سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۴:۵۶Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 مهر 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 1 مهر 1399 مشرق نیوز 2 مهر 1399 مشرق نیوز 3 مهر 1399 مشرق نیوز 4 مهر 1399 مشرق نیوز 5 مهر 1399 مشرق نیوز 6 مهر 1399 مشرق نیوز 7 مهر 1399 مشرق نیوز 8 مهر 1399 مشرق نیوز 9 مهر 1399 مشرق نیوز 10 مهر 1399 مشرق نیوز 11 مهر 1399 مشرق نیوز 12 مهر 1399 مشرق نیوز 13 مهر 1399 مشرق نیوز 14 مهر 1399 مشرق نیوز 15 مهر 1399 مشرق نیوز 16 مهر 1399 مشرق نیوز 17 مهر 1399 مشرق نیوز 18 مهر 1399 مشرق نیوز 19 مهر 1399 مشرق نیوز 20 مهر 1399 مشرق نیوز 21 مهر 1399 مشرق نیوز 22 مهر 1399 مشرق نیوز 23 مهر 1399 مشرق نیوز 24 مهر 1399 مشرق نیوز 25 مهر 1399 مشرق نیوز 26 مهر 1399 مشرق نیوز 27 مهر 1399 مشرق نیوز 28 مهر 1399 مشرق نیوز 29 مهر 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۴    
مراسم عزاداری در آستانه ی اربعین حسینی با سخنرانی حجت الاسلام کفیل و مداحی حاج مهدی رسولی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۸    
به گزارش مشرق، مجتبی توانگر نماینده مجلس در خصوص مصاحبه رییس دفتر رییس جمهور درباره بورس در صفحه توییتری خود نوشت: وقتی آقای واعظی در مورد بورس مصاحبه می کنند تن و بدن کل بازار سرمایه می لرزد! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۶    
نخستین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن را می توان دوئلی خشمناک و متشنج ازسوی طرفین دانست؛ مناظره ای که به جای مباحثه، به مجادله تبدیل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۱    
در لباس سربازی روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه ها از نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال 60 است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۴:۵۷    
دختری جوان بعد از ریختن طرح دوستی با مردان آن ها را بیهوش می کرد و اموالشان را می ربود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۵    
محمد احسانی، مهدی فرجی، محمدمهدی یادگاری، عبدالکریم خیامی، نماینده رسانه های صوت و تصویر، معاون پایش و نظارت ساترا، مدیر کل صدور مجوز ساترا و نماینده رییس ساترا 7 عضو شورایی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۹    
شیعیان عراقی عزادار سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) در آستانه اربعین حسینی با پای پیاده از شهر بصره و سایر نقاط عراق به سمت کربلا در حرکتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 11 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3552 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۱    
نتایج آزمایش فاز اولیه واکسن کرونای شرکت داروسازی مادرنا در افراد مسن نشان داد این واکسن منجر به تولید آنتی بادی شده و ایمنی لازم را ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۱:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ارتباط بین خانه و مدرسه یک موضوع راهبردی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است، گفت: نیازمند نگاه متفاوت و تعیین اهداف مناسب در موضوع همکاری اولیا و مربیان هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸    
روزنامه گاردین در واکنش به نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا نوشت: مناظره یک نمایش گند بود و ترامپ با یاوه و دروغ و توهین موجب تحقیر ملی آمریکا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۹    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور خبرداد: 15 مهرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان 1399 است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش 900 هزار تومانی داشت .
