جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۶:۰۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 5 اسفند 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 1 اسفند 1399 مشرق نیوز 2 اسفند 1399 مشرق نیوز 3 اسفند 1399 مشرق نیوز 4 اسفند 1399 مشرق نیوز 5 اسفند 1399 مشرق نیوز 6 اسفند 1399 مشرق نیوز 7 اسفند 1399 مشرق نیوز 8 اسفند 1399 مشرق نیوز 9 اسفند 1399 مشرق نیوز 10 اسفند 1399 مشرق نیوز 11 اسفند 1399 مشرق نیوز 12 اسفند 1399 مشرق نیوز 13 اسفند 1399 مشرق نیوز 14 اسفند 1399 مشرق نیوز 15 اسفند 1399 مشرق نیوز 16 اسفند 1399 مشرق نیوز 17 اسفند 1399 مشرق نیوز 18 اسفند 1399 مشرق نیوز 19 اسفند 1399 مشرق نیوز 20 اسفند 1399 مشرق نیوز 21 اسفند 1399 مشرق نیوز 22 اسفند 1399 مشرق نیوز 23 اسفند 1399 مشرق نیوز 24 اسفند 1399 مشرق نیوز 25 اسفند 1399 مشرق نیوز 26 اسفند 1399 مشرق نیوز 27 اسفند 1399 مشرق نیوز 28 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
نمایشگاه کشفیات چهل و دومین مرحله از اجرای طرح رعد توسط کلانتری ها و نیروی انتظامی با حضور سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز صبح در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
تنورهای خانگی و صنعتی سون شعله، محصولات تولیدی کارگاه سعید و دایی اش در استان گلستان، شهرستان گنبد کاووس هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
مسافرانی که قصد مسافرت به شمال کشور را دارند، همواره این سوال را از خود می پرسند که چگونه در شمال ویلا اجاره کنند؟ برای پاسخ به این سوال ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۴    
بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم در کشور ما، همواره رونق بسیاری داشته است و دغدغه کارشناسی ماشین همیشه وجود داشته است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه آمار کرونا در شبانه روز گذشته پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۹    
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: آمریکا در همه جای دنیا به خباثت و دشمنی مشغول است و این ذات آمریکاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۷    
سرنوشت برنج های دپو شده در گمرک چه شد و دولت برنامه تنظیم بازار را رها کرده و به وفور کالاهای گران قیمت دل خوش کرده است، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه ها هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
نمایندگان، شرایط واگذاری سهام در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را مشخص کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۸    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بیش واکنشی یکی از ناهنجاری های قابل مشاهده در بازار سرمایه است، که پیامدهای مخربی از جمله عدم کارایی بازار را به دنبال دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۲:۰۲    
یکی از ملزومات سفره هفت سین تخم مرغ رنگی است. با این 8 روش می توانید تخم مرغ های زیبایی داشته باشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
شاخص بورس در پایان کار امروز بازار سهام با افت 11هزار و 855واحدی همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۱    
هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو خوش درخشید و مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولان صنعت ومعدن کشور و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
پلیس "کراچی" بزرگترین شهر پاکستان، در حال استقرار یک تیم 20 نفره اسکیت سوار برای جلوگیری از سرقت، جرایم و آزار و اذیت های خیابانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰    
به گزارش مشرق ، کمیل خجسته در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان مجلس اگر صفت انقلابی را بخواهند برای مجلس حفظ کنند، باید به عقلانیت انقلابی، اصول انقلابی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
از 25 بهمن ماه طرح محدودیت های کرونایی در خوزستان آغاز شده است؛ به شکلی که پلاک های غیر بومی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارند و پلاک های بومی خوزستان نیز اجازه خروج از استان را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس پلیس تهران بزرگ از پلمب 47 منزل مجردی در حوالی میدان امام حسین(ع)خبر داد و گفت: این منازل دارای 147 اتاقک بودند که ساکنان آنها عمدتاً در مواردی همچون سرقت و خرده فروشی مواد مخدر فعالیت داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۷    
کلیپی از مرور بیانات رهبر انقلاب در سال های گذشته درباره حرمت سلاح هسته ای را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با ام الشهدا جنیدی مادر چهار شهید دفاع مقدس در شهرستان پیشوا دیدار کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 73 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 59 هزار و 736 نفر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
فرانک داوودی، پرستار بیمارستان شهید مدنی کرج بود که بر اثر کرونا به شهادت رسید. با تلاش پزشکان، نوزاد 7 ماهه این مادر پیش از شهادت سالم به دنیا آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی در توییتی نوشت: 8هزار تبلت به همراه سیمکارت رایگان رایتل با پشتیبانی مالی نهادهای تحت پوشش رهبری انقلاب و از طریق دیجی کالا با حفظ کرامت انسانی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۷    
