چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 5 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۶:۵۹    
مقاله اخیر جو بایدن نه تنها نسبت به ایران مثبت نیست بلکه جنبه های تازه ای از خصومت با ایران را روشن می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۵:۵۹    
مدیرعامل اسبق شرکت بازرگانی دولتی می گوید دولت به خاطر نامناسب بودن وضعیت ضریب جینی، آمار مربوط به آن را منتشر نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۸    
در دوران دفاع مقدس، رزمندگان بسیاری به شهادت رسیدند که در میان آن ها مداحانی هم بودند که به این فیض بزرگ نائل شدند، اما مادحینی داریم که پدر، فرزند و یا برادرشان شهید شد و جزء خانواده های شهدا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۶:۳۱    
یک روزنامه حامی دولت با انتقاد از گفتار و رفتار متناقض رئیس جمهور و برخی مدیران اجرایی نوشت: آقای رئیس جمهور! ناساز و ناکوک نمی نوازید؛ کلاً دارید خارج می زنید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۴    
این فیلم براساس کتابی به قلم لیلی بروکس-دالتون است . کایل چندلر، دیوید اویلوو، فلیسیتی جونز دیگر بازیگران فیلم هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۸    
یک نویسنده و فعال سیاسی عراق ضمن تمجید از یادداشت روزنامه کیهان در حمایت از مرجعیت عراق، تأکید کرد که فرصت طلبان همیشه در کمین هستند تا بتوانند به ایران حمله کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۰    
در آن سال های جنگ که عرصه برای حضور مردان بود، شیر زنانی بودند که دوشادوش مردان، برای حفظ خاک وطن و خدمت به رزمندگان در قسمت های مختلف جبهه و پشتیبانی حضور پرشور و فعالی داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۶:۰۲    
یک روزنامه زنجیره ای اصلاح طلب می گوید: موسوی خوئینی ها در میان این طیف جایگاهی ندارد و او به خاطر اینکه در میان مردم فاقد محبوبیت است، به عنوان گزینه مهم اصلاح طلبان جا زده می شود(!)
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۹    
تورم شهریور ماه در دهک اول به 23.4 درصد و در دهک دهم به 29.9 درصد رسید. اختلاف 6.5 درصدی بین این دو دهک نسبت به ماه گذشته 1.1 درصد افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید باقری ویژگی های بسیار خاصی دارد؛ از ویژگی های او می توان به تلاش برای پایان دادن به بی نظمی در مرحله اول و متوقف کردن دشمن در جنگ اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۲    
دستیار سیاسی رسانه ای رئیس مجلس توضیحاتی درباره ماجرای واکسن ها ارائه کرد و بر نقش جریان حامی دولت و عده ای انقلابی نما در ایجاد عملیات روانیعلیه مجلس تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۵    
این گزارش 60 صفحه ای نشان می دهد یک نفر از نه نفر کارگر شاغل در صنایع بسته بندی گوشت در آمریکا، جمعیتی معادل 27 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند و بیش از 90 نفر جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۰    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان گفت: 900 روز پیش زمانی که معاون اول رئیس جمهور مطرح کرد که فقط ارز 4200 تومانی خواهیم داشت، فاتحه صنعت تولید پروتئین را در کشور خواندیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۴    
فواد حسین وزیر امور خارجه عراق، صبح امروز یکشنبه(ششم مهرماه) با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۸    
به گزارش مشرق، نفیسه السادات موسوی، شاعر به مناسبت هفته دفاع مقدس یکی از سرودهایش را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد: قول دادم که مردِ خانه شوم غیر مادر، کمی پدر باشم نگُذارم کسی بفهمد اگر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۶    
شهید 13 ساله اسدآبادی محمدرسول رضایی در قشر دانش آموزی به عنوان شهید ملی و شاخص سال 99 از شهدای والا مقامی است که عکسش در اتاق مقام معظم رهبری نصب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۳    
شبکه "اسکای نیوز" انگلیس: واشنگتن برای ادامه حضور نظامی در خاورمیانه، نیازمند وجود یک دشمن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
افزایش مجدد کرونا در کشور، پس از یک دوره کوتاه در کنترل این بیماری و آن هم در شرایطی که در برخی کشورها، روند کاهش بیماری به چشم می خورد دوباره در حال تبدیل شدن به معضلی حاد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در توییتر نوشت: وضع مردم خوب نیست. قبول! لعن و نفرین مان را باید به آمریکا بکنیم. قبول! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۱    
به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان در سلسله روایت هاب پارلمان قسمت هجدهم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکشنبه 30 شهریورماه 1399 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۶    
فرید زکریا، مجری مشهور سی ان ان: کشورهایی که در بحران کرونا ناموفق بودند، خود را به نوعی یک استثناء می دیدند و امریکا بدنام ترین این کشورهاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به نهایی شدن موضوع پیش فروش نفت گفت: این روش سال آینده اجرایی خواهد شد. قیمت هر بشکه نفت برای پیش فروش 40 دلار و نرخ تسعیر آن نیمایی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۲    
