پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۶    
روایت های تاریخی حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۰    
آقای رئیس جمهور در حالی که در جنگ اقتصادی ادعایی بودید، چرا چوب حراج به 18 میلیارد دلار ذخایر ارزی زدید؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۲۹    
وزارت کشور دولت اعتدال در جریان انتخابات مجلس یازدهم و ایضا در قبال انتخابات آینده نشان داده است که متوجه پروژه "تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان" نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۹    
به گزارش مشرق، بزرگترین شهر کشاورزی ایران در دشت حاصلخیز مغان با مساحتی بزرگتر از شهر شیراز سال 97 فقط متری 6500 تومان و آن هم به صورت قسطی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۱    
مصطفی ادیب ، نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید لبنان ساعتی پیش با اعلام انصراف خود از تشکیل کابینه، از سمت خود نیز استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۹    
گرگان یکی از شهرهای بسیار زیبای شمال کشور است که شاید نامش و تمام جاذبه های زیبای طبیعیش در زیر سایه شهرهای استان های مازندران و گیلان قرار گرفته باشد و همه این شهر را آن طور که باید و شاید نشناسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۴    
آغاز صید ماهی کیلکا در بخش مازندرانی دریای خزر پس از یک وقفه سه ماهه به دلیل شیوع بیمار کرونا در سال 99 با 73 فروند شناور در آب های دریای خزر توسط صیادان استان های گیلان و مازندران آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۶:۰۰    
یک روزنامه حامی دولت می گوید: بی تدبیری های برخی دولتمردان، اظهارات آنها را تایید نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۸    
با گذشت هفت ماه از موافقت مقام معظم رهبری با برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی و تخصیص آن به وزارت بهداشت سعید نمکی برای بار چندم از بی برنامگی دولت برای تحقق این وعده گلایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۶    
جمعی از روسای انجمن های علمی پزشکی کشور در نامه ای به رئیس کل سازمان نظام پزشکی، نسبت به دخالت افراد غیر علمی در امور پزشکی، گلایه و انتقاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۹    
یک درصد از مردم جهان بیش از دو برابر نصف جمعیت دنیا کربن تولید می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۵    
رونمایی از نشان جدید وزارت امور خارجه واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است؛ از جمله ایرادات به این نشان، کپی بودن و خالی بودن آن از هویت ملی و دینی جمهوری اسلامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: در زمان حاضر براثر شیوع کرونا 40 درصد از شمار مسافر و 28 درصد در شمار سفرها کاهش یافته و ضرر هنگفتی به این ناوگان وارد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۳    
لاری سخنگوی وزارت بهداشت: در 24 ساعت گذشته، 3 هزار و 563 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و متاسفانه 207 هموطن جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 207 بیمار کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۱    
یکی از برنامه های مستمر رهبر انقلاب در طول سالیان گذشته، برگزاری جلسات متعدد و متنوع با طیف های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۴    
یک رسانه آمریکا فاش ساخته نخست وزر رژیم صهیونیستی برای فرار از هزینه های شست و شوی لباس های کثیف، این رخت های چرک را با خود به آمریکا برده تا با هزینه های دولت آمریکا شسته شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
موسوی خوئینی ها و همفکران وی باید درباره کارنامه هم قبیله ای های خود به مردم ایران پاسخگو باشند. دلار 28 هزارتومانی و سکه 13 میلیونی و پراید 110 میلیونی نتیجه حضور دوستان موسوی خوئینی ها در دولت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۸    
مراسم وداع با پیکر سردار شهید حمید خدادی، ساعت 8 صبح جمعه 4 مهر 1399 با حضور جمعی از همرزمان شهید همراه با قرائت زیارت عاشورا در بیمارستان بقیه الله و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۰    
"به" میوه ای با طعم ترش و تقریبا گس است که اگر به شیوه صحیح پخته شود، عطر و طعم خوشی به راه می اندازد. این میوه در مناطق مختلف ایران به نام های گوناگونی شناخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۵:۱۶    
نشریه آبولا گزارشی درباره وضعیت مهدی طارمی در تیم پورتو و احتمال حضور این ستاره ایرانی در ترکیب اصلی اژدهاها (لقب پورتو) به رشته تحریر درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۴:۰۵    
میلیون ها آمریکایی با شروع سرماخوردگی مکمل های زینک (روی) مصرف می کنند. اکنون، نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که این ماده مغذی ممکن است در پیامدهای کووید-19نیز نقش داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۳:۳۶    
آیا می دانید رابطه پیچیده ای بین دو اختلال روانی مهم اضطراب و افسردگی با چاقی وجود دارد؟ اضطراب منجر به پرخوری و در نتیجه چاقی می شود. ولی افسردگی و چاقی رابطه ای به مراتب پیچیده تر و دوسویه دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۲:۰۴    
