پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 10 مرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 مرداد 1398 مشرق نیوز 2 مرداد 1398 مشرق نیوز 3 مرداد 1398 مشرق نیوز 4 مرداد 1398 مشرق نیوز 5 مرداد 1398 مشرق نیوز 6 مرداد 1398 مشرق نیوز 7 مرداد 1398 مشرق نیوز 8 مرداد 1398 مشرق نیوز 9 مرداد 1398 مشرق نیوز 10 مرداد 1398 مشرق نیوز 11 مرداد 1398 مشرق نیوز 12 مرداد 1398 مشرق نیوز 13 مرداد 1398 مشرق نیوز 14 مرداد 1398 مشرق نیوز 15 مرداد 1398 مشرق نیوز 16 مرداد 1398 مشرق نیوز 17 مرداد 1398 مشرق نیوز 18 مرداد 1398 مشرق نیوز 19 مرداد 1398 مشرق نیوز 20 مرداد 1398 مشرق نیوز 21 مرداد 1398 مشرق نیوز 22 مرداد 1398 مشرق نیوز 23 مرداد 1398 مشرق نیوز 24 مرداد 1398 مشرق نیوز 25 مرداد 1398 مشرق نیوز 26 مرداد 1398 مشرق نیوز 27 مرداد 1398 مشرق نیوز 28 مرداد 1398 مشرق نیوز 29 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۲:۳۰    
هوای گرم تابستان، مهمترین عامل تکثیر باکتری ها در بسیاری از مواد غذایی و بروز مسمومیت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جمعه 11 اردیبهشت 1360: در هفته گذشته ما دو عنصر عزیز، دو قهرمان دو سرباز اسلام را از دست دادیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۷    
رهبر معظم انقلاب خطاب به اعضای گروه های جهادی گفتند: باید کاری کنیم که گفتمان جهادی به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۹    
مداحی جانسوز سید مجید بنی فاطمه در سالروز شهادت امام جواد(ع) "غریب و تنها نیمه جونه آسمون هم روضه خونه..."
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۷:۱۳    
با الزامات شبکه ملی اطلاعات و همچنین دلایل نیاز به وجود این شبکه در سطح کشور آشنا شوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۶:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری هشت سارق منزل در شمال تهران خبر داد و گفت: این متهم که به قالب سه باند اقدام به سرقت می کردند، دستگیر و به 100 فقره سرقت نیز اعتراف کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۵:۳۲    
حفظ سلامت قلب رابطه مستقیمی با مواد غذایی مصرفی دارد و اگر سلامت قلب تضمین شود بسیاری از بیماری ها به سراغ ما نمی آیند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۳:۲۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت : حلزون درمانی، زالو درمانی و مواردی از این قبیل در آرایشگاه ها جرم محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۱:۲۷    
معاون مبارزه با جرائم سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی خبر داد که بیش از یکهزار دستگاه گوشی تلفن همراه را از سارقان خریداری کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۲:۲۴    
در مطلب زیر نکات مهم و ضروری برای پیشگیری از سرقت منازل را می خوانید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۰:۲۲    
مهندسی عمران یکی از رشته های محبوب در ایران است و متقاضیان زیادی در این حوزه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۲    
دولت دوازدهم همچنان از کنترل قیمت سیب زمینی ناتوان است و این محصول با افزایش 380 درصدی در یک سال اخیر، هم رکوردهای گرانی را درو کرده و هم آبروی مسئولان تنظیم بازار را برده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۵    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات در شمال استان حماه موفق شدند یک منطقه مهم دیگر را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۴    
رزمندگان سوریه قصد دارند با پاکسازی مناطق شمالی حماه، به حضور تروریست ها در استان پایان دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۵    
پرسپولیس در یک دیدار دوستانه با دو گل امیر روستایی و مهدی عبدی با نتیجه دو بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۴    
وزارت خارجه فرانسه با اقدام آمریکا در تحریم وزیر خارجه ایران مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۱    
وی در پاسخ به سؤالی در این مورد، به بیان این جمله بسنده کرد که زمانی که از خویشتنداری حداکثری صحبت می کنم، منظورم خویشتنداری در تمام سطوح است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
پیش تر شاهد خروج بی صدای مصر و جدایی پرسروصدای قطر از ائتلاف بودیم و حالا زمزمه خروج اماراتی ها، رژیم عربستان را نگران کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۲    
