شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی فرماندهی پلیس کابل اعلام کرد که یک خودرو بمب گذاری شده در شهرستان پغمان منفجر شده است؛ حادثه ای که در آن 3 نیروی امنیتی کشته و 12 نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
هزاران نفر در سراسر انگلیس روز شنبه علیه لایحه قانون پلیس، جرم، صدور احکام و دادگاه ها تظاهرات کردند که معتقدند، هدف این لایحه بازگذاشتن دست پلیس برای سرکوب بی هزینه تر معترضان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۰    
اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 1400 صبح یکشنبه 15 فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۱    
با توجه به اینکه همدان کریدور غرب کشور است، در ایام تعطیلات نوروز و حتی روز شنبه 14 فروردین ترافیک سنگینی در ورودی و خروجی های همدان وجود داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۴    
تمرین مرکب دریایی با حضور ناوگروه هایی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پاکستان برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۴:۵۸    
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارزشیابی کیفی-توصیفی و استفاده از اصول روانشناسی دقیقا به بهداشت روانی دانش آموز بخصوص در دوره ابتدایی توجه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۴:۳۷    
مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که ویروس عامل سرماخوردگی معمولی می تواند موجب تحریک واکنش سیستم ایمنی در مقابله با کروناویروس شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۴:۳۰    
تماشای شکوه چتر دریایی در افریقای جنوبی./عکس: Xinhua
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۴:۰۶    
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: چند سالی است که ما دیگر وارد این بحث که اهدای خون برای شما خوب است و موجب بهبود غلضت خون می شود و یا از سکته قلبی جلوگیری می کند و بیایید خون بدهید، نمی شویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۳:۳۷    
به گفته رئیس شاخه زمین شناسی فرهنگستان علوم، اخیرا درباره امکان پیش بینی زلزله، اقداماتی در دنیا انجام شده است که می توان گفت احتمال پیش بینی وقوع زلزله قابل انتظار است .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۳:۰۵    
اطلاعات در مورد ویروس های کرونا بسیار کم است و این امر بر ابعاد نگرانی از این بیماری می افزاید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۲:۰۰    
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به بیان توصیه های طب سنتی برای فصل بهار پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۲:۳۳    
مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: عواملی که زنان دچار سوء مصرف مواد مخدر می شوند و مطالعاتی که در این خصوص صورت گرفته 5 دسته از عوامل را شناسایی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۲:۰۰    
بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود دو مدافع جوان را مد نظر دارد و تلاش می کند تا در تابستان آنها را جذب کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۴    
وزیر دفاع ترکیه، یونان را متهم کرد که برای رسیدن به برخی اهداف خود، قوانین بین المللی را نقض و از زبان تهدیدآمیز استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۰:۵۴    
بایدن با نشان دادن تصویر کاذب یک گشایش، درصدد گرفتن موقعیت های واقعی ممتاز از ایران است و متأسفانه بعضی ایران را به تجارت طلا و تصویر کاذب سرگرم کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۹    
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی در مصاحبه ای خواستار حضور در مذاکرات هسته ای ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۰    
گروه های مقاومت عراق از جمله کتائب حزب الله و عصائب اهل الحق این کشور هرگونه مذاکره با آمریکا برسر ماندن نیروهای این کشور در عراق را بی فایده و فاقد اعتبار دانستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۲    
بانوی پیر در مصاف با تورینو در رقابت های سری آ ایتالیا به تساوی دو بر دو دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۸    
ارتش اوکراین در اقدامی که نگرانی روسیه را به همراه دارد، از برگزاری رزمایش با پنج کشور عضو ناتو در آینده نزدیک خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۲    
بانوی پیر در هفته بیست و نهم رقابت های سری آ ایتالیا در مصاف با تورینو از شکست فرار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۱    
وب سایت تحلیلی انگلیسی نوشت که طرح ابتکار صلح سعودی ها در یمن نه از روی دلبخواهی بلکه به دنبال شکست آن ها در جنگ و اعمال فشار واشنگتن مطرح شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۹    
وزیر ورزش و جوانان، تصمیم AFC در اعطای میزبانی گروه های مختلف لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی به کشورهای غیر از ایران را ناعادلانه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دکتر حریرچی کرونا گرفت، گفتن وای به روزی که بگندد نمک! ولی وزیر بهداشت انگلیس کرونا گرفت: گفتن نشونه در خط مقدم بودنشه! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت آمریکا اگر راست می گوید که به دلایل انسانی انصار الله را از لیست تروریسم خارج کرده است پس چرا به محاصره یمن پایان نمی هد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۳    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز آمونیاک از یک کارخانه تولید کود، با تلاش یک ساعته تیم شیمیایی آتش نشانی مهار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۷    
