جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۳۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 22 مهر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 مهر 1400 مشرق نیوز 2 مهر 1400 مشرق نیوز 3 مهر 1400 مشرق نیوز 4 مهر 1400 مشرق نیوز 5 مهر 1400 مشرق نیوز 6 مهر 1400 مشرق نیوز 7 مهر 1400 مشرق نیوز 8 مهر 1400 مشرق نیوز 9 مهر 1400 مشرق نیوز 10 مهر 1400 مشرق نیوز 11 مهر 1400 مشرق نیوز 12 مهر 1400 مشرق نیوز 13 مهر 1400 مشرق نیوز 14 مهر 1400 مشرق نیوز 15 مهر 1400 مشرق نیوز 16 مهر 1400 مشرق نیوز 17 مهر 1400 مشرق نیوز 18 مهر 1400 مشرق نیوز 19 مهر 1400 مشرق نیوز 20 مهر 1400 مشرق نیوز 21 مهر 1400 مشرق نیوز 22 مهر 1400 مشرق نیوز 23 مهر 1400 مشرق نیوز 24 مهر 1400 مشرق نیوز 25 مهر 1400 مشرق نیوز 26 مهر 1400 مشرق نیوز 27 مهر 1400 مشرق نیوز 28 مهر 1400 مشرق نیوز 29 مهر 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۵    
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در گزارشی جدید به بررسی همکاری های اقتصادی مشترک میان ایران و اروپا و برنامه هایی که در آینده پیش روی این تجارت مشترک قرار دارد، پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۶:۴۱    
اگر به فضا علاقه دارید یک محیط مجازی جدید به شما امکان کاوش آن را می دهد و می توانید در فیلمی کوتاه به تماشای جهان بنشینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۳:۴۵    
نتایج یک مطالعه جدید از سوی کارشناسان آلمانی نشان داده است که مناقشه ها و تغییرات اقلیمی، عوامل اصلی تشدید گرسنگی در جهان هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۳:۱۳    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان، بر پایه 3 گیاه دارویی، پمادی برای درمان و پیشگیری از زخم بستر تولید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۰:۱۶    
رئیس انجمن علمی اپتومتری ایران گفت:هشتاد درصد آسیب های بینایی که منجر به نابینایی می شود قابل پیشگیری هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۰    
در سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) صبح امروز شنبه 24 مهرماه 1400 مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، با ادای احترام به شهدا و سخنرانی امیر سر لشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد مقدس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۰    
هیوندای به تازگی نسخه ای خاص از هیوندای سوناتا N Line را با نام بلک ادیشن به بازار آمریکا عرضه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۸    
طرح های شفافیت آرای نمایندگان و مدیریت تعارض منافع در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۵    
گیربکس خودرو از قطعات به هم پیوسته تشکیل شده و عملکردشان به یکدیگر وابسته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۵    
نسل سوم لکسوس LX بلاخره بعد از حدود 14 سال فعالیت در بازارهای جهانی بازنشسته می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
نسل جدید لکسوس LX از همه جهات پیشرفت کرده که می توان به تغییر پلتفرم و کاهش 200 کیلوگرمی وزن این خودرو نسبت به نسل قبل اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۴    
نتایج یک بررسی جدید نشان داد، مواد شیمیایی مضر موجود در ظروف غذای پلاستیکی، لوازم آرایشی بهداشتی و اسباب بازی های کودکان سالانه به مرگ زودرس بیش از 100 هزار آمریکایی منجر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۶    
کارشناس مخابرات که در کنار همسر پزشک خود در یک بیمارستان طبابت می کرد از سوی پلیس دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۶:۳۱    
سبزیجات برگ دار حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر فراوان هستند و ارزش غذایی بالا و کالری کمی دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۵:۳۶    
خشک کردن گوجه ترفندهای متفاوتی دارد. ازگوجه خشک شده می توانید در پخت خوراکی های مختلف و تزیین غذاهای متنوع استفاده کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۳:۰۷    
نتایج یک مطالعه حاکی از این است که مصرف ویتامین D به همراه ورزش هوازی می تواند مشکلات بهبود عملکرد ریه و کاهش التهاب را به همراه داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۱    
دیدار انریکه مورا معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا و علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در تهران درباره برجام.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۸    
