چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۰:۲۱    
به دلیل وزش باد شدید امروز عصر در مشهد، آتش نشانان در حالت آماده باش بودند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۰    
هلاکت فرمانده ارشد ائتلاف سعودی در غرب تعز، پاکسازی مناطق جدید به سمت صحرای الربع الخالی و تداوم حملات هوایی جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن از مهمترین اخبار آن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۷:۱۵    
پس از سیل اخیر در استرالیا هجوم موجی از عنکبوت های سمی موجب وحشت استرالیایی ها شده است.این نوع عنکبوت 5 سانتی متری موسوم به تار قیفی از گونه رتیل ریختان است و از سمی ترین انواع عنکبوت به حساب می آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۴:۳۴    
یکی از راه های حفظ دین در دوران غیبت توجه و مراقبت در کسب مال است که از مسیر حلال به دست آمده باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۴:۰۱    
روانشناسی، علمی است که می تواند هر جنبه ای از زندگی انسان از جمله بهره وری و نظم کاری را بهبود ببخشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۲:۳۱    
تصویری دیدنی از دامپزشک در حال معاینه شیر در باکو سال 1976 را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۱:۲۰    
بازار کالاهای اساسی از نفت گرفته تا فلزات تا نرخ کشتی ها، با مسدود شدن کانال سوئز، دچار آشفتگی و افزایش قیمت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۴    
دفتر مطالعات رونق تولید گزارش راهبردی بررسی جامع قرارداد 25 ساله ایران-چین را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۰    
کشت کلزا در مازندران در پاییز 99 کاهش محسوسی داشت. از حدود 460 هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی در این استان، فقط 9000 هکتار زیر کشت پاییزه دانه های روغنی کلزا رفته که تقریبا نصف رقم سال گذشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۹    
کارشناس مسائل اقتصادی با انتقاد از عدم کنترل قیمت ارز در سال 99 گفت: در سال گذشته نتوانستیم حوزه عرضه را به خوبی کنترل کنیم. در حالی که بر اساس تجربه 50 ساله اخیر این کار کاملا امکان پذیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
بسیاری از کارشناسان عقیده دارند نقش تصمیمات دولت در رشد و افت شاخص بازار سرمایه در سال 99 بسیار زیاد بود. اما دولت در سال 99 چه بر سر بورس آورد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۰    
مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع) در اصفهان با میانگین ماهیانه 28 هزار مراجعه کننده، پس از اعلام شیوع ویروس کرونا، در فهرست مراکز درمانی این بیماری قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۰۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی: از 19 فروردین ماه همه سرپرستان خانوار موظف به ثبت محل سکونت خود با درج شخصی یا استیجاری بودن آن در سامانه کد یکتا هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۵۵    
بسیاری از تحلیلگران سال جدید را سال به تعادل رسیدن بازار می دانند، بازاری که قرار نیست صعود یا نزول شارپی، داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۳۱    
جمعیت ایران رو به میانسالی است و اگر با این بحران مقابله نشود، در آینده ای نزدیک اقتصاد و فرهنگ کشور را نیز درگیر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۷:۵۷    
بخشنامه محمدرضاجوادی یگانه برای تغییر رنگ صورت حاجی فیروز فتح باب خوبی برای طرح مسئله به صورت علمی و جامعه شناختی است، حتی می توان نظرسنجی هم برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۷:۴۹    
در شهرهای بزرگ نبود جای پارک موجب شده در تعطیلات عید کاسبی افرادی که با لباس فرم برای پارک خودرو از مردم پول دریافت می کنند پررونق شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۷:۴۵    
بورس 1400 چه روندی دارد؟ آیا شاخص از فاز نزولی خارج شده و مسیر روزهای آخر سال را ادامه می دهد که صف های فروش جمع شد و بازار با صف خرید روبرو بود یا مسیر نزولی شاخص ادامه پیدا خواهد کرد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۷:۰۳    
200کوادریلیون ذره ویروس کرونا در دنیا وجود دارد که با توجه به مساحت 523 هزار نانومتر مربعی هر ذره آن، در مجموع حجمی در حدود یک قوطی نوشابه 335 میلی لیتری دارد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۵:۳۹    
سزای فردی که به مناصب حکومتی و غیر حکومتی به دیدۀ طمع و طعمه نگاه می کند و بدتر از آن، در پوشش تقدس و با ریاکاری خود را در جایگاه مسئول قرار می دهد، کمتر از آتش نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۶:۳۴    
شیوع کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تأثیر قرار داد و معلمان نیز مجبور به تدریس مجازی در این دوران شدند؛ خانم معلم نمونه تهرانی ارتباط عاطفی مجازی با بچه ها در تدریس مجازی را تجربه ای شیرین می داند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۶:۰۵    
ایران جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و آبشار ورزان هم یکی از دیدنی های زیباست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۵:۰۱    
روانشناس بالینی در ارتباط با افزایش تاب آوری در فصل های سرد سال گفت: ورزش، نوردرمانی، تغذیه مناسب و حضور در جمع به بهبودی افسردگی بسیار کمک می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۴:۰۴    
