پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 26 اسفند 1401 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 29 اسفند 1400 می متالز 31 فروردین 1401 می متالز 31 اردیبهشت 1401 می متالز 1 خرداد 1401 می متالز 1 تیر 1401 می متالز 1 مرداد 1401 می متالز 31 شهریور 1401 می متالز 30 مهر 1401 می متالز 30 آبان 1401 می متالز 1 آذر 1401 می متالز 1 دی 1401 می متالز 30 بهمن 1401 می متالز 1 اسفند 1401 می متالز 2 اسفند 1401 می متالز 3 اسفند 1401 می متالز 4 اسفند 1401 می متالز 5 اسفند 1401 می متالز 6 اسفند 1401 می متالز 7 اسفند 1401 می متالز 8 اسفند 1401 می متالز 9 اسفند 1401 می متالز 10 اسفند 1401 می متالز 11 اسفند 1401 می متالز 12 اسفند 1401 می متالز 13 اسفند 1401 می متالز 14 اسفند 1401 می متالز 15 اسفند 1401 می متالز 16 اسفند 1401 می متالز 17 اسفند 1401 می متالز 18 اسفند 1401 می متالز 19 اسفند 1401 می متالز 20 اسفند 1401 می متالز 21 اسفند 1401 می متالز 22 اسفند 1401 می متالز 23 اسفند 1401 می متالز 24 اسفند 1401 می متالز 25 اسفند 1401 می متالز 26 اسفند 1401 می متالز 27 اسفند 1401 می متالز 28 اسفند 1401 می متالز 29 اسفند 1401 
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۲    
می متالز - چهارمین نشست مدیران شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با حضور مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره، رییس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به استان کرمان و در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد زرند با بیان اینکه فولاد در کشور ما از صنایع مهم و پیشرفته و صادراتی است ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۱:۵۰    
می متالز - ژاپن در گامی برای پایان دادن به دشمنی چند ساله با سئول، قصد دارد محدودیت ها علیه صادرات مواد خام مورد استفاده در تراشه سازی، به کره جنوبی را لغو کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۸    
می متالز - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، گفت: کارگران معادن زغال سنگ با شرایط سخت بحرانی زندگی می کنند و زندگی معیشتی آن ها بسیار سخت می گذرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی فولاد کشور را یکی از صنایع مهم و پیشرفته دانست و با بیان اینکه در برنامه هفتم باید در مکان یابی و نحوه استقرار ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۲    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع فولاد زرند ایرانیان از واحد های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آورد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۵    
می متالز - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی دهیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۰    
می متالز - مدیرکل دفتر بهره برداری از معادن وزارت صمت گفت: پرونده واگذاری معادن متروکه تا تابستان سال آینده بسته می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۷    
می متالز - استاندار کرمانشاه گفت: نیازمند ایجاد زنجیره ارزش افزوده در بخش صنعت و معدن کرمانشاه هستیم.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
می متالز - مدیرعامل متروی تهران آخرین وضعیت خط متروی پرند را تشریح کرد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۶    
می متالز - شرکت چندملیتی بین المللی چینی Fosun اعلام کرده که قراردادی رسمی برای فروش 60 درصد سهام خود در شرکت آهن و فولاد نانجینگ به گروه Jiangsu Shagang امضا کرده است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۰    
می متالز - بر اساس اطلاعات انجمن آهن و فولاد چین (CISA)، متوسط تولید روزانه فولاد خام فولادسازان کلیدی چین در دوره اول تا دهم مارس 2.15 میلیون تن بود که 3.08 درصد کمتر از 21 تا 28 فوریه است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۸    
می متالز - درحالیکه از صبح روز جمعه 26 اسفندماه ثبت نام برای خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو آغاز و تا 28 اسفند ادامه دارد ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۷    
می متالز - قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار بیش از دو درصد افزایش یافت، زیرا موجی از بحران های بانکی بازار های جهانی را تکان داد و شمش را در مسیر بزرگ ترین رشد هفتگی خود در سه سال گذشته ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۱    
می متالز - معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان 3 شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته پایانی اسفند به ثبت رساندند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۲    
می متالز - استاندار خراسان شمالی بر ضرورت پیشبرد اهداف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی این استان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات معدن تاش از اولویت هاست.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۸    
می متالز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حوزه های مختلف از جمله حوزه فولاد گام های بلندی در بحث تولید برداشته اند گفت ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۷    
می متالز - جلسه تدوین برنامه استراتژی فولاد سنگان با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و روسای این شرکت برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
می متالز - امام جمعه سرفاریاب گفت: توسعه زیرساختی تمام مناطق سرفاریاب ضروری است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
می متالز - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس خواستار همسان سازی حقوق و مزایای کارگران صنایع و معادن بخش خصوصی و دولتی شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۲    
می متالز - رئیس مجلس بر لزوم توسعه صنعت فولاد تاکید کرد و گفت: حمایت از این صنعت در دستور کار جدی قرار دارد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
می متالز - فرماندار کوهبنان گفت: یکی از دغدغه های جدی مردم در کوهبنان عدم پوشش بیمه ای مناسب برای کارگران معادن است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
می متالز - رئیس مجلس: جلوگیری از صادرات خام مواد معدنی، در اولویت های برنامه دولت و مجلس است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
می متالز - فرماندار زرند گفت: در شهر زرند سال سختی را در تنش آبی پشت سر گذاشتیم و زرند تنها شهر دارای تنش آبی در استان کرمان است و کشاورز ما باید از عمق 320 متری آب را بیرون بکشد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
می متالز - نماینده مردم زرند وکوهبنان گفت: با بهره برداری از کارخانه فولاد سیریز زمینه اشتغال 2 هزار نفر فراهم می شود.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
می متالز - مدیرعامل میدکو با اشاره به گره خوردن سرنوشت 10 میلیون نفر به میدکو گفت: میدکو باید بدون توقف کار کند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
می متالز - فرماندار کوهبنان با اشاره به مشکلات بیمه شدگان کارکنان زغال سنگ گفت: فرد باید 20 سال کامل بیمه باشد تا 30 روز حقوق دریافت کند و اگر فردی حتی یک روز کمتر سابقه داشته باشد و فوت کند به ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۱    
می متالز - دومین دوره مسابقات والیبال مجتمع صنعتی چادرملو پس از 28 بازی به ایستگاه پایانی رسید.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۹    
می متالز - انفجار در یک معدن زغال سنگ در کلمبیا 21 کشته و 10 مفقود برجای گذاشت.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۱    
می متالز - اولین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان مجتمع صنعتی چادرملو با حضور نمایندگان شرکت های مجتمع صنعتی در زمین چمن مصنوعی مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
می متالز - محمدباقر قالیباف به منظور بازدید از کارخانه فولاد زرند و شرکت در شورای اداری این شهرستان وارد کرمان شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
می متالز - با اعلام پایان عملیات جستجو و نجات، شمار قربانیان حادثه انفجار در معدن زغال سنگی در مرکز کلمبیا روز گذشته (پنجشنبه) به 21 نفر افزایش یافت.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
می متالز - استاندار کرمان گفت: وقتی زغال سنگ در استان کرمان تولید می شود لذا واردات چندصد میلیون دلاری زغال سنگ قابل قبول نیست.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۰    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که این بازار در سال 1402 بیشترین بازدهی را در میان سایر بازار های مالی خواهد داشت.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۱:۲۶    
می متالز - نشست شورای عالی کار در حالی از ساعاتی قبل با حضور وزیر کار و نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی در حال برگزاری است.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۵    
می متالز - جشن بزرگ آینده سازان جنوب استان کرمان صبح امروز با حضور مسوولین استانی در کهنوج برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۱    
می متالز - ساعاتی پیش سختکوشان فولاد هرمزگان با عبور از رکورد قبلی سالیانه تولید به میزان 1 میلیون و 521 هزار تن، افتخاری دیگر آفریدند و در آستانه ثبت رکوردی جدید در تاریخ این شرکت قرار گرفتند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
می متالز - مدیر روابط عمومی مرکز شورای رقابت، گفت: برای سال آینده قیمت کارخانه ای برخی خودرو های داخلی افزایش می یابد.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۶    
می متالز - باتوجه به آغاز مرحله دوم از ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خوردو های داخلی که برای تعیین نوع خودرو از امروز (جمعه) آغاز شده، تعدادی از متقاضیان در روند فرآیند ثبت نام خود دچار چالش شده اند.
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۵    
می متالز - معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از اضافه شدن 350 پرواز فوق العاده داخلی و 250 پرواز خارجی فوق العاده به ناوگان هوایی کشور برای تنظیم بازار و مدیریت حمل ونقل هوایی برای ایام نوروز خبر ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۳:۵۴    
می متالز - همان طور که در روزنامه رسمی شرکت فولاد اقلید پارس منتشر شده بود، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت با موضوع افزایش سرمایه روز شنبه 20 اسفندماه 1401 در محل قانونی این شرکت با حضور تمامی ...
می متالز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۲:۰۷    
می متالز - در جشنواره نوآوری برتر ایرانی که توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، 4 پروژه تحقیقاتی از مجتمع مس شهربابک موفق به دریافت لوح و تندیس نوآوری برتر شدند.