پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۵:۰۰Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
به گزارش مشرق، ابوذر گوهری، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: در مورد علت اقدام رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات نطنز دو رویکرد کلی وجود دارد: رویکرد اول ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۸    
کلاهبرداران با ارسال لینک های جعلی دعوتنامه در کلاب هاوس اقدام به انجام فیشینگ و سوءاستفاده از کاربران می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۸    
به نظر می رسد با طرح مالیات بر خانه های خالی دست دلالان نیز از بازار مسکن کوتاه شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۴    
شماری از کشورهای اسلامی روز سه شنبه (24 فروردین) را به عنوان نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند. تصاویری از شور و حال ماه مبارک را در سوریه ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران، از دستگیری 3 کلاهبردار اسکیمری که 20 میلیارد ریال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۸    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده وزش باد شدید، گاهی گردوخاک در استان های ایلام، بوشهر، خوزستان، تهران البرز، هرمزگان، قم، جنوب سمنان و اصفهان در برخی ساعات پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
همزمان با مبارک رمضان روزانه یک جزء قرآن کریم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرائت شده و از شبکه چهار سیما و شبکه استانی فارس به صورت زنده پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۶    
نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های مذاکره کننده ایران و 1+4 در گرند هتل وین آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۱    
نایب رئیس هیئت مدیره سازمان بورس از اصلاح یا لغو برخی مصوبات و ابلاغیه ها که مانع توسعه کمی و کیفی صندوق ها بود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۱    
2500 تخت برای بیماران کووید 19 در این استان در نظر شده که در حال حاضر 1330 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه 100 تا 150 نفر نیز پذیرش می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۰    
امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا، افطاری های بسته بندی میان زائران مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) توزیع می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۸    
رحمت الهی، عزت الهی، توفیق الهی، قرب الهی، استغنای ناشی از تفضل الهی، رزق مادی، رزق معنوی، همه در ماه رمضان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۲    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:در پایتخت برای اولین بار تمام شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
در حالی شیوع ویروس کرونا در کلانشهر تهران به مرحله خطرناکی رسیده است که در وسائل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس های درون شهری و مترو شاهد ازدحام و شلوغی هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
ضدعفونی کردن مسجد جامع شهر پیشاور پاکستان در آغاز ماه رمضان./عکس: AP
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۱    
جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارش سالانه جدید خود با محور ارزیابی تهدیدات جهانی مدعی شد که ایران همچنان تهدیدی دائمی علیه ایالات متحده و منافع متحدانش در منطقه خاورمیانه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۱    
در حقیقت گوگل و فیس بوک به آسانی می توانند به کاربران خود القا کنند که به کدام نامزد رأی بدهند، بدون آن که کسی از ماجرا بویی ببرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۰    
یک روزنامه اصلاح طلب حامی دولت نوشت: برخی مسئولان دولتی با نزدیک شدن به ایام انتخابات 1400، سخنانی را رودرروی خبرنگاران می گویند که مرغ پخته را هم به خنده وامی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۷:۳۴    
روزنامه اصلاح طلب جهان صنعت در مطلبی با عنوان محافظه کار بازنده به ماجرای انصراف سید حسن خمینی از حضور در رقابت های انتخاباتی پرداخته و انتقادهای تندی علیه او و اصلاح طلبان مطرح کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۷:۲۴    
عضو حزب اعتماد ملی عنوان کرد: ورود چهره جوانی مثل سید حسن خمینی می توانست امیدبخش باشد بعدازاین باید در انتظار یک معجزه باشیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۵:۱۶    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود دعای روز دوم ماه مبارک رمضان با ترجمه منظوم با اجرای گروه به سوی فردا بسم الله الرحمن الرحیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۴:۳۰    
