جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۱۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۹:۰۰    
در حالی که دولت روحانی سال گذشته، حداقل 60 هزار میلیارد تومان درآمد از طریق بورس کسب کرد، این بازار با سقوط تاریخی 40 درصدی و زیان سهامداران روبه رو بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۰    
یک دستگاه واحد مسکونی 80 متری با عمر بنای 12 سال، واقع در مجدیه شمالی، خیابان منصوری، با 80 میلیون تومان ودیعه و 4 میلیون و 500 هزار تومان اجاره معامله می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۰    
به گزارش مشرق مهدی روحانی، دبیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران در گفتگو با نود اقتصادی گفت: بسیاری از پیمانکاران عمرانی در چند سال اخیر به سمت ورشکستگی و اضمحلال رفته اند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۸    
ثبت نام و برگزاری آموزش های صوتی و تصویری مجازی نکته و تست برای دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان آزمون سراسری سال 1400
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۶    
به گزارش مشرق سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در توئیتی نوشت: سیاست بازان درگیر کشمکش های انتخاباتی و حفظ قدرت خود هستند و مردم از گرانی، بیکاری و نداشتن سرپناه شدیداً رنج می برند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
معاون منابع انسانی ایرانسل با حضور در میزگرد کنفرانس مهندسی برق ایران با موضوع فارغ التحصیلان دانشگاه ها و اشتغال در صنعت برق و مخابرات از حمایت ایرانسل در جهت تسهیل ورود نخبگان به بازار کار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
در میزگرد آنلاین بومی سازی صنعت ICT (دستاوردهای نوین اپراتورهای موبایل) ، ایرانسل بر گسترش حمایت از بومی سازی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، به خصوص تجهیزات 5G، تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
جلسه علنی مجلس چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
اگرچه مشارکت بالا یک امتیاز است اما میزان مشارکت هرگز بیانگر مشروعیت نیست؛ بلکه مشروعیت انتخابات بسته به اجرای قانون است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
واکسیناسیون بیماران دیالیزی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در بخش همودیالیز آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
به گزارش مشرق علیرضا زاکانی در توئیتی نوشت: انتخابات برای آقای جهانگیری زنگ تئاتر و بازیگری نیست، زنگ حساب است و باید به سوالات جدی پاسخ دهد. 1.نرخ دلار4200 و آتش زدن میلیاردها دلار ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
به گزارش مشرق روح الله نجابت نماینده مجلس در توئیتی نوشت: در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در صدد هستیم تا شرایط را برای استفاده از ظرفیت اصل 27ام قانون اساسی و آزادی برپایی هرگونه راهپیمایی و ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اگر کاندیداهای اصلاح طلب تأیید نشوند، نهاد اجماع ساز از میان اصولگرایان باقی مانده یک نفر را انتخاب می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
صدها نفر از شهروندان آرژانتین با برگزاری راهپیمایی حملات اسرائیل به فلسطینیان را محکوم و از مردم فلسطین حمایت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
معاون مرکز پژوهش های مجلس یکی از چالش های کلان بورس را دخالت غیرکارشناسی دولت ارزیابی کرد و گفت: دولت بدون ایجاد زیرساخت مناسب، مردم را به بازار سرمایه سوق داد که منجر به بروز مشکلاتی برای مرد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۰    
یک نظامی صهیونیست تفنگ خود را بر روی سر یک جوان فلسطینی در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی گذاشت و از فاصله صفر با گلوله پلاستیکی به وی شلیک کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۶    
هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با تاسیس پنج نهاد مالی جدید موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۶:۱۶    
روی هاجسون به صورت رسمی با دنیای مربیگری وداع کرده و هفته آینده برای آخرین مرتبه روی نیمکت تیمش خواهد نشست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۵:۰۴    
خیلی ها فکر می کنند که فشارخون یک عارضه معمولی مثل سرماخوردگی است و آن را سرسری می گیرند، در حالی که همین فشارخون سالانه جان 97 هزار نفر را می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۴:۳۶    
به گفته یک متخصص ویروس شناسی 10 تا 15 درصد افراد با وجود تزریق واکسن در مقابل ویروس کووید19 ایمن نمی شوند و این امکان وجود دارد که این اشخاص به کرونا مبتلا شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۴:۰۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد سکته در بین افراد زیر 50 سال در حال افزایش است و علت بزرگ آن می تواند چاقی در دوره نوجوانی باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۴:۰۰    
