جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۲۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 22 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۹    
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازار مرغ به حالت اشباع رسیده، اما در یکی دو روز آتی به خاطر استقبال از ماه مبارک رمضان، تولید بیشتر از قبل ادامه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۱    
به گزارش مشرق، اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی ، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت رشد و توسعه و مقابله با مشکلات کشور بدون استفاده از ظرفیت های رسانه غیرممکن است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۲    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزییات برنامه اقدام مشترک 5 ساله ایران و عراق را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۱    
اندیشه سیاسی امام، حکومت در عصر حاضر، از جهت شکل و محتوا بر سه اصل قابل جمع استوار است؛ 1- جمهوری اسلامی 2- مردم سالاری دینی 3- اسلام سیاسی. آیا شما به این معتقدید؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۱    
خط یک مترو قم به طول 14 کیلومتر از سال 1390 آغاز به احداث شد و پس از چند بار افزایش هزینه های ساخت، در بازدید امروز استاندار و خبرنگاران استان قم قول تست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون برای بررسی مذاکرات وین و سند راهبردی 25 ساله ایران و چین، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر روز یکشنبه (22 فروردین) در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل از رییس سابق قوه قضاییه و همه کسانیکه در احداث این مجموعه عظیم بیمارستانی و بهداشت و درمان نقش ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۷    
به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه توییترش نوشت: اولویت جمهوری اسلامی تعامل و توسعه روابط با کشورهای همسایه است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۶    
ویژه برنامه های تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای رمضان 1400 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۳    
همراه اول با تکیه بر تجارب موفق پیشین خود، ویژه برنامه دو قسمتی مهنّا را در استقبال از ماه مبارک رمضان پخش می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
ما را ببخش آقای روحانی! مقصر شیوع کرونا ما مردم هستیم نه شما. همان گونه که عامل مشکلات اقتصادی هم ما هستیم !
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
استقبال اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری یکشنبه 22 فروردین از چانگ سای کِیون نخست وزیر کره جنوبی، در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۰    
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و سایر متهمان به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۵    
رسانه های فرانسوی از اهانت به یک مرکز اسلامی در غرب فرانسه و کشیدن تصاویری با مضامین اسلام هراسی روی دیوارهای آن خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۵:۰۴    
ارتش فرانسه مشغول آزمایش سگ های رباتیک شرکت بوستون دینامیکز است و از آنها برای ارتقای آگاهی سربازان از چالش های آینده استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۴:۰۸    
کودکان و نوجوانان از والدین و دوستان الگوها و معیارهای دوست یابی را یاد می گیرند، آنها از تعاملات و گفت وگوهای پدر و مادر با یکدیگر، با خانواده، دوستان و جامعه ، ایده گرفته ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۳:۱۰    
یک روانشناس درخصوص درمان وسواس توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۲:۱۵    
در ادامه 10 راهکار برای داشتن ناخن سالم را به شما معرفی کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۱:۵۸    
انبارلویی نوشت: نامزدهای ریاست جمهوری که خود را برای رسیدن به پاستور آماده می کنند آیا واقعا به فکر سرانجام رساندن بار سنگین تولیدکشور به مقصد برحسب دقت ها و ملاحظات قوانین جامع و مانع هستند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۰:۳۴    
در شبی که تیم فوتبال یوونتوس موفق به کسب یک پیروزی خانگی آسان شد، کریستیانو رونالدو پس از این بازی حرکتی انجام داد که جنجال ساز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۸    
شرط مهم تغییر سازنده و امیدبخش، همدلی و هم افزایی همه نیروهایی است که به آرمان ایران قوی و پیشرفته باور دارند و حاضرند برای تدارک آن از خودگذشتگی نشان دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۰    
یک بازیکن ایرانی در تیم منتخب فصل 21-2020 لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۷    
چانگ سای کیون، نخست وزیر کره جنوبی ، بعد از ظهر امروز برای دیداری سه روزه از ایران، وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در بازدید امروز خود از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن دچار حادثه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۱۳    