تصاویر زیر شامل برخی از باغات تبریز و منطقه قلعه چای شهرستان عجبشیر استان آذربایجان شرقی است که با فرارسیدن بهار به قطعه ای از بهشت تبدیل شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۴:۲۵    
یک متخصص تغذیه با توجه به شروع ماه رمضان و با اشاره به اهمیت تغذیه سالم به معرفی مواد غذایی که مصرف آنها به هنگام روزه داری سبب بروز مشکلات گوارشی می شود، پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۴:۱۶    
مدیر گروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد اهمیت مسواک زدن در طول روز و شب، نکاتی را متذکر شد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۴:۰۳    
بر اساس تحقیقات جدید، افراد مسن دارای تعداد بیشتر باکتری های مضر در لثه های شان، احتمالاً دارای آمیلوئید بتا، نشانگر اصلی بیماری آلزایمر، در مایع مغزی نخاعی خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۳:۳۷    
محققان دریافتند جلبک اسپیرولینا علاوه بر کاهش التهاب، قادر به کاهش نرخ مرگ و میر بیماران کرونایی هم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۳:۰۴    
محققان در مطالعه خود به بررسی نحوه پاسخ افراد دارای نقص ایمنی، به اولین دوز یکی از دو واکسن Moderna و Pfizer پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۳:۰۰    
در حالی که ناکامی های فصل جاری یوونتوس بیشتر به کم تجربگی اعضای کادرفنی این تیم نسبت داده می شود، آمارها از نقش پررنگ خط دفاعی بانوی پیر در این ناکامی ها حکایت دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۳۵    
یک اپیدمیولوژیست گفت: هنگامی که چند روز متوالی تعداد موارد ابتلا افزایش پیدا کند و این الگو را در بیش از یک مکان بینیم، می گوییم کشور وارد پیک جدید شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۳۰    
تحصن کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی فوری زندانیان سیاسی دربند زندان های رژیم آل خلیفه در بحرین شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۰۱    
ارزیابی توانایی ذرات HDL (کلسترول خوب) در کاهش التهاب سلول هایی کنترل کننده رگ های خونی، ممکن است به پیش بینی احتمال حمله قلبی یا سایر وقایع جدی مرتبط با قلب کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۴۶    
تیم فوتبال فولاد ایران در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2021 برای السد قطر به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۷    
برخی رسانه ها و منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه کردستان عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۲    
سؤال اساسی اینکه جناب رئیس جمهور از آن 28 صد روز حضور در دولت کدام تحریم را شکستی که اکنون در صدروز پایانی شکست تحریم ها برای مردم باورپذیر شود؟ قضاوت با مردم وهمه آن 24 میلیونی که به ایشان رأی دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۳    
رویارویی حریفان هندی و قطری پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده ای نداشت تا سرخپوشان در صدر جدول گروه قرار بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۵    
یافته های جدید نشان می دهد که همه گیری کرونا در طول یک سال گذشته، باعث بیکاری فزاینده ای در میان اقشار سیاه پوست ساکن انگلیس شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۳    
دقایقی پیش از مصاف دو تیم رئال مادرید و لیورپول در آنفیلد، گروهی از هواداران نماینده انگلیس به اتوبوس حامل بازیکنان میهمان اسپانیایی حمله ور شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا بر پایان 20 سال حضور نظامیان این کشور در خاک افغانستان تاکید کرد و گفت از 11 اردیبهشت ماه جدول زمانی خروج از افغانستان آغاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس این رژیم، مجددا بر عزم واشنگتن در حمایت از تل آویو تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۸    
دیدار تیم های فولاد و السد قطر در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۵    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر گفت: مراسم عروسی در روستای میرک مشگین شهر باعث ابتلای حداقل 20 نفر به کرونا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
اقتصاد مقاومتی ، تنها راه رسیدن به اقتصادی پویا و خودکفاست و کارآمدترین روش برای خنثی کردن تحریم های وحشیانه و غیر انسانی دشمن ددمنش است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ما مثل مرد؛ در روز روشن؛ مقابل چشمانتان می زنیم... این فقط یک سیلی بود، انتقام اصلی مانده است. بترسید و از این ترس بمیرید... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۰    
یک پژوهشگر اسرائیلی تاکید کرد: هیچ تردیدی ندارم که هدف قرار دادن کشتی ایرانی و حادثه در تاسیسات نطنز، با هماهنگی کامل آمریکا صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه سوریه در دیدار با مسئول برنامه جهانی غذا از سیاسی شدن ارائه کمک های بشردوستانه به نیازمندان سوریه توسط برخی کشورها انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