مردان پپ گواردیولا با برتری ارزشمندی که در خانه تیم رده سومی لسترسیتی کسب کردند، به قهرمانی مجدد در لیگ جزیره نزدیک تر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه درمان سرپایی تخت های بیمارستانی را کاهش داد، گفت: در حال حاضر از بابت شیوع سوش برزیلی نگرانی داریم چون میزان کشندگی و شیوع آن بالاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۰    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییتر نوشت: فعالیت تمامی رستوران ها، فست فودها و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در شهرهای قرمز فقط به صورت بیرون بر مجاز است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۲    
معاون رئیس کمیسیون اروپایی با اشاره به تعداد زیادی از کودکانی که در اتحادیه اروپا در معرض خطر فقر و گرسنگی قرار دارند این وضعیت را برای این اتحادیه شرم آور خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۰    
رسانه های صهیونیستی مدعی موج دستگیری ها در بین مقام های ارشد اردن و خاندان سلطنتی از جمله برادر پادشاه و ولی عهد سابق این کشور به اتهام کودتا شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: شیوع کرونا ما را در برابر این واقعیت بزرگ قرار داد که مدرسه غیرقابل جایگزین است و هیچ ابزاری نمی تواند جای معلم را پر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۰    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام مرزوبوم روایت سید سعدون موسوی از همراهی با شهید حسن باقری در عملیات طریق القدس را منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۵    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلا در توییتر نوشت: بشنو و باورنکن دکتر جان! دولت در لایحه شفافیت پیشنهاد انتشار مشروح مذاکرات همه نهادهای مقرره گذار و تصمیم گیر کشور را داده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۱    
شبکه خبری سی ان ان خبر داد که نماینده آمریکا در امور ایران، ریاست تیم آمریکا در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش را برعهده خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۸    
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت این باشگاه از پدیده توضیحاتی را بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
تیم زوریا لوهانسک با حضور بازیکنان ایرانی اش در دیداری خارج از خانه پیروز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۰    
نماینده اسبق تهران در مجلس برای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم برای حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: این تصاویر وحشتناک از کودکان مهاجریست که توسط آمریکا از والدینشان به زور جدا شده اند و در اقامتگاههایی که ظرفیتشان 250 نفر است 4000 نفر حبس شده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۰    
داریوش شجاعیان با کارت زردی که در بازی با پیکان دریافت کرد بازی بعدی استقلال را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۰    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:در روزهای 11تا 13فروردین بالاترین میزان مراجعان سرپایی کرونایی را طی 3 ماه گذشته داشته ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۸    
مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس درباره برخی اتفاق های قبل و در جریان بازی با پدیده مشهد انتقاداتی را مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۴    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: تورم بازار مسکن ناشی از بی تدبیری در مدیریت شهری است و شورای کارآمد و جهادی می تواند این معضل را حل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۰    
حکم قصاص حمید صفت خواننده رپ از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۰    
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیکان بدون اینکه یک توپ در چارچوب داشته باشد، یک امتیاز گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
جنگ ویرانگر و ظالمانه متجاوزان سعودی و متحدانش علیه یمن وارد هفتمین سال شد، اما ملت یمن، با درک و فهمی بالا می داند که در رنج و سختی به سر می برد و به همین دلیل پشت سر رهبری انصارالله ایستاده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ما شرمنده ملت هستیم و از محضر مردم بزرگ ایران به خاطر شرایط سخت زندگی آنها عذرخواهی می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۰    
تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابتهای هفته 19 لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل میهمانش پیکان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۰    
