پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با افزایش 838 هزار مبتلای جدید در سراسر جهان، شمار مبتلایان از 150 میلیون نفر عبور کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام فتاوای حضرت آیت الله خامنه ای، پاسخی به استفتا درباره حکم استفاده از اسپری تنفسی هنگام روزه منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
اعلام نامزدی برخی فعالان سیاسی و رسانه ای که فاقد سابقه اجرایی موثر هستند، موجب اعتراض مصطفی هاشمی طبا نامزد دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۸    
8 زورگیر خشن با استفاده از قمه و سلاح گرم با ایجاد رعب و وحشت به یک خانه که ساکنین آن 4 زن بودند به طرز وحشیانه ای حمله کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۳:۳۲    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، در ارتباط با تغذیه نوجوانان روزه دار در ماه مبارک رمضان نکاتی را متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۱    
هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی در سال 2014 میلادی و در میانه درگیری های شرق اوکراین، هدف اصابت موشک قرار گرفت و همه 298 مسافر آن، قربانی شلیک سامانه پدافندی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۱    
طبیعت مزارع زیبای کلزا در بجنورد جاذبه ای بی نظیر در روزهای بهاری به وجود آورده است. دشت کلزا، نمونه ای از نقاشی زیبای طبیعت در خراسان شمالی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۸    
7 عضو کابینه در جلسات هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند تا به سوالات وکلای ملت پاسخ دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۹    
کمیسیون امنیت ملی مجلس در هفته پیش رو علاوه بر بررسی گزارش حادثه نطنز از وزیر خارجه جهت پاسخ به سوال 6 نماینده دعوت به عمل آورده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۰    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اصلاح طلبان یک جبهه دارای ظرفیت های فراوان انسانی هستند و پتانسیل بسیار بالایی دارند. در انتخابات پیش رو قرار نیست هیچ ائتلافی میان اصلاحات و اصولگرایان باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۲    
محمد عطریانفر: آقای هاشمی اگر زنده بود علیه فائزه موضع می گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۰    
مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و بدون حضور زائران و مجاوران برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۹    
شاخص در ابتدای هفته با کاهش 9 هزار واحدی شروع کرد و این روند ریزشی ادامه داشت تا روز سه شنبه که شاخص بورس به رشد 18 هزار واحدی رسید. با این حال این رشد شاخص در آخرین روز کاری هفته دوام نیاورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۰    
در حالی 7 روز از شروع محدودیت ها می گذرد که بعضی ها رعایت می کنند اما چون نظارت چندانی وجود ندارد خیلی ها رعایت نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۴    
تمرکز بیشتر بر منطقه آسیا و اقیانوسیه و موضوع چین، اکنون آمریکایی ها را به آن واداشته که به طور جدی کاهش نیروهای خود در دیگر نقاط جهان از جمله غرب آسیا را بررسی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۱    
به دنبال آتش گرفتن دو خودروی سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی غزال واقع در خیابان پاییز شیراز، 15 نفر از شهروندان در این مجتمع پنج طبقه محبوس شده بودند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۰    
یک ماده Crimson Sunbird با آبی که در گلبرگ یک گل موز زینتی ذخیره شده، استراحت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۰    
نامزد حزب اعتماد ملی با شرط واگذاری ناسا (نهاد اجماع ساز) اصلاح طلبان مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۵    
اظهارات اخیر رئیس جمهور که دوران دولت خود را، دهه پیروزی و نجات ملی خوانده بود با تعجب در میان عوام و خواص مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۰    
چرا دولت و وزارت خارجه درباره ماهیت اقدام تروریستی نطنز آدرس اشتباه می دهند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۵    
یک پرنده ناوچه ای که سینه خود را باد کرده است. این پرندگان بر فراز اقیانوس های گرمسیری و نیمه گرمسیری در سراسر قاره آمریکا اوج می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۴    
رسانه های انگلیسی در بیشتر اوقات، با نقل جانبدارانه رخدادهای کشورهای اسلامی، به چهره عمومی اهالی قرآن لطمه می زنند و با این روش، در شعله ور شدن احساس رعب و وحشت در برابر قرآن و اسلام، مشارکت دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۶    
محافل اصلاح طلب با وجود تلاش برای مظلوم نمایی درباره منتفی شدن نامزدی سیدحسن خمینی، اعتراف دارند که مشکل این طیف رویگردانی مردم، حاصل از بی کفایتی دولت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۵:۰۱    
