جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۳۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 26 اسفند 1399 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1399 مشرق نیوز 30 مهر 1399 مشرق نیوز 30 آبان 1399 مشرق نیوز 30 آذر 1399 مشرق نیوز 30 دی 1399 مشرق نیوز 30 بهمن 1399 مشرق نیوز 1 اسفند 1399 مشرق نیوز 2 اسفند 1399 مشرق نیوز 3 اسفند 1399 مشرق نیوز 4 اسفند 1399 مشرق نیوز 5 اسفند 1399 مشرق نیوز 6 اسفند 1399 مشرق نیوز 7 اسفند 1399 مشرق نیوز 8 اسفند 1399 مشرق نیوز 9 اسفند 1399 مشرق نیوز 10 اسفند 1399 مشرق نیوز 11 اسفند 1399 مشرق نیوز 12 اسفند 1399 مشرق نیوز 13 اسفند 1399 مشرق نیوز 14 اسفند 1399 مشرق نیوز 15 اسفند 1399 مشرق نیوز 16 اسفند 1399 مشرق نیوز 17 اسفند 1399 مشرق نیوز 18 اسفند 1399 مشرق نیوز 19 اسفند 1399 مشرق نیوز 20 اسفند 1399 مشرق نیوز 21 اسفند 1399 مشرق نیوز 22 اسفند 1399 مشرق نیوز 23 اسفند 1399 مشرق نیوز 24 اسفند 1399 مشرق نیوز 25 اسفند 1399 مشرق نیوز 26 اسفند 1399 مشرق نیوز 27 اسفند 1399 مشرق نیوز 28 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1399 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران، از صدور گواهی الکترونیکی عدم سوءپیشینه در کمتر از 3 ساعت و با یک سوم هزینه سابق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
همزمان با اعیاد شعبانیه دهه اول ماه شعبان بقاع متبرکه، مساجد و هیات های مذهبی کشور به مناسبت سالروز میلاد با سعادت سرداران کربلا مراسم جشن برگزار می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
واردات نهاده های دامی در 11 ماهه سال 1399 نسبت به دوره مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی کاهش 11 درصدی و به لحاظ ارزشی کاهش 9 درصدی را تجربه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۸    
همراه اول و شهرداری قم برای طراحی و پیاده سازی راهکارهای شهر هوشمند در سطح شهر قم، تفاهم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۶    
انتشارات کتابستان معرفت کتاب جان بها ، نوشته سید مصطفی موسوی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۸    
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه این شورا درباره اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد امام حسین علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آذین بندی و سبزپوش و همچنین ضریح این آستان مقدس گل آرایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس جمهور روحانی در حالی با اشاره به مثبتات اقتصادی کشور از جریان تحریف واقعیت ها انتقاد می کند که باید بداند این "سیاه نمایی" از اطراف خود ایشان آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۸    
چالش های مربوط به شهرداران منتخب شورای اصلاح طلب پنجم از ارتکاب یکی به قتل همسر دومش تا انتساب یکی دیگر به خانواده ای که شائبه عضویت یکی از اعضای آن در سازمان منافقین وجود داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۱    
در جمهوری اسلامی ایران، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) به فرمان امام خمینی(ره) روز پاسدار نام گذاری شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۴    
علیرغم توصیه های مکرر ستاد ملی کرونا به هموطنان برای پرهیز از سفرهای غیر ضروری، همچنان با گذشت یکسال از پیدایش ویروس کرونا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۰    
گزارش روسیا الیوم از رونمایی شهر موشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۴:۲۶    
یک محقق دینی گفت: شریعت برای اداره متغیرها منصب ولی امر را تعریف کرده است و قانون گذاری در حیطه مذکور را به او سپرده است و مردم را مامور به اطاعت از او نموده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۴:۵۶    
مبتلایان به کووید 19 که با علائم شدید سرفه، تنگی نفس و احتقان شدید ریوی روبرو هستند، باید از فعالیت ورزشی شدید خودداری نمایند ولی فعالیت فیزیکی در حد سبک تا متوسط بسیار مفید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۴:۱۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۴:۰۲    
در مطالعه اخیر، رابطه بین میزان زینک بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان با روند پیشرفت بیماری مورد بررسی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۳:۳۴    
بررسی سیستماتیک 65 مطالعه از سراسر جهان شامل 97333 از کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی نشان داد که از هر 5 نفر یک نفر در طول دوره کووید 19، افسردگی و اضطراب را تجربه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۳:۱۱    
به گزارش مشرق ، آرا شاوردیان، نماینده مجلس در توییتر نوشت: آمارها نشان می دهد محصولات کشاورزی، خشکبار و فرآورده های آن بیشترین مزیت صادراتی ایران در منطقه را دارند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۳:۰۳    