کارشناس مسائل سیاسی نوشت: حرکت ایران در مسیر کنار گذاشتن تعهدات برجامی از 18 اردیبهشت 1398 و در ادامه آن تصویب قانون اقدامات راهبردی از سوی مجلس، همگی در راستای تأمین منافع ملی و حقوق مردم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۸    
منابع خبری، اقدام اخیر آمریکا در انتشار تصویر ناو موشک انداز یواس اس ماستین که در حال دیده بانی از ناو گروه هواپیمابر چینی بوده است را با هدف ارسال پیام توصیف کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با شرح توضیحاتی درباره احتمال حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا زمان ثبت نام انتخابات صبر کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۵    
محمدعلی وکیلی نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم: حدود دو ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است اما هنوز هیچکدام از مبانی حضور در انتخابات از سوی جریان اعتدالی و اصلاح طلب اعلام نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: روضه ی باز یکی از شروط برجام این بود که ایران نمیتونه در فردو غنی سازی کنه، فقط در نطنز ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۱    
یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق جمهوری خواهان پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را نتیجه رأی گیری غیرقانونی یا تقلب در انتخابات می دانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۷    
مس رفسنجان در دیدار مقابل سایپا در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۱    
روز گذشته حسن روحانی در واکنش به اظهارات حریرچی گفته بود: ستاد ملی کرونا یک سخنگو دارد؛ نمی شود هر کسی در تلویزیون چیزی بگوید. در مبارزه با کرونا همه باید یک صدا باشیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۶    
کاروان تیم استقلال بعد ورود به عربستان تست کرونا دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۰    
192.5 هزار میلیارد تومان مالیات در سال 99 دریافت شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۶    
مدیر شبکه بهداشت بهارستان از راهی شدن 4 داماد و 4 تالاردار برای برپایی عروسی کرونایی در گلستان و نسیم شهر به بازداشتگاه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران بر حقوق خود در پیگیری خسارات ناشی از تأخیر در پرداخت پول های بلوکه شده خود در کره جنوبی پافشاری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۵    
منابع خبری رژیم صهیونیستی از انفجار یک دستگاه خودرو احتمالاً بمب گذاری شده واقع در اطراف تل آویو خبر دادند که بر اثر آن دستکم یک نفر کشته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۹    
منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موساد در حمله سایبری به تاسیسات نطنز نقش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۷    
آیت الله علم الهدی به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در قرنطینه بوده و فعالیت های خود را در قرنطینه خانگی انجام می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۴    
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس خارج از خانه مقابل تاتنهام به برتری سه بر یک دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۹    
به گفته دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به جز شهرستان رضوانشهر تمامی شهرستان های استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۴    
آمریکا از یک سو ادعای صداقت در مذاکره دارد و از سوی دیگر با صهیونیست ها در اقدامات تروریستی در میدان شریک است، لذا عاقلانه ترین و شاید حداقلی ترین اقدام آن است که تیم ایرانی در وین مذاکرات را ترک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان دو عکس زیبا از یک خرس قهوه ای بزرگ در ارتفاعات مرزی استان سمنان و مازندران را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۶    
استاندار تهران با انتقاد از عدم تبعیت برخی از دستگاه های ملی و وزارتخانه ها از مصوبه ستاد کرونا گفت: قرنطینه و تعطیلی کامل تهران غیر ممکن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۵    
سفیر امریکا در بغداد به دیدار مشاور امنیت ملی عراق رفت و گفت: دور جدید مذاکرات در وین پایه های اعتماد میان تهران و واشنگتن را بنا می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۳    
نخست وزیر کره جنوبی گفت: از طریق کار گروهی ایران و کره برای گسترش تجارت های بشر دوستانه، تجارت داروها و تجهیزات پزشکی افزایش پیدا خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۰    
مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن بیان الزامات تحقق ایران قوی در انتخابات پیش رو نظر خود را درباره کاندیداتوری رئیسی ، سعید محمد و حسن خمینی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۴    