رسانه های سوریه گزارش دادند که درگیری ها در استان ادلب سوریه از امشب (پنجشنبه) به موجب توافق جدید در قزاقستان متوقف خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۶    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: 4900 ساعت بیشتر نسبت به دنیا به کودکان آموزش می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهوری مصر در دیدار داماد ترامپ با وی گفته است که قاهره راهکار دو دولتی را برای منازعه فلسطین مناسب می بیند و اجازه نمی دهد سینا بخشی از معامله قرن باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۹    
مقامات، کارشناسان و تحلیلگران بین المللی در واکنش به تحریم وزیر خارجه ایران از سوی آمریکا، از این اقدام انتقاد کرده و آن را در تضاد با ادعای آمادگی برای مذاکره خواندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به تحریم محمدجواد ظریف گفت:بی تردید با این نوع رفتار ها بار دیگر شکست می خورند و خود را مضحکه کشور های جهان از جمله متحدین غربیشان کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۷    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز پنجشنبه با یک فروند موشک بالستیک دوربرد و برای اولین بار یک هدف نظامی را در دورترین نقطه منطقه شرقی عربستان درهم کوبید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۶    
فیسبوک اعلام کرد شبکه ای متشکل از صدها حساب کاربری جعلی را کشف کرده که به حکومت عربستان سعودی وابسته بوده و تلاش داشته دیدگاه های همسو با ریاض را در افکار عمومی گسترش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام حسن روحانی در آیین افتتاح چند پروژه در آذربایجان شرقی گفت: طبق برجام تا سال آینده تمام تحریم های تسلیحاتی تمام می شود و ما می توانیم خرید و فروش سلاح داشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۵    
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با بیان این که 6 هزار نیرو به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به حوادث هستند، گفت: یکی از برنامه های پنج ساله جمعیت هلال احمر تدوین برنامه آمادگی برای زلزله تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۳    
خبرگزاری آناتولی روایتی از یک نشست سری در ابوظبی منتشر کرده که نشان می دهد ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط ایران، امارات را به اصلاح سیاست خارجی اش واداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۲    
گروه صنعتی ایران خودرو با صرف منابع مختلف تولید برای تکمیل و عرضه خودروهای ناقص، توانسته در دوماه اخیر بیش از 71 هزار دستگاه خودرو را تکمیل و به مشتریان تحویل دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور در مراسم افتتاح چند پروژه در آذربایجان شرقی گفت: در مرحله اول مذاکرات رهبر انقلاب در مقطعی همه اختیارات را به شخص من داد و ما توانستیم ظرف 100 روز به توافق موقت و پیروزی بزرگ دست یابیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۲    
پرواز هلی کوپتر پلیس آمریکا در سن خوزه باعث قطع یک بازی تورنمنت معتبر تنیس شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۹    
ما همین الان می توانیم قیمت دلار را پایین تر بیاوریم اما بر مبنای احتیاط آینده بلند مدت قدم به قدم گام بر می داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۸    
سفیرایران در پاریس اقدام آمریکا در تحریم ظریف را نتیجه سیاست های زورمدارانه خواند که به غلط خود را مهد آزادی و دموکراسی می داند و گفت: آمریکای جدید دیگر مکان مناسبی برای ادامه استقرار سازمان ملل نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۶    
فرمانده نیروهای ارتش چین در هنگ کنگ برای اولین بار به ناآرامی ها واکنش نشان داد و نسبت به مداخلات خارجی در این منطقه هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۰    
مهم ترین گزینه هایی که باید به عنوان زیرساخت اصلی گام سوم کاهش تعهدات در نظر گرفته شوند، برداشتن محدودیت ها در حوزه تحقیق و توسعه، غنی سازی و ماشین های سانتریفیوژ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۵    
پس از اتحادیه اروپا، چین و روسیه، امروز ونزوئلا نیز اقدام آمریکا علیه وزیر امور خارجه کشورمان را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۲    
