد از توضیحات ارائه شده توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان درباره کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی قانع نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۱    
"استیون منوچین" وزیر خزانه داری آمریکا که به عربستان سفر کرده است، با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۱    
یارو دستش به آفتابه خورد ناگهان غول جادو بیرون آمد و گفت؛ یک حاجتت را برآورده می کنم. یارو گفت؛ یک خانه می خواهم. غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی کردم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۱    
همراهی ترامپ با دربار آل سعود برای ختم این پرونده جنایی، نه تنها جای نگرانی و ناامیدی ندارد بلکه ترغیب کننده سعودی به حماقت های بزرگ تر و در نتیجه، سقوط سریع تر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به دلیل بدهی مالی به کمیته انضباطی شاید باشگاه پدیده مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان نرود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۲    
منابع نزدیک به دیوان پادشاهی عربستان سعودی می گویند که ولی عهد سعودی در صدد قربانی کردن و مقصر جلوه دادن سعود القحطانی مشاور و دستیار خود در پرونده قتل خاشقچی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۰    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد خودروی حامل دانش آموزان روستای جوشقان ساوه با یک خودروی دیگر، هفت نفر مصدوم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۱    
آینده برجام و تحریم های 13 آبان آمریکا علیه ایران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه بررسی شد و حاضران در این نشست نظر خود در درباره چگونگی برخورد با تحریم ها و حل مشکلات ارائه کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۱    
اغلب مطالبی که درباره زندگانی کورش داریم مربوط به مورخین یونانی است. مورخینی که سال ها بعد از کورش می زیسته و از کشوری بوده اند که صدها فرسنگ با ایران فاصله دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۱    
یک مقام مسئول بانکی آخرین وضعیت تحویل ارز اربعین به زائران در نقاط مرزی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۲    
به گزارش مشرق ، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی درخصوص ماجرای استعفای جهانگیری نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۶    
علی رغم اطلاع رسانی برخی رسانه های خبری مبنی بر پخش برنامه تلویزیونی نود در هفته جاری، این برنامه امشب به روی آنتن نخواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق ، علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید درخصوص وزرای پیشنهادی روحانی در توئیتر نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
نتایج دیدارهای فینال و رده بندی 4 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان و نفرات برتر این اوزان مشخص شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۱    
به گزارش مشرق ، یکی از کاربران توئیتر عکسی از صف دریافت دینار دولتی در نجف منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
نیروهای عراقی در یک عملیات گسترده در اطراف شهر بیجی موفق شدند ضربه سختی را به تروریست های مخفی داعش وارد کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
روحانی تاکید کرده است که اروپا پشت ماست ، برخلاف اظهارنظر وی، مستندات موجود حکایت از آن دارد که کشورهای اروپایی در سال های اخیر به هیچ عنوان همراه ایران نبوده و دقیقا برعلیه ایران عمل کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۳    
شواهد، خبر از شکنجه، قتل وحشیانه و تکه تکه کردن بدن جمال خاشقجی با اره استخوان بُر به دستور محمد بن سلمان و توسط نزدیک ترین افراد به ولی عهد سعودی می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد این کشور تلاش هایش به منظور افشای تمامی حقایق درباره قتل وحشتناک جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول را تا آخر ادامه خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
آخوندی می گوید: ما هر چه می خواهیم باید انجام شود و اگر نهاد یا مرجعی، حسب صلاحیت و وظیفه ای که قانون اساسی به او سپرده است، مانع آنچه دلخواه ما است بشود، بر خلاف حاکمیت قانون و مصالح کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۴    
علیرضا کریمی با پیروزی بر رقیب گرجستانی صاحب مدال برنز کشتی آزاد جهان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
حیوانات گاهی با کارهای عجیب و خنده دارشان، دیگران را غافلگیر می کنند. در این فیلم چند نمونه از لحظات جالب حیوانات را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