از ابتدای دهه هفتاد، شعار طاغوتی فرزند کمتر زندگی بهتر از درون زایشگاه جلوی چشم ما بود و از زمان آغاز سیاستها تا به الان، نرخ باروری از 6-7 فرزند به زیر 2 فرزند کاهش پیدا کرده!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۳:۳۸    
بر اساس یک مطالعه جدید، افرادی که فصل گذشته واکسن آنفلوانزا تزریق کرده اند، احتمال ابتلای شان به کووید 19 کمتر بوده و در صورت ابتلا، بیماری شان عوارض کمتری داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۳:۰۳    
اسلام به آداب و رسوم درست و خداپسندانه احترام می گذارد. نمونه این رویکرد اهل بیت علیهم السلام در مواجهه با جشن نوروز ایرانی هاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۲:۳۷    
طبق تحقیقات جدید، مصرف روزانه فقط یک فنجان سبزیجات پهن برگ سبز می تواند عملکرد عضلات را تقویت کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۲:۰۴    
به گفته یکی از روانشناسان مراکز مشاوره خانواده، آموزش در سنین مختلف می تواند از آسیب های بعدی در زندگی افراد جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۱:۳۲    
مطالعات نشان داده است سه داروی ضدویروس و ضد مالاریا متداول، در محیط آزمایشگاه در جلوگیری از تکثیر کروناویروس موثر هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۰:۲۶    
آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک از روز 9 فروردین آعاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۰:۲۴    
فیسبوک با ادعای نقض معیارهای این شبکه توسط پرس تی وی، صفحه این شبکه خبری را با بیش از 4 میلیون عضو، به صورت دائمی مسدود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از رایزنی ها برای عقد قرارداد خرید 10 میلیون دوز واکسن روسی اسپوتنیک وی خبر داد و همچنین گفت: از شهریور ماه در حال پیگیری برای تولید مشترک واکسن با روس ها هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۴    
همچنان درباره موضوع منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی از سوی باشگاه های لیگ برتری در فضای فوتبال بحث هایی مطرح است پیرامون چرایی اجرای این قانون!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۱    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توییتر با اشاره به قیمت سرسام آور دارو در آمریکا به قیمت برخی از این داروها در کانادا اشاره کرد که یک دهم قیمت آنها در آمریکاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در سفر وزیر امور خارجه چین به تهران سند همکاری های 25 ساله ایران و چین فردا امضا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۱    
مردم یمن در سالروز روز ملی مقاومت، راهپیمایی بزرگ و پرشوری در استانهای مختلف تحت کنترل انصارالله انجام دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۹    
رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان امروز تلفنی درباره آخرین تحولات قره باغ گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۹    
به گزارش مشرق، عباس باصولی درباره فرم ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری طی توییتی نوشت: صفحه نخست: از اختیارات رئیس جمهور اطلاع دارم و آن را می پذیرم. ادامه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۲۱    
تصویری جالب از راهپیمایی مردم صنعا به مناسبت روز ملی مقاومت/ ریش سفیدان مقاومت در کنار کودکانی که در جنگ از پدران خود مقاومت و ایستادگی آموخته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۹    
لژیونر سابق فوتبال ایران و بازیکن مس رفسنجان به عضویت نفت مسجدسلیمان درآمدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۷    
دولت لبنان درباره تداوم انبار مواد هسته ای خطرناک در پالایشگاه الزهرانی هشدار داد و از وزارت انرژی خواست در این باره چاره ای بیندیشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۴    
همراه اول با مشارکت در ساخت و تولید نماهنگ منو بشناس به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ موسیقی کشور، سیگنال جدی برای فعالان حوزه تولید محتوا منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۲    
براساس آمار واردات گمرک در 9 ماهه ابتدایی سال 1399 بیش از هزار و 289 تُن اجزا و قطعات جاروبرقی از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فکرکن چندین میلیون دلار پول میدی از آمریکا پهپاد می خری ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۸    
پاندمی کرونا تغییراتی در تقاضای نفت ایجاد کرده که تولید و صادرات مناطق مختلف جهان را تغییر داده است و در این میان چین توانسته بالاتر از آمریکا به بزرگترین پالایشگر نفت خام جهان تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۶    
به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی زاده، نائب رئیس مجلس در توییتر نوشت: با پیگیری هایی که در پرونده بورس و ضرر ده ها هزارمیلیارد تومانی مردم داشتم و همچنین همراهی رئیس محترم قوه قضائیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۲    
به گزارش مشرق، مجید منعمی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: با آرش قادری، نویسنده گاندو 2 صحبت کردم؛ از سانسورها به شدت گلایه داشت، می گفت هر شب تا مرز توقیف پیش میرن! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۱    