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی و دوستانه مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی پرگل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۸    
ارتش جمهوری اسلامی ایران تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را از سوی آمریکا، گواهی بر تزلزل پایه های سست و بی اساس فکری و سیاسی سردمداران آمریکا به ویژه رئیس جمهور آن کشور دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۶    
مهاجم گلزن پرسپولیس به خبرورزشی گفت: دست آقای عرب درد نکند که چند جلسه با من گذاشت. ان شاءالله که همه چیز طوری ختم به خیر شود که هم به نفع من باشد و هم پرسپولیس.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۱    
نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در دومین شب از دور دوم مناظره بر ضرورت کاستن از تنش ها با ایران تأکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه هنوز این توافق هست و اگر تا سال آینده باقی بماند، تمام تحریم های تسلیحاتی برداشته می شود گفت: سال آینده می توانیم هر سلاحی بخریم و بفروشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۳    
وزارت خارجه آلمان اعلام کرد برند اربل سفیر سابق این کشور در ایران، از امروز کار خود را به عنوان رئیس جدید ساز و کار اینستکس آغاز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه پکن مخالف تحریم های یکجانبه آمریکاست، گفت واشنگتن باید به جای تشدید تنش، برای برقراری صلح و ثبات در منطقه تلاش کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنان بی پرده و بیان مشکلات استان جورها رو کشید و روی مسوولان استان را سفید کرد تا راه حل هایی اتخاذ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۲    
تیم فوتبال پرسپولیس با نفرات ذخیره خود موفق به شکست نفت مسجدسلیمان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۰    
فرماندهان مرزبانی ایران و امارات متحده عربی در راستای افزایش تعاملات و تحکیم انتظامات مرزی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۲    
طبق آخرین بررسی ها و باتوجه به قوانین سازمان لیگ بوکاری درامه امکان بازی در لیگ برتر ایران را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۰    
تحریم علیه ظریف نشان می دهد که کاخ سفید از توانایی هایی دیپلماتیک او می ترسد. اگر آنها در مورد مذاکره جدی هستند، چه کسی جز ظریف می تواند طرف صحبت آنها باشد؟ ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی است
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۷    
دومینیک راب در سخنانی گفت: لندن تصمیمی برای تبادل نفتکش با ایران ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۵    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای رویارویی مقابل ماشین سازی تبریز در دیداری تدارکاتی مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۰    
تصاویر جدید از لحظه اصابت موشک به اردوگاه مزدوران سعودی در عدن / خبرگزاری فرانسه از افزایش شمار کشته های این عملیات به 49 نفر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۲    
فائو اعلام کرد: شاخص قیمت مواد غذایی در جهان برای دومین ماه متوالی در ماه جولای کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۶    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به سمت شهرهای شمالی کشور سنگین و پرحجم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۶    
یک خبرگزاری روسی به نقل از منابع مطلع نوشته است که ایران، روسیه و ترکیه ماه آینده تشکیل کمیته تدوین قانون اساسی سوریه را اعلام می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۵    
یگان های پهپادی و توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله در یک عملیات مشترک ،پایگاه الجلاء عدن واقع در جنوب این کشور را هدف حملات خود قرار دادند منابع خبری از کشته شدن 49 مزدور سعودی خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۲    
پلیس سئول قصد دارد تحقیقاتی در مورد غیبت کریس رونالدو در بازی مقابل منتخب لیگ کره را شروع کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۸    
منابع مطلع در عراق گفتند، نخست وزیر درباره برکناری وزرای متهم به فساد و تغییر در کابینه، با ائتلاف های سیاسی این کشور به تفاهم رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۲    