به گزارش مشرق، رستم قاسمی در توییتر نوشت: ضمن تشکر از فرزندانم امینی و افشار که با تمام فشارها توانستند گوشه ای از پروژه نفوذ دشمنان ایران را نشان دهند می خواهم از فرمایشات رئیس جمهور محترم وام بگیرم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان به تساوی رسید و فرصت نزدیک شدن به پرسپولیس و سپاهان را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۲    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: موضوع مسافرت به یک همسایه غربی در قالب یک گزارش جامع به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه و اقدامات نهائی متناسب با تصمیم گیری ستاد ملی مدیریت کرونا، اعمال شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در انتقاد از اولویت های گردشگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صف های طولانی خرید مرغ در اوج کرونای انگلیسی تشکیل شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۷    
اقدامات ضد و نقیض ایالات متحده در شرق سوریه هم زمان با روی کار آمدن دموکرات ها در کاخ سفید بیانگر وجود نقشه ای برای تغییر استراتژی واشنگتن در منطقه مذکور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۳    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: آقای رییس جمهور! قانون اقدام راهبردی مجلس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۱    
در ایام تعطیلات نوروز به رغم آنکه فضای خبری کشور را اخبار مربوط به کرونا و سفرهای نوروزی دربر گرفته بود، برخی شخصیت های سیاسی اقدام به اعلام کاندیداتوری در انتخابات 1400 کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۱    
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار با پدیده خراسان دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی نمایندگان درباره توافق 25 ساله ایران و چین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
لبنان این روزها با بحرانهای متعددی دست و پنجه نرم می کند و این کشور شرایط سختی را سپری می کند و این وضعیت سخت مردم این کشور را در تنگنا قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۹    
ارتش سومالی طی دو عملیات جداگانه، 45 تروریست وابسته به گروهک الشباب را از پای درآورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۴    
نخست وزیر روسیه سند توافقنامه همکاری میان مسکو و واشنگتن در خصوص همکاری های فی ما بین در جو کره زمین را امضا و ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۸    
رئیس سازمان تحقیقات بانک مرکزی چین می گوید، تقاضا برای یوآن دیجیتال بسیار قوی است و به نظر می رسد، افزایش قیمت بیت کوین یکی از دلایل این مسئله است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۳    
حمله مهاجمان مسلح به پایگاهی نظامی در نیجریه با کشته شدن 14 نفر همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۰    
ترکیب تیم فوتبال استقلال از سوی فرهاد مجیدی برای تقابل با پیکان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۰    
ناوگروه پاکستانی، شامل 2 ناو نیروی دریایی در راستای سنت دریایی پاکستان و به منظور تقویت روابط دو جانبه و دوستانه، در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۸    
بر اثر تیراندازی در شهر ویلمینگتون آمریکا، سه شهروند کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۸    
به گزارش مشرق ؛ حجت الاسلام علی ثقفی در کانال شخصی خود در ایتا نوشت: برخی رفتارها و عملکرد های دولت فعلی حقیقتا شایسته پی گیریهای حقوقی و قضایی و سیاسی از سوی دستگاههای مسئول است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۶    
گل اول پرسپولیس به پدیده توسط میلاد سرلک در دقیقه 69 به ثمر رسید. (پدیده 1 - پرسپولیس 1)
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۴    
استاندار تهران با اشاره به افزایش 75 درصد بستری و 52 درصد فوتی های کرونایی گفت: سفرهای نوروزی نقش زیادی در افزایش بیماری کرونا داشته و اکنون 7 شهرستان نارنجی، 3 شهرستان قرمز و 6 شهرستان زرد هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۳    
ایران خودرو با تشکیل کمیته تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ، هم سو با راهبردهای وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و هماهنگی با قوای سه گانه و نهادهای مرتبط، تحقق شعار سال را دنبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۸    
یک کارشناس عراقی گفت که هر اندازه به آمریکایی ها فشار بیشتری وارد شود تا نیروهای خود را از عراق خارج کنند، به گفت وگوی راهبردی متوسل می شوند تا خروج نیروهای خود را به تعویق بیاندازند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۴    
مخالفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صادرات آب به اردن و نقض مفاد توافقنامه صلح وادی عربه ، باعث تشدید تنش در روابط دو طرف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
در گذشته در 13 فروردین سبزه های نوروزی خود را به صحرا می بردند و برای احترام به زمین و گیاه آن را در خاک می کاشتند، اما امروزه سبزه ها در طبیعت و خیابان ها رها می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۹    
اداره حفاظت محیط زیست هرمزگان اعلام کرد: با توجه به نبود گزارشی از بروز آلودگی در منطقه سواحل جاسک ، فرضیه مرگ به دلیل آلودگی دریا تقریبا منتفی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۰    