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۱    
وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با حمله راکتی شب گذشته به پایگاه نظامیان این کشور اعلام کرد که واشنگتن قصد تحقیق درباره این حمله را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۴    
به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس درباره اختصاص خودرو به نمایندگان طی توییتی نوشت: به دنبال افزایش بی سابقه قیمت خودرو هیت رئیسه مجلس تصمیم گرفت علی رغم این که واگذاری خودرو به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۶    
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از مرکز"ای بی" و دیدار با تعدادی از بیماران پروانه ای از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره خاطرات مرحوم کتیبه از خرداد سال 42 نوشت: سرهنگ محمدمهدی کتیبه، از بازماندگان انفجار دفتر نخست وزیری در حادثه 8 شهریور 60 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۵    
روایت سیره و سلوک شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام دفاع مقدس.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۰    
چگونه است که رؤسای دو قوه دیگر میان مردم و محافل کاری حضور پیدا می کنند اما آقای روحانی به بهانه کرونا از این کار سر باز می زند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۰    
عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی با معطل گذاشتن 13 تکلیف قانونی در حوزه مسکن، متهم بزرگ نابسامانی در بازار مسکن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۲:۲۹    
کیت تشخیص نیم ساعته ابتلا به ویروس کرونا در شهر مادرید اسپانیا را ببینید./عکس: AP
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۱:۲۷    
معاون حقوقی پارلمانی دولت اصلاحات می گوید: دولت روحانی سرمایه گذاری زیادی روی برجام کرد که بر باد رفت و ضمنا فاقد انسجام درونی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۱:۵۹    
تصاویری از زن 90 ساله ای که در حال رصد اخبار با لپ تاپ شخصی خود است مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۹    
قدیمی ترین رکورد فضای باز دوومیدانی ایران که هنوز جابه جا نشده است به دهه 50 شمسی برمی گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۵۹    
نمایندگان ولی فقیه در آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل و زنجان،درباره مسئله قره باغ بیانیه مشترک صادر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخراج بازیکن حریف خیلی به نفع ما شد و توانستیم با گردش توپ بهتری به گل دست پیدا کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۵    
پارلمان عراق نماینده ملت عراق محسوب می شود و تصمیم اخراج نیروهای آمریکایی از کشور هم به خواست مردم مطرح و حمایت می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۲    
شماری از معترضان به سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یکی از میادین مهم تل آویو تجمع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۲    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در ابتدای نیمه دوم بازی با منچستریونایتد مصدوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه در واکنش به خبر اینترنشنال مبنی بر فیلتر اینستاگرام در ایران طی توییتی نوشت: سهمیه دروغ امروز مواجب بگیران ضد انقلاب نصیب اینترنشنال شد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۸    
مهلت تسویه بدهی باشگاه استقلال به شیخ دیاباته و میلیچ امروز به پایان رسید و حالا هر دو بازیکن می توانند به صورت یکطرفه قراردادشان را فسخ کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تکذیب انتقال بیمار کرونایی با وانت خبر داد و گفت: این تصاویر متعلق به انتقال تجهیزات بیمارستانی از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۲    
چاک شومر رهبر اقلیت سنای آمریکا با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ در نخستین مناظره انتخاباتی با جو بایدن ، خطاب به جمهوریخواهان گفت: از اینکه ترامپ نماینده شماست خجالت نمی کشید؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۰    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم کار سختی مقابل پاختاکور ازبکستان داشت، گفت: امیدوارم در بازی با النصر عربستان هم پیروز شویم و به فینال صعود کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۸    
داور پیشکسوت فوتبال کشورمان به داور اردنی دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور نمره قبولی داد، اما گفت داور بیش از اندازه به VAR متکی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: سه نفر براثر صاعقه در خوزستان فوت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۵    
مربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: کارت قرمز به بازیکن تیم ما در دیدار با پرسپولیس، پاختاکور را نابود کرد و شیرازه تیم از هم پاشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسائل آمریکا در واکنش به مناظره اول ترامپ و بایدن در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، حمیدرضا زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت استان های صدا و سیما در واکنش به مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ در صفحه توییتری خود نوشت: فحش ها و الفاظ رکیک استعمال شده از سوی بایدن و ترامپ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۲    
روایت کامل شروع درگیری آمریکا با پلتفرم های چینی، و نقش چین در حمایت از این پلتفرم ها را در این ویدیو ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۹    
مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، آرایش اقتصادی دولت جنگی نیست. شاید فرصت کوتاه یک ساله برای به سرانجام رسیدن چنین آرایشی بسیار کوتاه باشد، اما می توان از هم اکنون برداشتن قدم هایی را آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۹    
به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز 8 مهرماه 99 به دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع شرکت کرده و گزارشی از وضع اقتصادی کشور و اقدامات بانک ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۶    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، هرگونه موافقت دولت عراق برای ورود زائران خارجی به این کشور را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۵    
تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان برترین بازیکن زمین در دیدار این تیم برابر پاختاکور ازبکستان انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۳    
دستیار ارشد وزیر خارجه ضمن محکوم کردن اقدامات این کشور در غارت نفت سوریه بر لزوم خروج آمریکا از این کشور و تداوم مبارزه با تروریسم تا زمان ریشه کن شدن آن از خاک سوریه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۹    
کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا از اتخاذ تدابیری برای برقراری نظم در مناظرات بعدی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۶    
منابع اوکراینی گزارش دادند یک کارمند زن سفارت آمریکا پس از آن که پلیس پایتخت اوکراین وی در شرایط ناهوشیار یافته و به بیمارستان انتقال داده است، بر اثر شدت جراحات جان باخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۴    
منابع امنیتی عراق از برخورد چند موشک به اطراف پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۴    
در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2019/20 تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر صفر پاختاکور را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۲    
هنوز هم کسری های فراوان بودجه از جمله امسال نشان می دهد که وابستگی ما به نفت همچنان ادامه دارد و ظاهراً مسئولان ذی ربط نمی خواهند دست از این درآمدها بردارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۵    
مگر آمریکا غیر از این است که ترامپ و بایدن معرفی کرده اند؟! شرایط افتضاح آمریکا که پنهان کردنی نیست!