استقلال آخرین تیم ایرانی است که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا راهی میدان می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۰    
یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در استان دیوانیه عراق هدف حمله قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بهتر و قوی تر از پاختاکور بودیم و باید بازی را می بردیم اما روی یک غفلت پیروزی را با تساوی عوض کردیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۷    
کشور دانمارک به عنوان اولین کشور اروپایی اعلام کرد که به دلیل عوارض جانبی آسترازنکا این واکسن را از چرخه واکسیناسیون سراسری خود کاملا خارج می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
سرمربی الوحده امارات پس از شکست مقابل نماینده کشورمان، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران تقریباً همه مقدمات لازم برای غنی سازی 60 درصدی را در مجتمع غنی سازی هسته ای نطنز فراهم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۶    
به گزارش مشرق، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: نه تنها با دیگر نیروهای جبهه انقلاب تقابل نکنید بلکه از اقدامات و مواضع خوب آنها استقبال و حمایت کنید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال تراکتور ایران در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 برابر پاختاکور ازبکستان به نتیجه تساوی 3 بر 3 دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
دعای افتتاح از دعاهای شب های ماه رمضان است که محمد بن عثمان از نایبان خاص امام زمان (عج) آن را نقل کرده است. دعای افتتاح شامل مطالب خداشناسی است و عده ای از علما بر آن شرح نوشته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی کاخ سفید برای سومین روز، از موضع گیری علیه خرابکاری تروریستی علیه تاسیسات حساس هسته ای ایران در نطنز طفره رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۳    
وزیر دفاع آلمان با ابراز نگرانی درباره تحولات اخیر در شرق اوکراین روسیه را به اقدامات تحریک آمیز در این مناقشات متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الوحده حریف دست و پا بسته ای نبود اما خوشحالم که در اولین بازی توانستیم به برتری برسیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انجام عملیات نجات برای رهاسازی دست کودک سه ساله از داخل یک کفشوی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
رسانه ها از اقدام خصمانه دیگر نظامیان صهیونیست و جلوگیری از توریع غذای افطاری در مسجد الاقصی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۲    
به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: لطفا بازی با اعداد را تمام کنید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
استاندار ترابوزان با اشاره به ضرورت توجه به روابط اقتصادی ایران و ترکیه گفت: ویروس کرونا روابط ترانزیتی ایران و ترکیه را کاهش داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
رزمایش دریایی روسیه با مشارکت ناوها و ناوچه های این کشور در دریای سیاه آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: هشت سال معیشت مردم را برای مذاکره بیحاصل گروگان گرفته، هیچ نتیجه ای که به بار نیاورده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۳    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی با اردوغان گفت: باز شدن پای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه را خطرناک می دانیم و برخورد جدی با آن ضروری و لازم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش برابر الوحده بهترین بازیکن زمین در این دیدار لقب گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۱    
معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران با اشاره به ابتلای 48 درصد پرسنل اورژانس تهران به کرونا از افزایش 130 درصدی تماس های مردم با اورژانس در پیک چهارم کرونا خبر داد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۵    
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در بازی های بین المللی با کوچک ترین اعتراضی اخطار داده می شود و بازیکنان ما باید حتماً رعایت کنند تا اخطار مفت نگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۹    
وزیر دفاع اوکراین بدون ارائه شواهدی مدعی شد که روسیه ممکن است در شبه جزیره کریمه سلاح اتمی مستقر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا2021 توانست الوحده امارات را با تک گل سیدجلال حسینی شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۳    