تولیدکنندگان طی سال های گذشته همواره با مشکلات مختلف از جمله موانع بانکی، رشد مداوم هزینه های تولید و دست اندازهای دریافت مجوزهای کسب و کار روبرو بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۴:۴۸    
گروهی از محققان تشخیص داده اند نوع چربی هایی که مادر هنگام شیردهی مصرف می کند می تواند تأثیرات طولانی مدت بر سلامت روده نوزاد داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۴:۱۶    
درحالی از 19 فروردین ثبت اطلاعات واحد مسکونی در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز شده که در صورت عدم ثبت اطلاعات مردم از حداقل 15 خدمت اجتماعی محروم خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۴:۰۴    
طی سال های اخیر سیاست های کشورهای اروپایی به سمت تبعیض و اسلام هراسی رفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۳:۴۰    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: علائم این بیماری عوض نشده است، اما شروع آن ها زودتر اتفاق می افتد و درصد همه گیری بیماری در خانواده ها به نسبت گذشته افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۳:۲۳    
بر اساس تحقیقات جدید، بیماران کرونایی دارای سابقه تنفسی قبلی مانند آسم یا بیماری انسدادی مزمن ریوی که در مناطقی با آلودگی هوا بالا زندگی می کنند، احتمال بستری شدن شان در بیمارستان بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۳:۰۸    
در میان 78 کشور، آمریکا در رتبه 69 از نظر برابری نژادی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۲:۴۳    
نتایج یک مطالعه بزرگ در ایالات متحده نشان می دهد که عدم تحرک جسمی با عفونت شدیدتر کووید 19 و افزایش خطر مرگ ناشی از آن مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۲:۰۷    
بهتراست برای باز کردن روزه از آب گرم، شیر گرم یا چای کمرنگ به همراه خرما یا کشمش استفاده شود. از نوشیدن نوشیدنی های سرد ومصرف انواع قندهای تصفیه شده و شیرینیجات (مثل زولبیا و بامیه) باید خودداری شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۱:۳۱    
هرچند بسیاری ایران اینترنشنال را رسانه سعودی ها می دانند اما بی بی سی فارسی تلاش می کند تا رضایت سعودی ها را هم کسب کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۰    
وزیر خارجه رژیم صهیبونیستی در سخنانی گفت که این رژیم هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای انجام خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۷    
امام جمعه آبادان: تا الان هیچ گونه واکسنی نزدم و قطعا نخواهم زد تا افراد اولویت دار استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۱    
این جماعت بارها نشان داده اند مثل گله بُز عمل می کنند، یک بُز که از جُوب بِپره، بقیه هم به پشت بُز جلودار نگاه می کنند و می پرند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، صفحه توییتر منتسب به آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا نوشت: حتی برخی متدینین و اهل مسجد و هیئت گرفتار گناهان زبانی همچون غیبت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۰    
عناصر داعش مسئولیت انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر ک الصدر بغداد را که منجر به کشته شدن چهار تن شد، برعهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۳    
متأسفانه رئیس جمهور در واکنش به اقدام تروریستی مشترک رژیم اسرائیل، سه دولت اروپایی و آمریکا علیه تأسیسات نطنز به گونه ای سخن گفت که خیال آنان را از واکنش ایران آسوده کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: غنی سازی 60درصد نیمه شب دیشب همانند ساعات شروع عملیات دفاع مقدس آغاز شد. آمریکا و صهیونیست ها چی می خواستند چی شد؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۶    
به گزارش مشرق، علی دایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: واقعا حرفی برای گفتن باقی نمانده دوستانمان یک به یک بر اثر کرونا فوت می کنند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات اوکراینی سعی می کنند از حادثه سقوط هواپیما بهره برداری سیاسی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دولت باید در مقابل بازار سرمایه مسئولیت پذیر باشد، گفت: اگر بورس نبود دولت باید برای تامین مالی خود، پایه پولی را افزایش می داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۰    
مناجات خَمْسَ عَشَر، مجموعه دعاهای پانزده گانه ای که از امام سجاد(ع) نقل شده است. این دعاها، در کتاب های الصحیفة الثانیة السجادیة، بحارالانوار و مفاتیح الجنان نقل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تفکر انقلابی اینطور است که می خواهد با اتکا به دانشمندان جوان ایرانی غنی سازی 60درصد را شروع کند و 3روز بعد موفق می شود؛ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۱۶    