برگمن برای به دست آوردن تصویری از سیر و عملکرد این دستگاه ها، هزاران سند (که برخی از آنها محرمانه بوده و به صورت غیرقانونی در اختیار او قرار گرفته) و تعداد بی شماری کتاب و مقاله را بررسی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
باشگاه افسران یکی از نقاط حماسی و یادمان دوران دفاع مقدس و یکی از نمادهای مقاومت و ایستادگی پیشمرگان مسلمان کُرد در استان کردستان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۳    
کتاب فرماندهان نبرد(هفت نبرد به روایت هفت فرمانده) نوشته ساسان ناطق فردا یکشنبه در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۳    
یکی از خلبانان هوانیروز ارتش فرمانده نخستین گروه پروازی ایران در دفاع مقدس بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۲۹    
یک فعال بی سواد اطلاح طلب می گوید: باید مشکلمان را با آمریکا حل کنیم و روحانی باید روی برجام2 ایستادگی می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۹    
دومین رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه با همکاری جمعیت هلال احمر و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۴    
سهامداران سهام عدالت از پنج استان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند می توانند نسبت به معامله سهامشان اقدام کنند. در حال حاضر سهام عدالت در کدام استان باارزش تر است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۱    
اعتراض مردم انگلیس به محدودیت های کرونایی با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۵۶    
مدیر عامل بورس تهران گفت: به این ترتیب اگر کسی سهمی را در روز معاملاتی بخرد، در همان روز امکان فروش آن را ندارد، اما اگر کسی از قبل، سهم را داشته باشد می تواند بفروشد و دوباره بخرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۴۵    
رؤیای نیمه شب برای نودمین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد. این اثر به قلم مظفر سالاری با مضمون دینی نوشته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۶:۲۹    
در این اینفوگرافیک چند شایعه رایج درباره واکسن کرونا را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۶:۰۰    
یک روزنامه زنجیره ای تیترهای بزرگ صفحه اول خود را به جنجال واکسیناسیون مجلس و حصر ضد توسعه و مقایر حکمت است اختصاص داد اما بدون این که خبری از آشفته بازار ارز در صفحه اول بدهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۵۹    
سرمربی پرتغالی امیدوار است بتواند باز هم بازیکنان جدیدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۴۹    
گروهی از هنرپیشگان و خوانندگان آمریکایی، فیس بوک و گروه رسانه ای اش اعم از اینستاگرام و واتس اپ را با هشتگ #توقف_نفرت پراکنی_برای_سودجویی تحریم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۲۹    
نخستین پل معلق تمام شیشه ای قوسی شکل جهان(هیرلند)، به طول 210 متر و ارتفاع 80 متر از کف دره به دست مهندسان بومی طراحی و در ارتفاعات شهر توریستی هیر استان اردبیل ساخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۲۵    
فرماندار اورگان روز شنبه در مورد ورود گروه های حامی ترامپ به پورتلند و تشدید درگیری در این شهر هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۱۷    
کارتونیست ها و گرافیست های مستقل و آزاده سرتاسر جهان، با زبان هنر و در قالب یک مسابقه هنری به تقابل با عوامل پشت صحنه شارلی ابدو می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۱۳    
عینک های فیسبوک می توانند داده ها در مورد هر کاربر را در اختیار فیس بوک قرار بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پی انتشار کلیپی از زورگیری مسلحانه چند سارق از یک زن توضیحاتی در این خصوص ارایه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۷    
هافبک استقلال در پایان بازی امشب با اعلام پایان قراردادش با آبی پوشان گفت: منتظر ببینیم در آینده چه اتفاقاتی پیش می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۵    
نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: البته نخبگان اقتصادی و سیاسی فقط همین چند نفری نیستند که اطراف شما بوده و خروجی عملکرد هفت ساله ایشان جامعه را دچار این وضعیت نموده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۴    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز شنبه گزارش داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته به 8220 نفر افزایش داشته که رکورد بیسابقه ای به شمار می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۴    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به وی گفت، تلاش برای حل مشکلات داخلی و سیاسی آمریکا از طریق ترکیه تلاشی بیهوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۸    
به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز 5 مهرماه 99 در معیت معاون اول محترم رئیس جمهور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۲    
عضو پارلمان عراق گفت که حملات به نهادهای دیپلماتیک در عراق و اتهام زنی به الحشد الشعبی در خصوص آن سناریویی برنامه ریزی شده از سوی بیگانگان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید داور بازی با پاختاکور می توانست یک پنالتی به نفع آبی پوشان بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۳    
در پی افزایش زمزمه ها درباره عدم پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری توسط ترامپ درصورت شکست، سناتور ایالت ورمونت هشدار داد که انتخابات پیش رو در آمریکا انتخاب میان ترامپ و دموکراسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۹    