آزمایش بالینی فاز سوم مدرنا نشان داد، این واکسن 90 درصد در جلوگیری از عفونت کووید 19 شش ماه پس از دوز دوم موثر بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: رضا پهلوی گفت تحریم های آمریکا را درک میکند. فائزه هاشمی هم گفت مقصر تحریم ایران است (که 15 قطعنامه آژانس پایبندی اش به برجام را تایید کرده بود) و ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین با محکومیت اقدام تروریستی اخیر در تاسیسات نطنز گفت، توافق هسته ای ایران اکنون درمقطع حساسی قرار گرفته و ضرورت دارد که برجام در اولین فرصت به حالت اولیه بازگردد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۱    
بالگردهای آمریکایی شماری از زندانیان داعش از دو استان حسکه و دیرالزور را به سمت مرزهای مشترک سوریه و عراق منتقل کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۱    
دو تیم فوتبال تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن گفت: ما وقتی میتوانیم از هدایت قرآنی استفاده کنیم که تقوا داشته باشیم
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۶    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه برخی می گویند دست ظالم باید قطع شود ولی در اردیبهشت و خرداد کراهت دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۷    
دروازه بان الاهلی پیش از دیدار با استقلال، گفت: سرمربی نقاط قوت و ضعف استقلال را بررسی کرده و ما برای کسب 3 امتیاز بازی آماده هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که نمی خواهد قبل از دیدار با الاهلی در مورد میزبانی عربستان و تصمیم کنفدراسیون آسیا صحبت کند گفت: باید برای رسیدن به پیروزی تمرکز کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: در حالی غنی سازی 60% را آغاز کردیم که در 8سال گذشته بسیاری از تاسیسات هسته ای را بواسطه برجام یا از بین بردیم (راکتور اراک) یا محدود کردیم (فردو) یا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۳    
تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با الوحده امارات به برتری یک بر صفر دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۰    
گل اول پرسپولیس به الوحده توسط سیدجلال حسینی در دقیقه 41 به ثمر رسید. (پرسپولیس 1 - الوحده 0)
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۹    
رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن روایتی از ماجرای قرآنی درباره جنگ احد و تطبیق با شرایط امروز جامعه بیان کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه در سخنانی گفت که زمان پایان طولانی ترین جنگ آمریکا که در افغانستان بوده فرا رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۹    
رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن گفت: قرآن برای همه ی بخش های زندگی انسان و جوامع بشری برنامه دارد و هدایت میکند. از دفع دشمن تا مدیریت جوامع انسانی تا خانواده و تربیت فرزند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۶    
سرمربی جدید الاهلی امید زیادی به شکست استقلال در دیدار نخست تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۴    
بیش از 20 نفر از اهالی یک روستا در شهرستان مشگین شهر که به تازگی در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند به کرونا مبتلا شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۰    
وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس در دیدار با الوحده امارات درسمت چپ خط دفاعی تیمش قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۷    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز قهرمان آسیا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۱    
رهبر انقلاب فرمودند: قرآن به همه بخش های زندگی انسان ناظر و برای هرکدام از آنها راهنمایی و هدایتی دارد. چقدر غافلند کسانی که فکر می کنند قرآن به مسائل سیاست و حکومت کاری ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۰    
حسن روحانی گفت: باید به نقطه ای برسیم که اگر کسی خواست در کشور سرمایه گذاری کند ظرف 48 ساعت آن کار را انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
کاپیتان استقلال گفت: تیم مان شرایط خیلی خوبی دارد و برای یک شروع پر قدرت آماده هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۶    
مهدی بالی به مدال طلای وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قزاقستان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: بخشی از اموال داخل را تحویل دادیم و تلاش های جدی می کنیم برای اموال و دارایی هایی که وی در خارج از کشور دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات آتش سوزی در ورودی مترو قیطریه را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۹    
محل برگزاری دو مسابقه تیم فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تغییر پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه کرونا وضعیت کرونا در تهران فاجعه است، گفت: محدودیت ها به شکل فعلی خیلی مؤثر نیست و برای کنترل بیماری حداقل 5 تا 7 روز قرنطینه به شکل کامل نیاز است.