رژیم غذایی خیار یک رژیم کوتاه مدت است که کاهش سریع وزن را به شما قول می دهد. نسخه های زیادی از این رژیم وجود دارد، اما بیشتر آنها ادعا می کنند که شما می توانید در مدت 7 روز، تا 7کیلو وزن کم کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۲:۲۴    
باشگاه فولاد خوزستان طی بیانیه ای به شایعات پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۲    
دکتر نیکو اثنی عشری: پیشگیری بهتر از درمان است این جمله ای معروف و صد البته درست در حوزه سلامت و بهداشت فردی است که بسیاری از مردم حتی در گفت وگوهای روزمره هم به کار می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۱:۵۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما و نیروی هوافضای سپاه به صورت شبانه روزی در آسمان خلیج فارس پهپاد در حال پرواز داریم، جزئیات رهگیری و شناسایی ناوگروه آمریکایی نیمیتز را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خبر فوری به نقل از بی بی سی نوشت: فیسبوک، یوتیوب و توییتر در مورد نحوه تعریف محتوای مخرب با تبلیغ دهندگان اصلی به توافق رسیدند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۸    
از بین چهار نماینده فوتبال ایران در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم از دور مسابقات حذف شدند و دو تیم هم با صعود به یک هشتم نهایی حریفان خود را شناختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: همه مشاهیر غربی انگشت کوچیکه ی حاج قاسم نمیشن اما شخصیت ایشان رو کاریکاتوری و زشت میسازن! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۱    
آرمان رمضانی به دلیل محرومیت نمی تواند در دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر به زمین برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
ترامپ در مراسم ادای احترام به قاضی گینسبرگ با شعار مردم علیه خود مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۲    
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با عنوان میهمانی لاله ها پنجشنبه 3 مهر 1399 در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۱    
برخی منابع خبری گفته اند رئیس جمهور آمریکا سه راه برای نپذیرفتن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۸    
یک نویسنده و معارض اماراتی در سخنانی ضمن اشاره به سرکوب مخالفان، سازش با رژیم صهیونیستی را غیر قانونی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۴    
ناوگروه هواپیمابر آمریکا شامل ناو هواپیمابر نیمیتز و اسکورت های آن قبل از ورود به تنگه هرمز به وسیله پهپادهای کاملأ بومی نیروی دریایی سپاه رصد و رهگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۲    
در جلسه هیئات موسس جامعه فعالان مردمی اربعین که در مرکز فرهنگی سرچشمه برگزار شد با رای اکثریت حاضر در جلسه حجت الاسلام داوود صالحی به عنوان دبیر جامعه فعالان مردمی اربعین انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۹    
آمریکا چندین مقام و نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۵    
معاون دیوان محاسبات کشور گفت: به محض اینکه دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور از ارجاع پرونده کشت و صنعت مغان به هیات داوری مطلع شد، دستور عودت به وزیر اقتصاد و دارایی را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۲    
در یکی دو روز گذشته دوباره رسانه های ضدانقلاب دروغ های تکراری درباره پرونده نوید افکاری منتشر کردند سپس آمریکا به بهانه پرونده این قاتل تحریم هایی علیه ایران اعمال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق، دانیال معمار، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: بی بی سی مدعی شده در رسانه های ایران، نقش زنان در جنگ 8 ساله سانسور می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۸    
نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا ضمن انتقاد از اظهارات رئیس جمهور کشورش در مورد انتقال قدرت، خواستار تشکیل یک کمیته غیرحزبی برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۹    
رسانه های رژیم صهیونیستی از موافقت نخست وزیر این رژیم با ساخت شهرک های صهیونیست نشین جدید در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۶    
هافبک تیم فوتبال استقلال اردوی این تیم در دوحه قطر را ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر صفر مقابل شارجه به رختکن رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۰    
وحید امیری در دقیقه 44 برای سومین بار دروازه الشارجه را باز کرد و پرسپولیس با برتری 3-0 به رختکن رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۹    
هنوز مجلس از یک جنجال رها نشده، جنجال بعدی شروع می شود و هر حرکتی در مجلس و هر اظهارنظری از سوی نمایندگان آن، گویی پتانسیل تبدیل به یک جنجال در رسانه و شبکه های اجتماعی را یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۴    
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسؤولان نظامی و انتظامی هرمزگان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۳    
عیسی آل کثیر در دقیقه 41 با یک ضربه سر دروازه الشارجه را گشود و اختلاف پرسپولیس با حریفش را به دو گل رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