در اتفاقی جالب توجه در کشور چین یک شهروند میلیاردر اقدام به خرید یک باشگاه کرد و سرمربی آن را هم مجبور کرد که فرزندش همیشه در ترکیب اصلی باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۳:۵۰    
یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه سوخت و ساز بدن پس از ماه رمضان به آرامی به شرایط قبل باز می گردد گفت: وعده های غذایی پس از ماه رمضان باید به دور از چربی و در عین حال بسیار سبک باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۱    
نتایج تحقیقات نشان می دهد سلامت روحی و روانی و یک برنامه 12 دقیقه ای مدیتیشن می تواند چندین فاکتور پرخطر بیماری آلزایمر را کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۰    
پاداش هایی که هر یک از 20 تیم فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بسته به جایگاه شان در پایان این رقابت ها می گیرند مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۲:۴۸    
یک حقوقدان تشریح کرد اگر پدر مقتول خود قاتل باشد قانون چه حکمی برای او در نظر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۲:۳۳    
بر اساس یک مطالعه جدید، افرادی که از لحاظ ژنتیکی با خطر بالا ابتلا به سرطان روده بزرگ (کلورکتال) روبرو هستند، می توانند با پیروی از یک سبک زندگی سالم، از ابتلا به این بیماری پیشگیری نمایند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۲:۰۵    
محققان تاکید می کنند در زمان بررسی علائم سرطان پوست، نباید ناخن ها نادیده گرفته شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۲:۰۳    
دلیل حمله پدر اسکاماکا به خودروی مدیران رم احتمالا به دوران بازی او در این تیم و کارشکنی مدیران باشگاه ربط دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۱:۲۵    
دستگیری توزیع کننده داروهای تقلبی، سارق طلافروشی، سه مجرم، کشف 96 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 4 میلیارد تومان لوازم الکترونیکی قاچاق از مهمترین خبرهای 24 ساعت گذشته پلیس پایتخت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۱:۰۰    
دکتر حریرچی: فعلا بر برگزار نشدن تجمعات و ایجاد شور انتخاباتی با فضای مجازی و رسانه ملی تاکید داریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۰:۵۸    
به محض انجام امور و هماهنگی با دانشگاه ها تزریق واکسن کرونا برای این دو گروه در روزهای آتی انجام خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۱    
یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد تا زمانی که ملت ما در امنیت نباشند، صهیونیست ها روی آرامش را به خود نخواهند دید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۴    
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۹    
به مناسبت روز ملی جمعیت تمامی برنامه های شبکه های تلویزیون، رادیو و استانی با رویکرد جمعیتی پخش خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپاخواستار اجرای سریع آتش بس بین طرف های درگیر در فلسطین اشغالی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۵    
سواستفاده از قدرت از سوی مالک و مجبور کردن مربی به بازی دادن به پسر 126 کیلویی خود، امری شاید بی سابقه در فوتبال دنیا باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۰    
صحنه این روزهای سرزمین های اشغالی فلسطین، نویدبخش زوال صهیونیست های اشغالگر و رهایی قدس شریف و آزادی فلسطین از بحر تا نهر است؛ امری که دیگر صرفاً یک آرزوی آرمانی نیست...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۱    
وکیل حمید صفت از تایید خبر نقض حکم قصاص در دیوان عالی کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۹    
حسین مرعشی که به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی جهانگیری منصوب شده، سال 94 با بی ادبی و توهین به هموطنانمان، مردم شهرستان ها را عقب مانده سیاسی ! نامید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۶    
فراموش نکنیم که اکنون زمان بهره مندی از پنجره طلایی جمعیت است که حدود 15 سال از گشوده شدن آن گذشته و چند سال دیگر این امکان ترمیم ساختار جمعیتی به یک رؤیای دست نیافتنی تبدیل می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۴    
یک دپیلمات ارشد روسیه از احتمال برگزاری نخستین نشست بین روسای جمهور روسیه و آمریکا در یکی از پایتخت های اروپایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
بازی یک کودک بافندک، خانواده ای را به کام مرگ کشاند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا زمان عذرخواهی رسمی صدا و سیما در نشست خبری مقابل دوربین های تلویزیونی حاضر نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: برگزاری دو کنکور در سال تصویب شده است اما این تصمیمات برای سال 1400 نیست و اجرایی شدن آنها در سال 1401 نیز منوط به طی کردن یک دوره گذار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق فرشته حسینی بازیگر با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرام خود از مردم فلسطین حمایت کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۷    