تحقیقات نشان می دهد که وقتی شخصی در فضای بیرون سرفه می کند، اگر باد در همان جهت سرفه بوزد، ممکن است ذرات ویروس کرونا را سریع تر و تا مسافت بیشتری نسبت به شرایط آرام جوّی پخش کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۳    
بحران بهداشتی جهانی کرونا، همچنان قربانی می گیرد و افراد را در سراسر جهان مبتلا می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۶    
شهردار تهران در سالروز شهادت سردار حسین همدانی برخی از خصلت ها و ویژگی های این شهید والا مقام را برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
دادستان کل کشور در بازدید از زندان آرماویر ارمنستان علاوه بر گفتگو با زندانیان ایرانی این زندان، درباره مشکلات زندانیان و همچنین انتقال هر چه سریع تر آنان با مسئولین زندان گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۹    
جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به خبرسازی برخی رسانه های غربی درباره رزمایش های اخیر در شمال غرب کشور واکنش نشان داد و گفت: همه کشورهای همسایه به مثابه افراد درون یک خانواده هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد پرداخت وام 400میلیون تومانی ارزان قیمت در قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: به دنبال تغییراتی در فرم ج هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰    
یکی از شگفتی ترین اتفاقات طبیعت در کویابای برزیل ثبت شده است. یک تمساح غول پیکر و یک مار آناکوندا با هم سرشاخ شدند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رد شایعات در فضای مجازی مبنی بر تصویب قانونی برای محرمانه ماندن اموال مسئولان تاکید کرد که شایعات مطرح شده دروغ است و مجلس چنین مصوبه ای نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
روز پنج شنبه 22 مهرماه، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با سفر به قم پس از حضور در مراسم خطبه خوانی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و زیارت حرم کریمه اهل بیت(ع) با مراجع و علما دیدار و گفتگو کرد و در ادامه از ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
به مناسبت هفته نیروی انتظامی مانور راپل و حرکات نمایشی یگان ویژه نیروی انتظامی عصر روز پنجشنبه (22 مهر) در برج زاگرس همدان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت می گوییم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
وزیر امورخارجه در دیدار با جبلی، ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی برای حمایت و همراهی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۴    
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از بازداشت 9 نفر در ارتباط با تیراندازی های روز پنج شنبه در بیروت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم هیچ نیازی برای تشریح وضعیتی که کشور را در آن تحویل گرفت، نمی بیند، گفت: بنای ما در دولت بر این است که به جای توضیح وضع کشور، در عمل برای حل مشکلات تلاش کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۲    
بررسی های جدید، اطلاعات مهمی در مورد تاثیر واکسن ها در مقابله با کرونا ارائه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۷    
نشریه آمریکایی در گزارشی ضمن اذعان به نسل کشی علیه بومیان آمریکا در تاریخ این کشور، از مقام های واشنگتن خواسته است، مسئولیت این جنایات را بپذیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۴    
کووید 19 و موقعیت های استرس زای آن باعث شده است تا روابط خانوادگی دچار مشکل شود و تعداد زوج هایی که خواهان جدایی و طلاق هستند افزایش یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۵    
ناپلئون بناپارت فرانسوی درکنار تمام جنگ آوری ها و کشورگشایی های خود قانونی تحت عنوان خدمت سربازی برای مردان به وجود آورد که حتی خودش هم فکر نمی کرد تا سال ها جوانان مجبور به گذراندن چنین دوره ای باشند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۶:۲۸    
یک فعال کارگری گفت: بیمه بیکاری فقط به افرادی که بی اراده شغل خود را از دست داده اند تعلق می گیرد و در قانون برای آن بازه زمانی در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۵:۳۸    
