پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 1 خرداد 1396 - mersadnews.ir

مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۰    
مرصادنیوز: دیدار دو تیم استقلال ایران و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۲    
مرصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که برجام، توافقی وحشتناک است و تهران به جای تشکر کردن از واشنگتن، جسور شده است.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۴    
مرصادنیوز: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از پیشنهاد رئیس مجلس شورای اسلامی باز شماری آراء 50 نفر اول شورای شهر تهران خبرداد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۶    
مرصادنیوز: افزایش قیمت بلیت بازی استقلال برابر العین باعث شد تا استقبال کمتری نسبت به گذشته از این دیدار انجام شود.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۴    
مرصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا امروز، دوشنبه در جریان سفر به قدس اشغالی از دیوار ندبه دیدن کرد. وی اولین رئیس جمهور مستقر آمریکا است که از این دیوار بازدید می کند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۱    
مرصادنیوز: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دروازه بان تیم صبای قم را سه ماه محروم کرد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۵    
مرصادنیوز: استاندار گلستان با تشریح روند رسیدگی به مشکلات کارگران و خانواده های معدن کاران زمستان یورت آزادشهر گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۶    
مرصادنیوز: نیروهای عراقی توانستند منطقه النجار را به طور کامل از اشغال تروریست های داعشی در غرب موصل خارج سازند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۳    
مرصادنیوز: مشوقین تیم فوتبال استقلال قبل از شروع بازی طرح موزاییکی را که از روز گذشته آماده کرده بودند مورد آزمایش قرار دادند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۰    
مرصادنیوز: باشگاه پارس جنوبی قرارداد 3 بازیکن دیگر خود را امروز تمدید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۱    
مرصادنیوز: امروز روابط عمومی ورزشگاه آزادی به هواداران استقلال بابت رفتارشان در بازی با العین هشدار جدی داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۹    
مرصادنیوز: بازیکنان رئال بعد از بازگشت از مالاگا در میدان سیبلس به جشن و پایکوبی پرداختند و سپس به ملاقات ملکه اسپانیا رفتند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۰    
مرصادنیوز: امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 6 هزار تومان کاهش یک میلیون و 210 هزار تومان، دلار با 2 تومان کاهش 3735 تومان و یورو با افت 14 تومانی 4216 تومان داد و ستد شد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۵    
مرصادنیوز: با وجودی که درآمدهای حاصل از فروش داخلی حامل های انرژی در دولت روحانی حدود 30 هزار میلیارد تومان افزایش داشته است و به 70 هزار و 900 میلیارد تومان در سال 95 رسیده است ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۲    
مرصادنیوز: قیمت طلا با ادامه آشفتگی های سیاسی آمریکا در مورد ارتباط یکی از مشاوران ترامپ با روسیه در اطراف 1255 دلار در نوسان است و افزایش های روز گذشته خود را حفظ کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۰۰    
مرصادنیوز: مدیر کل زندان های استان کرمانشاه گفت: سیاست کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان در استان کرمانشاه تکلیفی مهم است و با جدّیت پیگیری می شود.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۲    
مرصادنیوز: علی اوجی بازیگر تلویزیون و تهیه کننده موسیقی کشور به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم عارف لرستانی هنرمند فقید سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با دلنوشته ای به روز کرد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۸    
مرصادنیوز: جوان کارآفرین کرمانشاهی گفت: حمایت های بسیج سازندگی در ارائه تسهیلات سبب اشتغازایی موثر برای جوانان جویای کار است.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۲    
مرصادنیوز: باشگاه سایپا مثل نفت تهران درحال خرید بازیکنان نخبه و پدیده جوان است. برای ساختن آینده این همان کاری است که باشگاه های ما با خرید بمب ها دقیقا برعکس آن عمل می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از بازشماری آرای 50 نفر اول انتخابات شورای شهر تهران به پیشنهاد رئیس مجلس خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مرصادنیوز: یکی از کاندیداهای شهر جوانرود که رای نیاورد در اقدامی مردم پسند، با لباس رفتگری تبلیغات خود را از سطح شهر جمع کرد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۲    
مرصادنیوز: کارخانه مشهد نخ به دلیل انباشت حدود 800 تن نخ تولیدی به ارزش 10 میلیارد تومان در انبار کارخانه و عدم وجود مشتری تعطیل شده که البته واردات محصولات مشابه خارجی با کیفیت و قیمت پایین تر نیز ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مرصادنیوز: نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: نام بردن از افراد در تلویزیون دغدغه مردم نیست ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۳    
مرصادنیوز: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به تخلفات انتخاباتی تأکید کرد باید اعتراضات به طور جدی و قانونی پیگیری شود ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۷    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 1خردادماه است.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۱    
مرصادنیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از برپایی نمایشگاه عرضه موادغذایی در کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه نفر از عاملان توزیع چک پول های تقلبی در سطح شهر کرمانشاه و کشف 22 میلیون و 100 هزار ریال اسکناس تقلبی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز:سخنگوی وزارت خارجه ایران از دولت آمریکا خواست از سیاست جنگ افروزی، مداخله گری، ایران هراسی و فروش سلاح خطرناک و بی فایده به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۷    
مرصادنیوز:مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب از افزایش سقف اراضی زیرکشت سیستم های نوین آبیاری در اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: سطح اراضی آبی این شهرستان به 13 هزار هکتار می رسد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز:مدیر عامل نمایشگاه های استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
مرصادنیوز:مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می شود 30 هزار و 304 کلاس اولی به مدرسه بروند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۴    
مرصاد نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سرپلذهاب از آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی صنوف خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۴    
مرصادنیوز:آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه سند 2030 دامی حساب شده برای سلطه بر کشورهاست تاکید کرد ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹    
مرصاد نیوز: رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سنقروکلیایی از برگزاری مسابقه تیراندازی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹    
مرصادنیوز: منتخب مردم تهران در از معرفی هیات رئیسه "شورای منتخبان 21 نفره" شهر تهران خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۸    
مرصادنیوز:سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: تلاش می کنیم که دراین هفته در جلسه شورای نگهبان شکایت ها و گزارش های دریافتی مطرح و نتیجه آن در فرصت قانونی خدمت مردم ارائه شود.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۸    
مرصادنیوز:انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران طی نامه ای از دبیر شورای نگهبان خواست نسبت به ارائه گزارش عملکرد این شورا در بررسی و رسیدگی به تخلفاتِ احتمالی در انتخابات اقدام شود.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۸    
مرصادنیوز: با حضور جمعی از مسئولین و روابط عمومی ادارات شهرستان جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۲    
مرصادنیوز:رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از معرفی 18 رقم گندم آبی، 6 رقم جو و کشت 7 هزار هکتار نخود در استان طی سال جاری خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹    
مرصادنیوز:مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقد س استان کرمانشاه مهترین برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان کرمانشاه را تشریح کرد و از برگزاری 400 برنامه در استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز:دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از کشف و ضبط 102 قبضه اسلحه کلت کمری یک روز قبل از برگزاری انتخابات در نوار مرزی شهرستان ثلاث باباجانی از توابع کرمانشاه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۸    
مرصادنیوز: در حالی که بدافزار واناکرای هنوز مشغول فعالیت های خرابکارانه خود است، ویکی لیکس اطلاعاتی درباره سوءاستفاده سیا از آسیب پذیری دیگری در ویندوز منتشر کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز: انتخابات سال 96 و رفتار یکی از کاندیداها، یک کلاس درس برای آموزش دموکراسی محسوب می شود.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۶    
مرصادنیوز:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی تعزیرات حکومتی استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۶    
مرصادنیوز:مسئول ستاد استان تهران حجت الاسلام رئیسی گفت: در برخی از حوزه ها، رای گیری تا ساعت 11 آغاز نشده بود و درب برخی از حوزه های انتخابیه هم پیش از موعد مقرر بر روی مردم بسته شد و در نتیجه آراء ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز:برمبنای میزان تخصیص اعتبارات برای نوسازی بافت فرسوده در منصفانه ترین حالت، می توان برآورد کرد که بازسازی و نوسازی بافت فرسوده موجود کشور با شیوه کنونی، به 200 سال زمان نیاز خواهد داشت.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۳    
مرصادنیوز: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محورهای برون شهری استان کرمانشاه یک کشته و 2 مصدوم به جا گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مرصاد نیوز: دبیر هیات فوتسال استان کرمانشاه از دعوت دو بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مرصادنیوز: یکبار یکی از عکس های امام را که برچسب داشت پشت موتور یک پلیس سعودی چسباندم، حاج ستّار نگاه می کرد و می خندید. بعد از چند روز آن پلیس و موتور را دیدیم، پلیس هنوز عکس را ندیده بود.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۶    
مرصادنیوز:کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیاری از افرادی که به آقای روحانی رای دادند انتظارات خود را با وعده های ایشان منطبق کردند، یعنی مردم ایشان را باور کردندلذا ایشان به وعده های خود عمل کنند.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۶    
مرصادنیوز:نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، عدم ارائه آمار از حقوق های نجومی و به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی را محور سوال این هفته از وزیر اقتصاد اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳    
مرصادنیوز: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، از راهیابی اثر هنرمندان کرمانشاهی به همایش تئاتر مردمی خرداد خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۸    
مرصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با صدور بیانیه ای در واکنش به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در ریاض، متهم شدن این جنبش به "تروریستی" بودن را محکوم کرد و این اقدام را تلاشی برای نادیده گرفتن حق مقاومت ...
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۹    
مرصادنیوز: ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس آتن پس از اخراج در بازی پلی آف سوپر لیگ یونان برابر پائوک دست به اقدام عجیبی زد که بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی این کشور داشت.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۹    
مرصادنیوز:مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از آغاز ثبت نام کلاس های تابستان اوقات فراغت در مراکز کانون استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۹    
مرصاد نیوز: فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذهاب از انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس در دهستان سرقلعه و کشته و زخمی شدن دو نفر در اثر این حادثه خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری سارقین کانون در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۷    
مرصاد نیوز: یادواره شهدای گیلان غرب “تحت عنوان شهیدانی که آبروی محله شدند” در محله جانبازان این شهر برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
مرصادنیوز:یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی از امضای قراردادهای تسلیحانی هنگفت میان آمریکا و عربستان شدیدا انتقاد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
مرصادنیوز:وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که کشورش به تحمیل تحریم ها علیه ایران ادامه می دهد.
مرصاد   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۱    
مرصادنیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر از آغاز عملیات مبارزه با کرم پیله خوار نخود در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.