وزیر امور خارجه روسیه از اخراج 10 دیپلمات آمریکایی از روسیه در واکنش به اقدامات خصمانه اخیر دولت آمریکا علیه کشورش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۱۰    
به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: آقای روحانی طوری القا میکنند که گویی برخی در ایران مخالف رفع تحریمها هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
به گزارش مشرق، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر با گلایه از تهمت ها و افتراها نوشت: گویی شرارت برخی را پایانی نیست؛ دروغ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، محمد شیروانی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: احمق ها گفتند نطنز را طوری زدیم که تا چندسال نتوانند غنی سازی کنند، غافل از اینکه اینجا ایران است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۲    
یک نیروی آموزشی به سختی تلاش می کند تا از مانع عبور کند. آمریکا، کلورادو. 12 ژوئن 2020.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
مدافع چپ تیم النصر عربستان به ویروس کرونا مبتلا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی کاخ سفید امروز و بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت توسط کشورش و انفعال اروپا در قبال تعهدات خود در برجام گفت: اقدام ایران در غنی سازی 60 درصدی را جدی می گیریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات مداخله جویانه سازمان های موسوم به اتحادیه عرب و یا شورای همکاری خلیج فارس درباره برجام تأکید کرد که هدف آنها تخریب روند گفتگوهای فنی در وین است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۱    
یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بر ضرورت برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری در قدس اشغالی و مبارزه با اشغالگران در این زمینه تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۴    
نبویان: وقتی انتقام نگیریم، خرابکاری و حمله و ضربات بیشتر ادامه می یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز نگرانی شدید از حوادث چند روز گذشته در عراق، گفت: ایران همواره از امنیت، ثبات و تمامیت ارضی عراق حمایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
در جلسه مشترک دانیلوف با دریابان شمخانی که نمایندگان سازمان هواپیمایی دو کشور هم حضور داشتند توضیحات فنی جامعی به وی ارائه شد و بر غیر عمدی بودن این حادثه تلخ که ناشی از خطای انسانی بوده، تاکید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس برای مرحوم نادر دست نشان و درخواست برای فراهم شدن واکسن کرونا استوری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
به گزارش مشرق، محمد سعید احدیان، مشاور سیاسی قالیباف طی توییتی نوشت: تا دشمن باور نکند که کنترل ایران فقط با انجام تعهداتش ممکن است، تحریم ها رفع نمی شود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
به گزارش مشرق، کیانوش جهان پور، سخنگوی سازمان غذا و دارو طی توییتی نوشت: - واکسن کرونا قبل تاییدیه مجامع بین المللی نمیزنیم. اخیرا: - همون که مورد تایید مجامع بین المللی است رو نمی زنیم! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: یک ماه پیش که به دولت پیشنهاد دادم برای رفع تحریمهای ظالمانه اقتصادی، غنی سازی 60درصدی را انجام دهد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: با تهاتر منزل سازمانی فرمانده ارتش، به ساخت 313 واحد مسکونی برای کارکنان ارتش کمک شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۹    
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره انتخابات 1400 گفت: گزینه های زیادی برای حضور مطرح هستند؛ برای مثال آقای جهانگیری، مسعود پزشکیان و آقای ظریف نامشان در میان احزاب اصلاح طلب مطرح است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که ادامه تجاوزاتش به نوار غزه ممکن است به روابط دوجانبه میان آنکارا و تل آویو ضربه وارد کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۵    
احمدی نژاد ادعا کرده که: ما اصلاً حکومت دینی نداریم. این واژهای غلط و من درآوردی است. دین برای رهایی انسان آمده است، نه برای حاکمیت بر انسان. دین که نیامده خودش را غلبه دهد...ما حکومت دینی نداریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی رئیس دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به غنی سازی 60 درصدی توسط ایران گفت: تحریم های آمریکا باید رفع شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۰    
مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور گزارش شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: سهم ناکارآمدی و سوء مدیریت ها در نارسایی اقتصادی بیشتر از تحریم است. همه دولت ها در دولت دومشان، نسبت به دوره اول دچار این چالش ها می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۳    
