پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۳:۴۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 17 تیر 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 تیر 1399 می متالز 2 تیر 1399 می متالز 3 تیر 1399 می متالز 4 تیر 1399 می متالز 5 تیر 1399 می متالز 6 تیر 1399 می متالز 7 تیر 1399 می متالز 8 تیر 1399 می متالز 9 تیر 1399 می متالز 10 تیر 1399 می متالز 11 تیر 1399 می متالز 12 تیر 1399 می متالز 13 تیر 1399 می متالز 14 تیر 1399 می متالز 15 تیر 1399 می متالز 16 تیر 1399 می متالز 17 تیر 1399 می متالز 18 تیر 1399 می متالز 19 تیر 1399 می متالز 20 تیر 1399 می متالز 21 تیر 1399 می متالز 22 تیر 1399 می متالز 23 تیر 1399 می متالز 24 تیر 1399 می متالز 25 تیر 1399 می متالز 26 تیر 1399 می متالز 27 تیر 1399 می متالز 28 تیر 1399 می متالز 29 تیر 1399 می متالز 30 تیر 1399 می متالز 31 تیر 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۹    
می متالز - هنوز بی تدبیری مدیران وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حراج سنگ آهن کشور با صادرات بی منطق در سال 98 فراموش نشده است که معاون معدنی وزارت صمت در معرض انتخابی سخت قرار گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
می متالز - استاندار ایلام گفت: با وجود نقش حوزه معدن در تولید و اشتغالزایی این بخش در استان چندان رشد نکرده است که باید هرچه سریع تر سرمایه گذاران فاقد اهلیت خلع ید شوند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از شرکت لوله سازی اهواز گفت: طرح توسعه 28 مخزن مجموعاً به 4500 کیلومتر انواع لوله نیاز دارد که پیمانکاران ملزم به استفاده حداکثری از لوله های ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: کمبود مواد اولیه، خرابی خط تولید، توقفات پیاپی، در سال های بهره برداری مانع از دستیابی شرکت برای رسیدن به ظرفیت اسمی شده اند اما در سال جاری با توجه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۰    
می متالز - بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، در مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خراسان، هیات مدیره با افزایش سرمایه 50 درصدی فخاس موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۰    
می متالز - صنایع، جزو منابع اصلی انتشار آلاینده های زیست محیطی به شمار می روند، بنابراین توجه به رعایت شاخصه های حفاظت از محیط زیست ازسوی صنایع اهمیت ویژه ای دارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۰    
می متالز - رییس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان می تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان برای ساخت مسکن در اختیار دولت قرار دهد تا بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش یابد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۵    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اصلی ترین دلیل افزایش نرخ دلار را عدم بازگشت 26 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات به کشور توسط شرکت های صادرکننده دانست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۰    
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی فرصت ها و تهدیدات بازار سرمایه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۵    
می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعیین اعضای کمیته های کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی سهم بنیاد مسکن از طرح ملی تولید حدود 200 هزار مسکن روستایی است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
می متالز - جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (سهامی عام) با عنوان بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 روز گذشته در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید افراد باید با دقت، مطالعه و استفاده از توانایی مشاوران در بورس، سرمایه گذاری کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
می متالز - تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا در عرصه های مختلف اقتصادی در چهار دهه گذشته به اشکال مختلف جریان داشته ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نمایندگان با حضور سرپرست وزارت صمت نسبت به نحوه تخصیص منابع ارزی یارانه ای به کالاهای اساسی در سال های گذشته انتقاد کرده و خواستند تا این ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۹    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: 3 کمیته دیگر با عنوان های برنامه ریزی، آمایش و آمار، اصلاح ساختار بودجه و فناوری اطلاعات و فضای مجازی در این کمیسیون تشکیل شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۹    
می متالز - مسوول شیفت ایستگاه 2 آتش نشانی شهرستان میبد از انفجار در کوره شمش ایده آل میبد خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۳    
می متالز - سخنگوی هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هفته آینده وزیر نفت به کمیسیون انرژی می آید، گفت: قرار است آقای زنگنه توضیحاتی درباره قرارداد گازی با ترکمنستان ارائه دهند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۳    
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق کمیسیون اقتصادی با بنیاد مستضغفان برای تدوین طرحی با هدف حل مشکل مسکن محرومان در کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۳    
می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: ایرالکو اهتمام جدی بر انتقال آندسازی دارد و به نظر می رسد می توان آندسازی را تا پایان دولت دوازدهم افتتاح کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۸    
می متالز - رئیس دیوان محاسبات گفت: براساس درخواست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار شد، با تصویب مقررات جدید دیوان بتواند بر صندوق ذخیره فرهنگیان نظارت کرده و از آن تحقیق و تفحصی را هم انجام دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۸    
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز برخی از مسائل و محورهای مرتبط با حوزه مسکن مانند تأمین منابع مالی، تأمین زمین و تأمین مصالح ارزان قیمت رسیدگی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳    
می متالز - رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است ماجرای مناقشه گازی ایران و ترکمنستان موضوع خاصی نیست و بیشتر به جنجال رسانه ای شبیه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳    
می متالز - مدیرعامل شستا از مطالعات امکان سنجی صورت گرفته برای ایجاد نیروگاه بادی در نهبندان و "درح" خبر داد و گفت: برای ایجاد یک نیروگاه بادی 25مگاواتی 500میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهیم کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی و ارزهای بازنگشته به بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی اگر جوانی تمام حقوق خود را پس انداز کند، پس از گذشت 30 سال می تواند اقدام به خرید مسکن کند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳    
می متالز - سخنگو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع، مهدی طاهری را به عنوان نماینده خود در کمیسیون اصل 90 تعیین کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳    
می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس نوشت؛ دوره قبل به نمایندگان 250 میلیون ودیعه مسکن پرداخت و از حقوقشان کسر گردید، این دوره به 200 میلیون تومان کاهش و ماهیانه تا آخر دوره از حقوق کسر می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۷    
می متالز - مدیرکل دفتر نظارت امور معدنی وزارت صمت با بیان اینکه هیچ معدن سنگ تزئینی در کشور صرفاً بدلیل مطالبه حقوق دولتی تعطیل نشده است، گفت: عدم وجود بازار فروش، معارضین محلی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۵۴    
می متالز - رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در نامه ای به رئیس خانه معدن، استفاده حداکثری از امکانات شرکت هپکو برای تأمین قطعات و تعمیر ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز بخش معدن را ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۹    
می متالز - استاندار کرمانشاه از اداره کل بازرسی استان کرمانشاه خواست ظرف مدت 20 روز حادثه رخ داده در معدن گیلانغرب را بررسی و افرادی که در این حادثه قصور داشته اند را معرفی کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۳    
می متالز - معاون طرح و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از تولید پودر آلومینا با ماده معدنی بوکسیت کم عیار در شرکت آلومینای جاجرم خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۳    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به تشریح جزییات بیشتری از حادثه معدن قیرطبیعی گیلانغرب پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۸    
می متالز - مجتمع صنعتی فولاد آلیاژی اسفراین در بهار امسال با 19 هزار و 531 تن تولید، جهش 2.5 و پنج برابری تولیدات خود را نسبت به بهار پارسال و پیرارسال رقم زد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۳    
می متالز - کارخانه ذوب آهن شهرستان ملکان به عنوان بزرگترین پروژه بخش خصوصی شمال غرب کشور در بخش اقتصادی و تولیدی شمال غرب پس از 15 سال از آغاز کلنگ زنی هنوز نیمه تمام مانده و به حال خود رها شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۸    
می متالز - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه موضوع گازگرفتگی معدن قیرطبیعی روستای سرتیتان گیلانغرب به خوبی مدیریت شد، گفت: بازرسی باید به موضوع این حادثه ورود کرده و با مقصران آن برخورد کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۳    
می متالز - مجوز هفت فقره پروانه اکتشاف با هدف تامین مواد اولیه روز سه شنبه در آیینی با حضور رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان صادر شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۸    
می متالز - شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی، طی بهار امسال جهش تولید را به رغم تشدید تحریم ها، رقم زدند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۸    
می متالز - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از برنامه ریزی برای تاسیس شرکت تامین و توسعه زیر ساخت در این منطقه به منظور دستیابی به اهداف تولید خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۲    
می متالز - قائم مقام ایمیدرو با تاکید بر افزایش تولید توسط شرکت چادرملو طی امسال، گفت: فرآیند افزایش سرمایه این شرکت از 55.500 میلیارد ریال(سال 98) به 67.000 میلیارد ریال در سال جاری اجرایی می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۶    
می متالز - معاون وزارت صنعت از اعلام رسمی قیمت های جدید زنجیره فولاد تا شنبه آینده خبر داد تا جلسه با مدیران دو صنعت فولاد و سنگ آهنی و عضو مجمع تشخیص نتیجه بخش شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۶    
می متالز - رئیس جمهور مدیریت بازار سرمایه و افزایش عرضه های اولیه را اقدامی اصولی جهت ایجاد ثبات، توسعه و رونق بخشی به بازارهای مالی و اقتصاد دانست و به دو نکته در این خصوص تاکید ویژه کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۰    
می متالز - این کارشناس ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه تامین مالی شرکت ها با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد در بورس کالا، روشی کم هزینه تر و آسان تر به نسبت تامین مالی از شبکه بانکی است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۰    
می متالز - مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین بیان کرد: تا کنون چه زمانی شاخص تعیین کننده نرخ تورم در کشور بوده که هم اکنون برخی رشد آن را تورم زا می دانند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۰    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، در نظر دارد تعداد 186 میلیون سهم معادل (نود و چهار صدم درصد) سهام غیر مدیریتی شرکت سرمایه گذاری پارس آریان (سهامی عام) را به فروش برساند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - دکتر اردشیر سعدمحمدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران اظهار کرد: مس به عنوان مجموعه ای همدل و یکسو در نمایشگاه مدیریت بحران شرکت کرد تا اعلام کند شرکت مس در کنار مردم ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه 17 تیرماه میزبان عرضه 97 هزار و 50 تن خاک روی، 26 هزار و 378 تن سبد میلگرد، 7 هزار و 18 تن سبد تیرآهن، 330 تن سبد نبشی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - رینگ بین الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه گازوئیل و نفتای سبک شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - بیشترین رشد روزانه بازار سهام چین در یک سال گذشته رقم خورد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - مدیرعامل کارگزاری بانک دی معتقد است هدایت نقدینگی موجود در کشور به بورس سرنوشت این بازار را تعیین کرده و شاخص تورم زا نیست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - کمیته پایش تعهدات ارزی صادرکنندگان با رویکرد تسهیل فرآیند بازگشت ارز به چرخه اقتصادی از طریق شناسایی فرآیندهای پیچیده سیاست های ارزی و تجاری در اتاق ایران و اتاق های سراسر کشور راه اندازی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان گفت: به دلیل افزایش قیمت تمام شده کالا ضرورت دارد قیمت ها اصلاح شده و تلاش در جهت کاهش قیمت تمام شده محصول و پیگیری اصلاح قیمت محصول از مبادی ذیربط در حال انجام ...