یک مطالعه جدید نشان می دهد برای کاهش وزن، حذف تمام محصولات حیوانی بهترین گزینه است. اما این بدان معنا نیست که رژیم مدیترانه ای هیچ مزیتی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۲:۳۴    
محققان به شواهد قانع کننده ای مبنی بر ارتباط دیابت نوع 2 با افزایش خطر ابتلا به بیماری پارکینسون پی بردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۲:۰۷    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که نوع B.1.1.7 بسیار عفونی کووید19 که سال گذشته در انگلیس شیوع یافت، بین 30 تا 100 درصد مرگبارتر از سویه های قبلی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۱:۵۵    
یک شبکه خبری آمریکایی به نقل از چند مقام دولت بایدن مدعی شد که واشنگتن هفته آینده تحریم هایی را علیه سه کشور ایران، روسیه و چین به اتهام ادعایی مداخله در انتخابات اعمال خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی آدم ربایی در تبریز را تکذیب کرد وگفت: در کلیپ انتشار یافته در فضای مجازی دونفری که فردی را سوار ماشین می کنند برادر و مادر وی بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۱:۲۵    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه 719 هزار خودروی حمل و نقل عمومی در 26 اسفند ماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۴    
در بحبوحه تهدیدهای ایالات متحده علیه چین و سفر وزیر دفاع این کشور به منطقه، نیروی دریایی چین در سه منطقه دریایی رزمایش هماهنگی برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۰:۵۹    
دولت نیجر با صدور یک بیانیه از وقوع دو حمله جداگانه به جنوب غرب این کشور در روز گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
روحانی در شصتمین اجلاس مجمع سالانه بانک مرکزی با اشاره به مدیریت دولت در مواجهه با تحریم های اقتصادی: من از تمام مسؤولان اقتصادی تشکر می کنم، یک کار عظیم انجام دادیم 3 گل زدیم، حالا یک گل هم خوردیم
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۵    
یک مقام روسیه ای گفته 10 شرکت این کشور به دلیل همکاری با ایران تحت تحریم های آمریکا قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۷    
نماینده مجلس عوام انگلیس از منطقه هارتل پول 2 سال پس از تعلیق از حزب کارگر به دلیل رسوایی اخلاقی از سمت خود استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:90 درصد از صادراتِ آناناسِ تایوان به چینه چین از هفته پیش واردات آناناس رو از تایوان ممنوع کرده و گفته موجودات مضر در آناناس هاست و برای کشاورزی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۰    
نخست وزیر انگلیس با دفاع از روابط با چین گفت که چین دومین اقتصاد بزرگ جهان بوده و این یک واقعیت عینی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۶    
منابع آمریکایی بر اساس اطلاعات دریافتی از انجام محتمل نخستین آزمایش موشکی کره شمالی پس از روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۰    
اداره اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه در گزارشی مدعی شد که ایران با بهره گیری از کارزار نفوذ سرّی و چندجانبه در تلاش برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات 2020 آمریکا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: حال که مردم خود را برای حفظ سلامت جامعه ملزم به رعایت هشدارهای ستاد ملی کرونا و توصیه های رهبری می دانند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: هربار که جمهوری اسلامی از یه واکسن جدید رونمایی می کنه داد و هوار براندازا درمیاد. معلوم نیست واکسن کروناست یا واکسن براندازکش. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۶    
جانشین پلیس تهران از مصدومیت مامور ناجا بر اثر پرتاب ترقه خبر داد و گفت: مامور پلیس از ناحیه چشم آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳    
به گزارش مشرق، قالیباف، رئیس مجلس در توییتر نوشت: بودجۀ فعلی، مطلوب مجلس نیست و مطابق با حداکثر ارادۀ دولت تنظیم شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تونل زمان در فیلمی بخشی از خسارت های ناشی از اجرای یک طرح آمریکایی در ایران را منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
در آخرین شب چهارشنبه قرن تعدادی از هموطنان به دلیل استفاده از مواد محترقه دچار مصدومیت و سوختگی شده و تحت مداوا قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: امشب شب معجزه است، تمام پدربزرگ و مادربزرگ های براندازها حالشون خوب میشه و اون مریضایی که به خاطر شنیدن صدای هیئت یا موندن پشت دسته های عزاداری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: هر سال در تگزاس آمریکا مسابقۀ پوست کنی مارها برگزار می شود که در آن بیش از دو تُن مار پوست کنده می شود! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
مقام های صهیونیستی پس از اذعان به قدرت موشکی حزب الله لبنان در صدد ارتقاء سامانه گنبد آهنین برآمدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۵    
