شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
متن کامل دعای جوشن کبیر را به همراه ترجمه فارسی و صوت، ببینید و بشنوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
امام علی(ع) از توطئه قتل خود آگاه بودند. به همین علت اگر امام حسن و امام حسین(ع) در مسجد بودند خطر متوجه ایشان بود و تداوم امامت در معرض تهدید قرار می گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۳    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 13 اردیبهشت را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
انجمن عکاسان طبیعت آلمان (Gesellschaft Deutscher Tierfotografen) یا GDT مسابقات معتبر سالانه عکاسی از طبیعت را مانند سال های گذشته برگزار کرد تا بهترین عکاسان حیات وحش در آلمان را معرفی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۰    
طاق بستان یکی از مکان های تاریخی و سرآمد در غرب سرزمین ایران به حساب می آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
دیوان عدالت اداری دستور توقف موقت مصوبه هیات وزیران مبنی بر جریمه اپراتورها به دلیل ایجاد اختلال در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور در حالی که جزو همه کاره های دولت بوده، خود را هیچ کاره وانمود می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۶    
خودورسازی ژاپنی نیسان، پس از موفقیت دو نسل قبلی SUV نیسان قشقایی در بازار اروپا و به ویژه بازار انگلیس، سومین نسل از این خودروی شاسی بلند محبوب را در بریتانیا معرفی و روانه بازار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۱    
خدمت رسانی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در شب اول قدر 1400 تا سحر.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۱    
هفتصد و سی استاد دانشگاه در نامه ای به مردم نسبت به جابجایی اولویت های اقتصادی – اجتماعی به امور سیاسی و جناحی در انتخابات هشدار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
امیرمؤمنان علی(ع) هنگام تقسیم بیت المال فرمود: سوگند به خدا! این اموال از دسترنج من به دست نیامده و آن را از پدرم به ارث نبرده ام؛ بلکه امانتی در دست من است که باید حدود آن را رعایت کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
به گزارش مشرق ، امیرعلی صفا در رشته توئیتی نوشت: هر فردی می تونه برای ابطال مصوبات دولتی، شهرداری ها و امثالهم به دیوان عدالت اداری دادخواست بده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
عضو شورای مرکزی کارگزاران درباره معرفی محمد شریعتمداری، وزیر تعاون به عنوان گزینه کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از این موضوع بی خبرم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
مدیرعامل ایران خودرو در برنامه دست خط:تارا در شرایط کیفیت بسیار خوبی، قابلیت عرضه به مشتریان را دارد./ دنا پلاس اتوماتیک با سطح داخلی سازی بالا موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
از نخستین روز شیوع ویروس کرونا حماسه آفرینی پرستاران بر بالین بیماران کرونایی ستودنی است؛ لحظاتی که هیچ نگرانی از اینکه خود مبتلا شوند به دل راه نمی دهند و هم چنان به ایثار و فداکاری خود در روزهای ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
به گزارش مشرق ، کانال های تلگرامی عکسی از گریم جالب رامین راستاد برای نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
به گزارش مشرق ، محمدرضا عارف در توئیتی نوشت: بارها اعلام کرده ام در انتخابات ریاست جمهوری اگر احساس کنم فردی مناسب تر از من حضور دارد به او کمک می کنم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۵    
نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: احتمال دارد که گزینه برخی جریان های سیاسی باشم؛ افرادی از برخی جریانات در این باره با من صحبت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۵:۴۸    
سخنگوی حزب کارگزاران گفت: در سیاست ائتلاف همیشه می تواند وجود داشته باشد. یک سیاستمدار حرفه ای هیچ وقت دست خودش را برای تصمیم گیری نمی بندد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۳:۳۵    
محققان دانشگاه هاروارد در مطالعه جدید خود روشی را کشف کردند که می تواند بدون تکیه بر داده های تومور، مانع عود مجدد سرطان در بیماران شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۳:۰۲    
رژیم های غذایی فرآوری شده موجب افزایش بروز بیماری های با مشخصه عفونت مزمن درجه پایین و التهاب نظیر دیابت می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۲:۳۲    
تحقیقات نشان می دهد قرارگیری در معرض دمای بالا می تواند ویروس را خنثی کند و از آلوده شدن یک انسان دیگر پیشگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۲:۱۳    
تصاویر، مسجد کوفه در شب نوزدهم ماه رمضان را نشان می دهد. شیعیان عراق که این شب را لیلة الجرح می نامند تحت آیین های خاص مراسم عزاداری و احیا را برپا می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۲:۰۳    