هر سفر اقتضائاتی دارد و سفر اربعین به خاطرشرایط پیاده روی نیازمند یک برنامه ریزی است و باید از قبل بدانیم که چه چیزهایی را با خود ببریم تا سفر بهتری داشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۱    
هشدارهای دقیق دلسوزان کشور از سوی مدعیان دیپلماسی که بارها تسلط به زبان انگلیسی از سوی لشکر رسانه ایشان به عنوان یکی از محاسن آن ها معرفی می گردید، شنیده نشد و لطمات جبران ناپذیری وارد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۱    
به گزارش مشرق ، سیدامیر سیاح تحلیلگر اقتصادی در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصویری از کارخانه تولید بلندگو در گوانگجو و نارضایتی کارآفرین ایرانی از دولت، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۱    
به گزارش مشرق ، سعید جلیلی درخصوص میزان صادرات ایران به افغانستان در توئیتی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق ، محمد جواد حق شناس فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات جنجالی جهانگیری دی توئیتی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس کمیته فرهنگی اربعین گفت: احتمال توطئه دشمنان مبنی بر تفرقه افکنی و ایجاد نزاع بین زائرین اربعین و مردم عراق وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رسانه های ترکیه فیلم سوزاندن اسناد توسط کارکنان کنسول گری سعودی یک روز پس از قتل خاشقچی را منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۱    
یک عضو ائتلاف سائرون وابسته به جریان صدر بر حمایت کامل از عادل عبدالمهدی برای تشکیل دولت جدید تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
فیلمی از تصادف مرگباری که به خاطر عجله در سبقت گرفتن اتفاق افتاده است را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در توییتر در واکنش به قتل خاشقجی توسط سعودی ها، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۵    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای با انتشار کلیپی از اظهارات یک روحانی حکومتی سعودی درباره قتل خاشقجی و استنادش به تاریخ اموی، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۲    
پیاده روی اربعین جلوه ای از همبستگی مردم عراق با سایر کشورها به خصوص ایران است؛ جلوه ای که بسیاری از جریان های ضدشیعی قصددارند آن را کمرنگ کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۸    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره رابطه دوستی آمریکا و عربستان سعودی و مشکلات پیش روی آن ها، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۳    
عضو مجمع نمایندگان ادوار گفت: آقای جهانگیری اگر واقعاً در دولت هیچ کاره است پس چرا در دولت مانده است؟ وی باید استعفا کند تا تکلیف اصلاح طلبان نیز با روحانی روشن شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۹    
علی عبدالله مقبل از رهبران حزب الاصلاح یمن فردی است که اخیرا هدف ترور دیگری قرار گرفته و جان باخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۵    
آیت الله اراکی گفت: جناب آقای رهبر می گفت نمایندگان بعضی از کشورها مثل عربستان و امارات از حضور ایشان در هیئت همراه ما بسیار متعجب بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
نماینده دوره ششم مجلس گفت: زمزمه حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400 پذیرش شکست از سوی اصلاح طلبان و سرمایه گذاری بر روی اسب برنده یعنی علی لاریجانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۱    
بر اثر اتصالی برق در خوابگاه دانشجویی دخترانه بنت الهدی بوشهر، یکی از واحدهای این خوابگاه در آتش سوخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۶    
متن کامل سوابق و برنامه های فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۳    
وزیر امور خارجه ایران می گوید ایران در شرایط فعلی هم قادر به فروش نفت خود است و هم می تواند اقتصاد خود را حفظ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۴    
آخرین تمرین تیم فوتبال السد قطر قبل از بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۲    
چند روز قبل جسد سوخته مردی داخل یک خودروی آتش گرفته در باغ فیض کشف و اکنون مشخص شد که وی شخصاً به زندگی اش پایان داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا مقابل السد بازی سنگینی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۷    
رئیس پلیس راه کشور گفت: شرایط جوی و ترافیکی هم اکنون در مسیر تردد زائران اربعین حسینی مناسب است و مشکل ترافیکی خاصی در مرزهای سه گانه وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۱    
خودرو پژو پارس در بازار امروز تهران با یک میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به قیمت 65 میلیون تومان معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
پس با ما همراه باشید که در ابتدا در مورد اینکه چطور ماشین لباسشویی مورد نیاز خود را خرید نمایید و سپس فروشگاه اینترنتی یکنام را به شما معرفی نماییم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۸    
نخست وزیر پاکستان در اولین مصاحبه خود با یک رسانه خارجی گفت: مرگ خاشقجی شوک آور است و مسببان آن باید مجازات شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۶    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با السد در هوای بارانی و در حضور نمایندگان AFC در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
تیم والیبال اشتچین در لیگ برتر لهستان از طرح قابل توجه و منحصر به فردی برای پیراهن های خود استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
جنگنده های سعودی امروز با بمباران مردم و غیرنظامی ها در یمن 10 تن را کشته و زخمی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
هواپیمای پهن پیکر ماهان از تهران به مقصد کیش ، به دلیل شرایط بد آب و هوایی در جزیره کیش، به اجبار در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۱    
یکی از نمایندگان سائرون به موضع گیری رئیس ائتلاف الوطنیه مبنی بر اینکه سائرون و فتح پست های وزارتی را میان خود تقسیم کرده اند، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۷    
سرمایه گذاران سرتاسر جهان هفته گذشته 1.1 میلیارد دلار از سرمایه های خود را از عربستان خارج کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۸    
دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر شدند و به تماشای تمرین شاگردان برانکو پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۳    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست برای رسیدن به فینال غرور ناشی از پیروزی در بازی رفت برابر السد را کنار بگذارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۹    
با ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، غیبت دانشجویان حاضر در مراسم اربعین مجاز اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
تحلیل یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی: روسیه با ارسال سامانه های پدافند موشکی و جنگ افزار الکترونیک به دمشق، این پیام را به رژیم صهیونیستی داد که می خواهد آزادی عمل تل آویو در آسمان سوریه را محدود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش، از مصوبات امروز این کارگروه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۶    
وزیر خارجه عربستان سعودی در سفر به اندونزی پس از دیدار با رئیس جمهور این کشور، از شرکت در کنفرانس خبری به دلیل نگرانی از سوالات خبرنگاران در خصوص پرونده خاشقچی خودداری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۸    
رئیس جامعه هتلداران ایران از افزایش 30 درصدی قیمت هتل ها در کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۶    
بعد از خداحافظی شریعتمداری از وزارت صنعت، حسن یونس سینکی معاون وی نیز استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۲    
متن کامل سوابق و برنامه های محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
رئیس ستاد اربعین گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای با انتشار صفحه نخست روزنامه صبح نو درباره اظهارت اخیر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۹    
به گزارش مشرق ، فواد ایزدی کارشناس روابط بین الملل در صفحه شخصی خود در توییتر تحلیل امروز شبکه سی ان ان درباره بن سلمان را به اشتراک گذاشت. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۰    
نماهنگی زیبا با صدای استاد کریم خانی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
وزیر پیشنهادی اقتصاد امروز با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رئوس برنامه های خود، به تشریح ارقام فعلی شاخص های کلان اقتصادی کشور پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۴    
تروریست های داعش به شدت از مواضع اشغالی در نوار ساحلی شرق رود فرات دفاع می کنند و در جبهه های مختلف، ضربات مهلکی را به شبه نظامیان کُرد وارد آورده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۳    
این روزها که تغییرات در تیم اقتصادی دولت به اوج رسیده است، بازخوانی سخنان حسن روحانی درباره وزرای تغییریافته، خواندنی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۱    
حضور مسیحیان، یهودیان، زرتشتیان و حتی افراد لائیک در اربعین،بزرگترین راهپیمایی جهان، ریشه در همان قیام الهی حق بر علیه باطل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۷    
شورای عالی معیشت ارتش از تحویل دهی مجتمع های مسکونی به اعضای پروژه های مسکن ارتش خبر داد.