فوق تخصص قرنیه گفت: شایع ترین علائمی که کرونا در چشم ها ایجاد می کند، علائم التهاب ملتحمه است که از جمله این نشانه ها می توان به قرمزی، سوزش، درد و ترشح در چشم ها اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۵:۰۶    
بوی نامطبوع در خانه بزرگترین معضل افراد خانه است و اصلا خوشایند نیست، اما شما می توانید باروش های بسیار ساده و کم هزینه خانه ای خوشبو داشته باشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۴:۰۵    
سالانه تعداد زیادی از افراد در اثر گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در منزل و محیط کار جان خود را از دست می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۲:۳۵    
دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور گفت: بنا بر این ما هر دو ماه با یک پیک جدید مواجه هستیم و همچنین هنگامی که موارد ابتلا به کرونا تا حدی کاهش پیدا می کند، افراد احساس امنیت بیشتری پیدا می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۲:۰۷    
در این گزارش به چند پرسش مهم در خصوص واکسن نورا پاسخ داده شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۰:۳۷    
آمارها نشان می دهند به طور میانگین 41.5 درصد از جمعیت جهان حداقل یک دوز از واکسن کرونا را تزریق کرده اند اما این آمار برای کشورهای فقیر تنها 1.9 درصد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۰:۳۱    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قیمت یک بازیکن الهلال 300 میلیارد و اندازه بودجه چهار سال پرسپولیس است .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۳    
محققان ارتباطی بین استاتین ها و کاهش حساسیت به انسولین پیدا کرده اند که می تواند منجر به دیابت نوع 2 شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۹    
پایگاه نشنال گزارش داده ایران و کشورهای اتحادیه اروپا بر سر زمان آغاز مذاکرات وین در خصوص برجام اختلاف نظر دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۷    
کارگردان تک تیرانداز گفت: اگر فاکتورسازی در سینما وجود دارد به مسئولان بی لیاقتی بازمی گردد که قدرت تشخیص این را ندارند که با فلان تهیه کننده نمی توان اثر خوبی ساخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اظهارات اولتیماتوم گونه ژاپن در مورد جزایر کوریل گفت: این اظهارات امکان کسب توافق در مورد صلح را از بین می برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۲۸    
سفیر ایران در اتحادیه اروپا به پیامدهای ویرانگر حمله ائتلاف نظامی ناتو علیه افغانستان اشاره کرد و افزود که متجاوزان باید مسئولیت نقش مخرب خود را در این کشور برعهده بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۲۵    
نخست وزیر لبنان در پی درگیری های روز پنجشنبه بیروت که به کشته و زخمی شدن دها تن انجامید، فردا (23 مهر) را عزای عمومی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، محمد مالی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: پایان غم انگیز یکی از زیباترین تنگه های ایران بر اثر خشکسالی؛ تنگِ قاسمی در ایذه هم قربانی سوء مدیرت منابع آب ایران شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان عکسی از میش وحشی اوریال در پارک ملی گلستان - مهرماه 1400 را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۷    
هفتمین فروشگاه زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی در سمیرم با جشن امضای کتاب های سجاد خالقی افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۵    
کسی نمی تواند از این واقعیت صحبت کند که ایران در جایگاه 52 مرگ و میر به نسبت جمعیت وجود دارد که مورد توجه قرار نمی گیرد ، و روند نزولی است که حاکی از نوعی موفقیت در جامعه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۴۲    
تیم های پرسپولیس و الهلال در شرایطی به مصاف هم می روند که ظرفیت کامل ورزشگاه امیر فیصل بن فهد، میزبان هواداران خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۶    