دیابت بیماری است که در سرتاسر جهان و در کشور ما شیوع یافته است. این بیماری جزء موارد ممنوعیت کامل روزه داری نیست و باتوجه به وضعیت بیمار و صلاح دید پزشک، فرد می تواند برای روزه گرفتن تصمیم بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۰    
بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ماجد مهدی حنتوش وزیر برق عراق در نشستی مشترک راه های دریافت مطالبات گازی ایران از عراق را بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۶    
یازدهم اردیبهشت ماه و اول ماه می، روز جهانی کارگر نامیده شده است تا بتوان اهمیت وجود این قشر پر تلاش و محوری در رشد، ارتقا و بقاء جامعه را یادآور شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۵    
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقامات سیاسی و امنیتی این کشور از روز یکم ماه مه (2021) سفر خود را به پایتخت چهار کشور عربی خاورمیانه آغاز کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۳    
منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، یک فرمانده ارشد نیروهای ائتلاف سعودی و یک سرکرده داعش در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۴    
اکبر اعلمی نماینده مجلس ششم در اعتراض به اسحاق جهانگیری وزیر صنایع وقت در ویدئوی ذیل: 31 میلیارد تومان از منابع وزارت صنایع را با کدام مجوز پاداش دادید؟!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
کاهش 50 درصدی ساخت وساز، افزایش 150 درصدی نرخ اجاره بها و افزایش 650 درصدی قیمت گوشه ای از کارنامه دولت های حسن روحانی در حوزه مسکن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
به گزارش مشرق ، یک کاربر در توئیتی نوشت: جهانگیری نیومد کلاب هاوس که بگه دولت برای مردم چه کرده. اومده بود بگه؛ چرا دولت برای مردم کاری نکرده.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
بخشدار مرکزی شهرستان ری گفت: بی احتیاطی پدر پاکستانی حین موتورسواری موجب سقوط پسر 12 ساله اش از ترک موتور به داخل کانال آب و خفگی اش شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۳    
توصیه استاد فاطمی نیا برای نمازی کوتاه در شب های قدر را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
آبی های لندن با گلزنی هافبک آلمانی خود بر فولام غلبه کردند و آماده دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۹    
پلیس فرانسه دهها تن از شرکت کنندگان در اعتراضها علیه سیاستهای اقتصادی دولت فرانسه را در پاریس دستگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۸    
پاسخ محمدصادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در واکنش به چند نرخی بودن قیمت شکر در بازار: همکاران شما چند واحد صنفی را رصد کردن و این مقدمه بر هم زدن بازار است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۳    
به گزارش مشرق ، کانال سیاست آنلاین کلیپی از صدای آژیر خطر در فرودگاه جده عربستان که ناشی از حمله به این فرودگاه بوده، منتشر کرد. دانلود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۱    
به گزارش مشرق ، حساب توئیتری مشکات با انتشار تصاویری نوشت: مخازن سوخت جامد موشک فاتح و خلیج فارس در کارخانه. این مخازن در شرایط بسیار ایمن نگه داری میشوند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
به گزارش مشرق ، یک کاربر توئیتر با اشاره به سخنان اخیر جهانگیری مبنی بر مافیا نامیدن مخالفینش، نوشت: بعد از دعوت دولت به بورس، 46 میلیون نفر از مردم 40 درصد سرمایه شون رو تو بورس از دست دادن! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
فلسطینی ها اگر بتوانند اولاً فاصله سیاسی و ثانیاً فاصله جغرافیایی میان خود را بردارند، دست برتر را در مقابل اسرائیل خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر توئیتر نوشت: یک نمونه کپی از مجسمه آزادی در توکیو قرار داره. جالب اینکه فرانسه در سال 1998 این مجسمه رو به مدت یک سال به ژاپن هدیه داده بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۳    
نظامیان صهیونیست با حمله به راهپیمایی هفتگی فلسطینیان علیه شهرک سازی های رژیم اشغالگر در شمال کرانه باختری ده ها نفر را زخمی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۸    
مدیر فرودگاه بین المللی سلیمانیه از سرگیری پروازها بین فرودگاه سلیمانیه و ایران را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق ، مهدی عرفاتی در توئیتی نوشت: بسوزه پدر زمونه تون. لحظه های نابی که توصیه شدیم به مناجات و دعا، از سرِ شب تا سحر میچرخیم توی کلاب هاوس که اینوریا چی میگن و اونوریا چی جواب میدن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
اسماعیل کوثری،نماینده سابق مجلس با اشاره به کلیدواژه رئیس جمهور نظامی گفت:کاملاً روشن است که با این حربه نمی خواهند بچه های جنگ و حزب اللهی وارد صحنه و مدیریت کشور شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۸    
گله مردم از دولت روحانی صرفا به گرانی ، تورم ، بیکاری و کوچک شدن سفره محدود نمی شود؛ شاید مهم ترین بخش آن هیچ انگاری مردم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۶    