یک ورزشکار اسکی از نروژ تعادل خود را در هوا از دست داد و با سرعت 100 کیلومتر در ساعت سقوط کرد/ این مرد زنده ماند و در بیمارستان بستری شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۱    
کارشناس هواشناسی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این عکس واسه یمنه اگه زیبا کلام بود گارد ریل رو می شکافت می رفت تو درّه. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۳    
بررسی ها نشان می دهد دلالان فروشگاههای زنجیره ای با فروش خارج از ضابطه روغن خوراکی به مغازه ها، سبب کمبود و گرانفروشی این محصول در بازار شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۸    
رسانه های آمریکایی از مرگ دست کم یک نفر و زخمی شدن 7 نفر در جریان یک تیراندازی جمعی در جنوب شیکاگو خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۴    
گودرز کریمی فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان درسال جدید که در مجموع 340 میلیون تومان خواهد بود، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگه کلیپ و سخنرانی های روحانی در انتخابات 92 و 96 از صداوسیما پخش کنن دولت به جرم توهین به رئیس جمهور از رسانه ملی شکایت میکنه. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق، جواد نیکی ملکی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: خدا را چه دیدید؟ شاید سال بعد در گاندو 3 از تیمی که گاندو2 را سانسور می کرد؛ پرده برداری شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۱    
در حالی که کانال سوئز توسط کشتی به گل نشسته اور گیون بسته شده است، 84 فروند کشتی در ورودی شمالی و 102 کشتی در ورودی جنوبی این کانال در انتظار عبور هستند خسارت جهانی از این حادثه 400 میلیون دلار در ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه رزمایش های نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی از یک سو و آزمایش های موشکی کره شمالی از سوی دیگر باعث تشدید تنش ها در شبه جزیره کره شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۶    
ساعاتی پس از ممنوع الصاحبه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس، باشگاه استقلال هم چنین کاری را انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۷    
معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: از این پس و با اجرایی شدن قانون مالیات های مستقیم؛ نگهداری ملک به عنوان سرمایه، غیر اقتصادی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۶    
کاپیتان والیبال ایران عنوان بهترین پاسور لیگ چین را به نام خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۳    
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، فرشاد مهدی پور، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: یادتون می آد اسرائیلیا، چند وقت پنج شنبه شبا واسه ما داستان می ساختن و تا صبح جنگ روانی می کردن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۳    
استراتژیست لبنانی با اشاره به دخالت های خارجی از سوی آمریکا و فرانسه در تشکیل دولت جدید این کشور، گفت: موضع حزب الله در زمینه تشکیل کابینه جدید، حکیمانه و قابل تقدیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۷    
گرچه اغلب کشورهای غربی ادعا می کنند فروش سلاح به عربستان را متوقف کرده اند اما گزارش ها نشان می دهد صادرات تسلیحات اروپایی به عربستان همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
لحظه ی دعوا کردن علی صبوری و دستگیری وی در بیمارستان
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۱    
تیم بایک موتور پکن که از حضور کاپیتان والیبال ایران بهره می برد موفق شد به مقام قهرمانی لیگ چین دست پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۹    
تصویر ماهواره ای میزان ترافیک واقعی ناشی از مسدودشدن کانال سوئز توسط کشتی Ever Given متعلق به Everegreen را نشان می دهد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
شبکه بلومبرگ به دنبال انحراف کشتی غول پیکر "اور گرین" در کانال سوئز و مسدود شدن این مسیر گزارش داد که روزانه حدود 9.6 میلیارد دلار ترافیک دریایی متوقف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۹    
معاون وزیر خارجه چین در گفتگو با نماینده آمریکا در امور ایران، بر لزوم اقدام عملی در خصوص برجام تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۲    
شماره دویست و هشتاد و یک هفته نامه خط حزب الله با عنوان در انتظار وعده تضمین شده منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۰    
استقرار مسافران نوروزی و برپایی چادر در بلوارهای ساحلی بندرعباس نگرانی از شیوع موج چهارم کرونا را افزایش داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگر غربگرایان داخلی، بهشون بر نمیخوره؛ بوریس جانسون نخست وزیر ملکه انگلیس، می خواهد حق اعتراضات مدنی را محدود نماید! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۴    
منابع رسانه ای اعلام کردند که به دنبال برخورد 2 قطار مسافربری با یکدیگر در شهر سوهاج مصر به کشته شدن 32 نفر و زخمی شدن 66 تَن دیگر منجر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۲    
منابع عراقی به موعد سفر نخست وزیر این کشور به ریاض و دیدارش با ولیعهد و شاه سعودی اشاره کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۷    
رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری 2 سارق حرفه ای مغازه و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۳    
وزیر امور خارجه چین در ادامه سفر منطقه ای خود به منظور گفتگو با مقامات کشورمان وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۷    
ایران خودرو در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، با اختصاص دو دستگاه محصول جدید "تارا" به عنوان جایزه، از دو مسابقه تلویزیونی که توسط پلیس راهور با هدف فرهنگ سازی کاهش تصادفات تهیه شده، حمایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۵    
وزیر امور خارجه چین در ادامه سفر منطقه ای خود به منظور گفتگو با مقامات کشورمان وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۲    
دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که این جنبش در آینده یک سند سیاسی را که مورد قبول جامعه بین المللی نیز هست، با جنبش مقاومت اسلامی حماس امضاء می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۰    
همه ساله در ایام تعطیلات نوروز بندرعباس با سیل عظیم مسافران مواجه بوده است. ولی امسال با توجه به وضعیت کرونا در کشور و ممنوعیت سفر به استان، عده ای هم هستند که این اخطارها را جدی نگرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۷    
در پی برخورد دو قطار مسافربری در استان سوهاج مصر در کرانه غربی رود نیل، دستکم 50 نفر زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۷    
باشگاه بوروسیا دورتموند تنها در یک صورت حاضر است مهاجم نروژی خود را در پایان فصل بفروشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۵    
دبیرستانی در انگلیس درپی اعتراض والدین دانش آموزان، به تعلیق معلمی که به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توهین کرده بود، اکتفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۲    
جمعی از جوانان جهادگر فعال اجتماعی و فرهنگی خراسان شمالی در کنار پیشکسوتان سال های دفاع مقدس در منطقه محروم کالشور خراسان شمالی اردوی جهادی برپا کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: برادر مجاهد یمنی! اینجوری که داری عربستان و شخم می زنی نمیگی ما عاشقت می شیم؟! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، از رستوران ها به عنوان یکی از محیط های انتقال ویروس کرونا نام برد و گفت: این وضعیت در سفرها بیشتر خودنمایی می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۴    
به گزارش مشرق، پویان حسین پور، فعال رسانه ای درباره هدف قرار دادن کشتی اسرائیلی لوری در توییتر نوشت: هدف قرارگرفتن یک شناور در نقطه ای که بیش از 1000کیلومتر با ساحل مهاجم فاصله دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۲    
به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بانک مرکزی در راستای محقق کردن شعار سال 1400 و اجرای عملی بیانات رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز و در چارچوب وظایف قانونی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پدید هبه مهاجم تیمش اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
می گفتند اجازه دهید دروازه های جهان به روی ایران باز شود، باز شد؟!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
پرچم گنبد مطهر امام حسین شب گذشته مهمان مزار حاج قاسم شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
پیرترین رئیس جمهور آمریکا در با تاخیرترین نشست خبری از ابتدای رسیدن به قدرت در رئسای جمهور 100 سال اخیر این کشور هم رکورد دار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
بخش هایی از نیوساوت ولز در استرالیا با بدترین سیل در یک قرن اخیر مواجه شده اند. از حدود هزار سکنه در حومه های غربی سیدنی خواسته شده تا خانه ها خود را تخلیه کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
صدای شاد پرندگان، صدای باران،نوای خوش رودخانه ها در طبیعت سرشار از امید و شادی، احساس سرزندگی و شروع دوباره زندگی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه در شبانه روز اخیر 82 بیمار مبتلای به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده و 3 تن نیز در اثر کرونا جان باختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیل گر در کانال تلگرامی خود نوشت: یک کشتی تجاری اسرائیلی با نام " لوری " بامداد پنجشنبه 5 فروردین در دریای عربی هدف موشک قرار گرفت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد گفت: ریزش دیوار در پی وزش باد شدید در مشهد، جان یک کودک را گرفت و سه کودک و نوجوان دیگر را راهی بیمارستان کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رونالد کومان برای فصل آینده قصد دارد به همراه هالند 3 بازیکن دیگر را به خدمت گیرد تا بتواند بارسلونا را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۹    
طی سال های تأسیس رژیم صهیونیستی صدها کودک یهودی یمنی توسط طرف های مختلف صهیونیستی ربوده شده و پس از گذشت چندین دهه هنوز سرنوشت بسیاری از آنها نامعلوم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۵    
با گذشت تنها 6 روز از آغاز سال نو، به یکباره چند شهر و شهرستان کشور از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی و تعدادی هم از نارنجی به قرمز، تغییر رنگ داده اند.
  • ۱