سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۱Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 23 مهر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 مهر 1400 مشرق نیوز 2 مهر 1400 مشرق نیوز 3 مهر 1400 مشرق نیوز 4 مهر 1400 مشرق نیوز 5 مهر 1400 مشرق نیوز 6 مهر 1400 مشرق نیوز 7 مهر 1400 مشرق نیوز 8 مهر 1400 مشرق نیوز 9 مهر 1400 مشرق نیوز 10 مهر 1400 مشرق نیوز 11 مهر 1400 مشرق نیوز 12 مهر 1400 مشرق نیوز 13 مهر 1400 مشرق نیوز 14 مهر 1400 مشرق نیوز 15 مهر 1400 مشرق نیوز 16 مهر 1400 مشرق نیوز 17 مهر 1400 مشرق نیوز 18 مهر 1400 مشرق نیوز 19 مهر 1400 مشرق نیوز 20 مهر 1400 مشرق نیوز 21 مهر 1400 مشرق نیوز 22 مهر 1400 مشرق نیوز 23 مهر 1400 مشرق نیوز 24 مهر 1400 مشرق نیوز 25 مهر 1400 مشرق نیوز 26 مهر 1400 مشرق نیوز 27 مهر 1400 مشرق نیوز 28 مهر 1400 مشرق نیوز 29 مهر 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۱    
کاهش رشد اقتصادی چین باعث ریزش برخی از شاخص های مهم بورسی جهان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۱    
سنگ های مزار سهراب سپهری پیش از این دچار شکستگی شده بود و یا اشکالات نوشتاری داشت که در سنگ یادمان جدید این مشکلات با مشورت متخصصان و نظارت خانواده سپهری برطرف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۹    
پرکاری تیروئیدی یا به اصطلاح پزشکی هیپرتیروئیدیسم بیماری نسبتا شایعی است که زنان را بیش از مردان گرفتار می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۶    
محققان می گویند مصرف اسیدهای چرب در آجیل، دانه ها و روغن های گیاهی با کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۵    
با سخت گیرانه تر شدن قوانین آلایندگی و لزوم به کاهش مصرف سوخت خودروها، تقریباً همهٔ خودروسازان دنیا به سمت کوچک سازی پیشرانه ها حرکت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۸    
شواهد نشان می دهد زیاده روی در دوزهای نوعی داروی چشم، می تواند سلامت این عضو حساس در بدن را به مخاطره اندازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۳    
برخی از منابع خبری از احتمال صدور مجوز فعالیت در بورس وال استریت برای اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر رمزارزها در آمریکا خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۱    
بخش مهمی از حریم خصوصی ما درون تلفن های همراه ما است. از عکس ها و فیلم های شخصی گرفته تا اطلاعات مالی و حساب های بانکی، با این حال خیلی از آدم ها به اندازۀ کافی به امنیت حریم خصوصی خود توجه ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۵:۴۰    
ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا تصایری از فضانوردان ماموریت کرو- 3 اسپیس ایکس منتشر کرد است. فضانوردان در کپسول کرو دراگون نشسته و در حال گذراندن فرایند آموزش و آماده شدن برای ماموریت جدید خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۴:۴۲    
پیش از این دویدن، پریدن و حرکات جالب سگ های رباتیک "اسپات" را دیده ایم، اکنون این ربات، سلاح کشنده خود را به نمایش گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۴:۱۲    
پژوهشگران با بررسی مطالعات انجام شده در خصوص معایب و مزایای محلول های ضدعفونی کننده دست، عنوان می کنند که این شوینده ها برای استفاده روزمره افراد مناسب هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۴    
به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عید آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) را به تمامی عدالتخواهان، حقیقت جویان و مسلمین جهان تبریک و تهنیت می گویم؛ این عید شریف ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۴    
دانه گیاه شاه بلوط هندی به صورت خوراکی در درمان اختلالات درد و حس سنگینی ساق پا، گزگز کردن و تورم ساق پا کاربرد دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۶    
تا حالا به این فکر کرده اید که هوس خوردن یک نوشیدنی یا غذا علت وجود بیماری یا مشکل سلامتی در جسم شماست؟ تمام هوس های شما نشانه هایی هستند که نمی دانید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۰    
در این مطلب یک سری قواعد قدیمی برای رژیم را ذکر و آن ها را رد کرده ایم و در عوض قواعد جدیدی پیش روی شما قرار داده ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۰    
دیوید آمس، نماینده محافظه کار پارلمان این کشور روز (جمعه) در کلیسایی در لی-آن-سی در اسکس در جمع کسانی که به وی رأی داده اند، چند بار هدف ضربات چاقو قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰    
واترپمپ خودرو با استفاده از تیغه پروانه و نیروی گریز از مرکز، مایع خنک کننده را از طریق گذرگاه ها و شیلنگ های مختلف که سیستم خنک کننده را تشکیل می دهند، حرکت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که ایران هم از تهدیدات سوءتغذیه در امان نیست، گفت: می طلبد اقدامات فوری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر صورت بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۹    
رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین تخمین های سازمان جهانی بهداشت، میزان بروز سل در هر 100 هزار نفر در ایران 13 نفر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۷    
ویدئویی از کشف پیکرهای مطهر دو شهید در شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در شرق دجله عراق را می بینید/ پنج شنبه 22 مهر 1400
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۵    
دو تیم پرسپولیس و الهلال امشب از ساعت 21:30 در ریاض به مصاف هم می روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
هم اکنون شهرستان های اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت (آذربایجان غربی)، استهبان (فارس)، سنندج (کردستان)، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب (کرمانشاه) در وضعیت قرمز هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۶    
برنامه بدون تعارف در این برنامه به سراغ رئیس فدراسیون کشتی رفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۹    
برخی از والدین آرزوهای محقق نشده خود را در بچه هایشان می بینند مثلا مادر یا پدر می گوید که همیشه دوست داشته دکتر یا مهندس شود، اما نشده حال فرزندش باید در این مسیر تحصیل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۴    
یک پژوهشگر و جمعیت شناس با اشاره به اینکه کشور ما به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پیرترین کشورهای منطقه است، گفت: نگرش فرهنگی و سبک زندگی در کنار مشکلات اقتصادی سبب عدم فرزندآوری شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۶:۰۴    
تحقیقات جدید نشان می دهد سندرم قلب شکسته، که یک بیماری تهدیدکننده جان است و علائم آن شبیه حمله قلبی است، در بین زنان 50 سال به بالا به شدت در حال افزایش است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۵:۰۲    
مطالعات نشان می دهد ورزش به جلوگیری از تشدید علائم آرتروز کمک می کند و فواید دیگر آن این است که موجب کاهش وزن هم می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۴:۳۸    
یک مطالعه جدید تأیید می کند که مکمل های روغن ماهی ممکن است خطر ابتلا به یک اختلال رایج ضربان قلب را افزایش دهد، به ویژه هنگامی که دوزهای روزانه از 1 گرم بیشتر شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۴:۰۳    
اتحادیه اروپا در کاهش وابستگی خود در زمینه انرژی با شکست مواجه شده و با افزایش شدید حامل های انرژی دست و پنجه نرم می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۳:۳۹    
مسئول اصلی مدرسه تلوزیونی در دوره متوسطه، گفت :با توجه به اوضاع موجود و این امکان که تا پایان سال تحصیلی نتوانیم به طور گسترده از آموزش حضوری بهره مند شویم، آموزش های ترکیبی می تواند کمک کننده باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۲:۳۶    
اعلام نتایج بالینی تاثیر مصرف کافی ویتامین دی و مهار بیماری کرونا، تاکید بیشتری بر ضرورت مصرف کافی ویتامین دی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۲:۰۱    
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: در پی حوادث مختلف، اولین و سریع ترین راهکار، تعطیلی مدرسه هاست! منحصر به کرونا هم نیست، در موارد دیگر مانند آلودگی هوا و ... نیز این گونه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۱:۱۳    
پیش بینی های دو نهاد اقتصادی جهانی حاکی از کاهش نرخ تورم در ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۵    
گفت: باز چه خبر شده که مدعیان اصلاحات فشار خونشان بالا رفته و علیه مجلس جیغ می کشند؟!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۰:۵۸    
تولیت آستان قدس رضوی درباره تعطیلی تا بازگشایی حرم مطهر رضوی گفت: ایام تعطیلی حرم مطهر سخت ترین دوران زندگی ام بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۸    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: آغوش باز کاسپین به روی صیادان گیلانی فصل صید ماهیان استخوانی از نخستین ساعات صبح دیروز آغاز شد تا 4 هزار صیاد گیلانی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: قطعا الان خیلی از شماها دلایل اقتصادی رو برای ازدواج مطرح می کنین اما قطعا هر فردی قبل از پولدار بودن باید برای ازدواج مهارت ها و آگاهی هایی داشته باشه.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۹    
بر اساس گزارش های تفریغ بودجه، دولت روحانی در هشت سال عملکرد خود 705 هزار میلیارد تومان انحراف مالی در اجرای بودجه های سالیانه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: شیرزنانی که سالها قبل در خوزستان اسلحه به دست گرفتند تا دشمن را بیرون کنند امروز هم دلاورانه در میدان هستند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش تولید 35 هزار مگاوات برق برای کشور طی 4 سال آینده برنامه ریزی شده که تامین 10 هزار مگاوات آن از سلول های خورشیدی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۸    
گروهی از اتباع فراری کره شمالی در پایتخت ژاپن با شکایت به یک دادگاه به طور نمادین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به دادگاه احضار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۵    
حالا سؤال این است که اگر از حضورمان در NPT هیچ دستاوردی نداشته و به جای دستاورد، از دست داده داشته ایم چرا باید در خروج از این معاهده تردید کنیم؟!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: از کودک تون بخواید برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج) دعا کنه تا امام هم اون رو تو کارهاش کمک کنه. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۹    
آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از دیدار با الهلال در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۲:۵۰    
منابع محلی در استان مأرب یمن می گویند ائتلاف سعودی در حال خارج کردن تجهیزات سنگین خود از شهر مأرب و عقب نشینی از این شهر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۸    
وزیر خارجه چین در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود تصریح کرده پکن موضع مشروع ایران در حراست از منافع ملی خود در مسئله هسته ای را درک می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۲    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام کبریت مدیا نوشت: مردم با ماشین حساب سن خونه دار شدنشون رو حساب کردن و به عددای جالبی رسیدن! میدونستی طبق اصل 31 قانون اساسی: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: رسانه در دست یهودیان!! به گزارش مرکز تبارشناسی یهود؛ بیش از 96 نفر از کارمندان، دست اندرکاران و مدیران بخش های مختلف شبکهٔ CNN یهودی هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۶    
به گزارش مشرق، سیده زهرا عبدالهی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: وقتی میخوای مجلس رو به هر قیمتی تخریب کنی، مصوبه ای من درآوردی به خوردِ افکار عمومی میدی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اینجا هندوستان نیست! مزارع و باغهای موز، نخلستان خرما، لیمو،...شهرستان زرآباد جنوب سیستان وبلوچستانه. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۹    
به گزارش مشرق، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی طی توییتی نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۲    
برترین بازیکنان بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا معرفی شدند و دو بازیکن تیم فولاد سیرجان ایرانیان در بین آن ها قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: امروز بیش از 46جانِ محترم تو افغانستان از دست رفت و هنوز هیچ کدوم از اون سلبریتی هایی که برای احمد مسعود یقه چاک داده بودن و شعر میگفتن و پست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۶    
کرونا بیش از هر عامل دیگری از جمله تیراندازی و تصادف، موارد مرگ و میر در میان مأموران پلیس آمریکا را به خود اختصاص داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح بین ایران و عربستان را بیشتر برقرار کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۴    
حزب الله لبنان با محکوم کردن حمله تروریستی امروز داعش علیه مسجد شیعیان در افغانستان تاکید کرد، گرگ های دست پرورده آمریکا برای انتقام شکست آمریکا خانه ها و بندگان خدا را هدف می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۷    
وزارت دفاع روسیه کاردار نظامی آمریکا را پس از تلاش ناوشکن آمریکایی برای نقض حریم دریایی روسیه احضار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۶    
ریاست تشکیلات خودگردان با اشاره به برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی ها در بیت المقدس گفت این اقدامات یکجانبه، بر خلاف تعهدات مکرر آمریکاست و منطقه را به تنش بیش تر سوق می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور تمام وزاری دولت در تمام کمیسیون های مجلس برای اولین بار، گفت: وزرای دولت سیزدهم عملیاتی هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۰    
به گزارش مشرق، کیانوش جهان پور طی توییتی نوشت: امروز افغانستان رو که می بینید، همون عراق بعد از خلع سلاح مقاومت و حشدالشعبی است! حرف های قشنگ لزوما پیامدهای قشنگی ندارد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۰    
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بلندپایه نظامی به منظور توسعه همکاری مشترک با فدراسیون روسیه اوایل هفته آینده به مسکو سفر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۰    
منابع خبری انگلیس روز جمعه از حمله با سلاح سرد به دیوید امس نماینده مجلس این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در کامرانیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۵    
رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد که در سفر به سه امارات، قطر و عربستان درباره برجام و مسائل منطقه گفت و گو خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۲    
رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان با اشاره به پشت پرده سیاسی کاری انفجار بیروت اظهار داشت: آمریکا به دنبال تغییر موازنه قوی در پارلمان آتی لبنان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۷    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: ترافیک در مسیرهای ورودی تهران پرحجم تا نیمه سنگین است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۴    
یک پایگاه آمریکایی در تحلیلی خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا را یکی از دلایل گرایش ایران و عربستان سعودی به مذاکرات مستقیم دانسته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۶    
منابع آگاه می گویند: اختلاف شرکت ZTE چین با وزارت دادگستری آمریکا بر سر موضوع نقض تحریم های ایران و آنکه چه طرفی بر فعالیت های ZTE نظارت می کند، بالا گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۶    
منابع یمنی از تسلط نیروهای صنعا بر منطقه جدید در نزدیکی شهر راهبردی مأرب خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۶    
اینستاگرام دسترسی شبکه پرس تی وی به حساب کاربری خود را در بستر این پلتفرم قطع کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۳    
آمارها حاکی از آن است که صادر کنندگان میوه ایرانی به روسیه عملکرد خوبی را در حوزه جذب مشتری داشته و فروششان 1.5 برابر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۱    
معمولاً از اواخر بهار تا اویل مهر ماه، بسیاری از خانواده ها با کمک شرکت های حمل و نقل و باربری تهران به خانه جدیدی نقل مکان می کنند و می خواهند مکان زندگی خود را تغییر دهند و در جای جدید زندگی نو و ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۷    
قیمت بزرگترین رمزارز جهان به رشد خود ادامه داد و از 59 هزار دلار فراتر رفت تا رشد این ماه خود را به 28 درصد برساند و به رکورد تاریخی 65 هزار دلاری خود نزدیک تر شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۰    
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه خون شهدای حادثه روز گذشته در بیروت پایمال نخواهد شد، گفت که حادثه دیروز یکی از اقداماتی بود که سفارت آمریکا در بیروت آن را مدیریت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان معتقد است دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پایاپایی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۵    
کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد که شمارش صندوق های باقی مانده آراء به زودی پایان خواهد یافت و نتابج نهایی پس از آن اعلام خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۲    
رای الیوم در مطلبی به بررسی تحولات روز گذشته در منطقه الطیونه لبنان و هوشیاری حزب الله لبنان در نیافتادن در دامی اشاره کرد که برای آن پهن شده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۰    
دستگاه دیپلماسی ترکیه نشان داد که در برابر دوربین رسانه ها، تمایلی به تحویل گرفتن طالبان ندارد و ترجیح می دهد در ظاهر سرد باشد اما در پشت پرده، چانه زنی را با شور و هیجان، ادامه دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۰    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گران بها قیمت طلا 16.1 دلار پایین آمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۰    