پادشاه بحرین در توجیه توافق ضد فلسطینی کشورش با رژیم صهیونیستی مدعی شد که این توافق در راستای تحقق صلح در منطقه صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: و این است معاملات الگوریتمی! این شرکت داده کاوی ادعا کرده رباتش از معاملات امروز 123 درصد سود کسب کرده! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۶    
رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: آتش سوزی در کارخانه مواد شیمیایی شهرک صنعتی اشتهارد حادثه ساز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
ژاوی هرناندز پس از اتمام دیدار بازی السد و سپاهان در ورزشگاه جاسم بن حمد ماند و بازی پرسپولیس و شارجه را تماشا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۹    
به گزارش مشرق، سعید پیرزاده، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: گردش مالی 60میلیاردی انتخاب رشته کنکور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش باید در دو بازی برابر النصر حداقل امتیاز را کسب می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۸    
شجاع خلیل زاده در دقیقه 2 دروازه حریف اماراتی را باز کرد و پرسپولیس را پیش انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۷    
به گزارش مشرق، سیداحسان خاندوزی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: بالای کوه که رسیدیم، فرمانده هنگ مرزی گفت به مردم بگو خیالشان از امنیت مرزها راحت! ... ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۳    
تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به برتری 2-1 رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۸    
معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت کار گفت: 6 میلیون نفر در کشور از کرونا آسیب دیده اند و حدود یک و نیم میلیون نفر در مشاغل به علت کرونا ریزش کرده اند و کار خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۷    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از سلامت کامل نوزاد پسر رها شده در یکی از خیابان های تبریز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۱    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از رد درخواست حضور بانوان در رشته ورزشی زورخانه ای خبر داد و گفت: بررسی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه ای انجام شد و موضوع به تأیید نرسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۸    
مراسم تهیه و توزیع 400 بسته معیشتی توسط جوانان هیأت عاشورایی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب1 به ارزش بیش از 60 میلیون تومان عصر پنج شنبه 3 مهر 1399 برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۴    
بهترین بازیکن مسابقه تیم های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۱    
گروهی از قانونگذاران مطرح جمهوری خواه در آمریکا اظهارات رئیس جمهور کشورشان در خصوص عدم تحویل مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۶    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب 11 نفره این تیم برای دیدار برابر شارجه امارات در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۶    
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: در نیمه نخست امسال، کسری بودجه به شکلی که منجر به استقراض از بانک مرکزی شود، نداشتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۰    
تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد در آخرین بازی آسیایی خودش به پیروزی مقابل السد قطر دست پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۵    
به گزارش مشرق، زلاتان ایبراهیموویچ در واکنش به مثبت شدن تست کرونایش طی توییتی نوشت: تست من در روز گذشته منفی بود و امروز مثبت شد. هیچ علامتی از این بیماری ندارم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۹    
مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد بدلیل شرایط خاصی که امسال وجود دارد 1500 واکسن تخصیصی به سازمان غذا و دارو برای استفاده دیگر مراکز درمانی بازگردانده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۹    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت آیت الله ممدوحی استاد برجسته حوزه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت و روحیه و غیرت انقلابی را از خصوصیات بارز وی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۱    
یک مقام ارشد آمریکا خواستار گفت وگو با ایران برای حل و فصل مسائل مربوط به افغانستان شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۷    
دادگاه ایالتی کنتاکی روز چهارشنبه دوم مهر و پس از گذشت صدر روز، افسران پلیس قاتل، برونا تیلور دختر سیاه پوست 26 ساله در شهر لوئیزویل را تبرئه کرد. این موضوع بار دیگر باعث شعله ور شدن آتش اعتراضات شد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ماشین هیوندا سانتافه رو مشاهده میکنید که زه اش رو دزدین چون 6 میلیون می ارزه! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کبریت منتشر کرد: با نیمکت و کتاب های دوران مدرسه رفتیم از مردم یه امتحان گرفتیم... نمره هاشون رو خودتون ببینید!! درس های مدرسه چقدر تو زندگی به کارمون میاد؟! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: شرکت سبلان پارچه یکی از بزرگترین خطوط تولید لباس کشور است، ورود کارخانه پنبه و خروجیش لباس های با کیفیت و مطلوب صادرات ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۶    