در حال حاضر قانون مالیات بر عایدی سرمایه در بیش از 50 کشور و اقتصادهای توسعه یافته جهان در حال اجراست و در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، چین، فرانسه، روسیه، ژاپن و.. وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۶    
وزارت خارجه ایران در بیانیه ای تحریم ظریف را استیصال دولت آمریکا خواند: وزیر خارجه و دستگاه دیپلماسی با تمام توان به انجام ماموریت و رسالت خود در دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم ادامه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سناتور ارشد دموکرات ایالت کالیفرنیا، ضمن تأکید بر اینکه وزیر خارجه ایران یک دیپلمات قابل است، گفت که اقدام خزانه داری آمریکا در تحریم ظریف اشتباه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۵    
نشریه سان انگلیس 10 بازیکنی که در فصل 2018-2019 لیگ جزیره بیشترین دستمزد را دریافت کردند را معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۱    
یک سال به اضافه 83 روز از زمانی که ایالات متحده آمریکا یک جانبه از برجام خارج شد می گذرد. در این 448 روز ایران نه تنها شاهد عهدشکنی آمریکا و بازگشت تحریم ها به شدیدترین حالت ممکن بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۷    
طرح معامله قرنی که از سوی آمریکا برای حل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی مطرح شده است با چند گزینه مواجه خواهد شد که مقابله با آن نیازمند راهکارهایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۰    
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد افتصادی از دستور رئیس جمهور برای توقف واردات ذرت های آلوده به کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۱    
وزارت خارجه روسیه با بحرانی خواندن اوضاع، هشدار داد آمریکا دنبال جنگ افروزی در خلیج فارس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰    
ترکیب دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برای برگزاری دیداری دوستانه اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا در میان تمام ابزارهای دیپلماتیک، فقط به تحریم متوسل می شود، گفت تحریم های آمریکا اثرگذاری خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
احتمالا اگر بخواهید یک خودرو هیوندا بخرید، یا اسامی قدیمی آن را در دیوار جست وجو می کنید و یا بدون هیچ هدفی در گوگل دنبال محصولات هیوندا می گردید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۵    
گزیده ای از سخنان رهبر انقلاب درباره ی زندگی امام جواد (ع) به مناسبت شهادت نهمین امام شیعیان، حضرت جواد الائمه (ع) منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۲    
با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور، دو بازیکن خارجی به لحاظ فنی مورد تایید کمیته فنی و سرمربی این تیم قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۷    
فرمانده کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه از قابلیت ها و ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قدرت برتر در تراز جهانی را برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۶    
دولت ایالات متحده آمریکا با تحریم وزیر امور خارجه ایران بار دیگر بی فایدگی مذاکره با این دولت عهدشکن و غیرقابل اعتماد را ثابت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۱    
یک رسانه معتبر ورزشی روسیه به بررسی شرایط نامزدهای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال این کشور در فصل 2020 - 2019 پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حذف چهار صفر از پول ملی به این صورت یک اقدام ناقص و هزینه بر است و نظام پولی و مالی کشور را باید به صورت یکجا و یکپارچه اصلاح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۷    
وزیر بهداشت در نامه ای، به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، تشکیل کمیته ویژه برای پیشگیری از منفی شدن آهنگ رشد جمعیت در کشور را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۹    
درخشش فوق تصور کوبو در تور پیش فصل رئال مادرید باعث شده تا در مورد شیوه استفاده از این پدیده ژاپنی، تردیدهایی به وجود بیاید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد مدیرکل جدید این نهاد بین المللی از ابتدای سال آینده میلادی کار خود را آغاز خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۷    