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگر می خواهید چهره یک قهرمان را ببینید به تصویر رحیم رحمانی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم پاختاکور ازبکستان راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۳    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: تمامی دستگاه های نظارتی و امنیتی اعم از سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد پذیرفتند تا پایان آبان ماه خلع ید مدیریت فعلی نیشکر هفت تپه شوش انجام و جایگزین تعیین شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور آذربایجان گفت در صورت عقب نشینی ارمنستان از منطقه قره باغ کوهستانی، کشورش فعالیت نظامی در این منطقه را متوقف خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به نخستین مناظره دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور گفت، او حتی در دفاع از سفید برتر پنداران نیزضعیف عمل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۶    
گل دوم پرسپولیس به پاختاکور توسط عیسی آل کثیر در دقیقه 66 به ثمر رسید. (پرسپولیس 2 - پاختاکور 0)
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۲    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ووزیر خارجه روسیه بر برقراری سریع آتش بس و از سرگیری مذاکره بین آذربایجان وارمنستان از طریق گروه میانجی مینسک تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۷    
بر اثر گرانی مسکن در دولت آقای روحانی، قدرت خرید مسکن قشر کارگر به پایین ترین سطح سه دهه اخیر خود سقوط کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
یک فروند راکت خمپاره طرف های درگیر در جنگ قره باغ به روستای محمدصالحلو خداآفرین برخورد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی عصر هوشمندی درباره اپلیکیشن تیک تاک نوشت: اپلیکیشن چینی تیک تاک که در آمریکا میلیون ها کاربر دارد از عرضه یک راهنمای انتخاباتی در درون محیط این برنامه خبر داده که با ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۵    
اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن با حاشیه های فراوان برگزار شد اما نحوه پوشش این انتخابات توسط رسانه های فارسی زبان در نوع خود جالب توجه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۴    
رهبر جریان حکمت ملی خطاب به سفیر آمریکا تاکید کرد که عراق به صحنه ای برای تعرض به کشورهای همسایه تبدیل نخواهد شد، وی همچنین از آمادگی برای ایفای نقش میانجیگری در منطقه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۳    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در واکنش به مناظره انتخاباتی آمریکا نوشت: اولین مناظره ترامپ و بایدن نمایی از حاکمیت بدون روتوش آمریکا و واقعیت های تفکر لیبرال دموکراسی بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۱    
استاندار تهران با بیان این که بالغ بر چهار هزار و 300 بستری کرونایی در تهران داریم، ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک در ادارات این استان را تخلف دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۰    
پس از اعلام اخیر تأسیس یک حزب سعودی معارض در خارج از مرزهای این کشور، یک روزنامه انگلیسی از احتمال بروز نابسامانی در خاندان آل سعود در پی تأسیس این حزب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۹    
نیمه نخست دیدار پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۲    
به مناسب بیستمین سالروز شهادت شهید محمد الدره ، چهارمین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۲    
بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در دیدار با منچستریونایتد در ترکیب اصلی تیمش قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۹    
نائب رئیس مجلس گفت: از آنجا که عدم اهلیت متولیان فعلی مدیریت شرکت کشت و صنعت هفت تپه محرز است، مقرر شد؛ قرارداد این شرکت با مدیران فعلی آن تا یک و نیم ماه دیگر فسخ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۲    
منابع عراقی از وقوع انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۵    
اخراج ماشاریپوف ستاره پاختاکور ازبکستان در دقیقه 17 به دلیل خطای خشن روی کمال کامیابی نیا به وسیله کمک داور ویدئویی صورت گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۴    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد و در مجموع تعداد نمایندگان کرونایی به 34 عدد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۷    
اینترمیلان در دیدار مقابل بنونتو به پیروزی پرگل رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست، گفت: دشمن با جنگ نرم و نبرد فرهنگی و اقتصادی به ایران حمله کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۵    