مهاجم صربستانی پاختاکور به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر استقلال انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۸    
مدعیان اصلاحات و برخی جریانات همسو که طی 7سال گذشته ده ها مشکل کمرشکن به ملت تحمیل کرده اند، برای فرار از پاسخگویی در مقابل فاجعه هایی که آفریده اند، به شانتاژ و دروغ پردازی علیه مجلس روی آورده اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۶    
ائتلاف سعودی می داند اگر مواضع اشغالی را در جنوب استان الجوف از دست دهد، راه برای پیشروی سریع نیروهای یمنی به سمت شهر مارب باز می شود و به همین دلیل دست کمک را به سمت داعش و القاعده دراز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۵۱    
تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان از دور مسابقات کنار رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت:دفاع مقدس در کنار همه آسیب هایی که در آن به ما وارد کرد و این آسیب را هنوز هم ملت ایران دچار آن هستند، اما دستاوردهای چشمگیری در آن حاصل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۶    
یدالله جهانبازی داور پیشین فوتبال کشورمان گفت که داور عمانی دیدار تیم های پاختاکور ازبکستان و استقلال پنالتی نماینده کشورمان را ندیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۵    
براساس سند رسمی 2030 که توسط NIC منتشر گردیده، آمریکا عراقی ضعیف و فروپاشیده را طلب می کند. عراقی که نتواند هیچ واکنشی به اقدامات آمریکا علیه منافع و مصالح عراق انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۳۵    
در دقیقه 80 دیدار استقلال و پاختاکور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داور عمانی مسابقه برخورد توپ به دست ماشاریپوف را پنالتی تشخیص نداد. استقلال این دیدار را 2-1 به پاختاکور باخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه عراق از حمله تروریستی آمریکا به شهید سلیمانی به عنوان توهین به حاکمیت عراق یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۸    
این سخن ترامپ و راهی که در پیش گرفته است دقیقاً همان مسیری است که رهبران و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 در پیش گرفته و دنبال کرده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۶    
رئیس بیمارستان امام خمینی تهران در گفت و گو با شبکه خبر گفت:بخش های آی سی یو بیمارستان کاملا پر شده و از بخش های عادی برای بستری بیماران کرونایی استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۵۴    
صدها نفر از مردم تونس امروز با برپایی تجمعی در مرکز پایتخت این کشور خواستار احیای روابط کشورشان با سوریه و رفع تحریم های ظالمانه علیه آن شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۳    
به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان طی توییتی نوشت: از میزبانی دوستم، فواد حسین وزیر امور خارجه عراق، خرسند شدم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی فقه و احکام رهبری درباره حکم شرعی بازی های اینترنتی نوشت: سؤال: بازی هایی اینترنتی راه اندازی شده که برای ورود به بازی باید مبلغی پرداخت شود و اگر برنده شدید جایزه به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۷    
تیم فوتبال چلسی در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به یک تساوی خارج از خانه رضایت داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۵    
رشته های جدید و اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دلنوشته های یک عراقی تصویری از پیاده روی اربعین حسینی جنوب عراق در روز هفتم صفر منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۴    
ارن دردیوک سوئیسی در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 روی اشتباه روزبه چشمی دروازه استقلال را باز کرد و پتختاکور را 2-1 پیش انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: انفجار پمپ بنزین در چهارراه بانک ملی شهر تاکستان 3 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۱    
دراگان چران بازیکن صربستانی پاختاکور در دقیقه 43 گل تساوی تیمش مقابل استقلال را به ثمر رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۷    
منابع مطلع از طرح آمریکا دراستقرار شمار قابل توجهی جنگنده نسل پنجم در آلاسکا در واکنش به روسیه و برخی کشورهای دیگر خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۶    
مصاف استقلال و پاختاکور ازبکستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۱    
علی کریمی در دقیقه 32 روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه پاختاکور را باز کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۸    
رئیس جمهور روحانی به تازگی در حالی اظهار کرده است ریشه مشکلات کشور "واشنگتن دی سی" است! که بخش عمده مشکلات کشور و گرانی ها به سوء مدیریت و ناکارآمدی دولت مربوط است نه آمریکا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۵    
برخی گزارش ها حکایت از توافق طرف های یمنی در مذاکرات سوئیس برای مبادله اسرا دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۲:۰۳    
