شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 4 آذر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 آذر 1400 مشرق نیوز 2 آذر 1400 مشرق نیوز 3 آذر 1400 مشرق نیوز 4 آذر 1400 مشرق نیوز 5 آذر 1400 مشرق نیوز 6 آذر 1400 مشرق نیوز 7 آذر 1400 مشرق نیوز 8 آذر 1400 مشرق نیوز 9 آذر 1400 مشرق نیوز 10 آذر 1400 مشرق نیوز 11 آذر 1400 مشرق نیوز 12 آذر 1400 مشرق نیوز 13 آذر 1400 مشرق نیوز 14 آذر 1400 مشرق نیوز 15 آذر 1400 مشرق نیوز 16 آذر 1400 مشرق نیوز 17 آذر 1400 مشرق نیوز 18 آذر 1400 مشرق نیوز 19 آذر 1400 مشرق نیوز 20 آذر 1400 مشرق نیوز 21 آذر 1400 مشرق نیوز 22 آذر 1400 مشرق نیوز 23 آذر 1400 مشرق نیوز 24 آذر 1400 مشرق نیوز 25 آذر 1400 مشرق نیوز 26 آذر 1400 مشرق نیوز 27 آذر 1400 مشرق نیوز 28 آذر 1400 مشرق نیوز 29 آذر 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۳    
یک سایت غربگرا و توجیه کننده مواضع دولت آمریکا ادعا کرد: در صورت تداوم منطق اهرم سازی توسط ایران، گفتمان مخالفان برجام در فضای رسانه ای آمریکا غالب می شود؛ بنابراین در داخل، عرصه بر تیم مذاکره کنند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۷:۰۰    
نویسنده کتاب کشکول میرزا جوادآقا گفت: هر وقت با خانواده شهید گفتگو می کردم، خیلی اشک می ریختم؛ ولی هر وقت با رفقای شهید صحبت می کردم، آن قدر می خندیدم که گونه هایم درد می کرد...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۳    
قرار نیست حقوق کارکنان وزارت اقتصاد 50 درصد افزایش یابد، چون نامه وزیر اقتصاد برای ترمیم حقوق کارکنان حداقل بگیر وزارت اقتصاد از محل صرفه جویی در سایر هزینه ها بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۱    
تصویری از حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهادت دکتر محسن فخری زاده که با حضور خانواده این شهید و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۶:۰۸    
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف گسترش دانش کاربردی فناوری های فضاپایه، از فن چالش طراحی و ساخت ماهواره مکعبی حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۱    
وزیر اطلاعات گفت: دشمن با به میدان آوردن همه توان و ظرفیت های رسانه ای خود یک جنگ ترکیبی علیه کشور را در دستور کار قرار داده است و به دنبال بهره برداری از هر چالش و فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۳    
به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد طی توییتی نوشت: در آخرین ساعات طرح پاییزه کتاب، بیش از 425هزار کتاب به مبلغ حدود 280میلیارد ریال از کتابفروشی های کشور خریداری شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پایش آمریکا نوشت: قانونگذاران سنای آمریکا مدت هاست مشغول تحقیق و بررسی آسیب های فیس بوک به کاربران جوان هستند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۲    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد با بیان اینکه "فضای رانت و فساد را از مناطق آزاد جمع می کنیم"، گفت: خط اهن گلستان باید به شاهرود متصل شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۸:۳۱    
آدام موسری رئیس اینستاگرام ششم دسامبر (15 آذر) برای ارائه پاسخ و توضیحات پیرامون تاثیر منفی این پلتفرم سمی بر سلامت روانی کاربران، به ویژه جوانان، در مقابل کمیته فرعی سنای آمریکا حاضر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۸:۰۰    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با تشریح دیابت بارداری و علت به وجود آمدن آن، گفت: مبتلایان به دیابت بارداری پس از بارداری در خطر ابتلا به دیابت نوع دو هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۷:۳۰    
صندوق سرمایه گذاری کشور نروژ با در اختیار داشتن منابع مالی به ارزش تقریبی 1.3 تریلیون دلار، بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری در جهان محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۷:۰۱    
به گفته یک فوق تخصص بیماری های عفونی شایع ترین نوع آنفلوانزاکه در این فصل به همراه کرونا در گردش است، آنفلوانزای نوع A است که علائم آن با سایر آنفلوانزاها تفاوت چندانی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۵:۰۱    
با شتاب گسترده و تلاش شبانه روزی دولت و کادر درمان در چند ماه اخیر، اوضاع واکسیناسیون درکشور روند قابل قبولی یافته و امیدها به مهار ویروس کرونا افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۴:۰۱    
مروری بر سفر مدیر کل آژانس به تهران و اتفاقات روز گذشته وین نشان می دهد که غربیها به دنبال بهره برداری سیاسی از نهادی هستند که قرار است بی طرفانه به وظایف خود در قبال اعضا عمل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۳:۰۰    
نتایج مطالعه جدید، رابطه بین عفونت کووید19 و مشکلات خواب و خستگی را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۲:۰۱    
ذرات معلق به عنوان یکی از اصلی ترین آلاینده های هوا، تاثیر زیادی روی زندگی و سلامت مردم دارند. این ذرات منشا و تاثیرات گوناگونی دارند و مقابله با آسیب های این ذرات نیازمند آگاهی عمومی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۱:۰۰    
سفیر پیشین ایران در آذربایجان با بیان اینکه اجلاس اکو فرصتی برای تقویت نگاه به شرق است گفت: همکاری های کشورهای عضو اکو با یکدیگر می تواند مکمل فعالیت های اقتصادی شود و وضعیت خوبی را رقم بزند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۰:۱۰    
یک پژوهشگر فضای مجازی با برشمردن چالش های پیش روی نهادهایی که وظیفه امنیت سایبری را برعهده دارند، گفت: مصوبات شورای عالی فضای مجازی به تنهایی رافع نیازمندیهای مدیریت راهبردی فضای سایبر نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: تارنمای اکسیوس به نقل از منابعی در کاخ سفید نوشته است که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با همتایش در رژیم صهیونیستی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ثریا مطهرنیا، معلم فداکاری که سال ها در روستاهای محرومِ کردستان خدمت کرد و نامزدِ جایزه برترین معلم جهان شده بود گفت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۶    
مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه پروژه امروز دشمن مسأله ناامیدی است، گفت: هر جا تفکر بسیجی حاکم بوده، ما برنده بوده ایم؛ تفکر بسیجی پویا و انسان ساز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۰۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه خواستار آن شده که تل آویو شریکانش را در خصوص ایران تحت تأثیر قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات رئیس پیشین اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. حتی بنت هم می داند که بسیاری از اقدامات ما در مقابل ایران در حد لفاظی است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۹    
شهید بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب الله که به ذوالفقار حزب الله مشهور است، که دشمنانش به او شبح و دوستانش به او سید ذوالفقار می گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۷    
تیم دوبل برادران عالمیان نتیجه اولین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان را واگذار کرد و حذف شد تا پرونده ایران در روز سوم این رقابت ها بسته شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۶    
نماینده دائم آمریکا در سازمان های بین المللی با طرح اتهام برضد ایران، تهران را تهدید کرد که در صورت عدم همکاری، شورای حکام برای رسیدگی به مسائل ادعایی واشنگتن جلسه فوق العاده برگزار می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۵    
پنج شهروند یمنی در ادامه تجاوز ائتلاف سعودی به مناطقی در استان صعده (شمال) یمن کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۱    
شماره سیصد و شانزدهم هفته نامه خط حزب الله با عنوان نهضت ادامه دارد... منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۸    
یکی از رهبران جنبش حماس گفت که برای یهودیان صهیونیست، آینده ای در فلسطین وجود ندارد و مردم این کشور، آنان را اخراج خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با تأکید بر تداوم سیاست فشار حداکثری از سوی دولت جدید آمریکا گفت، لغو تحریم ها شرط موفقیت مذاکرات هسته ای پیش رو خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۳    
در پی قتل یک زن در فیلادلفیای آمریکا در سال جاری، شمار مقتولان در این ایالت به رقم پانصد رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۱    
دستگیری 8 سارق حرفه ای که از غفلت آپارتمان نشینان استفاده می کردند و 17 میلیارد دزدیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۰    
مراسم سنی چَمر در اجلاسیه عشایر استان ایلام به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان با شکوه خاصی در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۸    
دستور تخلیه فرودگاهی در استان جنوبی این کشور توسط مقامات این فرودگاه به دلیل تهدید بمب گذاری، صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۰۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: وقتی می گوییم سید روح الله خمینی 8 سال ایستاد تا اروندرود شط العرب نشود یعنی چی؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۴    
به گزارش مشرق، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از دیدارهای دیپلماتیک خود با مقامات کویتی ارائه کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۵    
بی صداقتی با مردم و بی احترامی به افکارعمومی یعنی وقتی خودمان در قدرت هستیم، بعد از 8 سال مدعی شویم که هنوز برای ثمردهی وعده ها زود است و باید حداقل 16 سال صبر کنید!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۳    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: تو کوچه، یه بابایی سگش رو آورده بود بگردونه. سرش رو بالا می آورد و زوزه می کشید. گفتم: چه سگ قشنگی. چه چشمای خوشگلی داری پسر. نژادش چیه؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۸    
شهید گمنام مدفون در بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۳    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و یوشیماسا هایاشی وزیر امور خارجه ژاپن درباره موافقتنامه صلح که مهم ترین مساله مورد اختلاف دو کشور است گفت و گوی تلفنی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده و دشمن باید بداند که اگر یکی بزند 10 تا می خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۱۱    
دولت چین تحریم های جدید آمریکا را محکوم کرد و ضمن هشدار درباره پیامد آن ها برای زنجیره تأمین جهانی اعلام کرد حق اقدام متقابل را محفوظ نگه می دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۹    
سریال خوشنام به تهیه کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف زاده به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از جنگل خواری در گرگان خبرداد و گفت: مدیر کل منابع طبیعی استان به دادسرا فراخوانده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۶    
با استناد به گفته های معاون اقتصادی وزیر تعاون و بررسی های تحقیقاتی و پیگیری ها، ابعاد جدیدی از فیش های حقوقی در پتروشیمی امیرکبیر روشن شد البته ضرورت دارد وزارت تعاون به عنوان نهاد بالادستی این ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۸    
مدیرکل بازرسیٰ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فرآیند رسیدگی به شکایات کارگران به کمتر از یک روز رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۴    
داوران لیگ برتری فوتبال ایران به ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار ورود سیستم VAR به فوتبال ایران شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۲    
فرماندار کنارک گفت: عصر امروز یکی از لنج های در حال تعمیر کارخانه لنج سازی منصور کنارک طعمه حریق شد، خوشبختانه این حریق تلفات جانی در پی نداشته و علت حادثه از طریق نیروهای متخصص و مرتبط از همان ابتدا
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۸    
سایت اتلتیک بریتانیا خبر داد که یک مربی آلمانی هدایت تیم فوتبال منچستر یونایتد را برعهده گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: 6 هزار و 428 زن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که حدود 500 نفر از آنان رزمنده بودند. 5 هزار و 735 زن جانباز و 171 آزاده... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
هواپیمای برقی رولزرویس، رکورد بالاترین سرعت وسایل نقلیه برقی را شکست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۳    
مجسمه اسطوره فوتبال آرژانتین و ناپولی قرار است امروز مقابل ورزشگاه خانگی آبی پوشان ناپل نصب شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۸    
در صنعت خودروسازی ایران بر خلاف روالی که معمولا شرکت های جهانی تولید خودرو دارند و ملاک قیمت گذاری کیفیت و امکانات خودرو است، فقط سود و صرفه اقتصادی برای تولیدکنندگان ملاک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۴    
همزمان با هفته بسیج اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان با حضور حجت الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۶    
موضوع وارونی دما و افزایش آلاینده ها با سرد شدن هوا دوباره بر سر زبان ها افتاده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: انگار در صداوسیما انقلاب شده! پوشش تمام اعتراضات مردمی، پیگیری مشکلات مردم از دولت، پاسخ به شایعات و عملیات های مجازی معاندین ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۳    
سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر پنجشنبه به دلیل رفتار یکی از همراهانش از زن روستایی دستجردی دلجویی و عذرخواهی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۱    
مراسم شب خاطره مردان مروارید و رونمایی از کتاب مردان آب مردان آهن با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۰    
ارتش پاکستان روز پنجشنبه از آزمایش موفقیت آمیز یک فروند موشک بالستیک زمین به زمین موسوم به شاهین یک - A خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۶    
پایگاه یاهونیوز روایتی از اختلاف میان پنتاگون و سیا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای ایجاد شکاف میان مردم ایران و حاکمیت منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در تهران، کرج، اصفهان، تبریز، اراک و مشهد افزایش آلودگی هوا پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۹    
به گزارش مشرق، محمود کریمی بیرانوند، سرپرست معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی توییتی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۶    
ضرغامی با تاکید بر اینکه گردشگری دریایی در خلیج فارس و به خصوص جزیره هرمز باید تقویت شود گفت: با تکیه بر گردشگری دریایی می توان مسائل اقتصادی و اشتغال مردم ساحل نشین را تامین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۰    
موسسه کانسنسیس به صورت ناگهانی اعلام کرد که نمی تواند دانشجویان ایرانی را در کلاس آموزش کودینگ اتریوم بپذیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بودجه سال 1401 را با کمک افراد متخصص تغییر خواهیم داد تا هلال احمر بهتر از گذشته به لحاظ مالی تأمین شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۵    
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: صادرات خام نفت و گاز آتش زدن به ثروت ملی کشور است که با ساخت پالایشگاه هایی مدرن همچون پالایشگاه ستاره خلیج فارس می توانیم از این مساله پیشگیری کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی امروز ظهر از کمربندی پاکدشت بازدید کرد،این کمربندی 32 کیلومتر است که اتصال تهران به سمنان و ترافیک محور امام رضا و عبور و مرور مردم جنوب شرق استان تهران را تسهیل می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور قدس در تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی در جدیدترین تجاوز خود، در حال اجرای چندین پروژه بزرگ شهرکسازی در شمال، جنوب و شرق قدس اشغالی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۵    
وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان از سفر هیاتی از این گروه به سرپرستی امیرخان متقی برای گفت وگو و مذاکره با مقامات آمریکایی درمورد مسائل مختلف عازم دوحه پایتخت قطر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۱    
وزیر خارجه هند در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای از اقدامات دهلی نو برای عملیاتی شدن بندر چابهار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۹    
شرکت فایزر اعلام کرد که یکی از کارمندانش اسناد محرمانه مربوط به واکسن های این شرکت را به سرقت برده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: سازمان شانگهای با برخورداری از ظرفیت ها و فرصت های وسیع همکاری های چندجانبه می تواند نویدبخش آینده ای روشن برای ملت های منطقه باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۹    
رکورد دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تا کنون 70 درصد مردم دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: 85 درصد از مردم ایران حداقل یک دز از واکسن را دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۱    
یک دادگاه نظامی در شهر مصراته لیبی خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی این کشور را به دلیل صدور دستور بمباران دانشکده نیروی هوایی، به اعدام محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۸    
اعتراضات دانشجویان در دانشگاه سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق همچنان ادامه دارد و این تحرکات، سرانجام کابینه محلی را به برگزاری جلسه ویژه برای بررسی این موضوع چالش برانگیز وادار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به منطقه سیستان از پروژه های ورزشی این منطقه بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس اداره امور حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: قاضی دشتستانی برای شکارچی متخلف به جای زندان، حکم به فعالیت و مطالعه در حوزه محیط زیست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۱    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش کرد که مواضع تند رژیم صهیونیستی در قبال ایران، پیوند تل آویو و واشنگتن را در معرض خطر قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۶    
برخی از روزنامه های منتقد دولت اردوغان، امروز آن دسته از تیترها و عبارات تحلیلگران آکپارتی را یادآوری کردند که امارات را به عنوان دشمن شماره یک ترکیه معرفی کرده بودند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۰    
هوآوی Nova 8i گوشی میان رده جدید این شرکت است که اخیرا با گارانتی رسمی وارد بازار ایران شده است. سری نوا (Nova) هواوی از جمله محصولات میان رده بازار است که همواره به داشتن قیمت مناسب و ارائه قابلیت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۸    
نماینده انگلیس در امور افغانستان و پاکستان گفت که کشورش برای جلوگیری از گسترش تروریسم در افغانستان با اسلام آباد همکاری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان زندانها گفت: به مدیران تذکر دهید که سازمان بی تدبیری را برنمی تابد، نباید شاهد بی تدبیری هایی باشیم که برای نظام هزینه و خوراکی مسموم برای معاندین و رسانه های دشمن ایجاد کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس اورژانس کشور گفت:تعداد تماس های شهروندان با 115 حدود 15 تا 20 درصد افزایش پیدا کرده است و همچنین 3 تا 4 درصد مأموریت های قلبی و تنفسی ما در شهرهای بزرگ افزایش پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۵    
پنج میلیون دز واکسن "رازی کوو پارس" تولیدی موسسه رازی روز پنجشنبه (4 آذر) با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی تحویل وزارت بهداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۰    
وزیر جهادکشاورزی از توزیع شکر، روغن، برنج و مرغ گرم با نرخ تعزیراتی به صورت هوشمند اینترنتی درب منزل در کنار مرغ منجمد و تخم مرغ گرم، از هفته آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۶    
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل که وارد تاشکند شده با شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام بیش از یک میلیون و نیم نفر در سامانه مسکن ملی خبر داد و گفت: متأسفانه درحالی که 10 روز به اتمام ثبت نام باقی مانده اما هنوز سامانه برای برخی شهرستان ها باز نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۲    
همزمان با افزایش تنش ها در منطقه دریای سیاه، ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای گفت که یک ناوشکن این نیرو در حال ورود به آب های دریای مذکور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۱    
مردی در کره شمالی به دلیل قاچاق کپی های سریال پرفروش "بازی مرکب نتفلیکس به این کشور به اعدام محکوم شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۹    
لیره لبنان رکورد جدیدی از کاهش ارزش خود مقابل دلار را در بازار ارز این کشور ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۸    
کارشناسان هنری در نقاشی درختستان زیتون (Olive Grove) ون گوگ، ردپای یک حشره کوچک را پیدا کردند که در کنار دیگر شواهد نشان می دهد این نقاشی در فضای آزاد کشیده شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۶    
در شرایطی که گسترش فضای مجازی خطر اشاعه سخنان نادرست و در نتیجه پایمال شدن حق دیگران را درپی داشته است، روایتی از رهبر انقلاب درباره رعایت حق الناس که برای نخستین بار منتشر می شود، قابل تأمل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۳    
منابع خبری از وقوع یک انفجار در منطقه کارته پروان شهر کابل خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۱    
بدنبال جان باختن 34 پناهجو در آب های کانال مانش در مسیر عزیمت به خاک انگلیس، پاریس و لندن وارد جنگ لفظی شدند و یکدیگر را متهم کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۵    
41 معدنچی بر اثر آتش سوزی در معدن زغال سنگ در روسیه مصدوم شده و در بیمارستان بستری شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۴    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز نیز تهران در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و تا ساعات پایانی جمعه برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۱    
در سلسله برنامه های ملاقات مردمی محسنی اژه ای، صبح امروز رئیس قوه قضاییه به مدت دو ساعت با تعدادی از خانواده های محکومین امنیتی، حوادث آبان 98 و جرائم عمومی دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۹    
علی باقری کنی معاون وزیر خارجه ایران امروز پنجشنبه با سفر به کویت، با شیخ احمد ناصر المحمد الصباح وزیر خارجه این کشور دیدار کرده است.
  • ۱