چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 31 خرداد 1400 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 31 فروردین 1400 می متالز 31 اردیبهشت 1400 می متالز 1 تیر 1400 می متالز 31 مرداد 1400 می متالز 20 شهریور 1400 می متالز 1 اسفند 1400 می متالز 1 خرداد 1400 می متالز 2 خرداد 1400 می متالز 3 خرداد 1400 می متالز 4 خرداد 1400 می متالز 5 خرداد 1400 می متالز 6 خرداد 1400 می متالز 7 خرداد 1400 می متالز 8 خرداد 1400 می متالز 9 خرداد 1400 می متالز 10 خرداد 1400 می متالز 11 خرداد 1400 می متالز 12 خرداد 1400 می متالز 13 خرداد 1400 می متالز 14 خرداد 1400 می متالز 15 خرداد 1400 می متالز 16 خرداد 1400 می متالز 17 خرداد 1400 می متالز 18 خرداد 1400 می متالز 19 خرداد 1400 می متالز 20 خرداد 1400 می متالز 21 خرداد 1400 می متالز 22 خرداد 1400 می متالز 23 خرداد 1400 می متالز 24 خرداد 1400 می متالز 25 خرداد 1400 می متالز 26 خرداد 1400 می متالز 27 خرداد 1400 می متالز 28 خرداد 1400 می متالز 29 خرداد 1400 می متالز 30 خرداد 1400 می متالز 31 خرداد 1400 
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۶    
می متالز - بازار سرمایه در هفته منتهی به دوم تیر ماه در حالی با رشد خوبی همراه بود که شاخص کل بورس از محدوده یک میلیون و 161 هزار واحد روز شنبه به یک میلیون و 213 هزار واحد در پایان معاملات هفته رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۷    
می متالز - معاون درآمد های مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور، از تمدید مهلت پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 1399 تا 15 تیرماه سال جاری خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۲    
می متالز - بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای 18 ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ 20 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 8 ارز ثابت ماند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۹    
می متالز - شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات سال گذشته بالغ بر 578 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده که این رقم نسبت به سال قبل از آن 127 درصد رشد داشته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۱    
می متالز - 75کیلومتر شبکه ریلی منطقه گل گهر با استفاده از 900 تن پروفیل ریلی ساخت شرکت ذوب آهن اصفهان اجرا شده است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۹    
می متالز - مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از تامین نیاز بنادر کشور به تجهیزات تخلیه و بارگیری کالای اساسی خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۴    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 40 درصد کالا های عرضه شده در بورس، مشمول نظام قیمت گذاری دستوری هستند که باید از این نظام خارج شوند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۵    
می متالز - وصول حقوق دولتی معادن استان مازندران طی دو ماهه نخست سال جاری شاهد رشد 740 درصدی بود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۳    
می متالز - با طبقه بندی مشتریان خود، برای مشتریان خوش حساب، مدل پرداخت تسهیلات بدون ضامن را تعریف کرده ایم ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۱    
می متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح تبیین وضعیت شاخص های اقتصادی در پایان دولت خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۲:۵۳    
می متالز - امروزه تولید و مصرف فولاد یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی کشور ها و جوامع به شمار می رود ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۲:۰۸    
می متالز - مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آستانه میلاد سلطان خراسان، تبریک گفت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۲    
می متالز - بازار سهام در روز یکشنبه که دومین روز روشن شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود، رویکرد متعادل تری داشت و متناسب با کاهش قیمت دلار از روند رو به رشد تقاضا در این بازار کاسته شد ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۳    
می متالز - مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز واریز حقوق خرداد ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا ساعتی دیگر خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۳    
می متالز - بررسی آمار های رسمی نشان می دهد که در سال های بین 84 تا 98 معادل 3 میلیون و 727 هزار و 158 نفر به جمعیت شاغلان کشور افزوده شده است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۰    
می متالز - تغییر فریبنده فدرال رزرو در لحن و سیاست گذاری، سرمایه گذاران را مجبور به ارزیابی مجدد از روند صعودی بورس جهانی کرد ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۷    
می متالز - مدیر واحد مدیریت تجهیزات شرکت متروی تهران گفت: برای نخستین بار در کشور، تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خطوط مترو تهران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۱    
می متالز - دو منبع نفتی بزرگ هر کدام با ظرفیت یک میلیارد تن نفت شیل در میادین نفتی فومان و حوزه نفتی اوردوس در شمال غرب چین اکتشاف شده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۸    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا با نماد معاملاتی "وتوسکا" در فهرست بازار پایه فرابورس ایران درج شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۸    