سردبیر روزنامه رأی الیوم در تحلیلی نوشت که آمریکا با به شکست کشاندن طرح ابتکار عمل فرانسه در لبنان، به دنبال ایجاد هرج و مرج در این کشور عربی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۴    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای درباره تیتر روزنامه اعتماد درباره اسحاق جهانگیری نوشت: قبل از تیترهای سفارشی "بازگشت اسحاق" و "حضور مقتدرانه جهانگیری برای حل بحران ارزی" ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۳    
عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد، دخالت آمریکا و انگلیس عامل کشتار و ویرانگری ها در یمن است و سازمان ملل هم در قبال بحران یمن بی طرف نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۸    
نخست وزیر مالزی در سخنرانی مجازی خود برای مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به دو موضوع فلسطین و مسلمانان روهینگیا بر ضرورت وجود سازمان ملل قدرتمنتر تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۴    
سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: تحریم های علمی دانشمندان هسته ای ایران در اصل راهبردی برنامه هسته ای جمهوری اسلامی خللی ایجاد نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۰    
به گزارش مشرق، پیمان علیشاهی، کاریکاتوریست در توییتر نوشت: گروهک تروریستی منافقین ضدخلق 4مهر60 گفته بود رژیم فردا چنج میشه! هنوز هم همین بیماری بین اپوزیسیون رایجه.. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پایش آمریکا یادداشت "جاناتان فریدلند" ستون نویس "گاردین" درباره ترامپ و انتخابات آمریکا را منتشر کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۸    
فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در سامراء اعلام کرد که امروز تجمعی از عناصر داعش در شمال شهر مقدس سامراء را که برای حمله تروریستی آماده می شدند، در هم کوبیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۶    
استان کردستان با مساحت 28203 کیلومترمربع در غرب کشور و در مجاورت خاک عراق است که دارای دو هنگ مرزی بانه و مریوان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۱    
وزیر خارجه عراق در دیدار با ظریف با بیان اینکه روابط دو کشور تنها به منافع اقتصادی و مصالح سیاسی خلاصه نمی شود، تصریح کرد: عراق اجازه نمی دهد تهدیدی از خاکش متوجه همسایگان شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۷    
همکاری های نظامی و امنیتی، پرونده شهدای فرودگاه بغداد و دیگر مسائل مورد علاقه دو طرف در دستور کار دیدارهای سرلشکر باقری با مقامات عراقی قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۶    
سومین پیروزی متوالی شاگردان کارلو آنچلوتی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با کسب یک برد خارج از خانه مقابل کریستال پالاس رقم خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۲    
رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی سفر به هر علتی باعث انتقال و شیوع ویروس کرونا خواهد شد لذا هموطنان در روزهای منتهی به اربعین و دهه آخر صفر از سفر به مشهد بپرهیزند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مهدی کلهر:رئیس جمهور که حضرت آقا بودند، صراحتاً به من گفتند بازی کردن فردین در یک فیلم نمی تواند عیب فیلم باشد. به مهندس موسوی(میر حسین) گفتم، گفت استعفا بده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۳    
ماریتیمو در شرایطی که دروازه بان ایرانی را در ترکیب خود داشت مقابل توندلا به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۱۱    
نماینده بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۸    
آخرین پاسخ حاج قاسم به آخرین سوال در آخرین مصاحبه ایشان: دفاع مقدس نسبت به دفاع های دیگر در همه ی موضوعات یک قله است. معرف رشته کوه های طولانی هزارکیلومتری البرز قله ی دماوند است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۶    
روایت هایی از شهید حاج قاسم میرحسینی، از سرداران لشکر 41 ثارالله را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهور در دیدار با وزیر امور خارجه عراق تأکید کرد: حضور نیروهای مسلح آمریکا در منطقه چه در عراق، چه افغانستان و چه کشورهای جنوبی خلیج فارس را به ضرر امنیت و ثبات منطقه می دانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۸    
در شرایطی که در لیست اولیه اعلام شده نام آرش رضاوند قرار نداشت اما در لیست اصلاح شده نام وی دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هابیلیان فیلمی از شورش منافقین را منتشر کرد: گروهک منافقین در 5 مهر 1360 و پس از یک دوره ترور و شورش در 30 خرداد همین سال مجدد به یاغی گری پرداختند که با واکنش مردم و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۵    
چه کسی حاج قاسم سلیمانی را از محاصره نیروهای بعثی عراق در دفاع مقدس نجات داد؟ روایتی تاریخی از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس را در فیلم ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۵    
شیرین ترین لحظه در جنگ لحظه ای بود که اولین پیروزی عظیم نصیب رزمندگان اسلام یعنی فتح خرمشهر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۵    
از هفته نهم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت در ورزشگاه خانگی خود میزبان اوفا بود و به پیروزی 6 بر صفر دست یافت. سردار در این دیدار دو گل زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از بهبودی یک پیرمرد 70 ساله که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بود، خبر داد.