پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۴:۴۸Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 23 بهمن 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 بهمن 1397 می متالز 2 بهمن 1397 می متالز 3 بهمن 1397 می متالز 4 بهمن 1397 می متالز 5 بهمن 1397 می متالز 6 بهمن 1397 می متالز 7 بهمن 1397 می متالز 8 بهمن 1397 می متالز 9 بهمن 1397 می متالز 10 بهمن 1397 می متالز 11 بهمن 1397 می متالز 12 بهمن 1397 می متالز 13 بهمن 1397 می متالز 14 بهمن 1397 می متالز 15 بهمن 1397 می متالز 16 بهمن 1397 می متالز 17 بهمن 1397 می متالز 18 بهمن 1397 می متالز 19 بهمن 1397 می متالز 20 بهمن 1397 می متالز 21 بهمن 1397 می متالز 22 بهمن 1397 می متالز 23 بهمن 1397 می متالز 24 بهمن 1397 می متالز 25 بهمن 1397 می متالز 26 بهمن 1397 می متالز 27 بهمن 1397 می متالز 28 بهمن 1397 می متالز 29 بهمن 1397 می متالز 30 بهمن 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
می متالز - با مبادله موافقت نامه دوجانبه میان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مقدمات ایجاد مرکز نوآوری علوم زمین کشور در مشهد انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۲۲    
می متالز - احمد انارکی محمدی گفت: در راستای استفاده از ظرفیت های منطقه و تقویت اقتصادی شهرستان رفسنجان با تلاش های صورت گرفته از سال گذشته تمام خریدهای صنعتی مجتمع مس سرچشمه از رفسنجان انجام می شود و ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۱۹    
می متالز - شرکت معدنکاری دولتی شیلیایی کودلکو روز شنبه گفت این شرکت امیدوار است به زودی عملیاتهای معدن مس چوکوئیکاماتای خود در شمال این کشور را یک روز پس از آنکه بارانهای شدید باعث تعلیق آنها شد از ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۲    
می متالز - وزیر ارتباطات در توییتر خود از اجرای فناوری 5G برای سال 98 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۹    
می متالز - داود صفدری طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۶    
می متالز - مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه این سازمان درباره فعالیت های زمین شناسی و اکتشافی در استان کردستان گفت: در بخش مطالعات زمین شناسی؛ تهیه نقشه یکپارچه زمین شناسی استان ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۳    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به اینکه استان زنجان در حوزه معادن ظرفیت های بسیاری دارد از همین رو احصای معادن راکد در دستور کار قرار گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
می متالز - سایپا در خصوص عدم امکان ارایه محصول های این شرکت و زامیاد با مدل 98 و سود تاخیر آن اطلاعیه داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۱    
می متالز - با نوسازی یکی از کوره های ده گانه، تولید اتیلن در پتروشیمی جم 15 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۶    
می متالز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی ارتباط FATF با ساز و کار مالی اروپا در جلسه مشترک روزگذشته دو کمیسیون امنیتی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت که این بحث به جلسه روز شنبه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۷    
می متالز - براساس جدیدترین آمارها، ارزش صندوق های قابل معامله در پایان دی سال 97 به رقم 11.594 هزار میلیارد تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۰    
می متالز - رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران در میان 163 کشور عضو از رتبه 22 به رتبه 21 ارتقا یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۳    
می متالز - جمع مانده بدهی بانک های دولتی به بانک مرکزی در پایان مهرماه 1397 به میزان 50.7 هزار میلیارد تومان بوده است که از این مقدار بالغ بر 41 هزار میلیارد تومان آن بدهی بانک عامل بخش مسکن به بانک ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۱    
می متالز - کارشناس مسائل تحریم گفت: با توجه به اینکه آمریکا در جنگ اقتصادی با ایران است، اطلاعاتی که در قالب FATF توسط ایران به اشتراک گذاشته می شود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۶    
می متالز - نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی سیستان و بلوچستان با حضور معاون منابع طبیعی کشور، رئیس صندوق بیمه و سرمایه گذاری معادن کل کشور، رئیس خانه معدن ایران ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۳    
می متالز - مدیرعامل موسسه ملل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۴    
