پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 31 خرداد 1394 - mizanonline.ir

میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری میزان: ارزشیابی کیفی خودروها در خرداد ماه 1393 در حالی انجام شد که خودروهای سایپاX131، پارس تندر، جکJ5و لیفانX60 در دسته قیمتی خود ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۷    
به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان: رفتار عجیب یک پسربچه آمریکایی پس از مراجعه از دندانپزشکی، پدرش را میلیونر کرد.این ویدئو تا کنون بیش از 130 میلیون بازدید کننده داشته است.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
خبرگزاری میزان: معاون کنسولی وزارت خارجه گفت: هنوز نمی توان گفت سازمان اطلاعات عربستان در حادثه مرگ زائران این کشور در هتلی در مشهد دست داشته است.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری میزان: در بازار امروز هر دلار آمریکا 3278 تومان داد و ستد شد، ضمن اینکه هر سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت به 915 هزار تومان رسید.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۲    
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر مشارکت ها و جذب سرمایه گذاری راه و شهرسازی از اجرایی شدن دستورالعمل جدید کیفیت خدمات دهی و بهره برداری آزاد راهی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری میزان: مجموعه اذان گاهی "قرار" با موضوع قرآن و ضرورت نگاه کاربردی به قرآن در زندگی روزمره، یکشنبه 31 خرداد از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان: لیونل مسی از محرومیت نیمار به عنوان یک شکست برای کوپا آمه ریکا یاد کرد و گفت امیدوار است محرومیت نیمار بخشیده شود.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان: شاخص کل بورس امروز یکشنبه 31 خردادماه معاملاتی هفته با افت 25.47 واحدی به کانال 63 هزار و 810 واحد منتقل شد.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۳    
خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان شایعات پیرامون کسالت صالحی را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
خبرگزاری میزان: مدیر برنامه ملی خون های نادر ایران با اشاره به وجود 13 گروه خونی نادر در کشور گفت: طی چهار سال گذشته خون مورد نیاز برای حدود 100 نفر از دارندگان گروه خونی نادر در نقاط مختلف کشور ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۹    
خبرگزاری میزان: جنگنده های متجاوز عربستان در چهارمین روز ماه مبارک رمضان، مناطق مختلف مسکونی و اقتصادی یمن را هدف بمباران های خود قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان: شاخص کل تولید کارگاه های بزرگ صنعتی کشور در سال 1393 برمبنای سال پایه 1390 به عدد 92.9 رسید که در مقایسه با سال 1392 معادل 6.7 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۶    
خبرگزاری میزان: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در باره تاخیر طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته گفت ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۶    
خبرگزار میزان: شجاعی کیاسری با بیان اینکه باید مفاد طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای راه را برای فعالیت دانشمندان هسته ای هموار سازد در ارزیابی روند مذاکرات گفت ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان: پلیس آمریکا روند رو به رشدی را در رویکرد تبعیض نژادی خود و قتل شهروندان این کشور دارد و از این رو اکثر مردم و افکار عمومی داخلی نسبت به نیروهای پلیس آمریکا بی اعتمادند.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری میزان: روزنامه های صبح امروز یکشنبه 31 خرداد 1394 تیترهای خود را به عناوینی چون خدمات دستگاه قضا، حکم در آستانه اجرا، تظاهرات مردم انگلیس، ورود ویکی لیکس به تاریکخانه ریاض و ... اختصاص دادند.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۸    
خبرگزاری میزان: وزیر امور خارجه فرانسه شهرک سازی های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی را به عنوان مانعی در برابر مذاکرات سازش دانست.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان: جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۲    
خبرگزاری میزان: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که در صدد هستیم دستورالعملی برای ساماندهی خانه های مجردی با حضور مسئولان انتظامی و فرهنگی و اجتماعی شهر تهیه کنیم ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه معوقات بانکی از سوی بانک مرکزی پیگیری نمی شود، گفت ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۷    
خبرگزاری میزان: بروجردی با بیان اینکه تصویب پروتکل الحاقی در مجلس در شرایط کنونی از جمله ملزومات است ...
میزان   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری میزان: سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در مسابقه نخست با ایران گفت: در بازی امشب حتما بهتر خواهیم شد و نتیجه می گیریم.