سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۲:۰۳Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۴    
به رسم سنت هرساله قبل از سال جدید در گرگان نیز المان های جدیدی در فضای شهری دیده می شود که نشاط خاصی را به شهر می بخشد، این المان ها براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی و در برگیرده موضوعات مختلفی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۸:۳۰    
در این اینفوگرافیک 10 بنای کمتر دیده شده پایتخت معرفی و منطقه و محدوده قرار گرفتن آن ها در نقشه تهران معرفی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۷    
نیروهای مسلح در سال 1399 چه در میدان تأمین امنیت و افزایش توان دفاعی کشور و چه در میدان مبارزه با کرونا نقشی بی بدیل و در برخی موارد بی سابقه را ایفا کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۵    
وزیر تعاون، کار و ورفاه اجتماعی گفت: منابع درآمدی ما رشد قابل ملاحظه ای پیدا کرد و از دو هزار میلیارد به ده هزار میلیارد در صندوق بازنشستگی کشوری رسیدیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۷    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: ایالات متحده معتقد است که با وجود اختلافات موجود، می تواند با روسیه در مورد موضوعات اصلی دوجانبه، از جمله هسته ای همکاری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۳    
اتحادیه اروپا پس از 30 سال مجددا تحریم هایی را به دلیل نقض حقوق بشر علیه چین وضع کرد. این تحریم ها متوجه افرادی می شود که به زعم اروپایی ها در سرکوب اقلیت اویغور در چین دست داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۱    
ملی پوش والیبال ایران می گوید که بیش از 10 ماه از ایران دور بوده و او دلتنگ ایران شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۹    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی و وزش باد تا سرعت 110 کیلومتر خبر داد و نسبت به آبگرفتگی معابر، سیلاب و کولاک برف در اغلب استان ها هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
بهار همدان با شکوفه های رنگارنگش، مناظر بی نظیری را به تصویر کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۸:۳۰    
به گزارش مشرق، سیدعباس موسوی، دیپلمات کشورمان طی توییتی نوشت: رهبر انقلاب از وجود 15 همسایه بعنوان یک ظرفیت و فرصت مهم برای ایران یاد کردند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۷:۱۶    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره مصرف مناسب ترین شیرینی در زمان عید توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۶:۱۶    
یک مرد هندی پس از مشاجره با یک مرد دیگر میمون وی را به طرز وحشیانه ای کتک زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۵:۱۵    
زن جوان که قصد گرفتن عکس سلفی با یک بز را داشت مورد حمله این حیوان قرار گرفت و زخمی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۴:۱۶    
براساس قانون پس از فوت پدر حضانت فرزند به افرادی تعلق می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۱۶    
تمریناتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا خستگی عصب چشم خود را به ویژه پس از استقاده زیاد از گوشی و مانیتور رفع کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۳:۱۶    
یک خودرو در هند از پشت با الاغ نگون بخت تصادف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۰۰    
هافبک اسپانیایی سابق تیم های رئال مادرید و لیورپول ممکن است در آینده ای نزدیک هدایت یکی از تیم های فوتبال بوندس لیگا را برعهده بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۱    
به گزارش مشرق، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در توییتر نوشت: قانون جدیدی در ترکیه، شبکه های اجتماعی با بیش از 1.000 ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای سعودی خود ضمن محکوم کردن حملات اخیر علیه تاسیسات نفتی این کشور، باردیگر بر حمایت قاطع از رژیم سعودی تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تظاهرات هزاران نفری در شهرهای مختلف انگلیس بویژه بریستول علیه قانون جدید افزایش اختیارات پلیس که به آشوب و اغتشاش کشیده شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۳    
مدیر موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفته که واکسن روسیه برای مبارزه با ویروس کرونا کاملاً موثر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۳    
وزیران خارجه چین و روسیه در نشستی دوشنبه در کشور چین یکدیگر را از وضعیت روابط خود با آمریکا مطلع کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۲    
حسین شریعتمداری: بعضی اوقات مسئولین بجای حل مشکلات مردم و گرانی ها، با وعده هایی مانند رفتن زنان به استادیوم و ترساندن از سایه جنگ حواس مردم را پرت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی توضیحاتی در خصوص مقابله با سایت های قمار و شرط بندی ارائه کرده و در عین حال یک قول نیز به مردم برای کنترل بازار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۹    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو مقام چینی به بهانه آنچه نقض حقوق بشر خوانده شده است ، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۴    