می متالز - بررسی آمار های پولی نشان می دهد رشد نقطه به نقطه پول در اردیبهشت ماه به 47درصد رسیده که نسبت به نقطه اوج خود در مهرماه سال قبل تقریبا نصف شده است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۵    
می متالز - یک کارشناس بازار نفت اظهار کرد مذاکرات ایران برای احیای توافق هسته ای در دوره انتقال به دولت جدید ادامه پیدا می کند ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۲    
می متالز - واردات نفت چین از عربستان در ماه گذشته میلادی با 7.2 میلیون تن، 21 درصد نسبت به سال گذشته میلادی کاهش یافته است. چین همچنان به طور رسمی هیچ نفتی از ایران وارد نمی کند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کارشناسی شده نیست، گفت: تحریم باعث شده است که واردات خودرو متوقف شود؛ بنابراین بازار رقابتی نیست.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کارشناسی نیست، گفت: تحریم موجب شده واردات خودرو متوقف شود لذا بازار رقابتی نیست.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۹    
می متالز - وزیر صنعت روز گذشته در دیدار با تعدادی از مدیران خودروساز بخش خصوصی بر لزوم افزایش عمق داخلی سازی قطعات موردنیاز خودروسازان خصوصی تاکید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
می متالز - نماد شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی در بازار اول معاملات فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه سهام قرار گرفت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
می متالز - خودرو طی چهار سال دولت دوازدهم به پنچ روش مختلف قیمت گذاری شد. روش هایی که خودروساز را با زیان تولید روبه رو کرد و بر تنور بحران بازار خودرو دمید ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۳    
می متالز - به دلیل انتقال اجتناب ناپذیر از وسایل نقلیه موتور احتراق داخلی به اتومبیل های الکتریکی، توسعه انرژی های تجدیدپذیر متناوب و استفاده گسترده از دستگاه های الکتریکی قابل حمل ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۳    
می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی، پیگیری های سازمان هواپیمایی کشوری و همراهی رسانه ها به سرعت افزایش 40 درصدی قیمت بلیت هواپیما اصلاح و حذف شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در 12 ماه منتهی به اسفند 1399 برای هر سهم 1339ریال سود با سرمایه 20هزار میلیارد تومان محقق کرد که نسبت به دوره قبل رشد 124 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
می متالز - به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی به زنان مجرد بالای 35 سال و خودسرپرست وام اجاره مسکن داده می شود
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۰    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.35 درصد افزایش به 1770 دلار و 39 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
می متالز - قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو امروز 31 خرداد 1400 نسبت به جدول گذشته افزایش و کاهش داشته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
می متالز - سونا، آژانس خبری دولتی سودان اعلام کرد این کشور هفته گذشته، 9 قرارداد امتیازی برای استخراج طلا و مس با 8شرکت داخلی و خارجی امضا کرده است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۴    
می متالز - شرکت فولاد خوزستان در سال 1399 دستاورد های فراوانی در حوزه تولید، مسوولیت های اجتماعی و طرح های توسعه داشته است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۴    
می متالز - قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 20 سنت معادل 0.27 درصد افزایش به 73 دلار و 71 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۸    
می متالز - شهردار میامی با هدف تبدیل شهر خود به قطب استخراج ارز های رمزنگاری شده در جهان، این هفته از شرکت های خارجی استخراج رمز ارز برای فعالیت در این شهر با استفاده از برق هسته ای دعوت کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۸    
می متالز - یکی از بحث های داغ این روز های بازار های مالی و سرمایه، ارز های دیجیتال و رمز ارز ها هستند ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۵    
می متالز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ریزش معدن نمک در کیلومتر 25 آزادراه گرمسار به قم، 2 کشته برجا گذاشت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۹    
می متالز - رییس سازمان بورس با اشاره به دو محل تمرکز عمده نقدینگی پارک شده در بازار سرمایه گفت: مجموع سپرده گذاری ها به چند هزار هزار میلیارد تومان می رسد که می تواند هر زمان به سهام تبدیل شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۶    
می متالز - خروج نیروگاه اتمی بوشهر از مدار بهره برداری به دلیل آنچه نقص فنی اعلام شده است، 1000 مگاوات از تولید عملی برق کشور را کاهش داد و این مساله به چالش جدیدی در تأمین برق کشور تبدیل شده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۷    
می متالز - صنعت موتورسیکلت از نیمه دهه 90 دچار تحولات اساسی شد. حذف موتورسیکلت کاربراتوری و جایگزین شدن انژکتوری ها این صنعت را پس از نیم قرن فعالیت در تولید هوندا CG 125 به سوی موتورسیکلت های جدیدتر ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۴    
می متالز - دنیای پرداخت روزبه روز در حال تغییر و توسعه است. تجارت الکترونیک در حال گسترش است و این نیازمند ساختار پرداخت های آنلاین است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۱    
می متالز - شرکت های دانش بنیان به عنوان موتور پیشران توسعه صنعت کشور، در حالی مدت هاست نقش خود را در اقتصاد پیداکرده اند که باوجود ظرفیت های زیادی که دارند، با چالش های متعددی روبه رو هستند ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۸    