رییس قوه قضاییه گفت: تأکیدات مسولان بهداشت و درمان باید خیلی جدی گرفته شود و اگر به توصیه های آن ها در زمان خودش توجه نشود و فرصت ها از دست برود، خسارت های جبران ناپذیر در پی خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۳    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام سایت رهبر انقلاب استوری جدید از سخنان رهبر انقلاب را منتشر کرد. هر کس خدا با او است، او پیروز است چون قدرت متعلّق به ذات مقدّس پروردگار است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۳    
به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اطلاعات 1.3 میلیون کاربر کلاب هاوس مثل id,twitter and instageram handle, date creation,... منتشر شده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۹    
یک رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که موساد در حادثه امروز در نطنز دست داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
موضوع بهشت گمشده حسن رعیت و ماجرای باغ وحش خصوصی اش در دادگاه امروز بررسی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۵    
در دادگاه حسن رعیت مشخص شد که وی حتی امضای برادرش هم جعل کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۹    
در دادگاه امروز حسن رعیت ارتباط ویژه وی با طبری و بابک زنجانی بررسی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۵    
در دادگاه حسن رعیت مشخص شد که وی حتی امضای برادرش هم جعل کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۸    
جلسه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: مجلس قانون حمایت قضائی از محیط بان ها رو تصویب کرده، توی بودجه 1400 ردیف اختصاصی هم در نظر گفته. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۳    
به گزارش مشرق، فرشاد مهدی پور، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: لوموند بنقل از وزیر بهداشت فرانسه گفته است که اونایی که واکسن آسترازنکا زدن، منطقیه که در تزرق دوم فایرز بزنن یا مدرنا! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان اقدام علیه مرکز غنی سازی نطنز را نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۳    
یکی از علت های آغاز موج چهارم کرونا اختلاف نظر در نحوه تصمیم گیری و عدم اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا توسط دستگاه های اجرایی دولت بود؛ اما چه شد که این ستاد سفرهای نوروزی را برای مردم آزاد کرد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با کناره گیری احمد امیرآبادی از نمایندگی مجلس در هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری با رأی هیأت رئیسه مجلس حسینعلی حاجی دلیگانی جایگزین وی در این هیأت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران اعلام کرد که مجموع بسترهای تهران به 6400 نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۳    
وزیر اسبق نفت که از او به عنوان داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری یاد می شود، در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات 1400 گفت: اگر رأی بیاورم رئیس جمهور همه مملکت خواهم بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۴    
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن رعیت برگزار شد؛ نماینده دادستان در این جلسه از دادگاه گفت: این پرونده مصداق اخلال سازمان یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: هر گونه نقل قول یا اخبار منتشرشده منتسب به منابع آگاه یا منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده و امثال آن فاقد اعتبار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور از نخست وزیر کره جنوبی در مجموعه سعدآباد استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۴    
در حال حاضر مجموعه احتمالات ممکن در خصوص بروز این حادثه به دقت در حال بررسی است و به محض مشخص شدن علت قطعی حادثه، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۲    
آمریکا در تداوم حمایت از اوکراین و در بحبوحه تشدید تنش این کشور با روسیه، یک فروند هواپیمای نظامی همراه با تجهیزات و شماری پرسنل عازم کی یف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی دلایل عدم اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان در این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۹    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: قربانیان امروز سوء مدیریت به سبک آقای "به نظر من از پیک کرونا عبور کردیم؛ 258 نفر! این رقم که به حدود هفتاد نفر رسیده بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۷    
رسانه های اسپانیایی پس از مصدومیت ستاره زیدان در دیدار مقابل بارسلونا مدعی شدند که فصل برای این بازیکن به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۳    
رزمندگان یمنی از محور شمال غرب به 8 کیلومتری شهر مارب رسیده اند و ائتلاف سعودی با دروغ پراکنی در خصوص کمپ آوارگان السویداء به دنبال وقت کُشی و فرار از شکست است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۹    
چانگ سای کِیون نخست وزیر کره جنوبی روز یکشنبه با استقبال محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیاتهای نظارت شهرستان ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران: سوش های جهش یافته ویروس کرونا در دنیا افزایش پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
تناقض گویی های اصلاح طلبان درباره مسائل کلانی همچون سیاست خارجی و اقتصاد، بیش از پیش ثابت می کند که این جماعت هیچ طرح و برنامه ای برای اداره کشور ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۴    
شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره ای که گذشت آسیبهای بسیاری را متحمل شدند که بخشی از آن به خاطر عدم دقت در بررسی صلاحیت ها و بخشی از آن به دلیل خلاهای قانونی و نظارتی حاکم بر این نهاد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۴    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: مقصر موج چهارم کرونا مردم نیستند بلکه شخص رئیس ستاد کروناست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۳    
وزیر خارجه انگلیس با موضع گیری علیه روسیه در تنش این کشور با اوکراین، از هماهنگی با ایالات متحده در این باره خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۱    
رئیس بزرگترین فراکسیون پارلمان اروپا روسیه را متهم به تشدید درگیری ها در شرق اوکراین کرده و اعلام کرد که غرب باید پاسخ واضح و سختی را به مسکو بدهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۴    
رئیس انجمن زرتشتیان تهران می گوید: در چند دهه گذشته زرتشتیان همواره در برگزاری جشن ها، آئین ها و امور دینی خود آزاد بوده و در نیایشگاه ها و زیارتگاه های خود آزادانه به عبادت پرداخته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۳    
دیدار اینتر و کالیاری در سری A با برتری یک بر صفر نراتزوری به پایان رسید تا شاگردان آنتونیو کونته در صدر جدول فاصله خود با میلان را به 11 امتیاز افزایش بدهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۳    
تحولات اخیر در اردن نشان از اختلافات گسترده در میان خاندان سلطنتی این کشور و مداخلات پنهان عربستان دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۳    
ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز رفع شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: راه مذاکره برای آزادی اتباع زندانی در خارج را نبستیم و به دنبال این هستیم که همه زندانیان مان را در آمریکا یا سایر کشورها آزاد کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۱    
انتشار ویدئویی از برخورد پلیس تگزاس با یک عضو سیاه پوست ارتش آمریکا، سبب واکنش به نژادپرستی در این کشور شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۹    
به گزارش مشرق، کاربران فضای مجازی در توییتر نوشت: سال 1988 شوهر ملکه انگلستان گفت که اگر بنا باشد پس از مرگ، با زندگی دوباره به دنیا باز گردم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۹    
به گزارش مشرق، مسعود براتی تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: صف مرغ یکی از نشانه های مهم در مذاکرات است. وقتی بن بست باشه در مذاکرات صف مرغ هم ایجاد و هر روز طولانی تر میشه . ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۷    
45 نماینده مجلس در تذکری به وزیر بهداشت خواستار برخورد با سقط جنین غیر قانونی در کلینیک ها شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۳    
چانگ سیه کیون، نخست وزیر کره جنوبی، برای دیداری سه روزه از ایران، دقایقی پیش وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۴    
کارشناسان امور امنیتی عراقی درباره طرح های خطرناک آمریکا در مثلث مرزی این کشور با سوریه و ترکیه هشدار دادند و هدف این تحرکات بی ثبات کننده واشنگتن را تضمین بقای نظامیانش در اراضی عراق قلمداد کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۲    
امروز معامله گرها 150میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و یک درصد از کل سهام زامیاد معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۲    
کاروان تیم فوتبال استقلال در حالی برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تهران امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد جده ترک کرد که باید به مدت 24 ساعت در این شهر قرنطینه شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و آثار اقتصادی آن، ستاد ملی کرونا با تمدید مهلت تعیین شده در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۱    
درپی ریزش ساختمانی بر اثر زلزله در اندونزی 6 نفر جان خود را از دست دادند./ عکس: Kurniawan/Xinhua
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۰    
فرماندار شرکت غلات عمومی در عربستان از 4 میلیون و 66 هزار تن سالانه ضایعات غذایی در این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۸    
در پی برنامه ریزی گروه های راست گرای افراطی و سفید برتر پندار برای تظاهرات در سرتاسر آمریکا، نیروهای پلیس این کشور به حال آماده باش درآمدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۳    
بر اساس مجوز صادره از سوی سازمان بورس، سرمایه شرکت ذوب و روی اصفهان از 600 هزار میلیارد ریال به 900 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن تکرار ادعای پیروزی خود بر جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020، رهبر جمهوری خواهان در سنای این کشور را حرامزاده خواند.