هجدهمین دیدار نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه لبنان با رئیس جمهور این کشور درباره نحوه تشکیل کابینه جدید، بدون نتیجه به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۶    
روسیه در پاسخ به اتهام زنی علیه دیپلمات های خود در بلغارستان گفت، چنین اقدام هایی به روابط سازنده بیشتر با روسیه کمک نمی کند و مسکو حق پاسخگویی را محفوظ می دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تکذیب شایعه ربوده شدن شناور عراقی در خلیج فارس گفت: هیچ شناور خارجی در آب های ایران ربوده نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به طرح اعلام شده از سوی عربستان برای پایان بحران در یمن، تاکید کرد: عربستان سعودی خودش بخشی از جنگ در یمن است و باید فورا محاصره علیه یمن به پایان برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۰    
باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۲    
نخست وزیر ارمنستان تایید کرد که قبل از درگیری با جمهوری آذربایجان، چند فروند جنگنده نسل چهارم سوخو-30 از روسیه خریده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۱    
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سال 99 سال طلایی امنیت در پایتخت بود، گفت: در سال 99 در کشفیات افزایش و در وقوع جرم کاهش داشته ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۲    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در حاشیه سفر خود به کرمان با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود یادداشتی را منتشر کرد. متن یادداشت به شرح ذیل است: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس پلیس راهور گفت: با عنایت به تاکید پلیس در سال جاری مبنی بر پرهیز از سفر و لزوم تردد ناوگانهای امدادی و باری در طول محورها، در روزهای پایانی هفته جاری هیچ جاده ای یک طرفه نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۱    
مقام های آگاه در اتحادیه اروپا از تحریم علیه چین به دلیل آنچه نقض حقوق بشر خواندند، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که وزیر خارجه چین به دعوت همتای ایرانی خود روز جمعه ششم تا شنبه هفتم فروردین به تهران سفر می کند و ضمن دیدار با ظریف با رئیس جمهور نیز دیدار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۸    
به گزارش مشرق، سیدمحمود رضوی، مشاور رسانه ای قالیباف طی توییتی نوشت: دوم فروردین 1400، دو رئیس قوه در میدان، دکتر قالیباف در میان جهادی ها در کهنوج و آیت الله رئیسی مرز دوغارون ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۸    
نتایج یک نظرسنجی معتبر نشان می دهد که اکثریت قاطع مردم ایران نسبت به پایبندی آمریکا به اجرای تعهدات خود، درصورت بازگشت به برجام بی اعتمادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۹    
تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از چند روز تعطیلی از امروز دوباره استارت خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۷    
منابع عراقی از شنیده شدن صدای هشت انفجار مهیب در پایگاه عین الاسد در غرب عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
تلویزیون ترکیه نقشه ای مربوط به 12 سال پیش را رو کرده که حوزه نفوذ ترکیه را تا سال 2050 نشان می دهد. واکنش ایران و روسیه به این نقشه چه بوده است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۷    
به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: مولانا نکته ای می گوید که بسیار به کار اهل سیاست و رسانه در ایران می آید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۸    
وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای تاکید کرد که به دلیل رد درخواست مکالمه تلفنی پوتین و بایدن از سوی طرف آمریکایی، رئیس جمهور روسیه نیز برنامه ای برای انجام این مکالمه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۶    
پل ولوومیر در واقع یک آب گذر می باشد که باعث کاهش ترافیک حمل و نقل آبی شده است. از طرفی هم به یکی از جاذبه های گردشگری هلند بدل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۳    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت که عملیات مأرب جدای از روند کلی آزادسازی یمن نیست و این استان به زودی به طور کامل آزاد می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
در حالی که همین چند روز پیش قیمت نفت در بازار جهانی به محدود 70 دلار رسیده بود اما حالا به زیر 65 دلار رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی با تاکید بر ضرورت ساماندهی اقتصادی و سیاسی کشور با فرض ماندگاری تحریم ها، اعلام کرد: آمریکا به دلیل الزامات کلان خود خواهان حفظ تنش در منطقه غرب آسیا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۸    
زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای شهر تهران: ویروس جهش یافته با تست های معمولی قابلیت ردیابی ندارد. در مورد تمام کسانیکه مشکوک به کرونا هستند بنا را بر ویروس جهش یافته می گذاریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۳    