وزیر اقتصاد:رشد بازار سرمایه فقط رشد شاخص نیست. وقتی حجم ارزشی پایه بازار را گسترش می دهیم یا وقتی تعداد فعالان بازار سرمایه افزایش پیدا می کند، یعنی رشد بازار رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور در حکمی اسماعیل جلیلی را برای یک دوره 5 ساله به عنوان عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بی بی سی، جمله "?Will you shut up" رو "ساکت میشوی؟" ترجمه کرده. در واقع اینجا با دو تا زبان مواجه نیستیم. با سه تا زبان مواجهیم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۴    
معاون درمان ستاد ملی کرونا درباره علائم کرونا و تفاوت آن با آنفلوآنزا گفت: علامت های اصلی کرونا سرفه، تنگی نفس و تب است اما آنفلوانزای فصلی معمولا با آبریزش بینی و تورم چشم بروز می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۸    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای ضمن انتقاد از اظهارات رئیس جمهور این کشور در مناظره شب گذشته وی درباره سلامت انتخابات سوم نوامبر، گفته نتیجه این انتخابات باید مورد احترام قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۵    
منطقه قفقاز در طول قرن های متمادی زیر چتر وحدت بخش حوزه تمدن اسلامی ایرانی، محل هم زیستی ادیان، مذاهب، زبان ها و هویت های فرهنگی و دینی گوناگون بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۴    
به گزارش مشرق، یاسر جبراییلی طی پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: مشغول مطالعه جزوه ای از مرحوم آیت الله حائری شیرازی با عنوان "پول رایج جهانی و احیای پول اسلامی" هستم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به افزایش سرسام آور قیمت خودرو از زمان خرید بر اساس مصوبه هیئت رئیسه خودروهای دنا به نمایندگان فروخته نمی شود و در مالکیت مجلس خواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مرزوق الغانم، رئیس مجلس الامّه کویت درگذشت شیخ صباح احمد جابرالصباح امیر کویت را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت که ادعای آمریکا در زمینه دخالت چین در انتخابات این کشور اقدامی فرومایه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۱    
کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۹    
یک سناتور آمریکایی در واکنش به اولین مناظره انتخاباتی امسال، رئیس جمهور این کشور را نژادپرست، دچار دگرهراسی و خطرناک ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۸    
پرسپولیس وقتی دید رادوشویچ بعد از رفتن بیرانوند افت کرده سریع دروازه بان جدیدی گرفت، اما استقلال ماه ها دست روی دست گذاشت و وقتی هم گلر خرید نتوانست از او استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۴    
برنامه مدرسه تلویزیونی ایران که روز پنج شنبه 10 مهر از شبکه های آموزش، چهار و قرآن و معارف پخش می شود، اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۸    
وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ادعای رسمی ارمنستان در ارتباط با استفاده از جنگنده ها و پهپادهای ترکیه در قره باغ را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
کابینه رژیم سعودی با ذکر ادعاهای تکراری در قبال ایران، خواستار اتخاذ موضعی قاطع در قبال برنامه هسته ای تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۶    
صدر اعظم آلمان در سخنانی در مجلس این کشور نسبت به درگیری محتمل بین ترکیه و یونان و تشدید تنش در شرق مدیترانه هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۳    
روزنامه واشنگتن پست نوشته مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصویر کشوری رو به افول را از این کشور در دنیا ترسیم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۲    
تصویری از ورود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران به استادیوم جاسم بن حمد واقع در قطر برای دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۹    
بر اساس آمارهای رسمی اقتصاد عربستان در سه ماهه دوم 7 درصد کوچک شد که نشان می دهد، شیوع ویروس کرونا هم به بخش نفتی و هم به بخش غیرنفتی این کشور تا چه حد عمیق آسیب زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۷    
فرمانده گروه پهپادی نزاجا گفت: تمام پهپادهایی که امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح مورد بهره برداری قرار می گیرد، به صورت تولید داخل است و هیچ کدام از قسمت های آن وارداتی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۵    
پس از برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، او در هیئت مدیره آبی ها هم حضور نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هیچ پروازی بین ایران و عراق برقرار نیست و مردم فریب سودجویان را نخورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۹    
هیئت رئیسه مجلس برای خودروها تصمیم مهمی اتخاذ کرده است که با توجه به افزایش قیمت سرسام آور طی 4 ماه گذشته، خودروها به نمایندگان فروخته نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۹    
مشاور وزیربهداشت در امور توانبخشی با بیان اینکه حدود 9.28 درصد از جمعیت کشور، سالمند هستند، گفت: اگر هر خدمت سالمندی در نظام شبکه ادغام شود و پایدار باقی بماند، اثرات مثبتی دارد.