شرکت ارتباطات سیار ایران در بیست ودومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و در جمع مسؤولان کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
همراه اول در نخستین حضور خود موفق به کسب تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۵    
بیست ودومین جشنوارۀ خیرین مدرسه ساز، از ایرانسل برای کمک به امر مقدس مدرسه سازی، تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۶    
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوتی از شهید مهدی زین الدین در عملیات خیبر و در جمع رزمندگان لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) منتشر کرده است که به نقش والای شهدا و اعتقاد راسخ به خداوند اشاره دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: سرمایه گذاران باید برای ورود به بورس حداقل نگاهی یک ساله داشته باشند، نقدینگی هایی که برای یک یا دو ماه در اختیار فرد است، نباید وارد این بازار شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
بنابراین این طور به نظر می رسد که اگر شورای صنفی نمایش به جای نامه نگاری با سازمان سینمایی، مستقیما با ستاد ملی کرونا تعامل می داشت، به نتایج سریع تر و مطلوب تری دست می یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
هواشناسی با انتشار هشداری از نفوذ سامانه نسبتاً سرد از روز چهارشنبه تا روز پنج شنبه در آسمان کشور خبر داد که با بارش برف، کاهش دما و یخبندان، رخداد مه و کاهش دید افقی همراه خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت از فردا آغاز می شود و تا نیمه اول سال بعد به اتمام می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
عبدالله احمدیه امروز در سن 68 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۰    
زفیر تیکوت، سیاستمدار آمریکایی: اندرو کوموئو ، فرماندار نیویورک بر آمار واقعی قربانیان کرونا سرپوش گذاشت تا افرادی که به خاطر ترس از کرونا، از خانه های سالمندان خارج شده بودند، به آنجا بازگردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
گزارش یک نهاد مسئول به تعدادی از اعضای اقتصادی کابینه نشان می دهد همچنان تعدادی از بانک ها در زمینه حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری سنگ اندازی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۱    
فریب یا انحراف وجود دارد و آن اینکه ذهن مردم را از بررسی عملکرد دولت به جایی ببرند که پرداختن به آن فایده ای ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
وزیر بهداشت همزمان با اوج گیری دوباره آمار کرونا بازهم با کنایه از اختیارات ناکافی خود و ناهماهنگی در دولت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۴:۳۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، نسبت به عوارض مصرف غذاهای آماده و فست فودها در دوران قرنطینه خانگی هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۵:۱۹    
هواداران فوتبال در یک نظرخواهی پیش بینی کردند کدام تیم به مقام قهرمانی اروپا خواهد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۴:۵۷    
طبق تحقیق جدید دانشمندان, 22 درصد از افرادی که از بیماری کرونا بهبود یافته اند ممکن است بعد از 6 ماه دچار ریزش مو شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۳:۳۷    
طبق آموزه قرآن، بعد از مرگ فرشته ها به امر خدا، روح را دریافت می کنند و روح مؤمنان به وادی السلام منتقل و روح گناهکاران به وادی برهوت برده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۳۰    
بسیاری از افراد مهربان و نیکوکار در فصل زمستان هوای پرندگان را دارند و با غذا دادن به آنها نمی گذارند این حیوانات گرسنه و بی غذا بمانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۴    
به گزارش مشرق ، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر به اقدام ایران در توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی واکنش نشان داد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۰    
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: یادداشت دیروز نگارنده با عنوان بُرد قطعی ما و باخت حتمی حریف بازتاب های گسترده و متفاوتی داشت. این بازتاب ها را با کمی اغماض می توان در سه طیف خلاصه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۵    
تلویزیون برای این هفته به مناسبت روز پدر، در کنارِ نوستالژی هایی از نوعِ "دختر شیرینی فروش"، فیلم های جدیدی را برای اولین بار روی آنتن می برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۰    
صدر اعظم آلمان امروز در سخنانی از شرایط دشوار در آلمان و قرار گرفتن کشورش در موج سوم کرونا سخن گفته و خواستار موضع محتاطانه در بحث های شکل گرفته برای کاهش محدودیت ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۳    
دادستانی کل عربستان سعودی امروز سه شنبه مجازات های سنگینی را برای افرادی که اسناد و مدارک محرمانه را افشا می کنند، در نظر گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۴    