وزیر بهداشت طی نامه ای به قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خواستار توقف تمام پروازها و همچنین ترددهای مرزی میان ایران و ترکیه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۸    
نیمه نخست دیدار پدیده و پرسپولیس با برتری یک گله پدیده به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۶    
امین قاسمی نژاد در آخرین دقیقه نیمه اول موفق شد دروازه حامد لک را باز کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۱    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: ⁧ روحانی⁩ تا کنون چندین بار رفراندوم اصل59 قانون اساسی را طرح کرده اما نه موضوع رفراندوم را بیان می کند و نه از نظر حقوقی سراغ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۱    
باغ گل ها در بوستان چمران کرج قرار دارد. این باغ حدوداً 40 هکتار مساحت دارد و می توان با قدم زدن در این باغ رنگارنگ، شاهد 300 گونه مختلف گیاهی بود که از دل خاک سر بر آورده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: گلشیفته فراهانی گفته چین زباله های اتمی خود را در بیابان های ایران دفن می کند. اولا لامصب بذار جوهر قرارداد خشک بشه بعد بباف ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۷    
جزییات دومین مرحله از سری مراحل آماده سازی درنظر گرفته شده برای تیم ملی فوتسال کشورمان تا پیش از آغاز جام جهانی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تشریح جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان گفت: از فروردین سال جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۰    
سگی که در کنار خبرنگار شبکه تلویزیونی روسی زبان "میر" ایستاده بود ناگهان میکروفون را قاپیده و فرار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۰    
این تصویر دیدنی از جدال بر سر غذا توسط آجیس تارامیدس به ثبت رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۱    
برنامه مسابقات هفته های بیست و یکم تا بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400-1399 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۶    
سفر در ایام نوروز 1400 به رغم خواهش های وزیر بهداشت انجام شد و وضعیت شهرها سرخ تر و تعداد مبتلایان افزایش یافت. سفرهایی که با دلهره جریمه همراه بود و فعالان گردشگری نیز از آن سودی نبردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۶    
مهدوی کارشناس فوتبال برتر: یه خبر خوش به بینندگان بدم: امروز تولد همسرمه.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۰    
بوستان ها روز گذشته جهت پیشگیری از انتقال کرونا تعطیل بود ولی برخی شهروندان امروز با اجرای طرح ترافیک مجبور به استفاده از مترو شدند. شورای شهری ها می گویند مترو عامل اصلی کرونا نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۰    
حادثه از خط خارج شدن قطاری در تایوان دست کم 50 کشته بر جای گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۸    
رسانه های کره جنوبی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش دادند که نخست وزیر کره جنوبی احتمالاً 22 فروردین ماه برای دیدار با مقام های جمهوری اسلامی و رایزنی درباره وضعیت نفتکش کره جنوبی به تهران سفر خواهد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۸    
بر اساس اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی نگهداری مرغ در مرغداری ها از 42 روز به 50 روز افزایش یافت و نگهداری بیشتر از این مدت مصداق احتکار و منجر به برخورد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۹    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس یه وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) اعتراض کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۴    
سعید لیلاز در خصوص سند همکاری ایران و چین گفت: قرارداد کنونی را باید در راستای مستقل و قوی نگاه داشتن ایران دید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
سال گذشته، 1 میلیون و 660 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی خودرو در تهران مراجعه کردند که این میزان مراجعات در مقایسه با سال 98 تغییر نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۸    
مهریه جالب دو پزشک جوانی که در نیمه شعبان ازدواج کردند: 313 عمل جراحی رایگان برای نیازمندان.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه 50 درصد از برنامه های سال جدید متناسب با نظام مسئله محوری تدوین شده است، گفت: نظارت به موقع، کارآمد و درست تضمین کننده عدالت اداری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: بیش از 8 میلیون و 600 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 2034 هزار میلیارد ریال در بهمن ماه 99 مبادله شد که در مقایسه با ماه قبل، از نظر تعداد 2 درصد افزایش نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
طرح واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری اراک علیه بیماری کرونا شنبه 14 فروردین، در 5 پایگاه این شهر آغاز شد. در این مرحله از واکسیناسیون از واکسن چینی سینوفارم استفاده شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۷    
در جریان معاملات بازار سهام امروز شنبه 14 فروردین ماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با 1.1 درصد افت به 8 میلیون و 710 هزار و 556 تومان کاهش یافت.