پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 5 اسفند 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 1 اسفند 1398 می متالز 2 اسفند 1398 می متالز 3 اسفند 1398 می متالز 4 اسفند 1398 می متالز 5 اسفند 1398 می متالز 6 اسفند 1398 می متالز 7 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1398 می متالز 9 اسفند 1398 می متالز 10 اسفند 1398 می متالز 11 اسفند 1398 می متالز 12 اسفند 1398 می متالز 13 اسفند 1398 می متالز 14 اسفند 1398 می متالز 15 اسفند 1398 می متالز 16 اسفند 1398 می متالز 17 اسفند 1398 می متالز 18 اسفند 1398 می متالز 19 اسفند 1398 می متالز 20 اسفند 1398 می متالز 21 اسفند 1398 می متالز 22 اسفند 1398 می متالز 23 اسفند 1398 می متالز 24 اسفند 1398 می متالز 25 اسفند 1398 می متالز 26 اسفند 1398 می متالز 27 اسفند 1398 می متالز 28 اسفند 1398 می متالز 29 اسفند 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۱    
می متالز - میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در 11ماهه منتهی به اسفند ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 99 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۶    
می متالز - یک شرکت پتروشیمی در نوآوری کم سابقه ای به سمت تولید محصولات نهایی مورد استفاده در صنعت خودرو رفته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
می متالز - ارزش بازار گروه سرمایه گذاری مسکن در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 1398، با افزایش 14 هزار و 308 میلیارد و 871 میلیون ریال به 33 هزار و 379 میلیارد و 464 میلیون ریال رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۶    
می متالز - مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره، برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که احیاء واحدهای صنعتی راکد یک اولویت برای کشور است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 200 واحد صنعی راکد در سطح کشور احیاء شده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۵۲    
می متالز - وزیر نفت گفت: ظرفیت خوبی برای همکاری بین دانشگاه و بخش پایین دستی صنعت نفت با توجه به حضور گسترده دانشجویان در سطوح کارشناسی ارشد و دکترای کشور در این بخش وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۵۲    
می متالز - شرکت های پالایش نفت هند در پی شیوع ویروس کرونا که تقاضای چین برای خرید نفت را کمتر کرده، گریدهای نفتی پرطرفداری را خریداری می کنند که قیمت برخی از آنها حداکثر 15 درصد ارزان تر شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۱:۵۲    
می متالز - یکی از وزیران دولت لبنان اعلام کرد که در چند روز آینده، فعالیت های اکتشاف نفت و گاز در این کشور آغاز می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۸    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید: گاهی با در نظر گرفتن تمامی شرایط درست عرضه و تقاضا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۸    
می متالز - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به رشد 25 درصدی بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: بودجه سال آینده بر حمل و نقل و تکمیل پروژه های نیمه تمام تمرکز دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
می متالز - تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و بزرگ ترین پتروشیمی خاور میانه با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) به امضا رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
می متالز - رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به جلسه کمیته دستمزد شورای عالی کار، گفت: نمایندگان گروه کارگری اعداد و ارقام مربوط به هزینه سبد معیشت کارگران را برای ارائه به نشست روز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
می متالز - سازمان بین المللی حمل ونقل هوایی یاتا (IATA) به تازگی درخصوص تاثیرات منفی و شدید شیوع گسترده ویروس کرونا بر درآمدزایی ایرلاین های فعال در سراسر جهان هشدار داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
می متالز - نزدیک شدن طلای جهانی به مرز هزار و 700 دلاری زمینه ساز پرش سکه تمام بهار آزادی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
می متالز - رئیس شورای هماهنگی بانک ها بر ضرورت انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
می متالز - براساس بخشنامه بانک مرکزی نسبت مالکانه از 25 درصد به 15 درصد کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
می متالز - تورم فرانسه تا پایان ژانویه در سطح 5/ 1 درصد باقی ماند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
می متالز - بانک تجارت نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری را برای سال آینده، 3 درصد اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۴    
می متالز - مدرسه 12 کلاسه شهدای بانک ملت در روستای تنگاری از توابع شهرستان بویراحمد با حضور مسوولان محلی و بانک ملت افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
می متالز - دارابی گفت: ما هر ساله در فصل زمستان با انواع مختلف ویروس درسطح جامعه مواجه هستیم پس باید اقتصاد جامعه را به نحوی مدیریت کنیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
می متالز - گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد رویه ای یکپارچه و سازماندهی شده و با استفاده از ابزارهای متعدد اطلاع رسانی در تلاش برای پیشگیری از ورود کرونا ویروس به این مجموعه صنعتی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
می متالز - رئیس سازمان صمت چهارمحا و بختیاری از ارزآوری 40 میلیارد دلار صادرات کالا از این استان خبر داد .