مراسم عزاداری شهادت جانسوز امام حسن عسکری(ع) امروز با حضور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی بانوی کرامت در حرم حضرت معصومه(س) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۶    
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان اعلام کرد که باکو همه اسرا و زندانیان جنگی که در طی جنگ قره باغ بازداشت شده بودند را به ارمنستان بازگردانده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۲    
رییس جمهور ترکیه روز جمعه گفت که گروه های تروریستی در سوریه از حمایت آمریکا برخوردارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۱    
انواع واکسن برای تزریق به جمعیت باقیمانده وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۸    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: هر هفته صد ها نفر از شهروندان مظلوم افغانستان، در اثر اقدامات تروریستی علیه مساجد شیعیان به خاک و خون کشیده می شوند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۵    
یک دیپلمات اروپایی با بیان اینکه ترکیب تیم مذاکره کننده ایرانی در مرحله نهایی جمع بندی قرار دارد، گفت تهران به معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اطمینان داده که به وین باز می گردد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۱    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: قطعه یک آزادراه تهران-شمال از ساعت 12 ظهر فردا شنبه 24 مهر تا 24 سه شنبه 27 مهر مسدود است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه مدعی شد که ایران باید برای ازسرگیری مذاکرات برجامی گام های عملی بردارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۹    
در حالی یکی از اعضای تیم رسانه ای کیمساریای عالی مستقل انتخابات عراق به موعد اتمام شمارش آراء انتخابات عراق اشاره کرد که گروه های سیاسی عراقی خواستار شمارش دستی همه آراء هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۵    
یک نشریه آلمانی در مطلبی به تشدید مناقشات بین انگلیس و فرانسه بر سر مسائل مختلف به ویژه در دوران پسا برگزیت پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۱    
بازیگر سریال خواب و بیدار گفت: عوامل مختلفی باید دست به دست هم بدهند تا یک کار به اصطلاح بگیرد، مخاطبان از آن استقبال کنند و ماندگار شود بخشی از این عوامل به گروه سازنده و متن بستگی دارد .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۰    
یک کارشناس مالیاتی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در رابطه با اخذ مالیات از خانه های خالی توضیحاتی ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۰    
به گزارش مشرق، سخنگوی طالبان در واکنش به انفجار امروز در مسجد شیعیان امام بارگاه قندهار طی توییتی نوشت: امارت اسلامی انفجار برمردم ملکی دریک مسجد درقندهار رانکوهش میکند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: مردم بیروت اومدن تو خیابون به دخالت آمریکا تو تحقیقات انفجار بندر اعتراض کنن، غرب گراها تک تیرانداز گذاشتن رو پشت بوم ساختمونا و بهشون شلیک کردن. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۱    
تنش بوجود آمده بین ایران و جمهوری آذربایجان را باید ناشی از نارسایی ارتباطی بین دو کشور و نیز شیطنت برخی طرف های ثالث برشمرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
درحال حاضر ذخیره سازی حداکثری سوخت مایع در مخازن نیروگاه های کشور (گازوئیل و نفت کوره) در حال انجام است و به موازات آن اقداماتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت برداشت مخازن گازی کشور انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۲    
منابع نزدیک به طالبان اعلام کرده اند که محافظان مسجد شیعیان در قندهار که از اعضای طالبان بودند نیز در انفجارهای امروز کشته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
مرکز پژوهش های مجلس پیش بینی کرد 67 درصد از منابع بودجه در سقف اول تا انتهای سال 1400 محقق شود، در اینصورت و با فرض تحقق 100 درصدی مصارف، بودجه سال 1400 کسری غیرقابل تأمین خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۶    
سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق طی پیامی شهادت شیعیان در مسجد قندهار افغانستان را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۵    
در ضوابط مالی بخشنامه برنامه و بودجه سال 1401 چارچوب افزایش حقوق کارمندان دولت مشخص شد همچنین هر گونه کلنگ زنی طرح عمرانی و خرید خودروی داخلی و خارجی، ممنوع شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۰    
جمشید سماواتیان نقاش پیشکسوت نوگرا صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
  • ۱