به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در توییتر نوشت: هیچ چیز مثل بیانیه های امشب غربی ها اثبات کننده دست خالی آنها و پوچ بودن تهدیدهایشان نیست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی افسران جوان جنگ نرم نمونه ای از چند تصویر دروغ که توسط اکانتهای برانداز و تجزیه طلب در مورد حوادث سراوان استفاده شده است، را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۱    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی به نقل از آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی امریکا در صفحه اینستاگرام خود نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
به گزارش مشرق، امیر موسوی، دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران در واکنش به عملیات حشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراقی در طارمیه طی توییتی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۳    
مقامات یمنی گفتند عناصر القاعده و داعش در مأرب تحت مدیریت یک افسر سعودی این استان را پایگاهی برای ارسال خودروهای بمب گذاری شده و جوخه های ترور به دیگر مناطق یمن قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
گزینه پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای حضور به عنوان نماینده این کشور در سازمان ملل توانست از سنا رای اعتماد بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
به گزارش مشرق، میلاد میرکمالی، خبرنگار اهل سیستان و بلوچستان درباره ماجرای درگیری سراوان طی توییتی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۱    
به گزارش مشرق، کانال ایتا موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران نوشت: حزب مردم در اردیبهشت 1336ش موجودیت خود را اعلام کرد. رهبر این حزب تا پایان حیات سیاسی آن امیراسدالله علم بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
پانزده قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به رئیس جمهور کشورشان از احتمال رفع تحریم ها علیه ایران براز نگرانی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تاریخ پهلوی نوشت: اینجا یمن یا آفریقا نیست، این تصاویر گوشیه ای ازجنایات انگلیس در ایران است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۶    
حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به دلیل مشکلات تنفسی و ریوی به یادگار مانده از دوران جنگ تحمیلی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
جهانگیری گفت: روزها و ماه های امیدوارکننده ای در پیش است، کشورهایی که منابع ما را مسدود کرده اند مثل کره و ژاپن اعلام می کنند منابع شما را آزاد می کنیم، امیدوارم دوران سختی برای ملت زودتر تمام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۳    
به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی، اقتصاددان در توییتر نوشت: قبل از انقلاب، جامعه مومن ناامید از حاکمیت، همه اموراتش را مردمی و بدون لحاظ نقش دولت برنامه ریزی می کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
سعید جلالی راد سنگربان فصل اخیر شهرخودرو به نساجی مازندران پیوست؛ ضمن این که وینگر فصل گذشته نساجی و فصل اخیر سپاهان، بار دیگر به جمع سرخ پوشان مازندرانی پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: اگر تاکنون استیضاح رئیس جمهور و برخی از وزرا در دستور کار قرار نگرفته به دلیل تعامل با دولت بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۷    
باشگاه پرسپولیس سود سالانه طلب ماریو بودیمیر را هم واریز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی شامگاه سه شنبه آغاز روند غنی سازی اورانیوم تا سطح 20 درصد را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
باشگاه سویا اسپانیا قصد دارد، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه را جذب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نحوه اجرای هوشمندانه قانون لغو تحریم ها از سوی دولت گفت: جهانیان از نحوه اجرای قانون لغو تحریم ها توسط دولت شوکه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه در مصاحبه ای عصر سه شنبه خواستار محدود شدن مذاکرات با ایران به مسئله برجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
یک اندیشکده آمریکایی می گوید شاید بایدن بخواهد روابط خود را با ایران بهبود دهد، اما نباید انتظار همکاری از مسکو را داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به موضوع گیری پیرامون مصوبه هسته ای مجلس شورای اسلامی ایران پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۱    
مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا بعد از گذشت تعداد قربانیان این کشور از مرز 500 هزار نفر گفت عملکرد آمریکا در مقابله با همه گیری کرونا تقریباً از هر کشور دیگری بدتر بوده است
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۲    
پیمان علیشاهی؛ کاریکاتوریست مطرح کشورمان در خلق اثری با عنوان زنجیر الحاقی نوشت: به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
روغن در فروشگاه های زنجیره ای موجود است، اما خرده فروش ها از عرضه نشدن یا فروش اجباری اقلامی دیگر همراه آن ناراضی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ساخت 30 درصد کل مدارس توسط خیرین صورت گرفته و در هشت سال اخیر سهم خیرین در مدارس مشارکتی 40 درصد و در مدارسی که کامل ساخته اند بیش از 20 درصد بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
با رسیدن کشته های کرونا در آمریکا به تعداد نیم میلیون نفر، تلفات کرونا در آمریکا از کل قربانیان جنگ های جهانی و جنگ ویتنام بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس در واکنش به توییت معاون وزیر ارتباطات مبنی بر افزایش تعرفه اینترنت طی توییتی نوشت: فریاد مخالفان شفافیت! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: برگزاری مراسم یادبود نیم میلیون قربانی کرونا در امریکا با شمع های روشن بر روی پله های کاخ سفید و با حضور رییس جمهوری و معاون وی به همراه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۹    
جنیفر ساکی ، سخنگوی کاخ سفید گفته منتظر پاسخ ایران برای رایزنی در چارچوب گروه 1+5 درباره برجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
نمایندگان مجلس مالیات بر خرده فروشی سیگار در سال آینده را تعیین کرده و آن را افزایش دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز هم به اتفاق وزرای ذیربط، در دومین جلسه مشترک کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت درخصوص مباحث FATF شرکت کردیم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
نمایندگان مجلس شرایط دریافت مالیات از خانه های لوکس را مشخص و با حذف معافیت های مالیاتی موسسات کنکور موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در لبیک به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره وحدت میان قوای مقننه و مجریه را قرائت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۶    
نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به بودجه 1400، مصوب کردند که بازیگران با درآمد بالای 200 میلیون تومان مالیات پرداخت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۵    
چند بازیکن تیم فوتبال گل گهر در پنجره زمستانی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
بر اثر وقوع زمین لرزه 5.6 ریشتری شهر سی سخت در چهارشنبه گذشته بیش از 70 درصد منازل آسیب دیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
قاضی زاده هاشمی، انتشار اخباری مبنی بر مصوبه مجلس برای تخصیص مبلغ 3هزار میلیارد تومان به صداوسیما را خلاف واقع دانست ,تاکیدکرد که اینترنت در سال 1400 به هیچ وجه گران نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
به نوشته رویترز، رئیس جمهور سابق آمریکا که تاکنون به دلیل منصب خود از پاسخگویی به بیش از ده مورد پرونده سوءرفتار جنسی طفره رفته بود، احتمالاً با از بین رفتن این مانع باید بزودی پاسخگو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۸    
مرز باشماق مریوان از امروز به مدت دو هفته بسته می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۴    
درحالیکه در ماه های اخیر هیجان زیادی برای خرید و ذخیره سازی روغن به گمان برداشته شدن ارز 4200 تومانی واردات این محصول، ایجاد شده بود دبیر ستاد تنظیم بازار آب پاکی را روی دست محتکران ریخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس، محاسبه هزینه ترافیک بین الملل در رسانه های داخلی را تخلف آشکار و اقدام غیرقانونی می داند که مجلس به طور جدّی آن را دنبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل بنیاد بیماریهای نادر ایران گفت: حداقل 8 و حداکثر 15 میلیون تومان برای هر بیمار نادر باید در ماه هزینه شود که بسیاری از خانواده ها توان پرداخت این رقم را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
اسکار ماسیاس داور مکزیکی به دلیل جایگیری ناخواسته و اشتباه، مانع از باز شدن دروازه تیم تولوکا مقابل کروزازول در لیگ مکزیک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۰    
کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش 110 هزار میلیارد تومانی درآمدها با حذف رانت گروه های خاص و بدون ایجاد فشار به عموم مردم گام بزرگ و مهمی در راستای کاهش تورم برداشت و در اصلاح بودجه، نمره قبولی گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
به گزارش مشرق، محسن دهنوی نماینده مجلس در توییتی نوشت: سال هاست که دست اپراتورهای همراه در جیب مردم است؛ درآمدهای شان در تاریک خانه ها انبار می شود و نهایتا به دولت می رسد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۶    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: هنوز که واکسن داخلی کرونا نیامده است، اما شخصا به خارجی و ایرانی بودن تعصب ندارم، اگر واکسن ایرانی کرونا بیاید من هم مثل همه مردم نوع ایرانی واکسن را تزریق می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
برادر برانکو با شکایت از پرسپولیس خواستار دریافت پاداش آسیایی شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان به گونه ای مظلوم نمایی می کنند که گویا دولت دیگری سر کار است و یا اینکه عامل گرانی ها مجلس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
مدافع تراکتور پس از چند روز غیبت در تمرین این تیم حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: عرضه مواد افزودنی و مکمل های بنزین در جایگاه های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه امروز مجلس در خصوص افزایش 10 درصدی درآمد دولت از اپراتورها گفت: قیمت اینترنت در سال 1400 افزایش پیدا نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
اداره کل دامپزشکی استان تهران الزامات و توصیه های بهداشتی خرید و نگهداری ماهی قرمز عید را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی (دستگیری اراذل و اوباش) و طرح صاعقه پلیس پیشگیری (دستگیری موبایل قاپ ها) صبح امروز با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در ستاد فاتب برگزار شد.