در گفت وگوی تلفنی نماینده جدید دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تخفیف آلام مردم افغانستان و تسریع در دستیابی به صلح پایدار تأکید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۴    
یک مربی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اشافه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۳    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه باید مراقب اسکیمرها بود گفت: در خریدهای مجازی نباید بیعانه پرداخت کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: البته از اینکه آنچه تقدیم کارمندان دولت کرده ایم ناکافی بوده شرمنده ایم اما همان مقدار ناکافی هم نسبت به سال گذشته پنجاه درصد افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۵    
برای نخستین بار در تاریخ، دوچرخه سواری ایران با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک صاحب یک کرسی مهم جهانی و یک کرسی آسیایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: حجت الاسلام والمسلمین توسلی با اشاره به فاجعه فیضیه می گوید: عصر آن روز منزل امام بودم که خبر آوردند مدرسه فیضیه کشتار شده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه اشتغال را چشمگیر توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصویری از رضا پهلوی طی توییتی نوشت: خودِ چاه سال 1400 رو به ملت تبریک گفته و سال چاهنچاهی رو قبول نداره اونوقت طرفداراش شاکین چرا 2580 رو سال اعلام نکرده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: روز دوم فروردین 1342 جنایت دیگری در تاریخ ثبت شد؛ در این روز رژیم پهلوی با حمله به مجلس عزای امام صادق(ع) در مدرسه فیضیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۹    
تاریخ قرعه کشی مسابقات فوتبال المپیک توکیو اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۲    
ارتباط تص.یری روحانی با تعدادی از مراکز درمانی کشور در دومین روز از فروردین ماه 1400.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
سازمان خصوصی سازی دو راه برای جاماندگان سود سهام عدالت اعلام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با استقرار واکسیناسیون کرونا در بهار 1400 و تکمیل واکسیناسیون جمعیت هدف، با جرئت به مردم می گوییم که می توانند سفر بروند، اما در حال حاضر تقاضا و توصیه ما این است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۵    
تیم میکس تپانچه بادی ایران به مدال نقره جام جهانی هند رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۳    
به گزارش مشرق؛ یک کاربر توییتر با انتشار فیلمی از بیانات رهبری درباره مبارزه با فساد نوشت: عدالتخواهی و مبارزه با فساد از نگاه رهبری خیلی متفاوت از عدالتخواهی سال های اخیر است... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور گفت: امروز آرامش نسبی در کشور می بینیم. امیداوریم عید و دید و بازدیدها موجب نشود که با پیک جدید کرونا روبرو شویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۲    
میوه خشک به محصولاتی گفته می شود که برای افزایش زمان ماندگاری آنها طی یک فرآیند خشک می شوند تا برای زمان بیشتری بتوان از آن استفاده کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
شهرداری تهران اعلام کرد: 22 میدان میوه و تره بار اصلی از فردا (سه شنبه سوم فرودین)، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۴    
امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با فرزاد موتمن صحبتی کرده ایم تا همکاری داشته باشیم و فکر می کنم از دوم فروردین کار را کلید بزنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تأکید بر اینکه امکان بازگشت خودکار به برجام وجود ندارد، از طرف ها درخواست کرد که موضوع بازرسی ها را به میز مذاکره نکشانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۵    
هزینه خانوارهای ایرانی در شرایطی بیش از 48 درصد افزایش داشته که ردپای اقلام پرحاشیه در مدت اخیر مانند روغن، میوه و گوشت ها در آن پررنگ است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۳    
رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: افرادی که با راه اندازی سایت های قمار و شرط بندی و تبلیغ آن در تلگرام و پیج های اینستاگرامی جوانان و نوجوانان را فریب می دادند ، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: از مهمترین موانع تولید حق بیمه 16.67 درصدی قراردادهاست که بیخود و بی جهت هزینه های کار را افزایش داده و به منبع درآمد بی دردسری برای سازمان تامین ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
دبیر انجمن خودروسازان گفت: قیمت گذاری خودروهای جدید توسط شورای رقابت صورت می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۴    
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران صبح امروز2 فروردین با توجه به کاهش تردد خودروها در بیشتر مناطق پایتخت، میانگین کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته و هم اکنون در محدوده قابل قبول قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۰    
مردی که خیلی ها از او به عنوان جعبه سیاه مقطع مهمی از فوتبال ایران یاد می کنند، در گفت وگوی نوروزی ناگفته هایی از این مقطع مهم را بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۶    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به تمرینات سخت شاگردانش در خانه کشتی، گفت بچه ها حق دارند از من و یا بهروز حضرتی پور بدشان بیاید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۱    
