شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملت بیدار آنلاین 14 بهمن 1401 - melatebidaronline.ir

ملت بیدار آنلاین 9 آبان 1401 ملت بیدار آنلاین 30 آذر 1401 ملت بیدار آنلاین 1 دی 1401 ملت بیدار آنلاین 28 اسفند 1401 ملت بیدار آنلاین 1 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 2 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 3 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 4 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 5 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 6 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 7 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 8 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 9 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 10 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 11 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 12 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 13 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 14 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 15 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 16 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 17 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 18 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 19 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 20 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 21 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 22 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 23 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 24 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 25 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 26 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 27 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 28 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 29 بهمن 1401 ملت بیدار آنلاین 30 بهمن 1401 
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۰۰:۰۰    
آموزش گام به گام شهروندی در قالب کمیک استریپ از طرح های همشهری محله است که تلاش شده با کمک طنز فرهنگ شهروندی را در جامعه نهادینه کند. در این تصویر برخی از این کمیک استریپ را ببینید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۶    
فرصت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در قرعه کشی ایران خوردو تا پایان ساعت 24، روز چهارشنبه 19 بهمن ماه تمدید شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۹    
شب گذشته در گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، یک خرسِ مادر و 2 توله اش مشاهده شدند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۴    
محمد بنا که سوابق درخشانی را در کارنامه ی قهرمانی و مربیگری خود دارد به کشتی بازگشت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۹    
وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه جمعه تحریم های جدیدی را علیه ایران و در ارتباط با برنامه پهپادی اعمال کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۳    
این سبزی خوراکی که در این مطلب معرفی کرده ایم سرشار از فواید طبی است و می تواند به عنوان عاملی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها استفاده شود ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۰    
نمی شود ایرانی باشی وعاشق امام رئوف ثامن الحجج(ع) نباشی. در واقع همه ما با هر اعتقادی در احترام و علاقه به امام رضا(ع) مشترک هستیم و در این میان ورزشکاران و ملی پوشان نیز مستثنا نیستند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۰    
سال ها از زمان از دست رفتن این مرد بزرگ می گذرد؛ پروفسور حسابی! اما همچنان هر روزه عده زیادی در خانه او جمع می شوند تا کمی بیشتر با زوایای مختلف این شخصیت فرهیخته آشنا شوند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۴    
نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی با حضور معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، رئیس شورای اسلامی شهر خوی و چند تن از مدیران شهری خوی برگزار شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۲    
امروز بارش نیم متری برف در روستای تنگی سر چهره بسیار زیبایی به این روستا داد و اهالی آن را خوشحال کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۷    
رییس سازمان زمین شناسی کشور گفت: با تلاش کارشناسان، گسل اصلی زلزله خوی شناسایی شد و این زلزله کاملا منشاء طبیعی داشته است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۷    
در این شماره از همشهری محله به سراغ مریم سعادت رفتیم؛ هنرپیشه ای که در سریال هایی چون آرایشگاه زیبا و زی زی گولو ایفای نقش کرده است. او در یکی از مناطق شمالی شهر تهران ساکن است ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۴    
وزیر آموزش و پرورش در پیام تصویری به اجلاس آموزشی G77 + چین در کوبا، گفت: شایسته است محتوا، فرایند و فناوری آموزشی دارای پیوست اخلاقی باشد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۵    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در خصوص وضعیت مدارس در شهرستان زلزله زده خوی، گفت: در بررسی های اولیه انجام شده ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۱:۲۵    