می متالز - نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و موزه رضا عباسی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان گنجینه زرین هخامنشی در محل موزه بانک ملی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۱    
می متالز - مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه رویکرد شبکه بانکی حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هاست ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
می متالز - به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 6 طرح اقتصادی موفق در استان یزد بازدید به عمل آمد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
می متالز - معاون سازمان خصوصی سازی گفت: اگر مشمولان سهام عدالت خود را نگه دارند طی سالهای آینده سود بیشتری دریافت خواهند کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۲    
می متالز - تصویبنامه هیات وزیران درخصوص مجاز دانستن وزارت اقتصاد برای صدور ضمانتنامه مربوط به استفاده از تسهیلات بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۹    
می متالز - وزیر خزانه داری آمریکا به همراه نماینده تجاری این کشور برای انجام مذاکرات تجاری مهم دو روزه وارد پکن شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۰:۴۳    
می متالز - نوایی -مدیرعامل شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی - گفت: خوشبختانه امروز به همت بزرگان صنعت فولاد تولید و بومی سازی کاتالیست های مورد استفاده در این صنعت به سرانجام رسیده و ایران به ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۲    
می متالز - رئیس کمیته مشترک ایران و سوریه گفت: پیش از جنگ، سوریه رقیب جدی ما در حوزه پوشاک، منسوجات و مواد غذایی بود. ساختار این کشور با عراق اصلا قابل مقایسه نیست.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۳    
می متالز - رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه با انتقاد از ممنوعیت های بی رویه و بدون ارزیابی در صادرات گفت: نقل و انتقالات مالی و حمل و نقل 2 مشکل عمده تجارت بین ایران و روسیه است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۷    
می متالز - رییس اداره صمت طبس گفت:کارخانه تولید فرو سیلیس آلومینیوم با سرمایه گذاری خارجی در طبس عملیاتی می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۷    
می متالز - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن مخالف با تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بر هم زدن ساختار اداری کشور، هزینه و زمان زیادی را تلف خواهد کرد و امیدوارم این موضوع مجددا در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی کشور گفت: تمهیدات لازم برای اجرای طرح فسفات چرام از سوی مسئولان معدنی کشور اندیشیده و اجرای کامل این طرح در اولویت است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۴    
می متالز - رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر قرار باشد بخش خصوصی موفق باشد، باید اتاق های فکر قوی داشت که به عنوان اتاق فکر اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۵    
می متالز - کارشناس صنعت سیمان با بیان اینکه ظرفیت فعال کارخانه های سیمان بین 50 تا 60 درصد است، گفت: بدهی بانکی معوق، فشار زیادی بر تولیدکنندگان وارد می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۳    
می متالز - وزارت نفت مصر اعلام کرد در حال کار بر روی نهایی کردن قراردادهای جدیدی در زمینه توسعه نفت و گاز است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۱    
می متالز - دبیرکل اوپک در واکنش به ادعای نمایندگان مجلس آمریکا که گفته بودند اوپک باید قیمت نفت را کاهش دهد گفت: این سازمان هرگز قیمت نفت را دستکاری نمی کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۵۸    
می متالز - برایان هوک نماینده ایالات متحده در امور مربوط به ایران اعلام کرد معافیت های داده شده برای خرید نفت از ایران بعد از ماه می تمدید نمی شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۵۲    
می متالز - وزارت نفت مصر امروز اعلام کرد توافقنامه ای برای ذخیره سازی فراورده های نفتی با شرکت نفت آرامکو عربستان امضا کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۵۲    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ابلاغ دستورالعمل سلب صلاحیت بهره برداران غیر فعال معادن که بیش از 6 ماه تعطیلی هستند خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۶    
می متالز - مدیر عامل بورس انرژی از آغاز عرضه یک میلیون بشکه ای میعانات گازی پارس جنوبی طی فردا چهارشنبه خبر داد و گفت: قیمت پایه دلاری این محموله که در سفارش های 35 هزارتنی عرضه می شود، 61 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۰    
