پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 24 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
مراسم رویت و رصد هلال ماه شوال عصرچهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و اعضای ستاد استهلال استان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست عراقچی در ادامه مذاکرات برجامی در وین حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: استقبال برای اهدای خون در ماه مبارک رمضان خوب است، اما نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۸    
بورس تهران امروز با رشد بیش از 15 هزار و 701 واحدی به کار روزانه خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید که به ویروس کرونا مبتلا شده است، شرایط جالبی در دوران قرنطینه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۱    
نرخ ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که 23 ارز با کاهش قیمت روبه رو شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۵    
شاه محمود قریش وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات سیاسی ایران در تهران حضور دارد با حضور در وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۱    
پیش بینی 5 کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت امروز (سه شنبه) - 1400/01/31 بازار بورس را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
سومین مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام نیازمندان، افطاری ساده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همزمان با ماه مبارک رمضان در کردستان آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از بازداشت زنی سارق خبر داد که با حضور بر سر بیماران در بیمارستان های مرکزی تهران، اقدام به سرقت می کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۰    
بیمارستان صحرایی قزوین با مشارکت ارتش جهت کمک به روند درمان و بستری بیماران مبتلا به کووید 19 با حضور مسئولان ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان راه اندازی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۳:۱۶    
بسیاری از کشورهای غربی محدودیت های جدی برای مدیریت فضای مجازی به خصوص برای کودکان و نوجوانان وضع نموده که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام روز پنجشنبه 26 فروردین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت های امور خارجه ایران و گروه 1+4 به صورت حضوری در وین برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۸    
ترکیب 11 نفره تیم فوتبال فولاد ایران برای دیدار با السد قطر اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
بدون شرح...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۰    
لاله های واژگون را مظهر استقامت می نامند، زیرا کمتر گلی توان رویش در شرایط سخت و ارتفاع یک هزار و 500 متر از سطح دریا را دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، تازه ترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته 304 بیمار دیگر فوت شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
مدیریت فروشگاه با استفاده از قلم وکاغذ برای محاسبه ی تعداد اقلام موجود در انبار یا میزان فروش ماهانه ی فروشگاه به امری محال تبدیل شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۲    
به گزارش مشرق، کیانوش جهان پور، سخنگوی سازمان غذا و دارو طی توییتی نوشت: غنی سازی 60 درصدی اورانیوم آغاز می شود. تاکنون 5 کشور از جمله 2 کشور اروپایی متقاضی واکسن ایرانی کرونا هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرها در وضعیت قرمز، ستاد ملی مقابله با کرونا با تصویب محدودیت های 2 هفته ای در شهرهای کشور اصناف مختلف این شهرها را تعطیل کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۰    
با افزایش روزانه آمار مبتلایان به کرونا و اعمال محدودیت های جدید تمامی مشاغل غیر ضرور به مدت 10 روز در استان گلستان تعطیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۱    
تصویری زیبا از عبور گوزن ها در لندن./عکس: رویترز
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۵    
به گزارش مشرق، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: میگویند دشمن را تحریک نکنید تا تنش ایجاد نشود؛ انفعال در برابر دشمن از همه چیز تنش زا تر است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۹    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییتر نوشت: قرارداد تولید واکسن کوبایی در موسسه پاستور و واکسن اسپوتنیک روس با یک شرکت خصوصی ایرانی در سال گذشته منعقد شده و هر دو در مرحله ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۹    
واکنش جمهوری اسلامی ایران به خرابکاری آمریکایی - صهیونیستی در نطنز، منحصر به انجام غنی سازی 60 درصدی و استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۱    
روزهای اخیر با وجود وضعیت هشدار کرونا، عادی انگاری و رعایت نکردن فاصله اجتماعی و نزدن ماسک ازسوی برخی از مردم، بدون توجه به شیوع مجدد بیماری و موج جدید ویروس کرونا در اصفهان قابل مشاهده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۱    