به گزارش مشرق، صفحه توییتر منتسب به حجت الاسلام حسین انصاریان نوشت: امام عصر در روز سوم شعبان نامه ای به علی بن مسیب نوشتن اول نامه اینه: امروز روز ولادت مولای منه. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۶    
رئیس پلیس تهران گفت: تاکنون 75 مورد آتش سوزی در تهران روی داده و 37 نفر در این حوادث مصدوم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
نخستین ربات زیرآبی کنترل از راه دور آب های عمیق کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان بومی سازی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار نارنجکهای دست ساز در یک منزل مسکونی در خیابان هاشمی و سوختگی دو مرد جوان بر اثر این حادثه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
مهاجم ایرانی زنیت در صدر برترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
اهالی مارب با سرودن "زامل" های حماسی در بنای تاریخی ملکه بلقیس با اینکه هنوز تحت تسلط ائتلاف سعودی قرار دارد به استقبال رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
حمله افراد مسلح به یک اتوبوس در ولایت بغلان افغانستان موجب کشته و زخمی شدن 8 دانشجو و استاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۸    
افرادی در مهرشهر کرج عصر امروز در چهارشنبه پایان سال با پرتاب نارنجک به سمت آمبولانس باعث خسارت آن شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
مراسم رونمایی از کیت های تشخیص سریع کرونا و آئین تجلیل از نخبگان و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۵    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و سوئد نیز تزریق واکسن کرونای آسترازنکا را متوقف کردند؛ سازمان جهانی بهداشت ایمنی واکسن را بررسی می کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان این که اتفاقات اخیر در مجموعه ایران خودرو، گویای حرکت به سمت خودروساز شدن است، گفت: چند پلتفرم خوب در این شرکت در حال توسعه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حمله به کشتی ایرانی شهرکرد، اعلام کرد که این حمله با موافقت آمریکا و با اجرای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۷    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش 25 درصدی تعداد تولید این خودروساز در سال آینده خبر داد و گفت: در بخش تجاری و سنگین نیز تولید 8 هزار و 200 دستگاه خودرو را هدف گذاری کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۸    
باشگاه پرسپولیس برای استفاده از فرشاد فرجی در تمرین و بازی های خود همچنان منتظر پاسخ استعلام خود درباره مالکیت باشگاه پدیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تا سالها بعد از جنایت حلبچه، نهادهای امنیتی آمریکا ایران را مقصر معرفی میکردند، تا روزی که صدام از "متحد دنیای مدرن و آزاد" بدل شد به دشمن آن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: قبل از انقلاب؛ چهارده سال بعد از کشف واکسن تیفوس، ایرانِ درگیرِ تیفوس ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه فوق العاده با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۱    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بیانیه مشترک آمریکا و متحدان اروپایی گفته که انتخابات آینده سوریه عادلانه و آزاد نیست. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه جنگ قدرت میان اشغالگران قدس، نتانیاهو را آشغال خطاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یکی از کابوس های اسرائیل اینه که یکسری از پاسداران در مراسم چهارشنبه سوری در شهرهای موشکی آتش بازی کنن اما تل آویو و حیفا با خاک یکسان بشه... ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: شماها یادتون نمیاد همین چند سال پیش بود که کانال سازمان منافقین اعلام کرده بود تهران در جریان چهارشنبه سوری فتح شد! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۶    
آئین تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر کشور با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی،رییس کمیته امداد و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
پلیس استان درعا از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای ارتش سوریه در حمله تروریستی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و جشن ولادت امام حسین(ع) فایل صوتی گلچین مولودی با نوای مداحان اهل بیت (ع) را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت :بودجه سال آینده برای تامین نظر شورای نگهبان دوسقفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
به گزارش مشرق، حامد کاشانی، کارشناس دینی طی توییتی نوشت: به قول آن سپیدروی سپیدمو، امام مستضعفان فرمود که زاغه نشینان انقلاب کردند و همانها انقلاب را نگهداشتند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال در آستانه سال جدید، پیام تبریکی صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال را 331 و تعداد فوتی ها را 6 نفر اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