به گزارش مشرق ، یک کاربر توئیتر نوشت: جهانگیری در کلاب هاوس: از گرانی ها خبر داریم و از تمام توان برای کاهش مشکلات مردم استفاده میکنیم! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۴    
به گزارش مشرق ، یک کاربر در توئیتی نوشت: جهانگیری یه جا میگه در دولت هیچکاره بودم و تمام تصمیمات رو واعظی می گرفت. چند دقیقه بعد میگه تمام وزرا گفتن اصلا بدون تو نمیشه دولت رو اداره کرد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی عنوان کرد: دیپلماسی در کنار قدرت نظامی است همین ساختمان که بنام شهید سلیمانی نامگذاری شده هر سه شنبه شاهد یک جلسه مهم بین من و سلیمانی بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۸    
علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی به فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
تیم فوتبال اینتر با شکست دادن کروتونه در آستانه قهرمانی در سری آ ایتالیا قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۵    
معاون کل وزیر بهداشت گفت:راهکار اصلی تماس با افراد از سمت وزارت بهداشت با استفاده از کد ملی و شماره تلفن افراد می باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
به گزارش مشرق ، بیسیمچی مدیا کلیپی از اعتراف کارشناس منوتو به ننگین بودن برجام منتشر کرد. دانلود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۰    
تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون محروم به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۴    
یک فرمانده نیروی فضایی آمریکا گفت، روسیه و چین مجهز به سلاح هایی هستند که قادراست ماهواره های آمریکا را مختل کرده و حسگرهای نوری ماهواره ها را کور کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق ، سید یاسر جبرائیلی در توئیتی و با انتشار کلیپی از سخنانش نوشت: آقای جهانگیری گفته اند: "فکر می کنند اگر تحریم ها لغو نشود، فضا برای پیروزی آنها فراهم می شود" ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق ، سهند ایرانمهر در توئیتی نوشت: 11 اردیبهشت سالگرد درگذشت کیومرث صابری( گل آقا) مردی که نشاط آورها (!) هم جای خالی اش را پر نکردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
به مناسبت شب ضربت خوردن امیر مومنان حضرت علی علیه السلام، روضه خوانی قدیمی از مرحوم کافی را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۹    
اتحادیه کارگران یمن امروز شنبه نشستی خبری به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار کرد و در آن از اوضاع دردناک کارگران یمنی با توجه به حملات ددمنشانه ائتلاف سعودی و محاصره هفت ساله یمن پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۵    
پاری سن ژرمن در آستانه دیدار حساس با منچسترسیتی، پیروزی ارزشمند و دشواری مقابل لانس به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۰    
به گزارش مشرق ، یک کاربر توئیتر با اشاره به سخنان اخیر جهانگیری در کلاب هاوس، نوشت: به آقایان جهانگیری و روحانی غبطه می خورم وقتی که می گویند اقتصاد ما خوب شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس در اظهاراتی در انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو گفت: زمینه آغاز انتفاضه جدید در مناطق فلسطینی نشین فراهم شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۱    
وزیر دفاع آلمان از امضای قرارداد تولید مشترک جنگنده جدید ساخت سه کشور اسپانیا، آلمان و فرانسه که از آن به عنوان بزرگترین پروژه دفاعی اروپا یاد می شود، طی هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۵    
چند فروند جنگنده ناتو از بیم هواپیماربایی یک فروند هواپیمای مسافربری رژیم صهیونیستی را بر فراز دریای اژه اسکورت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
دیپلمات های ارشد اروپایی با اعلام اینکه هنوز کارهای زیادی برای احیای برجام باقی مانده است، تأکید کردند که موفقیت مذاکرات به هیچ وجه تضمین شده نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
به گزارش مشرق ، یک کاربر توئیتر نوشت: خلاصه حرفای جهانگیری در کلاب هاوس مقصر کرونا، مردم مقصر فساد داداشم، احمدی نژاد مقصر وضع معشیت، همه غیر از دولت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان راهبردی بودن همکاری واشنگتن با باکو، از لغو موقت تحریم تسلیحاتی علیه جمهوری آذربایجان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۶    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی اش همیشگی است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۴    
نظامیان آمریکا ظرف دیروز و امروز 42 کامیون حامل گندم و سایر غلات که از سیلوهایی در استان الحسکه در شرق سوریه ربودند از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق قاچاق کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