می متالز - رئیس بانک مرکزی روسیه، سرمایه گذاری در ارز های رمزنگاری شده را خطرناکترین استراتژی سرمایه گذاری خواند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۸    
می متالز - با عبور از مرز تولید ماهانه 21 هزار و 76 تن ورق فولادی در خط نورد سرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در خرداد ماه سال جاری، رکورد تولید ماهیانه جدیدی در این شرکت به ثبت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۵    
می متالز - بر اساس آخرین آمار منتشر شده در سال 2020 شرکت فولاد مبارکه در میان 50 شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در جهان قرار گرفت و رتبه 46 را که در سال 2019 در اختیار داشت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۲    
می متالز - مدیرعامل فولاد سنگان تاکید کرد: برنامه و هدف گذاری تولید گندله در فولاد سنگان در سال جاری بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شده که امید است باهمت و تلاش روزافزون محقق شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۲    
می متالز - جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) در روز 9 تیرماه در اهواز برگزار می شود ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۹    
می متالز - امروز دوشنبه 31 خرداد، 120 هزار و 10 تن ورق گرم ورق تولیدی شرکت #فولاد مبارکه در بورس کالا معامله شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۶    
می متالز - در 2 ماهه امسال، بیش از 23 هزار و 527 میلیارد ریال تسهیلات در قالب پروژه رونق تولید پرداخت شده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
می متالز - رئیس جمهور گفت: بزودی تحریم ها برداشته می شود و سرمایه خارجی به سمت ایران سرازیر خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۸    
می متالز - به دنبال اجرای سیاست های حمایتی از بخش صنعت، در 2 ماهه نخست امسال نیز صدور مجوز های تاسیس در حوزه صنعتی کشور ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش 13 درصدی واحد های تولیدی و صنعتی غیرفعال و افزایش 9 درصدی واحد های فعال در شهرک های صنعتی در سال 99 خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۲    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:570 طرح صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در استان مازندران در دست اجراء می باشد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۹    
می متالز - سرپرست مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته وزارت صمت از در اولویت قرار گرفتن هزینه کرد شرکت های تابعه وزارت صمت در راستای پروژه های سامانه تاپ خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۶    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از وصول 83 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن این استان در سال 99 خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اختصاص 650 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر در قالب طرح تسهیلات تام خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۰    
می متالز - مدیرعامل بانک صنعت و معدن بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه اکوسیستم های کارآفرینی فناورانه تأکید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
می متالز - در حالی که در استرالیا صحبت هایی در مورد مالیات بر استخراج معادن شنیده می شود کارشناسان این سوال را مطرح کرده اند که آیا این نشانگر به اوج رسیدن سوپر سیکل سنگ آهن است؟ از بیست شرکت اول ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت از 3 رییس برتر سازمان صمت استان ها در حوزه روابط عمومی واطلاع رسانی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۸    
می متالز - در حالی که کاهش سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا موجب افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد پس از سقوط 6 درصدی در هفته گذشته امروز شاهد افزایش بود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۸    
می متالز - قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر تقاضای قوی در فصل رانندگی تابستانی و توقف موقتی مذاکرات هسته ای تهران که به معنای تاخیر در بازگشت نفت ایران به بازار است، افزایش یافت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۵    
می متالز - نشست معرفی سازوکار اجرایی اوراق خرید دین کالایی و بررسی فرصت های تامین مالی از طریق این اوراق امروز در بورس کالای ایران با حضور مدیران شرکت های تامین سرمایه برگزار شد تا پیشنهاد های تامین ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۲    
می متالز - آمار گمرکی نشان داد واردات نفت چین از عربستان سعودی در ماه مه 21.5 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۹    
می متالز - عرضه محصولات معدنی از جمله سنگ آهن در بورس کالا، توانسته راه را برای قیمت گذاری منطقی و اصولی برای این کالای ارزشمند و همچنین تکمیل زنجیره فولاد باز کند ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۹    
می متالز - دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه بورس بین الملل در کیش به زودی و پس از صدور مجوز از سوی شورای عالی بورس افتتاح خواهد شد ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۶    
می متالز - منابع آگاه به کالانیش خبر دادند که پیشنهاد کمیسیون اروپا برای تمدید اقدامات حفاظتی در حوزه فولاد به مدت سه سال در روز جمعه توسط کشور های عضو اتحادیه اروپا پذیرفته شد و با 17 رای موافق ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۳    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه 31 خردادماه میزبان دادوستد 259 هزار و 910 تن سیمان و 120 هزار و 10 تن ورق گرم HR بود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۳    
می متالز - در راستای تبیین نقش و جایگاه نهاد های تخصصی مالی در بازار سرمایه و بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی آن ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸    
می متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 4هزارواحدی روبرو شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵    
می متالز - امروز سهامداران شرکت های بین المللی توسعه ساختمان، لیزینگ کارآفرین و تاید واتر خاورمیانه در بورس و معامله گران شرکت های بیمه اتکایی ایرانیان ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۹    
می متالز - معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: براساس پیش بینی ها در هفته جاری و هفته آینده، میانگین دمای هوا 1 تا 1 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۸    
می متالز - واحد خودرو های لوکس فولکس واگن یعنی شرکت پورشه AG در حال راه اندازی یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت کاستومسلز Customcells برای تولید باتری هایی با عملکرد بالا است که به طور قابل توجهی زمان ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۹    
می متالز - مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به درخواست های حقوقی برای بازگشت هواپیمایی کیش به منطقه آزاد، گفت: پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش در حال تکمیل است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۲    
می متالز - سهام بازار آسیا با کاهش سود اوراق خزانه داری ایالات متحده و تغییر سیاست پُر سر و صدای فدرال رزرو کاهش یافت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
می متالز - مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، برگزاری جشنواره ها و مسابقات عکاسی با موضوع " کار و اشتغال" را در این زمینه بسیار تاثیرگذار توصیف کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
می متالز - معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، از تمدید مهلت پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 1399 تا 15 تیرماه سال جاری خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
می متالز - رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: آب یکی از مهم ترین و حیاتی ترین فاکتور های بخش معدن و زنجیره معدنی در کشور است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱    
می متالز - کارگران شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همراهی مدیران این شرکت در حرکتی ارزشمند و پسندیده، زمینه ی آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد را از زندان اردکان فراهم کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
می متالز - ارز های رمزنگاری شده با سرکوب استخراج کنندگان بیت کوین در چین سقوط کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۱    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه مهم ترین راهبرد بخش معدن استان را فعال سازی معادن راکد دانست و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۸    
می متالز - دبیر اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت طلا و سکه در بازار امروز 31 خرداد 1400 در مقایسه با روز گذشته افزایش داشت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۸    
می متالز - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از پیگیری تکمیل و تجهیز معدن نمک تاریخی چهرآباد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا این محوطه تاریخی را به سایت موزه تبدیل کنیم.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۵    
می متالز - یک کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه مسکن باید از اولویت های اول دولت جدید قرار گیرد، بازار سرمایه، مساله تورم و تقویت ارزش پول ملی را از مباحث جدی دانست که نیازمند برنامه ریزی است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۶    
می متالز - با کاهش سود اوراق خزانه داری ایالات متحده، قیمت طلا پس از کاهش 6 درصدی هفته گذشته، بازگشت و ثابت شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
می متالز - یک پژوهشگر اقتصادی گفت: آنچه که می تواند تغییراتی در شرایط فعلی کشور به وجود آورد، تحول در تولید است که آن هم محقق نمی شود مگر آنکه ثبات اقتصادی در کشور حاکم شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
می متالز - مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی به مناسبت انتخابات 28 خرداد، از اعلام آمادگی این بانک برای مشارکت با دولت جدید در مسیر توسعه تولید خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۹    
می متالز - روز دوشنبه قیمت نفت افزایش یافت که دلیل آن تقاضای شدید سفر های تابستانی و توقف مذاکرات احیای توافق هسته ای ایران بود که می تواند نشان دهنده تاخیر در از سرگیری منابع تولیدکننده اوپک باشد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
می متالز - اصلاح قوانین و نحوه عملکرد نظام بانکی به منظور افزایش کارایی بانک ها؛ از اساسی ترین مباحثی است که دولت آینده باید در این بخش به آن ورود و قوانین تدوین شده در دهه 50 را اصلاح و به روزآوری ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
می متالز - مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت 7500 میلیارد تومان وام در 3 ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۲    
می متالز - امروز سهامداران شرکت های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله گران شرکت های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.