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه مشکلات 13 واحد تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید این استان بررسی شد گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
می متالز - عرضه آپارتمان های کوچک متراژ در مناطق مصرفی شهر تهران در بازار مسکن شب عید رونق گرفته است، اما عمده این املاک میانسال و سالخورده هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
می متالز - تعداد تازه واردها به عرصه تجارت خارجی اعلام شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت در گزارش 9 ماهه منتهی به آذر امسال از میزان صدور کارت بازرگانی طی 9 ماهه امسال رونمایی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
می متالز - پروازهای برنامه ای شرکت هواپیمایی ماهان که پیش از این 12 پرواز هفتگی بود از روز شنبه 12بهمن برابر با اول فوریه 2020 بنا بر نظر هیات دولت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
می متالز - براساس اعلام ترکمنستان، پذیرش کامیون های حامل بار صادراتی ایرانی از سوی این کشور متوقف شده و بر این اساس گمرک ایران از تمام گمرکات کشور درخواست کرده است تا اطلاع ثانوی از ارسال محصولات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
می متالز - در سال های اخیر رقابت بین بانک ها و موسسات اعتباری با شرکت های بزرگ فناوری که تلاش می کنند خدمات بانکی ارائه کنند افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
می متالز - برنامه عربستان برای سرمایه گذاری 110 میلیارد دلاری در توسعه یک میدان گازی نامتعارف خبری بود که در روزهای اخیر تیتر بسیاری از نشریات و سایت های خبری بین المللی را به خود اختصاص داد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - قیمت فولاد نورد گرم وارداتی به ترکیه به دلیل ثبات موجود در بازار تقاضا، روند نزولی دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد برنامه این سازمان برای واگذاری سهام دولت در قالب صندوق های قابل معامله بورسی گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - سرمایه گذاران فعال در فرابورس طی معاملات یکشنبه در یک روز تاریخی دست به خریدهای پرحجم زدند و رکورد شاخص کل این بازار را بار دیگر جابه جا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - وزیر فولاد هند با اشاره به مشکل بوجود آمده در صنعت فولاد چین، از تولید کنندگان فولاد در این کشور خواست تا تولیدات خود را افزایش دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - طی معاملات دیروز دماسنج اصلی بازار سهام با رشد 17 هزار و 107 واحدی همراه شد و به یک قدمی ابرکانال 500 هزار واحدی نزدیک شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - هندی ها در تلاش هستند تا ژاپنی ها را متقاعد به سرمایه گذاری در صنعت فولاد خود کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - برای دومین روز متوالی در هفته جاری، شمش فولاد شاهد رشد قیمت از سوی ذوبی ها بود. برخی از فعالان بازار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - رشد قیمت های پایه محصولات پتروشیمی برای عرضه در بورس کالا در هفته پیش رو روز گذشته به ثبت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - نفت یک هفته خوب را سپری کرد که موجب شد اغلب بازارهای کالایی و شاخص های قیمتی این حوزه وارد یک فاز صعودی جدید شوند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
می متالز - خرید آپارتمان های تازه ساز فاقد پایان کار ، پر ریسک ترین معامله ملکی محسوب می شود که دست کم دو زیان بزرگ برای خریداران به همراه دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
می متالز - معاملات یکشنبه بورس با سبزپوشی 98 درصد نمادها و رشد تاریخی 17هزار واحدی نماگر اصلی همراه بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
می متالز - رونمایی از ساز و کار ابزار فروش تعهدی روز گذشته با حضور سیاست گذاران بازار سرمایه صورت گرفت و به این ترتیب ابزار جدید کار خود را با 5نماد بورسی و 3 نماد فرابورسی آغاز کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
می متالز - مجمع عمومی فوق العاده سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی به منظور تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس روزگذشته برگزار شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
می متالز - شیشه یکی از متریال های بسیار رایج در صنعت معماری و ساختمان سازی است که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
می متالز - اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته کیتکو بر این باورند که روند صعودی قیمت جهانی طلا درطول روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
می متالز - پس از توفان نوسانی سوم اسفندماه، روز یک شنبه بازارها وضعیت باثبات تری داشتند و میزان تغییرات قیمتی کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
می متالز - با شما برای جبران شعاری دو سویه که دو پیام در دل خود دارد. جبران اول بابت ماهیت کار بیمه گری و پیام دوم برای رفع کدورت برخی مشتریان این شرکت است که در پیچ و خم تصمیم گیری ها و نبود توان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
می متالز - معاون اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که مطابق پیش بینی ها و با ادامه روند موجود، نرخ تورم در سال آتی به 20 درصد می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
می متالز - در این پست همراه باشید تا نگاهی به فروشگاه مرکزی Liverpool در منطقه فدرال، مکزیک داشته باشیم .