می متالز - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: اگرچه بارش های اخیرحجم ذخایر پشت سدهای تهران را بهتر از پارسال کرده ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۵    
می متالز - یکی از مقامات ارشد صندوق بین المللی پول گفت عربستان برای تأمین بودجه خود به نفت بشکه ای 80 تا 85 دلار نیاز دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۲    
می متالز - مدیرعامل فولادمبارکه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در چهاردهه عمر انقلاب اسلامی پیشرفتهای کمی و کیفی بسیاری را در صنعت فولادکشور شاهد بودیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۶    
می متالز - آخرین وضعیت بازار آهن و فولاد چین منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
می متالز - تولید مجتمع های پتروشیمی تا پایان دی ماه 97 در مجموع به 44.8 میلیون تن و ارزش صادرات به بیش از9.7 میلیارد دلار رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
می متالز - دبیرکل اوپک در واکنش به تصویب لایحه ضد اوپک از سوی کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این گروه در تعیین قیمت های نفت دست ندارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
می متالز - مدیرعامل بورس کالای ایران از آغاز معاملات اوراق آتی مبتنی بر واحدهای صندوق های سرمایه گذاری کالایی در آینده نزدیک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۷    
می متالز - حجم بدهی های خارجی ایران در 9 ماه ابتدای امسال با بیش از 11 درصد کاهش روبرو بوده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۴    
می متالز - شتاب اولیه رشد شاخص و قیمت ها در بورس در نیمه دوم سال 97 به دلیل تشدید ابهام و نااطمینانی در فضای سیاسی و اثرات آن بر اقتصاد کشور، کُندتر از روزهای آغازین امسال شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۴    
می متالز - بانک جهانی رتبه ایران در اجرای قرار دادها در جهان را 89 اعلام کرد که باتوجه به شاخص تسهیل حل و فصل اختلافات تجاری محاسبه می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
می متالز - بانک مرکزی چین در راستای کاهش کاغذ بازی، اخذ مجوز توسط شرکت ها را برای افتتاح حساب ملغی می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
می متالز - عرضه اولیه 20 درصد سهام شرکت کشت و دامداری فکا معادل 60 میلیون سهم چهارشنبه 24 بهمن ماه به عنوان دوازدهمین شرکت در سال 97 در فرابورس عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
می متالز - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حداکثر تا اردیبهشت ماه سال آینده شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه گزارش خود درباره اصلاح ساختار اقتصادی کشور را تقدیم رهبر معظم انقلاب می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت ها تعدیل خواهد شد و باید برخورد جدی با متخلفان به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
می متالز - مدیرعامل پست بانک گفت: بررسی آمار عملکرد 10 ماهه بانک نشان می دهد که در اکثر شاخصها سال موفقی را پشت سر گذاشته ایم به طوری که رشد سرانه منابع بانک امسال معادل دوبرابر میانگین شبکه بانکی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
می متالز - طبق جدیدترین آمارها، ارزش صندوق های قابل معامله در پایان دی سال97 به رقم 115 هزار و 94 میلیارد ریال رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
می متالز - بخشنامه سازمان امور مالیاتی با موضوع افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی های شرکت های بورسی ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۴    
می متالز - شرکت پتروشیمی براسکم برزیل و هالدور تاپسو دانمارک اعلام کردند:باتکمیل عملیات ساخت و ساز و پیش راه اندازی دمو پلنت برای تولید مونو اتیلن گلایکول (MEG) تجدیدپذیر نخستین گام مهم انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۱    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه های مناسبی برای سرمایه گذاری ژاپن در ایران در بخش های مختلف مانند نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۲    
می متالز - کاهش تولید اوپک و تحریم های آمریکا ضد ایران و ونزوئلا سبب شد قیمت نفت در معاملات امروز (سه شنبه، 23 بهمن ماه) افزایش یابد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۴    
می متالز - شرکت انتقال گاز ایران با همکاری گروه پژوهش روغن پژوهشگاه صنعت نفت موفق به بومی سازی روغن کمپرسور هوای Ingersoll-Rand شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۱    
می متالز - الجزایر از سال 1958 به جرگه تولیدکنندگان نفت پیوسته و در سال 1969 عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۸    