به گزارش مشرق، سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در توییتر نوشت: بعد از ماجرای پارچه ایتالیایی عبای آقای روحانی، آقای آشنا پرسیده اند: عبای ایرانی بهاره سراغ دارید؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
بارسلونا در شبی که کاپیتان این تیم رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه ثبت کرد، برتری مقتدرانه ای در خانه رئال سوسیه داد به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
هتلها اوایل سال 99 جزو مشاغل پرخطری بودند که باید تعطیل می شدند یعنی درست زمانی که می توانستند ضررها را جبران کنند. تا اینکه اعلام شد تنها اقامت در هتلها می تواند خطر سفر را کمتر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال بنونتو پس از پیروزی شاگردانش در خانه یوونتوس درباره غیرمنتظره بودن این نتیجه اعتراف جالبی انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی لایف وب نوشت: با بررسی بیش از 800 میلیون توئیت فارسی و 720 میلیون پست کانال های تلگرامی به افرادی رسیدیم که حواشی بیشتری در شبکه های اجتماعی داشته اند و کاربران در مورد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا اوکراین مورد علاقه تیم های ایتالیایی است و این مسئله باعث بروز اختلاف و چالش بین تیم زوریا و فنرباغچه بر سر این مهاجم شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۲    
باشگاه پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن مجموعه ورزشی درفشی فر، نه تنها برای تمرین نمی تواند از ان استفاده کند بلکه نمی تواند از آن سود مالی لازم را هم ببرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که ستاره پرتغالی در فصل آینده هم برای تیم تورینی بازی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور احتمال وقوع سیل در پنج استان در روزهای آینده وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
طرح جنگلکاری گمبوعه که با هدف تثبیت ماسه زارهای منطقه غرب اهواز از سال 1353 آغاز گردید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از افزایش بین 6 الی 8 درجه ای دما در تهران خبر داد و گفت: گرمای زودرس شِبه تابستانی از روز چهارشنبه چهارم فروردین ماه، در پایتخت حاکم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۸    
وزیر امور خارجه روسیه در آستانه سفر به چین، با انتقاد شدید از برخورد غیرسازنده آمریکا با برجام، تأکید کرد: مسکو از ایجاد ائتلاف گسترده کشورهای مخالف تحریم های یک جانبه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس سازمان زندان ها در اولین روز سال جدید با حضور در زندان گلپایگان با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۱    
رونمایی زود هنگام از راهبرد مزورانه دولت جو بایدن به بهانه توافق نامه برجام علیه ایران.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
به گزارش مشرق، رضا نیلی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: رهبر انقلاب فرمودند کاندیداها در وعده های انتخاباتی و برنامه ریزی برای دولت آینده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۶    
رئیس جمهور ترکیه که از طرفداران نرخ بهره پایین بانکی است، به دنبال افزایش شدید این نرخ در کشورش، رییس بانک مرکزی را برکنار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهوری سابق آمریکا قصد دارد با یک رسانه اجتماعی منحصر به فرد بار دیگر وارد فضای مجازی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس قوه قضاییه به منظور رفع موانع تولید و صادرات کشور و استفاده از ظرفیت های دستگاه قضائی در این راستا، در سفری از پیش اعلام نشده از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۷    
باشگاه الاهلی عربستان درگیری بین دو بازیکن این تیم در جریان تمرینات را تکذیب کرد و اتفاق رخ داده را یک سوء تفاهم دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: به بهانه اشاره دوباره رهبر انقلاب به پیشرفت ایران در حوزه نانو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
به گزارش مشرق، سناتور برنی سندرز طی توییتی نوشت: میزان رشد درآمد مدیرعامل ها از 1979 تا 2019: 1167 درصد میزان رشد درآمد کارگران از 1979 تا 2019: 13.7 درصد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۹    
به گزارش مشرق، احمد نادری، نماینده مجلس در توییتر نوشت: صحبت های امروز رهبری در مورد برجام و مساله هسته ای، به یک معنا جدید نبود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۷    
در سال های اخیر به دلیل عدم استقرار همه جانبه پرونده الکترونیک سلامت، شاهد تلاش برخی والدین برای به دنیا آمدن فرزندان شان در تاریخ های رُند با انجام سزارین های خارج از اندیکاسیون هستیم!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۵    
به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی، اقتصاددان در توییتر نوشت: نظام آموزشی حجیم کشور، معلمان، اولیاء و دانش آموزان را خسته می کند، بدون آنکه مهارت های اساسی زندگی (مانند کارآفرینی، مدیریت خانواده ...
  • ۱