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - پیش فروش ها بار دیگر در دستور کار خودروسازان قرار گرفته، پیش فروش هایی با موعد تحویل یکساله و یا دوساله ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - با ورود ویروس کرونا به کشور و تایید رسمی ابتلا و مرگ چند نفر از شهروندان، بسیاری از همایش ها، سینماها، دانشگاه ها و مدارس تعطیل شده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - شرکت خودروسازی جیلی چین سرویس آنلاینی را برای خریداران محصولات خود راه اندازی کرده است تا این افراد پس از انتخاب خودروی موردنظر به صورت آنلاین بتوانند سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - شرکت ژاپنی هوندا موتور اعلام کرد که در راستای حمایت از کسب و کار جهانی خود بنا دارد تا در ماه آتی، کارخانه خود را در فیلیپین تعطیل کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - با شیوع ویروس کرونا که موجب تعویق یا لغو برگزاری نمایشگاه های خودرویی در سرتاسر جهان شده است، اکنون خودروسازان نیز وادار شده اند تا معرفی مدل های جدید خود را به زمان دیگری موکول کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - شاخص کل تنها با گذشت 6 دقیقه از زمان معاملات امروز توانست با رشد 7812 هزار واحدی قله 500 هزار واحدی را فتح کرده تا در ایستگاه 506 هزار و 717 واحدی قرار بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
می متالز - گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروساز اول کشور، با تولید 384 هزار و 309 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه از میزان تولید سال گذشته خود در مدت مشابه عبور کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 1399، وزارت نفت مکلف شد، به غیر از عرضه نفت خام سبک و سنگین، ماهانه 500 میلیون لیتر فرآورده های پالایشی را در بورس انرژی عرضه کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ویروس کرونا در کاهش و افزایش قیمت نفت تاثیرگذار نیست، گفت: از آنجا که عرضه و تقاضا هر دو کاهش پیدا کرده اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه همه ابزارهای مالی که در دنیاست، در بازار سرمایه ایران نیز وجود دارد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - تجارت دوجانبه بین هند و آمریکا در سال مالی 2018 - 2019 به 87.95 میلیارد دلار رسید و واشنگتن را به برترین شریک تجاری نیودهلی تبدیل کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - یک تحلیلگر ارشد بازار فلزات گرانبها بر این باور است که قیمت نقره وارد یک روند صعودی شده و تمایل سرمایه گذاران به این فلز ارزشمند رو به افزایش است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - عضو فراکسیون ولایی مجلس "عدم شفافیت" و "واقعی نبودن درآمدها" را از دلایل اصلی رد کلیات لایحه بودجه سال آینده عنوان کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می منالز - وزارت بازرگانی چین از کاهش شدید صادرات و واردات این کشور در ماه های ژانویه و فوریه به دنبال گسترش ویروس کرونا خبر داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - به نوشته متال بولتن، کارشناسان بر این باورند که در سال 2020 به سبب افزایش افزایش عرضه و کاهش تقاضا به سبب گسترش بیماری کرونا فشار زیادی بر بازارهای جهانی روی و سرب وارد می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت ظرف مدت دو هفته لایحه جدید بودجه سال 99 را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 5 اسفندماه، میزبان دادوستد 172 هزار و 20 تن وکیوم باتوم بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - شاخص کل متاثر از افزایش قیمت ها در نمادهایی، چون کچاد، فخوز، فخاس، کگل و فولاد با رشد حدود 4831 واحدی روبرو شد و بر ارتفاع بلند 503.735 واحدی تکیه زد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه دوشنبه 5 اسفند ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - بر اساس آمار کمیته درآمدهای دولتی وزارت داریی قزاقستان، کارخانجات سیمان این کشور در یک سال گذشته صادرات سیمان به ازبکستان را 10.4 درصد کاهش دادند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به آمادگی پتروشیمی آریاساسول برای ورود به بورس و...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - دبیرکل کانون کارگزاران بورس از رئیس سازمان بورس خواست به دلیل شیوع سریع کرونا، عرضه های اولیه و صدور کد جدید معاملاتی متوقف و تالارهای اختصاصی تعطیل شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به منظور برقراری انسجام بیشتر میان ارکان صنعت بیمه از شعبه اردبیل شرکت بیمه "ما" بازدید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
می متالز - سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دوشنبه 5 اسفند ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاورد های این شرکت آشنا ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - نرخ فروش هر تن از این محصول با 15.8درصد افزایش نسبت به دی ماه به 45 میلیون و 150 هزار ریال رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - نگرانی ها در بازار ارز خود را به شکل افزایش قیمت نشان می دهد اما؛ رئیس کل بانک مرکزی به این مسائل توجهی ندارد و تصوری مبنی براین که می توان بازار ارز را با شدت و حدت کنترل کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - مقادیر فروش تجمیعی این شرکت در این دوره به بیش از 7 میلیون تن رسیده و انتظار می رود که فروش 12 ماهه آن به بیش از 7.5 تن نیز برسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - بهتر است سهامداران از خرید و فروش بر اساس سیگنال های کانال های تلگرامی بپرهیزند . سرمایه گذاری بر اساس این سیگنال ها شاید در کوتاه مدت سود مناسبی به همراه داشته باشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - سرمایه صندوق نوآور به میزان 500 میلیارد ریال و ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری یک میلیون ریال است و پذیره نویسی این صندوق به مدت 10 روز کاری تا تاریخ بیستم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - شاخص بورس با رشد 4831 واحدی در پایان معاملات روز جاری به 503 هزار و 735 واحد رسید و برای نخستین بار وارد کانال 503 هزار واحدی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - افزایش درآمد های عملیاتی محقق شده عمدتا از محل رشد نرخ های فروش محصولات اصلی شرکت یعنی اوره کشاورزی و اوره صادراتی محقق شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
می متالز - با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی خاص) به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران طی روزهای آتی عرضه عمومی می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - سایپا با تولید 384 هزار و 309 دستگاه خودرو از ابتدای سال تا پایان بهمن و عبور از میزان تولید مدت مشابه گذشته، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - داده گستر عصر نوین با انتشار گزارش عملکرد بهمن و 11 ماهه سال جاری، 539.5 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - ذوب آهن گزارش عملکرد بهمن و 11 ماه سال جاری را منتشر کرد و ضمن رشد چشمگیر حجم فروش برخی محصولات، 9.7 هزار میلیارد تومان درآمد ساخت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - کلیات بودجه سال 99 در جلسه امروز مجلس بررسی و چکش کاری شد اما با رای مخالف 114 نماینده رد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - مبلغ تسهیلات اعطایی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در 11 ماهه امسال 52 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با هدف مشارکت بخش خصوصی جهت تولید اطلاعات پایه و افزایش بازدهی مطالعات زمین شناسی و اکتشاف مواد معدنی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان در بندر ترکمن گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 370 نفر شغل جدید در حوزه صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
می متالز - نشست هم اندیشی مدیران عامل صندوق های توسعه و سرمایه گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۵    
می متالز - با شیوع ویروس کرونا در ایران، انتظار می رود که سفرهای پایان سال کاهش پیدا کند؛ اما به گفته مسوولان و فعالان بازار ارز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۵    
می متالز - حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه عصر روز گذشته هیات دولت به موضوع کارگروه اقدام مالی (FATF) اشاره و تاکید کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۵۳    
می متالز - فهرست منتشر شده از قیمت کارخانه ای پراید نشان می دهد که پراید 111 (سفید) 39 میلیون و 800 هراز تومان به فروش می رسد. همچنین پراید 151 هم 40 میلیون و 330 هزار تومان قیمت گذاری شده است.