می متالز - همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، 11 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) و فرآورده های نفتی در استان فارس به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۵    
می متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از احداث و افزایش ظرفیت هفت جایگاه سی ان جی در این منطقه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
می متالز - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل مرتبط با لایحه بودجه 98 با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت و جهادکشاورزی خبر داد و ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۷    
می متالز - کارخانه رام پارس فرو فولاد ساوه با سرمایه گذاری یک شرکت هندی افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۵    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نقش صنعت بیمه در نظام تامین مالی در اقتصاد بسیار مهم است و باید تلاش کنیم بخشی از سرمایه های موجود در این بخش را به طرف تولید سوق دهیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۹    
می متالز - مراسم بهره برداری 81 پروژه و واحد تولیدی با حضور مسوولان کشوری و استانی به صورت نمادین در شهرک صنعتی بهبهان برگزارشد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۹    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزیر صنعت ، معدن و تجارت ناهید زندی زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر امور اقتصادی و سیاستهای تجاری این وزارتخانه منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۶    
می متالز - صلاحیت معادن غیرفعال چهارمحال و بختیاری سلب می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۳    
می متالز - بر اساس گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل، پرستاره های رده های کیفی در دی ماه امسال مشخص شدند و 17 خودروی سواری 4 ستاره کیفی گرفتند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مدیرعامل بیمه اکسیار روسیه اعلام کرد: وزارت صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۱    
می متالز - نماینده سابق ایران در اوپک می گوید: امروزه قیمت بسیاری از محصولات استراتژیک از طریق معاملات بورسی به سراسر دنیا مخابره می شود که این روند مزایای فراوانی را برای کشورهای دارای بورس مرجع ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۸    
می متالز - تحلیلگران موسسه متال فوکوس بر این باورند که سیاست های پولی محتاطانه فدرال رزرو آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت هر اونس طلا بالاتر از 1300 دلار تثبیت شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۸    
می متالز - ثبت هشتمین صعود متوالی دلار باعث شد این ارز در بالاترین سطح ثبت شده خود در سال 2019 قرار گیرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۵    
می متالز - تولید کننده های ورق سی آی اس قیمت های ماه مارس را بالا برده اند چرا که جو بازار مواد اولیه صعودی است و از طرفی برخی برای تعمیرات خطوط تولید عرضه را کم کرده اند و تقاضا در ترکیه و منطقه منا ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۵    
می متالز - با وجود تداوم مناقشه چین و آمریکا سر شرکت هوآوی، بورس های آسیایی در معاملات امروز صعودی بودند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۲    
می متالز - با افزایش قیمت مواد اولیه، عرضه کننده های سی آی اس قیمت های پیشنهادی بیلت را بالاتر برده اند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۳    
می متالز - آخرین قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در بازار چین پس از تعطیلات سال نو چینی 90.2 دلار هر تن خشک سی اف آر ثبت شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
می متالز - بررسی عملکرد 10 ماهه سه واحد بزرگ تولیدی شمش آلومینیوم کشور نشان می دهد، مجموع تولید آنها در این مدت به بیش از 267 هزار تن رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد پنج درصدی دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
می متالز - سومین تولیدکننده بزرگ فلز، اولین توسعه زیرزمینی خود در معدن Obuasi غنا را به عنوان بخشی از پروژه توسعه دوباره تکمیل کرده و هدف از آن راه اندازی اولین طلای خالص تا پایان سال است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۷    
می متالز - جنگ تجاری میان 2 اقتصاد بزرگ جهان یعنی چین و امریکا که در سال 2018 و با اعلام ترامپ به جهت درنظر گرفتن تعرفه برای محصولات چینی آغاز شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۴    
می متالز - تولید کننده شماره 1 مس جهان، کودلکو، بیانیه ای صادر کرد و گفت: آماده راه اندازی دوباره عملیات در معدن Chuquicamata در شمال شیلی و پس از تعلیق ناشی از بارش های شدید است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۰    