یوفا سوپرگل مهدی طارمی به چلسی را به عنوان برترین گل دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۵    
شماره ی دویست و هشتاد و چهارم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان این حرف قطعی است منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۰    
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین سقوط سنگینی را تجربه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۸    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چند بازیکن استقلال از شرایط بازی دور هستند و اگر مثل بقیه بازیکنان بودند شرایط بازی با الاهلی می توانست بهتر از این رقم بخورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۰    
یک دیپلمات اروپایی عدم اعمال تحریم علیه پروژه نورد استریم-2 در بسته تحریمی جدید آمریکا علیه روسیه را یک نشانه مثبت ارزیابی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۸    
لوران بلان در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس در خصوص اهمیت این مسابقه صحبت کرد و از پرسپولیس تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۲    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بهترین گل های هفته اول لیگ قهرمانان در فصل جدید رونمایی کرد که 3 بازیکن ایرانی در آن حضور دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتر نوشت: با افتخار اعلام میکنم در ساعت 00:40 نیمه شب گذشته و در شب زیارتی سید الشهدا(ع) ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
یک کودک فلسطینی بینایی یک چشم خود را در اثر شلیک گلوله نیروهای اشغالگر از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
شیوه اطلاع رسانی بی بی سی فارسی در خصوص محکومیت تروریست های وابسته به عربستان در دانمارک به شدت از سوی کاربران شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا هنگام صحبت درباره تماس تلفنی اخیرش با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، نام وی را اشتباه تلفظ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
یک سایت هلندی برترین ها و بازنده های این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که نام مهدی طارمی در بین برترین ها دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۸    
گفت وگوی عباس عراقچی با شبکه پرس تی وی پس از نشست کمیسیون مشترک برجام.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۶    
با درخواست رسمی باشگاه فولاد برای تغییر محل تمرینات این تیم در عربستان موافقت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۳    
مقام مسئول در شبکه بانکی گفت: 4100 ترمینال که حساب با درگاه منطبق نبود و مشکوک به پولشویی و یا اجاره ای بودن درگاه بودند، مسدود شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
سال 1400 هم نتوانست رختی سبز بر تن شاخص بورس بپوشاند و بسیاری از روزهای شاخص را همچنان قرمزپوش نگاه داشته؛ اگرچه 300 سهم همچنان در صف فروش هستند و اکنون امیدها به 24 هزار میلیارد اوراق است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
منطقه النخیب در استان الانبار عراق از جمله مناطقی است که به دلایل متعدد برای سعودی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۸    
مقامات شیکاگو تصاویری را از دوربین لباس یک مامور پلیس هنگام تیراندازی و قتل یک نوجوان 13 ساله که دستانش را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود، منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه برای قهرمانی تلاش می کنیم ولی ژن قهرمانی در خون پرسپولیس وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
کرمانشاه- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست استانی ستاد گرونا کرمانشاه گفت: اجازه ترزیق واکسن غیراستاندارد را نمی دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۱    
تیم فوتبال استقلال تهران پس از گذشت 6 سال در عربستان به میدان رفت و پیروز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۱    
سرلشکر عطاءالله صالحی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، با صدور پیامی، 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی پیامی، 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
نمکی وزیر بهداشت: قرارداد خرید 2 میلیون دُز واکسن روسی بسته شد/ چیزی که برای مردم ضرر دارد را وارد نمی کنیم / جگر گوشه خودم اولین تزریق کننده این واکسن بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۴    
منابع میدانی حاضر در مأرب یمن تأکید کردند که نیروهای دولت مستعفی، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی و حزب اخوانی الاصلاح در این شهر به شدت با هم درگیر شده اند.
  • ۱