تیم النصر با اولین گل کریستیانو رونالدو با پیراهن این تیم از شکست فرار کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۳    
دهه نودی ها امروز همزمان با ولادت حضرت علی (ع) سرودی با عنوان بابا سلام را همخوانی کردند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۲    
دهه نودی ها امروز همزمان با ولادت حضرت علی (ع) سرودی با عنوان بابا سلام را همخوانی کردند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی مطرح شده از سوی امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۶    
در ایام پربرکت ماه رجب و در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۳    
مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی(ره) و در ایام پربرکت ماه رجب و در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه السلام برگزار شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۰    
رییس اهل تسنن مرکز وکلای کردستان به امام علی(ع) ابراز ارادت خاص کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۸    
مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. همخوانی سرود جشن فرشته ها در حضور رهبر انقلاب را در ویدئو می بینید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۵    
وقتی از پدربزرگم درباره هدیه روز پدر پرسیدم، گفت: برای یک پدر، بهترین هدیه این است که احساس کند فرزندش در مسیر درست زندگی قرار داره ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۸    
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شدت برودت هوا در منطقه دستور داد برنامه ریزی های لازم برای افزایش کمپ های اسکان موقت و تأمین مایحتاج مردم انجام و روند بازسازی مناطق ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۹    
جعفر پناهی کارگردان سینمای ایران از زندان آزاد شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۹    
امام جمعه اردبیل گفت: حادثه سفارت آذربایجان را بهانه ای برای هجمه به ایران قراردادن، برازنده دولت محترمی مثل آذربایجان نیست ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۰    
آزادکار آذربایجانی در فینال تورنمنت رنکینگ کرواسی مقابل ملی پوش ایرانی حاضر نشد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
متخصص تغذیه راه حل مبارزه با چاقی را تشریح کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۹    
موسسه بهشت امام رضا (ع) ویژگی های پدر خوب بودن را تشریح کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۸    
سرپرست تیم صنعت نفت آبادان از حالا نگران داوری دیدار این تیم برابر پرسپولیس است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف اساسی ما در قوه قضائیه کاهش هزینه های دادرسی است؛ بر همین اساس من تاکنون با کاهش برگزاری آزمون های وکالت و تقلیل پذیرفته شدگان این آزمون ها مخالفت کرده ام ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۹    
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان در نماز جمعه مسجد مکی گفته بزرگترین مشکل نظام است است که درهای انتقاد بسته شده است ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۶    
در تیرانچی خمینی شهر یک بره با دو سر به دنیا آمد. این بره که در قلعه ارباب تیرانچی به دنیا آمده است و مشکلی در شیرخوردن ندارد، قادر به ایستادن روی پای خود نیست ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۶    
مساجد از ابتدا محلی برای اجتماعات عمومی محسوب می شدند و پیش از انقلاب مهم ترین و فعال ترین پایگاه برای مبارزه با نظام ستم شاهی به شمار می رفتند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۶    
یکی از گویندگان خبر تلویزیون به ادعای ممنوعیت گریم مجریان زن در صداوسیما واکنش نشان داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۷    
مرکز اطلاع رسانی پلیس با بیان اینکه امنیت بازیکنان و تماشاگران از وظایف پلیس در ورزشگاه ها است از ختم غائله درگیری بین سرمربی تیم استقلال با داور و نیمکت نشینان تیم مس کرمان با مداخله به موقع پلیس ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۱    
پس از معارفه رسمی سری گوشی های گالکسی اس 23، تصاویر جعبه گشایی رسمی آنها نیز منتشر شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۵    
قلب حکومت قاجار در سال های پایانی زمامداری مظفرالدین شاه، قرار بود در یکی از خوش آب و هواترین محله های شمیران بتپید ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نشستی که اخیرا با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون بودجه حوزه دفاعی کشور داشت ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: حکایت استفاده از عبارات نادرست از جمله تروریستی و با برنامه ریزی شدن این حادثه توسط برخی مقاماتی که در کشور جمهوری آذربایجان مطرح کردند غیرقابل قبول است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: نرخ عوارض برای نوسازی بافت فرسوده، رقم بالایی نیست.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
در محله ما سال هاست که مغازه بستنی فروشی اکبر مشتی که عمری در حدود یک قرن را برایش می توان تخمین زد گل سرسبد بستنی فروش ها بوده است؛ بستنی فروشی ای که مشتریان پروپاقرص خاص خود را دارد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
محقق داماد استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: در کشوری زندگی می کنیم که مجلس آن در حال تصویب قانونی است که هر کسی هر نظری مخالف حاکمیت بدهد 10 الی 15 سال زندان برود! کره شمالی هم این طور نیست.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۲    
داور بازی استقلال و مس در دربی جوانان هم یک استقلالی دیگر را اخراج کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
پایگاه خبری مرسال قطر از دیدار مسئولان دستگاه دیپلماسی این کشور با معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی و تبادل نظر پیرامون مسائل منطقه از جمله پرونده هسته ای ایران خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۶    
انتشار تصاویری از فرهاد میثمی، زندانی در زندان رجائی شهر کرج بازتاب وسیعی داشته است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر دشمن با تحریم اقتصادی و هجمه نظامی و مشکلات دیگر عرصه را بر مردم تنگ کرد و ملت گفتند خدا و دین نمی خواهیم بلافاصله همه چیز سقوط می کند و خدا نیز از یاری این ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۳    
انسیه خزعلی، در حساب توئیتری خود با اشاره به واقعیت آزادی در غرب از اخراج نماینده زن کنگره آمریکا به دلیل انتقاد به اسرائیل گفت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۸    
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد از شهادت بسیجی داوود جاودانیان در حال امنیت پایدار در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات شمال غرب کشور خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۴    
در عصر ماهواره های پیشرفته، پرنده به به ظاهر ساده چینی در آسمان آمریکا جنجال به پا کرد. بالون های جاسوس چه هستند و چرا هنوز استفاده می شوند؟
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۸    
همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،روز میلاد حضرت جواد الائمه علیهم السلام و در آستانه فرارسیدن میلاد اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن ابیطالبعلیهم السلام با ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
معاونت اول قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصدق در افتتاحیه همایش هیأت مدیره های استانی مرکز وکلا ،کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه در مشهد مقدس صحبت کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
از شب گذشته انتشار عکس های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال 1397 و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۴    
هجمه سعودی اینترنشنال به قهرمانان تیم ملی کشتی بعد از شکست در پروژه تحریم ورزش ایران را ببینید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۴    
در حالی که اولین چرخه اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در 20 بهمن کامل می شود و هنوز بازخوردهای اجتماعی آن به طور کامل مشخص نشده ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
تصاویری از کودک متولد زلزله، کوچکترین عضو کمپ اضطرای هلال احمر در خوی را در این ویدئو می ببینید.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
یک شیر که داخل قفس بود با مشاهده کودکی که مقابلش آن سوی شیشه ایستاده بود سعی در طعمه کردن آن کودک داشت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۹    
اولین محموله صادراتی نفت ایران پس از انقلاب توسط یک کشتی با ظرفیت 212 هزار تن در اسفندماه 1357 در جزیره خارگ بارگیری و صادر شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۰    
معاون گردشگری کشور با اشاره به اختصاص ردیف بودجه ای مناسب برای مقابله با ایران هراسی، گفت: برای رونق گردشگری باید حدود 500 میلیارد تومان اعتبار توسط نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۸    
آمدن بهمن ماه برای خیلی ها یعنی آغاز روزشمار پایان سال و آمدن سال جدید. فکر کردن به کوه کارهای خانه تکانی و دویدن برای رسیدن و انجام دادن کارهای روزی زمین مانده ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۸    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباه انتخاب سرمربی تیم ملی ایران داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۲    
لالون منطقه ای در ارتفاعات لواسان شمیرانات است و این فیلم را یکی از ساکنان لالون از بارش شدید برف گرفته و به طور اختصاصی برای همشهری آنلاین ارسال کرده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات امتک در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شده و این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
شورو شوقشان مثال زدنی است. هرکدام اهل یک محله هستند. یکی از شهرزیبا آمده و دیگری از کوهسار، یکی بچه شهران است و یکی دیگر در محله فردوس زندگی می کند هرچه که هست به عشق جلسات قرآن هر هفته در مسجد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
میلیون ها هوادار تیم آلبی سلسته خواهان ادامه حضور لیونل مسی در تیم ملی هستند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۳    
این یادداشت ناظر به شخصیت های سیاسی تأثیرگذار در سال 58 یا حتی فرهنگی نیست. دربارۀ حال و هوای جامعه و حس عمومی مردم و شادابی و نشاط است. حال و هوایی که به دلایل مختلف نپایید و دیگر تکرار نشد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره رقم حق اولاد و عائله مندی کارمندان و کارگران برای سال آینده توضیحاتی ارائه داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۱    
شکل گیری بزرگ ترین گورستان شهرری و دومین گورستان بزرگ تهران حکایت جالبی دارد؛ حکایت پیدا شدن جسد سالم شیخ صدوق در زمین های کشاورزی ری!
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۱    
مهدی فخیم زاده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون نظر خود درباره تحریم جشنواره فیلم فجر از سوی برخی هنرمندان گفت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۱    
اکنون تغییرات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خانوارها به عاملی برای به تأخیر افتادن ازدواج جوان ها بدل شده است ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۲    
با تخلیه سفارت باکو در تهران، تنش ها با جمهوری آذربایجان افزایش پیدا کرده و احتمال بروز یک درگیری نظامی میان ایران و همسایه شمال غربی اش را تقویت کرده است.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۸    
پدیده تورنادو در نقاط مختلف زمین می تواند اتفاق بیفتد. بریتانیا، کوچکترین منطقه از نظر آماری برای میزبانی از این پدیده است و سالانه حدود 33 مورد تورنادو در آن رخ می دهد و ایالات متحده آمریکا به لحاظ ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۸    
ویژگی های شخصیتی و اخلاقی امام خمینی(ره) را اغلب یکی از دلایل عمده پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می کنند ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه اظهارات خود، تصاویر منتشرشده از فرهاد میثمی را تکان دهنده خواند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
وقتی از خیابان سنگفرش شده پا در موزه عبرت می گذارم، انگار حس و حالم 2 قسمت می شود؛ یکی در هوای امروز می ماند و دیگری پا در سال های پیش از انقلاب می گذارد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۲    
حسین افشار از صمیمی ترین دوستان مرحوم شیبانی است. او خاطرات زیادی از دکتر به یاد دارد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
مرکز مدیریت راه های کشور اطلاعیه ای در خصوص وضعیت جاده های کشور در روز جمعه 14 بهمن 1401صادر کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
با منتشر شدن لایحه بودجه 1402 مشخص شد، اگرچه بودجه برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به سال گذشته 13درصد افزایش پیدا کرده است اما نسبت به رشد چهل درصدی در بودجه 1401 ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه اظهارات جدیدی، تصاویر منتشرشده از فرهاد میثمی را تکان دهنده خواند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
محمد باباخانی از همکاران و دوستان قدیمی دکتر عباس شیبانی است. او درباره خدمات پزشکی دکتر می گوید: در زمان جنگ سرسوزن سرنگ باید از خارج از کشور وارد می شد و با توجه به تحریم ها با کمبود سرسوزن مواجه ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه از ساخت دو شهرک در غرب و شرق تهران با ظرفیت 40 هزار نفر در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۶    
در این محیط امنیتی تغییر یافته، حمله شنبه گذشته به تأسیسات تولید تسلیحات ایران ممکن است به طور ضمنی نشان دهنده تمایل مشترکی باشد که به تدریج در میان قدرت های غربی برای نشان دادن تمایل و آمادگی جمعی ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
شهرداری قلب پایتخت در کنار فراهم آوردن زیرساخت های شهری تلاش می کند تا نیاز گروهی از ساکنان منطقه را که به هر دلیلی دچار تنگناهای مالی هستند با کمک خیران تأمین کند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
گوشی سونی Xperia 1 V که از آن به عنوان پرچمدار جدید این برند یاد می شود ممکن است در بارسلونا در پایان ماه جاری معرفی شود.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
منظر خیر حبیب اللهی، یکی از زنان پراستقامت و بانویی مبارز پیش و پس از انقلاب اسلامی ایران و از معلمان مدرسه رفاه بود که در سال 1352دستگیر شد و به زندان افتاد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۱    
حجاب امر مسلّم شرعی اما الزام قانونی حجاب، چنین نمی باشد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپادهایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
برای رسیدن پورتو به ثبات نقش مهدی طارمی انکارناشدنی است و ستاره ایران مثل فصول گذشته به اسلحه بزرگ کونسیسائو نام گرفت
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان سفر بدون تشریفات به مشهد مقدس، در نشست مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه حضور یافت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
زلزله مهیب خوی و روستاهای اطراف آن در آذربایجان غربی از یک طرف، بارش بی امان برف و سرمای شدید هوا از طرف دیگر باعث شده که این روزها به مردم زلزله زده این منطقه بسیار سخت و دشوار بگذرد ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی قاتل مامور حراست شرکت نفت و گاز مارون دستگیر شد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۴    
اگر به زمان انقلاب جنسی در غرب برگردیم می بینیم که هرچقدر روابط جنسی بین زنان و مردان آزادتر شد؛ مردان جوان ب دیگر علاقه چندانی به ازدواج نشان ندادند.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۱    
منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ الیزه درباره ایران گفتگو کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آخرین وضعیت شاخص آلاینده ها در پایتخت را اعلام کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه بعد از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ الیزه به تکرار ادعاها علیه برنامه هسته ای ایران پرداخت.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۹    
به اعتقاد دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، واردات خودروهای کارکرده، همان تصمیمی است که نمایندگان مردم در مجلس در جهت حمایت از مردم و معیشت خانواده ها اتخاذ کرده اند ...
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۴    
رضا رویگری، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون روی آنتن زنده سرود انقلابی ایران ایران را بعد از 44 سال بازخوانی کرد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در کشور و کاهش دما تا 7 درجه سانتیگراد در شمال و شمال غرب کشور خبر داد.
ملت بیدار آنلاین   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۶    
رضا رویگری، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون روی آنتن زنده سرود انقلابی ایران ایران را بعد از 44 سال بازخوانی کرد.
  • ۱