وزارت خارجه آمریکا با اتهام زنی علیه حزب الله، خواستار کاهش تنش در بیروت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور گفت: گام دوم و البته همزمانِ دولت، توجه به معیشت مردم و کنترل تورم و گرانی ها و رونق دادن به کسب و کارها بود که امروز با مهار نسبی کرونا می توانیم با فراغ بال بیشتری بر آن تمرکز کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان نوشت: آهویی که بعلت صدمه دیدن چند روزی میهمان محیط بانان پناهگاه حیات وحش میاندشت بود به محیط بان حسن پوررضوان اعتماد کامل دارد. دانلود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق، سیدحمید علیزاده، طنزپرداز طی توییتی نوشت: امسال بهترین نتیجه تاریخ کشتی فرنگی مون تو مسابقات جهانی رقم خورد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس رسانه ملی با صدور حکمی مجید آخوندی را به سمت مشاور سیاسی رئیس سازمان صداوسیما منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم باید ببینند تاکنون آمریکا و کشورهای غربی در کشورهایی که پا گذاشتند آیا خدمتی کرده اند یا فقط چپاول، غارت، اشغال و کشتار را به همراه داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب و رییس مشیخیت اسلامی و مفتی اعظم کرواسی در دیداری در زاگرب همکاری های دو کشور در زمینه صنعت حلال را رو به گسترش دانستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۸    
نماینده ویژه سوئد در امور یمن با سفیر ایران در عمان دیدار و رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۵    
نماهنگی را به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام با نوای مهدی رسولی مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۸    
انریکه مورا معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا که برای رایزنی درباره روابط دوجانبه و نیز مذاکرات برای لغو تحریم های ظالمانه به تهران سفر کرده با علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۴    
ساعاتی پس از حمله ای که شبه نظامیان وابسته به سمیر جعجع علیه تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز به راه انداختند، کویت از اتباع خود خواست که لبنان را ترک کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۲    
رئیس مجلس ملی سوئیس گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران در منطقه افتخاری بزرگ برای ملت های آزادی خواه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۹    
کاخ سفید در بیانیه ای از دیدار رئیس جمهور آمریکا و رهبر کاتولیک های جهان در آینده نزدیک در پایتخت ایتالیا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۹    
متخصصان معتقدند با واکسینه شدن 85 درصد مردم جامعه، ایمنی جمعی و در نتیجه رهایی از کرونا اتفاق خواهد افتاد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۶    
ارتش لبنان پس از درگیری خشونت بار روز پنجشنبه در منطقه الطیونه شهر بیروت 9 نفر را دستگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، مسکو و واشنگتن دیداری دیگر میان رهبران دو کشور را در نظر دارند و رایزنی هایی در این زمینه انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۷    
در حالی که در قانون بودجه 1399، سقف یارانه معیشتی 31 هزار میلیارد تومان بود، دولت دوازدهم 32.4 هزار میلیارد تومان یارانه معیشتی داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (پنج شنبه) با بالا گرفتن تنش ها بر سر تایوان تاکید کرد، آمریکا در جایگاهی نیست که اظهارات غیر مسئولانه مطرح کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۱    
بر اساس اطلاعات گمرک مازاد تجاری چین با آمریکا در ماه سپتامبر رقم 42 میلیارد دلار را ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۹    
یک پایگاه لبنانی به استانداردهای دوگانه مزدوران آمریکا در لبنان پرداخت و تأکید کرد که حوادث امروز بیروت، فتنه آمریکایی دیگری برای ضربه زدن به مقاومت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور لبنان در واکنش به حوادث امروز بیروت گفت که قانون اساسی تنها راه حل این مشکل است، نه تهدید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۳    
هیات بلندپایه نظامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست سردار سرلشکر "محمد باقری" رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سفر رسمی خود به پاکستان پنجشنبه شب وارد کراچی در جنوب این کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: اجازه انحلال حشد شعبی و ادغام آن در نیروهای نظامی را نخواهیم داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۴    
یک عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق از دستکاری در آرای مردم در اربیل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۲    
کارشناس تحولات غرب آسیا، هدف از تیراندازی به سمت تظاهرات کنندگان لبنانی را تحریک نیروهای مقاومت دانست و معتقد است که حزب الله درباره امنیت لبنان کوتاه نخواهد آمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