می متالز - میلیون ها سال پیش سنگ های جواهر قیمتی از دل بخش های جنوبی افریقا در رود اورَنج شسته شدند و به اقیانوس اطلس ریختند.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۱    
می متالز - گزارش جدید موسسه فیچ سولوشِنز از عرضه و تقاضای آلومینیوم نشان می دهد که بازار جهانی این فلز در چند سال پیش رو با کمبود عرضه روبه رو خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۸    
می متالز - صنعت فولاد یکی از صنایعی به شمار می رود که پس از انقلاب اسلامی ایران و در 4 دهه گذشته توانسته است به رشد چشمگیری برسد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۵    
می متالز - صنعت فولاد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران حکومت پهلوی ها به وسیله آلمانی ها وارد ایران شد و با ساخت و راه اندازی مجتمع فولاد ذوب آهن اصفهان در سال 1340 ایران در زمره کشورهای دارای ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۹    
می متالز - وابستگی بالای صنایع کشور در دوران پیش از انقلاب اسلامی در حوزه های فناوری، ماشین آلات و برخی مواد اولیه به گونه ای بود که تاخیر در واردات هر یک از مواد، قطعات و تجهیزات به کشور ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۰    
می متالز - پیش بینی آینده و چشم انداز تولید و جایگاه مواد معدنی در کشور، می تواند دید درستی به سیاست گذاران و تصمیم سازان بدهد تا بر اساس آن ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۱    
می متالز - مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، گارگاه آموزشی مدیریت پسماند و ارایه راهکارهای مدیریت و امحای پسماند در صنایع معدنی برگزار کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۵    
می متالز - مدیرشعب منطقه آذربایجان شرقی از اختصاص 46 درصد تسهیلات بانک سپه در آذربایجان شرقی به بخش صنعت و معدن خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
می متالز - رییس شعبه بانک توسعه صادرات مشهد گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد کل تسهیلات صادراتی اعطایی در استان خراسان رضوی توسط این بانک پرداخت شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه از نوسانات نرخ ارز و تحریم ها به عنوان دو عامل اصلی اثرگذار بر معاملات بازار سهام در سال جاری یاد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۷    
می متالز - نشست مشترک گمرک بازرگان و گمرک گوربلاغ ترکیه برگزار و پذیرش روزانه 450 دستگاه کامیون توسط گمرکات هر دو کشور توافق شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
می متالز - بانک سینا در راستای کمک به ایجاد جریان نقدینگی و تزریق منابع به واحدهای تولیدی، 272 واحد از املاک خود را در سال 97 به فروش رسانده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
می متالز - قیمت سنگ آهن 62 درصد در چین در روز دوشنبه با 4 دلار کاهش 90.2 دلار معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
می متالز - وزارت راه و شهرسازی در پی نهای شدن قراردادی، به جمع بیمه گذاران تجارت نو پیوست.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
می متالز - در حالی که سرمایه گذاران به دلیل نگرانی از طولانی شدن جنگ تجاری و تاثیر آن بر رشد اقتصاد جهانی سرمایه های خود را به بازار دلار منتقل کرده اند، قیمت طلا امروز با کاهش مواجه بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
می متالز - به دنبال کاهش تولید های اوپک و متحدانش و تحریم های نفت آمریکا علیه ایران و ونزوئلا قیمت نفت روز سه شنبه افزایش داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 23 بهمن ماه میزبان عرضه 76 هزار و 968 تن انواع مواد پلیمری است.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۴:۰۹    
می متالز - زاهدیان گفت: بایستی همفکری بین صنعت و دانشگاه ها صورت گرفته و برای تولید قطعات مورد نیاز در صنعت فولاد عزم جدی داشته باشیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۳:۳۹    
می متالز - مهندس قویدل - مدیر احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان - با اعلام خبر شکسته شدن رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی در این شرکت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۳:۳۰    
می متالز - میرمحمدی گفت: مجموعه فولاد مبارکه هر آن چه در توان داشته از نظر مالی در اختیار فولاد سنگان گذاشته و فولاد سنگان نیز هر چه در توان داشته برای رسیدن به برنامه تولید تلاش کرده تا پروژه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۱:۳۹    
می متالز - پوریانی گفت: تامین تمامی منابع ارزی شرکت از طریق صادرات صورت می گیرد.