بر اساس برآوردهای جدید، 200 میلیارد دلار از کمک های کرونایی دولت آمریکا تحت عنوان بیمه بیکاری به جای آنکه به حساب بیکاران این کشور واریز شود به دست کلاهبرداران رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در صدر برترین هت تریک کنندگان حاضر در 5 لیگ معتبر اروپا قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: شورای نگهبان عصر امروز لایحه بودجه 1400 کل کشور را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
وضع آلودگی ویروس کرونا در فرانسه همچنان روز به روز وخیم تر شده و پاریس به عنوان آلوده ترین پایتخت اروپایی به این ویروس شناخته می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۳    
احتمالا بانک مرکزی آمریکا موضعی نرم در سیاست های خود در پیش خواهد گرفت که این امر طلا را تقویت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
یک تحلیلگر عراقی ، از ماموریت مشاور امنیت ملی امارات در عراق و اهداف او از نفوذ به سیستم امنیتی این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۴    
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، درخصوص تخصیص سهیمه بنزین مازاد برای سفرهای نوروزی در ایام کرونا گفت: هنوز مصوبه ای در این زمینه ابلاغ نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
چهارشنبه سوری سال 99 تا به این لحظه 1030 مصدوم داشته که متاسفانه نخستین فوتی امروز دقایقی پیش در استان مرکزی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
50 و 51 امین شماره نشریه شیرازه کتاب با عنوان فصل رویش منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۱    
به گزارش مشرق، صفحه توییتری فرانس 24 نوشت: مقامات بهداشتی در فرانسه گزارشی را بررسی می کنند که در آن از نوع جدید و جهش یافته کروناویروس در منطقه برتانی{بریتانیای صغیر} در غرب این کشور حکایت می کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
همزمان با عید باستانی نوروز و اعیاد شعبانیه، 10 نسخه کتاب صوتی و 6 نسخه کتاب الکترونیک جدید در کتابخوان سوره مهر و سایر پلتفرم های همکار رونمایی می شود و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
بلومبرگ طی گزارشی نوشت جاری شدن سیل نفت ایران در هفته های اخیر به سوی چین، نشان می دهد نفت ایران گوی سبقت را از نفت سایر کشورها ربوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور، دکتر بهمن نامور مطلق را برای 4 سال به عنوان رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری در 1400، طیفی که رفاقت با مفسدان دانه درشت اقتصادی و حمایت از مدیران نجومی بگیر را در کارنامه خود دارد، وانمود می کند که دلواپس معیشت مردم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
با فرا رسیدن فصل بهار درختان روستای کهک قم جان تازه ای می گیرند و شکوفه های بهاری جلوه ای از زیبایی های طبیعت را نمایان می کنند و خبر از آغاز فصلی نو و بهار طبیعت می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
کارشناس بازار سرمایه، براین باور است که نباید از بازار رشدی مثل شش ماهه یا حتی سه ماهه اول سال 99 انتظار داشت و با این وجود به عقیده این کارشناس بازار سرمایه بورس در ماه های آینده باز هم سودده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
در حاشیه چهل و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل، نشست همزیستی رسانه و تروریسم برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
سروش صحت امشب میزبان دراگان اسکوچیچ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: زمان ثبت نام حضوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا ساعت 20 امشب تمدید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
وزیر خارجه ترکیه با امیدواری درباره احیای برجام، بر حمایت همیشگی آنکارا از ایران در مقابله با تحریم های یک جانبه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
توپخانه رژیم صهیونیستی امروز بخش هایی از مزارع اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
بهترین قیمت روز ماشین ظرفشویی، خرید اینترنتی و خرید اقساطی ماشین ظرفشویی با مشخصات فنی و امکان مقایسه با گارانتی اصلی نمایندگی خدمات پس از فروش در فروشگاه سل
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
این روزها و درآستانه نوروز باستانی بازار همدان مملو از جمعیتی است که در هیاهوی بیماری کرونا به خیابانها و بازارها آمده اند و مشغول خرید اقلام و مایحتاج نوروزی خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل همراه اول پس از بهره برداری رسمی از سایت 5G استان قم به دیدار مدیر حوزه های علمیه رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
هیوندای سانتافه یکی از محبوب ترین خودروهای لوکس و خوش فروش بازار ایران است. مدل های مختلف این خودرو با سال ساخت 2007 تا 2018 در ایران موجود هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی شورای عالی بورس، از تصویب سه سیاست کلی در خصوص تغییر دامنه نوسان در جلسه امروز این شورا خبر داد.
  • ۱