یک مقام آگاه در وزارت خارجه آمریکا از ادامه پروازهای مربوط به عملیات تخلیه انسانی در افغانستان تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۹    
تک تیراندازان ناشناس امروز تظاهرات مسالمت آمیز معترضان به سیاسی کاری قاضی پرونده انفجار اسکله بیروت را به خاک و خون کشیدند که در نتیجه آن دست کم هشت نفر به شهادت رسیدند و دهها نفر دیگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون وقت صحبت کردن درباره دلیل تاخیر در پرواز تیم به عربستان نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی از مدیر منطقه ای خاورمیانه صندوق بین المللی درخواست برخورداری از کمک های فنی این نهاد در خصوص پول دیجیتال کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۶    
به مناسبت ایام شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گلچین صوتی مداحی با نوای میثم مطیعی را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه میزان تسهیلات مسکن هفته آینده مشخص می شود، گفت: پیشنهاد ما برای سقف تسهیلات، 400 میلیون تومان در شهرهای بزرگ است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۸    
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 68 میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۵    
سازمان الحشد الشعبی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که مسئول انتقال عناصر تروریستی داعش در منطقه الطارمیه واقع در شمال بغداد پایتخت دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۹    
بر اساس گزارش اخیر وزارت کار آمریکا، تعداد بی سابقه ای از شاغلین در این کشور طی ماه اوت کار خود را رها کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۸    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: قیمت نفت احتمالا به دلیل عدم تعادلی که در عرضه و تقاضا ایجاد شده به بشکه ای 100 دلار هم برسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ایران همواره ثابت کره که یک بازیگر مسئول در عرصه بین المللی است، در حالی که رفتار طرف مقابل نشان می دهد که با مسئولیت پذیری فاصله معناداری دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۹    
خرید انگشتر طلا همیشه جزو کارهای لذت بخش اما پر هزینه و زمان بر است. مهم نیست قصد خرید انگشتر طلا برای نامزدی و ازدواج دارید، یا صرفا دلبخواهی و برای شیک پوشی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۹    
تورم و افزایش قیمت ها در بازار مسکن به موضوعی بحرانی تبدیل شده. به طوری که بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه مسکن بر این باورند که با ادامه این روند خرید آپارتمان برای قشرهای متوسط بسیار سخت و ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۵    
المیادین در گزارشی با اشاره به اینکه کمین گذاشته شده در مسیر شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز کار شبه نظامیان سمیر جعجع بوده است به آمار جدیدی از جان باختگان و زخمی شدگان پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه برخی می گویند سفرهای استانی ممکن است هزینه هایی داشته باشد، گفت: اگر من به استان ها نیایم و کارخانه ای که 13 سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۲    
فوق ستاره اسبق دنیای فوتبال از کاندیدای مدنظر خود برای کسب توپ طلا پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۹    
رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه ضروری و اجتناب ناپذیر است و نباید به شایعه های بی اساس که کار دشمنان است، توجه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۳    
معاون سازمان بازرسی کل کشور در همایش کرونا که در دانشکده رفاه برگزار شد، با این سؤال پاسخ داد که، آیا دولت باید خسارات ناشی از همه گیری کرونا را پرداخت کند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۷    
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اهمیت و نقش زیرساخت های صادراتی به ویژه حمل و نقل دریایی در توسعه صادرات و رونق تجارت، گفت: دولت و دستگاه های مربوطه به دنبال رفع موانع تولید هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۵    
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: تا پایان سال جاری اولین دایرة المعارف دفاعی امنیتی آماده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۲    
باشگاه فاینورد به بازگشت کاپیتان تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد.