شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 31 شهریور 1401 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1401 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1401 مشرق نیوز 31 خرداد 1401 مشرق نیوز 31 تیر 1401 مشرق نیوز 31 مرداد 1401 مشرق نیوز 30 مهر 1401 مشرق نیوز 30 آبان 1401 مشرق نیوز 30 آذر 1401 مشرق نیوز 30 دی 1401 مشرق نیوز 30 بهمن 1401 مشرق نیوز 1 شهریور 1401 مشرق نیوز 2 شهریور 1401 مشرق نیوز 3 شهریور 1401 مشرق نیوز 4 شهریور 1401 مشرق نیوز 5 شهریور 1401 مشرق نیوز 6 شهریور 1401 مشرق نیوز 7 شهریور 1401 مشرق نیوز 8 شهریور 1401 مشرق نیوز 9 شهریور 1401 مشرق نیوز 10 شهریور 1401 مشرق نیوز 11 شهریور 1401 مشرق نیوز 12 شهریور 1401 مشرق نیوز 13 شهریور 1401 مشرق نیوز 14 شهریور 1401 مشرق نیوز 15 شهریور 1401 مشرق نیوز 16 شهریور 1401 مشرق نیوز 17 شهریور 1401 مشرق نیوز 18 شهریور 1401 مشرق نیوز 19 شهریور 1401 مشرق نیوز 20 شهریور 1401 مشرق نیوز 21 شهریور 1401 مشرق نیوز 22 شهریور 1401 مشرق نیوز 23 شهریور 1401 مشرق نیوز 24 شهریور 1401 مشرق نیوز 25 شهریور 1401 مشرق نیوز 26 شهریور 1401 مشرق نیوز 27 شهریور 1401 مشرق نیوز 28 شهریور 1401 مشرق نیوز 29 شهریور 1401 مشرق نیوز 30 شهریور 1401 مشرق نیوز 31 شهریور 1401 
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۳:۳۱    
شیر گاو، گوسفند و بز جهت تغذیه انسان مناسب شمرده شده است، شیر خوب و سالم، قوام معتدل دارد، سفید رنگ و صاف است و طعمی متمایل به شیرینی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۴    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که گوشی وان پلاس 11 پرو به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۲۴    
کاهش مصرف پروتئین می تواند به کنترل سندرم متابولیک و برخی از علائم اصلی آن مانند چاقی، دیابت و فشار خون بالا کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 190 دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در ری خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۰    
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر می شود که برای حل این چالش راهکارهایی مدون شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۲    
از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اغتشاشگران در شب های گذشته به 41 مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۶    
امسال با فروکش کردن ویروس کرونا همه مراکز آموزشی از جمله مقطع ابتدایی آموزش را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری آغاز می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۶    
نحوه فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران در روز یکشنبه (3 مهرماه) اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۶    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه مقابل النجف عراق به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۰    
راهپیمایی عظیم مردم ولایتمدار زنجان در اعتراض به آشوب ها و هتک حرمت های اخیر با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم شهر زنجان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۰    
چای رزماری به کاهش وزن و به هضم غذا کمک می کند، حافظه را تقویت و از سرطان جلوگیری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۵    
برگ انبه مملو از ویتامین های A، B، C و بسیاری از مواد مغذی مفید دیگر است که منجر به افزایش سلامت کلی بدن می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۰    
ویتامین های A ، B ، C ، D و K و همچنین کلسیم ، آهن و زینک نام هایی هستند که بسیار از آنها شنیده اید. اما کدام مواد غذایی حاوی این ویتامین ها هستند؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۶:۴۶    
تحقیقات نشان می دهد دسترسی به اطلاعات گوشی همراه شما هنگام داخل یا خارج شدن از کشور، کار چندان سختی نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۴:۳۱    
خشکی گلو معمولا حس ناخوشایندی برایتان ایجاد می کند، اما این مشکل معمولا نشانه ای از برخی بیماری هاست که بهتر است آنهارا بشناسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۲:۳۰    
حساسیت دندان اغلب به دلیل پوسیدگی دندان ها می باشد.برای پیشگیری از عود حساسیت دندانی باید بهداشت دهان خود را به خوبی رعایت کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۱:۳۱    