وزرای خارجه مصر، فرانسه و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در روند صلح خاورمیانه با شاه اردن دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۴    
وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تمدید 60 روزه معافیت عراق از تحریم های ایران از بغداد خواست وابستگی خود را به منابع انرژی ایران کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۷    
شورای دوستی مردمی-جهانی سودان در واکنش به خبر یک شبکه صهیونیستی در ارتباط با تشکیل انجمن دوستی میان تل آویو و خارطوم این خبر را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۳    
طی هفته های گذشته تعدادی از شرکت های اماراتی با شرکت های صهیونیستی که در فهرست سیاه سازمان ملل به عنوان شرکت های حامی شهرک سازی قرار دارند، قراردادهایی را امضا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۴    
محمد باقر نوبخت از تلاش ویژه دولت برای روز ملی مقاومت گیلانغرب خبر داد و گفت: برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۹    
بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نظر کادر فنی به استراحت می پردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان اداری و استخدامی دستورالعمل اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را به دستگاه ها ابلاغ کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۰    
نیمه اول دیدار تیم های سپاهان ایران و السد قطر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۵    
فاروغ لوغ اوغلو با بیان اینکه جو بایدن و دونالد ترامپ هیچ کدام متحدان ترکیه نیستند، گفت: ترکیه باید دیدگاه و سیاست خود را در قبال آمریکا مجددا بررسی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۱    
سپاهان در دقیقه 14 با گل میرزایی از تیم السد قطری در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیش افتاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۹    
دولت عراق اعلام کرد درصدد ساخت نیروگاه هسته ای با اهداف تحقیقاتی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۵    
تصاویری از رزمایش ارتش ونزوئلا در شمال این کشور را در فیلم ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
به گزارش مشرق، پیمان علیشاهی، کاریکاتوریست درباره مکانیسم ماشه در توییتر نوشت: بدتر از آمریکا، اروپای دوروئه؛ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۱    
⁩بانک مرکزی دربخشنامه ای به شرکت های صرافی تاکید کرد که خرید و فروش ارز (اسکناس و حواله) صرفاً در چارچوب مقررات اعلامی بانک مرکزی وتوسط صرافی های مجاز باید انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۷    
رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای اداری استان اردبیل: نبود سلامت اداری قابل تحمل نیست. نظارت، فقط بر عهده دیوان محاسبات یا سازمان بازرسی نیست و اولین مسئولیت بر عهده مدیران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۵    
ظریف در نشست خبری با لاوروف با بیان اینکه به روند آستانه متعهد هستیم، گفت: امیدواریم در ماه اکتبر که روسیه ریاست شورای امنیت را برعهده می گیرد شاهد نقش مثبت این کشور در حفظ اعتبار شورای امنیت باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۲    
56 قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به رئیس جمهور این کشور خواستار تحریم تمام بخش های نظام مالی ایران شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۹    
مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه می تواند در بازی امشب حاضر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۴    
فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران از تحریم شماری از نهادها و مقامات ایرانی از جمله یک قاضی ایرانی به اتهام محاکمه و قصاص نوید افکاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بر اساس نتایج اعلام شده زمین لرزه کنارتخته خسارتی به دنبال نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۷    
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با ظریف بابیان اینکه اوضاع پیرامون برجام متشنج تر شده است، گفت: آمریکایی ها ایده های غیرقابل قبول و غیرقانونی را پیش می برند که مورد حمایت هیچ کس در شورای امنیت نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: شأن دولت شأن نظارت بوده و تصدی گری باید واگذار شود، اما این به معنای رهاسازی نیست، باید بخش خصوصی توانمند شود تا بتواند مجموعه را پیش ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵    
ترکیب اصلی السد قطر برای بازی امروز مقابل سپاهان مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۱    
ترکیب اصلی تیم سپاهان ایران برای مصاف با السد قطر اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۱    
یک منبع مطلع ادعا کرد، دوحه در ازای اعمال فشار آمریکا بر عربستان، امارات، مصر و بحرین برای پایان محاصره قطر، با رژیم صهیونیستی سازش می کند.