کتاب جرم سیاسی در حقوق ایران آخرین اثر دکتر قدرت الله رحمانی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۳    
طبق آخرین گزارش ها ساعت جدید هواوی به زودی با ویژگی سنجش فشار خون و نوار قلب به بازار عرضه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 4 بر یک برابر شاهین بندرعامری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۳    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی فرنگ شهر کلیپی که یک واینر اینستاگرامی در اعتراض به پوشش اخبار توسط رسانه های آمریکایی ساخته را منتشر کرد و نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
انتخاب درست در انتخابات می تواند هم به نفع رای دهنده باشد و هم به نفع سرنوشت جامعه.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
به گزارش مشرق علیرضا زاکانی در توئیتی نوشت: جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ، عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
مالک شریعتی با بیان اینکه کاهش نرخ ارز در 2 ماه گذشته اثری در زندگی مردم نداشته و بیشتر ناشی از تصمیم های سیاسی بوده است، گفت: اجازه ارزپاشی به دولت را نمی دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: به صدا و سیما پیشنهاد میشه مثل سریال پایتخت که هر وقت سری جدیدش میخواد پخش بشه فصل های قبلش دوره میشه، قبل مناظرات 1400 ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۵    
هزاران تن از مردم الجزایر و لبنان در میدان های اصلی الجزیره و بیروت پایتخت های دو کشور برای همبستگی با ملت مقاوم فلسطین و حمایت از آنان تجمع کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نشست فوق العاده ای که به منظور بررسی راههای پایان دادن به درگیری ها میان اسرائیل و گروه های مقاومت فلسطینی برگزار، خواستار آتش بس فوری میان دو طرف شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کرد: حماس و جهاد اسلامی حدود 12 هزار موشک به اسرائیل شلیک کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۳    
تیم شاهین بندرعامری در بازی مقابل پرسپولیس توانست در دقیقه 35 توسط میلاد دریانوری به گل تساوی دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفته که هنوز مسائل حل نشده در مذاکرات باقی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۹    
کاروان تیم فوتبال ذوب آهن در فرودگاه اصفهان در انتظار سفر به تهران است تا فردا به مصاف استقلال برود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق سید مصطفی میرسلیم در توئیتی نوشت: برخورد با مفسدان که از یک سال پیش آغاز شده باید با ریشه کنی تباهی یا مقابله با فرآیندهای فسادزا در دستگاههای اجرایی و نیز سازمانهای عمومی نظیر شهرداری ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
روزنامه دیلی میرور نوشت در حالی که حملات در فلسطین به اوج خود رسیده است، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، خبری نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۱    
وزیر اقتصاد درباره موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در بازار بورس گفت:اگر هیئت واگذاری دو نکته اعلامی سازمان بورس را رفع کند، این دو باشگاه آماده واگذاری خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
یک رسانه ورزشی روس تابلوی مهمترین نقل وانتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی فاطمیون نوشت: انا لله و انا الیه راجعون بانو زهرا احمدیان، مادر شهید مدافع حرم فاطمیون "عباس احمدی" بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: درباره بازی سپاهان و پرسپولیس به یک نتیجه واحدی رسیده ایم اما کل مسائل روز پنجشنبه جمع بندی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۹    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی لیبانیران نوشت: آمریکا امروز یک قرارداد سلاح با اسراییل به قیمت 735 میلیون دلار را تصویب کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
ساکنان کرانه باختری امروز (سه شنبه) همزمان با اعتصاب فراگیر، به خیابان ها آمده و با مأموران رژیم صهیونیستی درگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با روسای مجالس فلسطین، عمان، پاکستان، الجرایز، عراق و ترکیه در تماس های تلفنی جداگانه ای در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
یک روزنامه عبری زبان نوشت که رژیم صهیونیستی در غزه شکست سیاسی و نظامی متحمل شده و آغاز این جنگ هیچ ضرورتی برای این رژیم نداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۴    
نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال امروز به ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس مجمع سازمان لیگ در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این امیدواری وجود دارد که از اول خردادماه بخشی از واکسن های تولید داخل برای تزریق آماده و تا پایان سال حدود 145 میلیون دُز واکسن کرونای تولید داخل آماده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۹    