مرور برخی اظهارات و تیتر رسانه ها با این محور که پاسخ عاملان اقدام تروریستی در نطنز را ندهید ، از تقسیم کار میان آمریکا و اسرائیل و برخی عناصر سیاسی داخلی حکایت می کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۴    
نتیجه ملموس سیاست انفعال در پوشش صبر راهبردی ، دو خرابکاری در نطنز به فاصله 9 ماه بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۶:۳۱    
رئیس مستعفی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت ما هزینه های غیرضروری در حمایت از دولت پرداختیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۵:۰۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، با عنوان این مطلب که همه ساله در ماه رمضان از آمار اهدای خون در کشور کاسته میشود، گفت: ممنوعیت تردد شبانه مانع از اهدای خون در ساعات بعد از افطار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۴۲    
نخستین تجربه روزه داری دختران و پسران جوان برای همه والدین تجربه ای مبهم و تا حدودی پر چالش است خیلی از والدین نمی دانند چطور بچه هایشان را درست راهنمایی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۲۶    
مدیرعامل ایرانسل بر گسترش حمایت از تولیدات داخلی و بومی سازی نیازهای فناورانه تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۱۹    
مطالعه جدید نشان می دهد اختلال اوتیسم با تغییراتی در میکروبیوم های روده مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۰۰    
در میان تمامی تیم های فوتبال باشگاهی قاره سبز، 10 تیم از محل قرارداد با اسپانسر پیراهن های شان درآمدی سالانه بالغ بر 35 میلیون یورو دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۳۴    
مطالعه جدید محققان نشان داده است که کروناویروس سلول های دهان را نیز آلوده می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۱۲    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که حدود یک سوم از بازماندگان کووید19 در طی 6 ماه بعد از تشخیص بیماری شان، مبتلا به یک بیماری عصبی یا سلامت روانی تشخیص داده شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۹    
اقتدار و قوی شدن در فضای مجازی در طی این سال ها همواره از مطالبات مقام معظم رهبری بوده است. در این گزارش به الزامات قوی شدن در فضای مجازی می پردازیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۰    
بعد از عدم ضمنانت شهردار مونیخ نسبت به حضور تماشاگران در یورو 2020، این شهر در آستانه از دست دادن میزبانی این رقابت هاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۲:۳۱    
با آغاز فصل بهار و شکفتن شکوفه های بهاری درختان گلابی باغات شهرستان اهر و روییدن سبزه ها، جلوه ای دیگر از زیبایی های این منطقه خودنمایی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۰:۴۲    
عضو حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: برخی از اصولگرایان لاریحانی را قبول دارند و او قطعا در این طیف حمایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۶    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هنوز درباره زمان معرفی گزینه اصلاح طلبان، جمع بندی حاصل نشده است اما بعدازاینکه گزینه ای معرفی شود، خواهید دید که دست اصلاح طلبان خالی نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۲    
عباس عراقچی از آغاز غنی سازی 60 درصدی ایران در ادامه قانون اقدام راهبردی مجلس خبر داد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۸    
آمریکا درمذاکرات هسته ای با یکصدوچند کارشناس حضور پیدا می کند و ایران تنها با 16نفر و اکنون نیز ریچارد نفیو که با عنوان معمار تحریم های ضدایرانی شناخته می شود، همراه تیم آمریکا در وین حضور دارد و...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۶    
وزارت خارجه سوریه با برشمردن جرایم آمریکا در سوریه تاکید کرد آمریکا باید خسارت تجاوز و اشغالگری علیه ملت سوریه را جبران کند و فورا دست از دخالت در امور سوریه بردارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۵    
دبیر کل ناتو در گفت وگو با وزیر خارجه اوکراین گفت که از تمامیت ارضی اوکراین حمایت می کند و هرگز حضور روسیه در کریمه را به رسمیت نمی شناسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۲    
عربستان سعودی 176 نفر از شهروندان و افراد مقیم این کشور به اتهام رشوه خواری و کلاهبرداری بازداشت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۶    
علی رغم وضعیت قرمز و شیب تند ویروس کرونا و بحرانی شدن مناطق از جمله بوشهر ، اما در آستانه ماه مبارک رمضان بازار بندر بوشهر شلوغ تر از همیشه به نظر می رسد و خبری از تعطیلی مغازه ها نیست!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۴    
فیلمبرداری فیلم کوتاه طاهره با محوریت دفاع مقدس به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۴    
رییس پلیس پایتخت از دستگیری 864 مجرم در طرح رعد 43 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۴    
به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: صحیح ترین رویکرد در برابر تجاوز دشمن به حریم فعالیت های صلح آمیز هسته ای، قوی ترشدن و محکم قدم برداشتن رو به پیشرفت است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۱    
در حالی که پاریس به حادثه دو روز پیش در سایت هسته ای نطنز که در نتیجه خرابکاری دشمنان روی داده بود واکنشی نشان نداده بود امروز آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۵    
وزارت بهداشت ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد، طی 24 ساعت گذشته 59 هزار و 187 نفر به کرونا مبتلا شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۳    
منابع خبری سه شنبه شب از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی واقع در مرز لبنان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۰    
برنامه های ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و مسجد گیاهی تجریش تشریح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: انفجار نطنز یعنی اسرائیل هم در مذاکرات وین صندلی داره. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: چطور خرابکاری های دشمن روح برجام را نقض نمی کند ولی؛ انتقام ما باعث صدمه به روح برجام می شود؟! آقای دولت؛ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۲    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: سایت جماران (وابسته به مجموعه تحت مدیریت سید حسن خمینی، دیشب این خبر را از قول سید یاسر خمینی (برادر سید حسن) منتشر کرد: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۲    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن تشریح جزئیات سرقت بنزین از پالایشگاه تهران، گفت: دو برادر از شهریور 99 با خرید یک قطعه زمین تصمیم به سرقت از لوله اصلی بنزین داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۰    
معاون وزیر امور خارجه گفت: اگر مذاکره در وین در آن مسیری که ما می خواهیم جلو برود و بتوانیم سریع تر به فهرست تحریم هایی که آمریکا باید بردارد، برسیم طبیعی است که مذاکره ادامه پیدا می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۶    
خبرنگار یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که کشتی تحت مالکیت این رژیم که ساعتی پیش خبر هدف قرار گرفتن آن در نزدیکی بندر فجیره امارات منتشر شد، با موشک هدف قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی فرماندهی مقر نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز به هدف قرارگرفتن کشتی اسراییلی در نزدیکی سواحل امارات واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۴    
یک مقام مسئول گفت: با آغاز ماه رمضان در همه استان ها عرضه گوشت و برنج به قیمت تمام شده آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه عصر امروز با وانگ گون رئیس هیئت چینی در وین دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در عمل و با راستی آزمایی برای مجلس لغو همه تحریم ها اثبات شود تا مجلس مجوز بازگشت به تعهدهای برجامی را صادر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تا اسرائیل درون ایران شناخته نشود حوادثی مانند نطنز اجتناب ناپذیر است. واقعیت سریال تهران نیست و مأمورین موساد از پشت کوه به داخل ایران نیامده اند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: یک تقابل سخت و قدرتمند برابر تیم فولاد ایران در انتظار ما است؛ تیمی که نمایش قدرتمندی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۸    
رئیس مجلس با اشاره به پاسخ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به نامه رهبر معظم انقلاب، اراده رهبران عالی دو کشور را بر ارتقای روابط دوجانبه دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۷    
نتیجه دومین تست PCR بازیکنان و اعضای کاروان سرخپوشان ایران هم منفی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۲    
گزارش ارزیابی تهدیدهای جهانی که توسط دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا منتشر شده تصریح کرده ایران در حال انجام فعالیت های کلیدی برای ساخت سلاح هسته ای نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: هزینه ماهانه استفاده از رادیو و تلویزیون در آلمان از سال میلادی 2021 حدود 86 سنت افزایش یافته و از 17.5 به 18.36 یورو رسیده. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۷    
در پی اقدام دیروز اتحادیه اروپا در تحریم تعدادی از مقامات و نهادهای ایرانی، سفیر پرتغال در تهران در ظرفیت رئیس دوره ای این اتحادیه به وزارت امور خارجه احضار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۱    
معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران از انجام عملیات تأمین 7.5 میلیون تُن کالای اساسی در سال 1400 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۸    
به گزارش مشرق، محمد مهدی رحیمی، معاون خبرگزاری مهر در توییتر نوشت: آغاز غنی سازی 60درصدی اتفاق خوبی است، اما خوبتر و مهمتر از آن اعلام خبر پایان پاکسازی 100درصدی نفوذی ها و زمینه سازان خرابکاری هاست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۸    
تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست یابی به موفقیت برای مدیرکل، تحت تاثیر اظهارات تحریک آمیز وی و عدم واکنش مناسب او به تروریسم هسته ای علیه کشورمان می تواند محدود شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
تصویری از کشتی hyperion متعلق به شرکت اسرائیلی "PCC" که برخی منابع مدعی هدف قرارگرفتن آن در بندر فجیره شدند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
دعای معروف ماه دعا و مناجات و ماه میهمانی خدا را با نوای حاج منصور ارضی می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگر جای آقایان صالحی، ظریف، دهقان، عراقچی، تخت روانچی، بعیدی نژاد، کمالوندی و همه کسانی که مجموعا 750 سکه بابت برجام گرفتند بودم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۵    
این دعا از لسان مبارک امام صادق (علیه السلام) می باشد و نقل شده است که آن حضرت در شب آخر شعبان و شب اوّل ماه رمضان با خدای متعال اینگونه مناجات می نمود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
بر اساس اطلاعات موجود در زمان حمله به این کشتی، 1 فروند ناوچه نظامی بلژیکی به نام BNS Leopold در نزدیکی کشتی اسرائیلی بوده و به نظر میرسد مامور اسکورت این کشتی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۶    
رئیس جمهور گفت: مسیر کنونی در برگزاری کنکور را باید با هم اندیشی و با برطرف کردن اشکالات و نواقص، اصلاح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: سانتریفیوژهای جایگزین از پیشرفته ترین سانتریفیوژها هستند و قطعاً به سمت غنی سازی 60 درصد می رویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۵    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: جدیدا دانشمندان کشف کرده اند که یکی از بهترین راه های مقابله با کرونا در شهرهای قرمز، پایین کشیدن کرکره تا ارتفاع یک ونیم متر می باشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۴    
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان، طرح پیش فروش چهار محصول پرمتقاضی را از فردا 25 فروردین به مدت چهار روز به اجرا می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۴    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی به اعلام تصمیم ایران درباره آغاز غنی سازی 60 درصدی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: در شرایطی که مذاکرات مربوط به احیای توافق هسته ای در وین در جریان است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۸    
درحالی که تنها 18 روز تا مهلت خروج نیروهای خارجی از افغانستان باقی مانده است، آمارهای رسمی حاکی از کشته شدن نزدیک به 3600 نظامی خارجی بر اثر درگیری های دو دهه گذشته در افغانستان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به نامه ایران به آژانس برای آغاز غنی سازی 60 درصد اعلام کرد که مقدمات اجرایی این کار امشب در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز آغاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۱    
تحقیر مکرر آمریکایی های آسیایی تبار در انظار عمومی و حمله به سمت آنها، همگی نشان دهنده سرطان نژادپرستی آمریکایی است که همچنان به شیوه ای وحشیانه در حال رشد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۷    
محمدرضا پورابراهیمی جایگزین ناظمی اردکانی در کمیسیون اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۳    
این سند موافقت نامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکزی فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۸    
یکی از مقامات بلندپایه شرکت هوآوی گفت: یکی از دلایلی که جهان با کمبود عرضه تراشه های الکترونیکی و متعاقبا قطعات الکترونیکی خودرو مواجه شده، تحریم های آمریکاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۳    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و برخورد با تولید کنندگان و انتشار دهندگان کلیپ هایی تحت عنوان دوربین مخفی جنجالی در فضای مجازی که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام می کنند؛ خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۷    
ایران در یکی از شروط خود تاکید کرده است که مذاکرات وین نباید مشمول مرور زمان شود بلکه باید در فرصت فوری یا به نتیجه برسد و آمریکا را به اجرای تعهداتش ملزم کند و یا متوقف شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است و به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه ها، بیشتر از همه تیم ها آسیب می خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۹    
سرمربی فرانسوی الریان از پرسپولیس به عنوان شانس نخست صعود به دور بعد یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۸    
باشگاه استقلال می گوید کلا 57 نفر در سفر این تیم به عربستان حضور دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
وزیر امور خارجه روسیه عصر امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۲    
همراه اولی ها می توانند در ماه مبارک رمضان با 5 دقیقه مکالمه همراه اولی، تا 55 دقیقه در همان تماس رایگان صحبت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۴    
اگر با اجرای سند همکاری اقتصادی ایران و چین، اقتصاد ایران از فشار تحریم ها خارج شود، عملا به همه دنیا نشان خواهد داد میتوان جلوی زورگویی آمریکا ایستاد و شکستش داد.