منچستر سیتی با غلبه بر کریستال پالاس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش گفت که هدف از مذاکرات کنونی در وین، احیای برجام طی سه هفته آینده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق ، ولی اسماعیلی نماینده گرمی در توئیتیی به سخنان اخیر اسحاق جهانگیری در کلاب هاوس واکنش نشان داد و نوشت: جناب جهانگیری ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۰    
نماهنگی به مناسبت شب های قدر با صدای حامد زمانی مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
معاون وزیر امور خارجه از موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم ها خبر داد و گفت: دیگرانی هستند که هنوز به دلایل مختلف در فهرست وجود دارند و مذاکره برای آنان هنوز ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام علی علیه السلام فایل صوتی گلچین مداحی با نوای مداحان اهل بیت (ع) را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
تعدادی از مقام های آمریکایی از وزارت خارجه آمریکا و دفاع و شورای امنیت ملی، از امروز راهی منطقه شدند تا با مقام های اماراتی، اردنی، مصری و سعودی درباره موضوعات منطقه ای گفت وگو کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
مهاجم تراکتور به عنوان بهترین بازیکن هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق ، عبدالله گنجی در توئیتی با اشاره به سخنان خونسردانه اخیر جهانگیری در توجیه ناتوانی دولت در رفع مشکلات، نوشت: اعتماد به نفسی که جناب جهانگیری دارد، اگر کاکتوس داشت هندونه می داد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
به گزارش مشرق ، یک کارشناس حوزه تحریم در توئیتی نوشت: می گفتند خوی زیاده خواهی آمریکا که باعث شد نقض عهد کنه و از برجام خارج بشه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۱    
جواب اولین تست پرسپولیسی ها که از سوی نمایندگان وزارت بهداشت از آنها گرفته شد، منفی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان گفت: ویروس جهش یافته هندی به نسبت ویروس قبلی بیشتر افراد با سنین پایین تر را درگیر می کند و این امر به معنی نیست که ویروس هندی لزوما موجب افزایش درگیری کودکان می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
کاپیتان تیم ملی کاراته با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم لیگ جهانی کاراته وان لیسبون راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
به گزارش مشرق ، یک کاربر در توئیتی نوشت: جهانگیری در کلاب هاوس حرفهای خوبی میزد. مشکلات را دقیق شناسایی کرده، راهکار هم دارد، اما متاسفانه فرصت خدمت نداشته ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در رابطه با شکایت این باشگاه علیه شجاع خلیل زاده و باشگاه الریان توضیحاتی را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش، جمعه آینده را دور جدید مذاکرات درباره برنامه جامع اقدام مشترک اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۶    
مربی پرتغالی با باشگاه الهلال برای هدایت این تیم به توافق رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: حمایت از تولید را از مسیر حمایت از کارگران دنبال خواهیم کرد؛ بدون همت و تلاش آنان موفقیتی حاصل نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
متخصص عفونی گفت: بنابر اظهارات دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، نهایتا تا مردادماه حدود 30 میلیون دز واکسن به دولت تحویل می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
آنچه توسط ابومازن به عنوان تعلیق رسمی انتخابات سراسری فلسطین تا زمانی نامشخص اعلام شد یک اقدام غیر قانونی و فاقد مشروعیت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
خرید وب مانی ارزان از بهترین صرافی ها با بهترین قیمت و یا شارژ وب مانی یکی از نیاز های بسیاری از هموطنان است که نیازمند ارسال مبالغ مالی به خارج از کشور برای دوستان وعزیزان خود دارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
دو ستاره فوتبال جهان در راه رقابت های انتخابی جام جهانی واکسن کرونای چینی را دریافت خواهند کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دولت این کشور به دنبال رویکرد عملی و سنجیده ای در قبال کره شمالی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۳    
در مطلب پیش رو برج خنک کننده را به ساده ترین شکل توضیح می دهیم و انواع برج های خنک کننده و همچنین عملکرد آن ها را معرفی خواهیم نمود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۱    
نشست کمیسیون مشترک برجام به منظور بررسی و جمع بندی نتیجه کارگروه های کارشناسی سه گانه با حضور هیأت های ایران و 1+4 و نماینده اتحادیه اروپا در وین آغاز به کار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق ، یک کاربر توئیتر با انتشار عکسی نوشت: کنار مزار ابومهدی المهندس دلتنگیاتونو بهش گفتم. خیلی ها برام نوشتن که رفتم سلامشونو بهش برسونم. حالا من و ابومهدی و شما ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
اولین تیزر از فصل پنجم برنامه تلویزیونی"دورهمی" در حالی منتشر شد که مهران مدیری در این ویدئو اعلام می کند که این مسابقه، عجیب و سخت است.