آویشن جز گیاهانی است که دارای خواص زیادی است هم خود گیاه هم روغن آن، اما برخی افراد مثل کسانی که مشکلات تیروئید دارندو... باید از مصرف آن پرهیز کنند
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۵    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان پنجشنبه شب گفت که کشورش آمادگی دارد تا میان طرف های درگیری در جنگ اوکراین میانجیگری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۰    
نیروی انتظامی شیراز در جریان مقابله با اغتشاش گران سلاح هایی که می بینید را کشف کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۹    
هم زمان با ناآرامی های شب گذشته در شهرستان گرمسار یک بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۶    
منابع عبری و عربی گزارش دادند که یک شهروند فلسطینی در منطقه مجاور رام الله با چاقو به چند صهیونیست حمله و پنج نفر از آنان را زخمی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
پدر جوان کردستانی که شب گذشته در جریان اغتشاشات دیواندره به شهادت رسید: فرزند من چه گناهی داشت که در راه منزل توسط آشوبگران شهید شد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن تکرار ادعاها علیه ایران، گفت نباید از صهیونیست ها خواسته شود برای منشور سازمان ملل بمیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
در پی ناآرامی ها و ایجاد آشوب از سوی عوامل ضد انقلاب و هتک حرمت به ارزش های دینی و انقلابی، مردم شهرهای مختلف کشور پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران راهپیمایی خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۵    
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای از افشای جزئیات مذاکرات بین لیونل مسی و این باشگاه در سال 2020 ابراز ناراحتی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۵    
تجمع خودجوش مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام و ساحت مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام عصر امروز پنجشنبه در همدان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
منابع خبری روز پنجشنبه اعلام کردند یک قایق لبنانی حامل دستکم 150 مهاجر غیرقانونی در سواحل سوریه غرق شد وتاکنون مرگ نزدیک به 40 نفر از سرنشینان آن تایید شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۵    
به گزارش مشرق ، درخواست مهران مدیری از صداوسیما برای پخش نشدن تصویرش، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشته است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور کیفرخواست برای دو برادر که با جعل عنوان خود را قاضی و وکیل دادگستری معرفی کرده بودند در دادسرای عمومی و انقلاب قشم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۲    
حسین اوجاقی که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت دیروز با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۰    
تصاویری از مدیریت و هدایت آشوبگران توسط افراد موتور سوار را مشاهده می نمائید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۵    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد تا رسیدن به توافق با ایران در موضوع هسته ای و مذاکرات وین فاصله زیادی دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۴    
وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای امنیت نشستی با محور درگیری های اوکراین برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۵    
پدرفواد قدیمی یکی از کشته های اعتراضات دیواندره گفت: فواد توسط ضدانقلاب کشته شده و کسی متهم نیست لذا از فرزندان خود و مردم می خواهم آرامش خود را حفظ کنند و مواظب باشند در دام توطئه ضدانقلاب نیفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
زمانیکه یک شخصیت به دامنه ای از شهرت و دربرگیری در جامعه می رسد، آنگاه که مصرف زده این دامنه شهرت نشود، می توان بر او نام هنرمند، ورزشکار، پهلوان یا هرچه که به خاطرش مورد توجه عموم قرار گرفته نهاد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه از توافق جدید میان روسیه و اوکراین با میانجی گری آنکارا استقبال و بر لزوم خاتمه یافتن جنگ تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۵    
سپیده دم روز شنبه همین هته جوان 33 ساله ای به نام فاروق در مشهد با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام حسین در تاریکی شب حمله ور شدند .
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۵    
تهیه کننده مجموعه دورهمی اعلام کرد که این مسابقه به صداوسیما تعلق دارد و سازمان ادامه آن را بعد از ماه صفر پخش می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۳    
سامانه پدافندی سوم خرداد متعلق به نیروی هوافضای سپاه که در جهان به عنوان شکارچی پهپاد مهم گلوبال هاوک ارتش آمریکا مشهور شده، اکنون قابلیت شلیک موشکهایی تا برد 200 کیلومتر را پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
گوشه ای از اقدامات روز گذشته ی آشوبگران و تخریب اموال عمومی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
در میانه افزایش تنش های کلامی بین مقامات روسیه و کشورهای غربی، مقام اروپایی اعلام کرد اروپا کانال های ارتباطی با مسکو را قطع نمی کند، اما در شرایط کنونی گفت وگو با مقامات روسیه بی معنی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۵    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۴    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی عمان پیش از دیدار با تیم فوتبال عراق گفت: نزدیک به 2 دهه است که فوتبال عراق را می شناسم چون با ایران به مصاف آن رفتم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۶    
وزیر امور خارجه چین با اشاره به غارت66 هزار بشکه نفت سوریه توسط آمریکایی ها و مزدورانشان، گفت که واشنگتن باید از غارت منابع ملی سوریه دست بردارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۶    
لیز تراس و یائیر لاپید نخست وزیران انگلیس و رژیم صهیونیستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ملاقات و درباره ایران گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۹    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: پیام شهیدان به ما یادآور می شود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می رسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه دور بعدی مذاکرات تهران-ریاض در سطح وزرای خارجه نیست، شرایط را برای برگزاری دور بعدی، مهیا دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از تدابیر لازم جهت خنثی کردن حملات سایبری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: تظاهرات مردمی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر، فردا پس از اقامه نماز جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که استخراج گاز از میدان کاریش ، طبق برنامه قبلی این رژیم آغاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مسابقات حکاکی روی میوه و سبزیجات در بانکوک تایلند./عکس: AFP
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۱    
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس تأکید کرد که مسئولیت کامل عواقب تعرض به مسجدالاقصی و سوق دادن کل منطقه به سوی یک جنگ دینی به عهده رژیم صهیونیستی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
بیش از 1500 پرنده از تایلند، مالزی و سنگاپور در جریان مسابقه سالانه پرندگان آوازخوان در تایلند./عکس: Getty Images
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
رسانه انگلیسی در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران برای تقابل با اروگوئه پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
واکنش مردم به آتش زدن پرچم ایران؛ شاید گلایه هایی داشته باشیم اما هیچ وقت پشت کشورمون رو خالی نمی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۹    
رسول دوست محمدی یکی از بسیجیان شهر مشهد در جریان حمله آشوبگران به مواکب عزاداری امام حسین(ع) بر اثر اصابت چاقو به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن قدردانی از هوشمندی، آگاهی و بصیرت ملت شریف ایران در عدم همراهی با توطئه سازمان یافته دشمن علیه ارکان امنیت آفرین کشور در روزهای اخیر تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی ترین مصداق نقض حقوق بشر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور جدید تحریم ها، سران سیاسی و همه مقامات روسیه را که در همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین دخیل باشند، هدف قرار می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
پدر مرحومه مهسا امینی از ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه گفته بود دخترش سابقه مریضی نداشته، عقب نشینی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
به گزارش مشرق ، کانال اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: دکتر هیائو وانگ، رییس اندیشکده چین و جهانی شدن و مشاور ارشد پیشین دولت چین، در یادداشتی بیان کرده که پس از همه گیری کرونا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز پنجشنبه 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
در پایان هفته ششم رضا پرکاس سرمربی تیم صنعت نفت از سمت خود برکنار شد و به زودی جای خود را به مربی جدید می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۰    
مردم می ایستند تا به یک نقاشی دیواری سه بعدی خیابانی در چین عکس یادگاری بگیرند./عکس: AFP
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۴    
نمایش پیشرفته ترین پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در رژه امروز نیروهای مسلح.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
این گزارش در سالگرد حادثه تروریستی اهواز به بررسی نقش آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی مانند سوئد در حادثه مذکور پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۵    
امشب 60 لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۵    
حضور پهپاد رونمایی شده آرش، دوربرد ترین پهپاد انتحاری دنیا در مراسم رژه نیروهای مسلح.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
موشک بالستیک زمین به زمین رضوان نیروی هوافضای سپاه برای نخستین بار در مراسم رژه 31 شهریور در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۳    
تصاویری از مراسم رژه نیروی دریایی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۰    
تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین محک جدی خود قبل از حضور در جام جهانی 2022 قطر به مصاف اروگوئه می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۰    
رژه 31شهریور نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، امروز در تهران و سایر مراکز استان ها برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
طرئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و وزش باد شدید در برخی استانها و خیزش گردوخاک در استان های شمال غرب کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران از نمایش تصویر شهید سلیمانی در مقر سازمان ملل به عنوان دیپلماسی انقلابی و قله سیاست خارجی دولت آیت الله رئیسی یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی تابیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
قالیباف در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در بندرعباس: دشمن می داند اگر تهدید کند تهدید می شود و اگر اقدام کنند می دانند که اقدام خواهیم کرد. قدرت ما این بازدارندگی را ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۸    
تصویری از نهنگی در جزیره کینگ در کشور استرالیا سوژه کاربران فضای مجازی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۵:۳۰    
خبرنگار و نویسنده جنجالی روزنامه سان لندن به سوالات خبرنگار مشرق درباره تیم های گروه B جام جهانی 2022 قطر پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۱    
لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی رقبای ایران در جام جهانی در شرایطی اعلام شد که هرکدام از آن ها نکات جالب توجهی را در دل خود جای داده اند که بررسی شان خالی از لطف نیست.