از آخرین پاس بازی خرید جدید استقلال یک سال و از آخرین پاس گل او، حدود 4 سال می گذرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۶    
یک عضو جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه شاهد تغییر ملموسی در موضع امارات هستیم، در عین حال تاکید کرد هیچ تفاوتی میان نظامیان سعودی و اماراتی وجود ندارد، زیرا آنها هنوز در صحنه درگیری وجود دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۸    
باشگاه پاری سن ژرمن مایل به فروش نیمار است اما برای مشتریان وی ضرب الاجل تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۴    
ارتش سوریه امروز پنجشنبه موفق شد کنترل روستای حصرایا ، منطقه الخلیفات و ارتفاعات السیرتیل واقع در شمال غرب استان حماه را به دست گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۰    
مدافع سابق تیم استقلال فوتبال خود را خارج از ایران ادامه خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۵    
فقط پنج ماه طول کشید تا آمریکاییها بفهمند در این برهه تاریخی اخم قاسم و لبخند جواد دو حالت از یک صورت واحد هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۹    
داورزنی گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس با مشکل مالیات عملکردی مواجه هستند به طوری که برای هر کدام از آنها 100 میلیارد تومان مالیات عملکردی بریده شده که به دنبال حل آن هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۴    
طبق قانون نقل و انتقالات سازمان لیگ، بوکاری درامه بازیکن سنگالی مدنظر استقلال نمی تواند برای این تیم بازی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۷    
منابع سوری از تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای رسما از تمدید معافیت های باقی مانده همکاری های هسته ای با ایران خبر داد و هدف از این کار را ادامه نظارت بر برنامه هسته ای ایران اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۶    
پهپادها از کجا آمدند؟ چگونه توسعه یافتند و چطور به بخشی از توان نظامی ایران تبدیل شدند؟ جنگ پهپادی چطور شروع شد و چگونه یک پهپاد ایرانی جلوی ناوهای میلیارد دلاری در خلیج فارس قدرت نمایی کرد؟ داستان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۹    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: در محور سومار-نفت شهر 760 مفقود داشتیم که تاکنون 619 شهید کاوش شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر امور خارجه ایران به تحریم محمدجواد ظریف از سوی وزارت امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی وزرات خارجه چین با اشاره به تناقض آشکار بین اظهارات و اقدامات آمریکا اعلام کرد که تحریم آمریکا علیه وزیر خارجه ایران از لحاظ حقوقی اقدامی بسیار شدیدالحن بوده و کمکی به حل و فصل مشکلات نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۸    
وزیر نفت گفت: تولید بنزین در سال 91 در کشور 52 میلیون لیتر بود که در تیر امسال به 107 میلیون لیتر و مرداد به 110 میلیون لیتر در روز می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۴    
اتحادیه اروپا با ابراز تأسف از تحریم ظریف توسط آمریکا، تأکید کرد که به کار با وزیر خارجه ایران ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۲    
رئال مادرید در تابستان 2019 در پنج مسابقه 16 گل دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در اساس نامه باشگاه چیزی در خصوص مسائل اجتماعی و خیر ذکر نشده بود که ما آن را تغییر دادیم و قید کردیم باشگاه موظف است در این خصوص شرکت داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۶    
در این حمله که با پهپاد انتحاری قاصف کی2 و موشک بالستیک میان برد انجام شد، حداقل 41 نفر کشته و چندین تن زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۶    
تازه ترین رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن 3 کاراته کای ایرانی تاکنون موفق شده اند سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۴    
منابع یمنی از کشته شدن 41 نفر در عملیات امروز نیروهای ارتش یمن و انصارالله به مراسم رژه نظامی شبه نظامیان دولت مستعفی یمن در شهر عدن خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۰    
حامد کرزی، ضمن مخالفت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور پیش از برقراری صلح گفت: انتخابات افغانستان در حال حاضر در دست مردم نیست بلکه در دست بیگانه ها و مشخصاً آمریکا است.
  • ۱