مقاومت اسلامی فلسطین دو پایگاه نظامی صهیونیست ها را در صحرای نقب و در جنوب سرزمین های اشغالی موشک باران کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۲    
وزیر خارجه فرانسه در کنفرانس خبری گفت که یکی از دلایل وضعیت بحرانی در غزه این است که هیچ افقی برای راه حل سیاسی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه ای از ضعف های مدیریتی موانعی را برای عشایر به وجود آورده و باعث شده توانمندی آنها روز به روز تضعیف شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق رستم قاسمی در توئیتی نوشت: از تبعات اقتصاد سیاست زده این است که مردم باید منتظر بالارفتن شاخص های بورس برای ضرر کمتر باشند تا بتوانند اندک سرمایه خود را بردارند و از بازار سرمایه فرار ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
به گزارش مشرق سخنگوی شورای شهر در توئیتی نوشت: صدای گرم مریم نشیبا در برنامه شب بخیر کوچولو خاطره بسیاری از کودکان دیروز و امروز بوده و خواهد بود. او کرونا را شکست داد و به رادیو برگشت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
حسین مرعشی در مورد آخرین فعالیت های انتخاباتی ستاد اسحاق جهانگیری گفت: من رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی آقای جهانگیری شدم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه از هر اقدامی که سلامت مردم را در انتخابات به خطر اندازد باید جلوگیری شود، به همه گروه های سیاسی و نامزدهای انتخابات توصیه کرد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی تا زمان ترسیم نقشه راه مذکور از انجام هر اقدام شتابزده ای که این روزها شایعه شده است، خودداری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۴    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با شاهین بندرعامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۱    
ویدئویی از انتقال زخمی های صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
در تمرین امروز دیاباته مثل روز گذشته غایب بود. او به دلیل مصدومیت به فیزیوتراپی مشغول است و به دیدار فردای این تیم نمی رسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۹    
نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز به تظاهرات کنندگان فلسطینی در بیت لحم حمله کرده و به سوی آنها شلیک کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۳    
اردکانیان گفت: پیشنهاد دریافت هزینه بیشتر برای کنترل قطعی برق در تابستان از مشترکان پرمصرف و واریز به صورت یارانه به حساب مشترکان کم مصرف یکی از موضوعاتی بوده که وزارت نیرو در حال بررسی آن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۹    
به گزارش مشرق مژگان نوی کارشناس یهودی ایرانی تبار ساکن سرزمین های اشغالی اسرائیل به توییت صفحه رسمی اسرائیل فارسی واکنش نشان داد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
به گزارش مشرق یک کانال تلگرامی با انتشار ویدئویی نوشت: در این فیلم رژیم صهیونیستی در حال گذاشتن دیوارهای بتنی در محله شیخ جراح برای ممانعت از ورود فلسطینی ها به این منطقه است. دانلود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: "ویدیو جرم است. چه سخنرانی امام در آن باشد چه فیلم بد." این صحبت وزیر ارشاد وقت، محمد خاتمی در اعلام ممنوعیت استفاده از دستگاه ویدئو است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: این قدر با این عکس توییت بزنید که ملت بفهمند وقتی روحانی در دولت و لاریجانی در مجلس 70 درصد کارخانه ها را خواباندند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۵    
توئیتربازی های ایلان ماسک درباره ارزهای مجازی باعث شده که وی جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از دست بدهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمنان ما باید بدانند نظام جمهوری اسلامی با برخورداری از نیروهای مسلح این آمادگی را دارد که در برابر هر تهدیدی بایستند و جواب دندان شکنی به آنان دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، شرایط پایتخت را شکننده عنوان کرد و گفت: دیروز هزار و 100 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۳    
اخیرا یک خودروی تسلا در چین تصادف کرده و یک پلیس در این سانحه جان خو را از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۳    
سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین 1325 و قبل از آن باز شد و افراد این گروه سنی می توانند برای ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
نوام چامسکی:برنامه هسته ای ایران برای بازدارندگی است اما اسرائیل حتی بازدارندگی را هم برنمی تابد چون به دنبال سلطه بر خاورمیانه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۲    
رژیم اشغالگر صهیونیستی گذرگاه مرزی غزه را پس از 9 روز (از زمان شروع حملات علیه غزه) برای چند ساعت باز کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سفرش به ایتالیا را سفری خوب ارزیابی کرد و گفت که زمینه های خوبی برای همکاری های اقتصادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد.