جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۰۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 اسفند 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 1 اسفند 1395 میزان 2 اسفند 1395 میزان 3 اسفند 1395 میزان 4 اسفند 1395 میزان 5 اسفند 1395 میزان 6 اسفند 1395 میزان 7 اسفند 1395 میزان 8 اسفند 1395 میزان 9 اسفند 1395 میزان 10 اسفند 1395 میزان 11 اسفند 1395 میزان 12 اسفند 1395 میزان 13 اسفند 1395 میزان 14 اسفند 1395 میزان 15 اسفند 1395 میزان 16 اسفند 1395 میزان 17 اسفند 1395 میزان 18 اسفند 1395 میزان 19 اسفند 1395 میزان 20 اسفند 1395 میزان 21 اسفند 1395 میزان 22 اسفند 1395 میزان 23 اسفند 1395 میزان 24 اسفند 1395 میزان 25 اسفند 1395 میزان 26 اسفند 1395 میزان 27 اسفند 1395 میزان 28 اسفند 1395 میزان 29 اسفند 1395 میزان 30 اسفند 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- به گفته محققان شایع ترین سرطان در آقایان سرطان معده است که با ادامه روند ابتلا در آینده به عنوان کشنده ترین سرطان شناخته خواهد شد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنان رضا (ربع) پهلوی در ماه های اخیر نه تنها وجهه او را در بین بسیاری از دوست داران و حامیان سابقش تخریب کرده بلکه سبب ایجاد شکاف عمیق و دودستگی در بین طرفداران رژیم منحوس پهلوی هم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- پرویز پرستویی گویندگی دو نقش را در انیمیشن سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر برعهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به دیدار خانواده نگهبان شجاع و فقید ساختمان پلاسکو رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سه گانه ی سیاه دل کورنلیا فونکه نویسنده مشهور آلمانی باعث ایجاد انگیزه ی خواندن در بین مخاطبان می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اعضای داوری دو بخش دینی و ارزش های انقلاب اسلامی مسابقه ی ایران دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- روایت زندگی شهید مدافع حرم شهید حمیدرضا اسدالهی، در چهارمین جلد در مجموعه مدافعان حرم منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- به منظور فروش صنایع دستی مددجویان غرفه صنایع دستی مددجویان در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برپا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- منیژه آرمین ضمن تأکید بر اهمیت نشست ها و گعده های ادبی گفت: وقتش رسیده هرکس به سهم خود در عرصه ترویج فرهنگ کتابخوانی وارد صحنه شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته جدید، سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ترقی بیان کرد: نخبه باید از لحاظ فهم و درک و اشراف به مسئولیتی که دارد، از بقیه برتری داشته باشد تا آن مسئولیت به آن فرد واگذار شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- صدرالدین شجره، هنرمند پیش کسوت تئاتر، تلویزیون و رادیو، گفت: جشنواره فیلم 100 برای افرادی که در آغاز راهند خیلی موثر است و از طرفی تعامل سازندگان با مردم در جریان ارتباط چهره به چهره ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر از کشف بیش از هشت هزار لیتر مشروبات الکلی و 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع گراس در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 6 عنوان اثر در شبکه نمایش خانگی موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو تغییرات آسمان را مشاهده می کنید که ظرف 6 ساعت در پس تلسکوپ های دوگانه 6.5 متری ماژلان در رصدخانه لاس کمپاناس واقع در شیلی رخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان ،دانشجویان ، دانش پژوهان و عموم مردم با علوم پایه، اقدام به ارتقاء و فراهم سازی امکانات آموزشی این مرکز کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- نعمت پروردگار، هر نوع بهره مادی و معنوی را شامل است و بازگو کردن نعمت به قصد یادآوری و ستایش نعمت نه برای غرور و فخر فروشی خود، شکر نعمت محسوب می شود و بخشش آن به دیگران ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- پاکستان برای حفاظت از کریدور اقتصادی چین 15 هزار نیروی نظامی تعیین کرد که تأمین امنیت تمام پروژه های سی پک را به عهده دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئول بخش زبان شناسی آکادمی علوم افغانستان گفت: در اکثر نوشته های افغانستانی، واژه های خارجی مورد استفاده قرار گرفته و این کار زبان مردمان این کشور را به خطر انداخته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نوذر شفیعی گفت: یقینا تا چندی دیگر شاهد اصطکاک ترکیه و عربستان به دلیل حوزه نفوذ و سلطه گری در منطقه خواهیم بود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی یادم تورا فراموش آخرین ساخته علی عطشانی در پنجمین حضور بین المللی خود، جایزه بهترین فیلم جشنواره Lake view international film festival کشور هند را به خود اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- استاندار لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- شهرام میراب اقدم، بهرنگ دزفولی زاده و درنا مدنی از فیلم سازان کوتاه در گفت و گو با سایت سوره سینما از ویژگی ها و چگونگی ساخت فیلم های 100 ثانیه ای صحبت کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد قبل از انقلاب 700 مقاله علمی از اندیشمندان ایرانی به مجامع علمی بین المللی ارائه شده بود ولی اکنون این تعداد به سالانه 40 ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- کتاب من اسیر نمی شوم تولیدی از حوزه هنری استان مرکزی، شامل خاطرات امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد محمد طیبی از رزمندگان اراکی رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه که با کمک مجلس شورای اسلامی تدوین شده اگر به خوبی اجرا شود فاصله مردم با مسؤولان و همچنین گلایه مندی و بی عدالتی به شدت کاهش ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- احد پاسبان طوس، بازیگر تئاتر و تلویزیون استان آذربایجان شرقی، دوم اسفندماه 1395 در حالی که در پروژه مستند آستارا به سرپرستی سعید شاه محمدی در شهر آستارا حضور داشت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- 277اُمین برنامه شب خاطره حوزه هنری پنج شنبه 5 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور رزمندگانی از دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حسام حسینی از فیلم سازان حاضر در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 معتقد است؛ این جشنواره با رویکردی که به فیلم های با زمان کوتاه دارد جایگاهی را برای فیلم سازان به وجود آورده تا ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- نوزدهمین محفل شعر و موسیقی اتفاق ترانه روز شنبه هفتم اسفندماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری با سخنرانی دکتر ضیایی، ابراهیم اسماعیلی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، نسبت به افزایش غیر کارشناسی تعرفه گاز در استان خراسان رضوی به بهانه تغییر اقلیم انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه مجسمه های فرهاد ابراهیمی، هنرمند تجسمی پیش کسوت ایران، با عنوان تاثیر تغذیه بر آناتومی یک شنبه 8 اسفندماه در سالن سیتی سنتر دانشکده پزشکی دانشگاه تهران افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- حسن باستانی، نویسنده و کارگردان تئاتر، گفت: هر داستانی را می توان به نمایشنامه تبدیل کرد؛ اما اینکه چگونه مولفه های نمایشی به آن اضافه شود، به توانمندی نویسنده مربوط می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- ساخت یک فیلم چند ثانیه ای به خودی خود یک نوع نگاه در سینماست؛ نگاهی که قطعا ارزشمند است و ویژگی های خاص خود را دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشست مسئولان آفرینش های ادبی حوزه هنری با حضور محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، در مشهد به کار خود پایان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد گفت: کسی منکر نیست که ایران هنوز جزو کشورهای غیرهمکار و با ریسک بالای FATF تعیین شده و حتما انگیزه های سیاسی در آن دخالت داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- جهانگیر گفت: به ضرورت حمایت از رکن خانواده اشاره کرد و گفت: قوانین حوزه خانواده نیاز به بازنگری هایی دارد و باید ساختار قوانین در راستای حمایت از نهاد خانواده باشد چرا که خانواده سالم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور افغانستان در دیدار با هیئت ترکمنستانی گفته است که دولت این کشور برنامه تامین امنیت پروژه تاپی را آماده کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- دولت اسلام آباد 51 مهاجر افغانستانی که به صورت غیر قانونی وارد این کشور شده بودند را اخراج کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، حضور علی درستکار مجری سرشناس تلویزیون در صف ثبت نام برای اعزام به جبهه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت السلام موحدی راد گفت: در فرایند مدیریت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، همگرایی بین نهادهای اجرایی و قضایی به عنوان یک ضرورت باید پذیرفته شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاهه با اشاره به اینکه همیاری و هم افزایی دستگاه های مرتبط با آزادی زندانیان منجر به گشایش کارها خواهد شد گفت: کمک های خیرین به زندانیان جرایم غیر عمد بسیار مطلوب است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- شبکه های مختلف تلویزیونی برای روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی را روانه آنتن می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- هند به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای وارد کننده اسلحه در جهان با سرمایه گذاری گسترده در صنایع نظامی در نظر دارد به بزرگترین صادرکننده تجهیزات نظامی درجهان تبدیل شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برای آشنایی دانشجویان با مهارت های زندگی در خوابگاه، درسی با عنوان مهارت های زندگی خوابگاهی را تولید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه لیورپول قصد گسترش آکادمی خود را دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس مصوب کردند تا شرکت ملی نفت به میزان 30 هزار میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار وزارت جهادکشارزی، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که مجتمع گازی پارس جنوبی از تجهیزات با کیفیت داخلی استقبال می کند، گفت: درهای این مجتمع به روی سازندگان داخلی باز است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف حدود هشت کیلوگرم هروئین و شیشه در شهر وحدتیه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان توصیه می کنند با بکارگیری برخی راهکارهای طبیعی سلامت روان خود را بهبود بخشید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: گردشگری یک صنعت و هنر محسوب می شود؛ بنابراین ما هم باید از این ابزار موثر در جهت پیام رسانی و شناساندن وقایع انقلاب و دفاع مقدس بهره ببریم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- تمیز بودن فرش و کفپوش های منزل در آراستگی منزل شما نزد مهمان ها بسیار با اهمیت است پس تا قبل از آغاز سال نو و بدون هزینه های بالا بااین ترفند ها آن ها راتمیز و مانند روز اول نو کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خوزستانی یادواره شهدای تفحص در معراج شهدای اهواز برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس یک پژوهش بین المللی، متوسط عمر افراد در بسیاری از کشورها تا سال 2030 افزایش خواهد یافت و در برخی مناطق از مرز 90 سال عبور خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- در محضر قرآن کریم عنوان مجموعه ای است شامل؛ متن، ترجمه متن، ترجمه کلمات و عبارات و توضیحات صرفی و نحوی نوشته حمید رضا مستفید که با همت مرکز طبع و نشر قرآن کریم در دست چاپ است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- پژوهش های اخیر نشان می دهد مصرف میزان اندکی از مشروب الکلی آبجو سیستم عروق بدن را دچار اختلال کرده و موجب نارسایی قلبی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی گیلدا جدیدترین ساخته مشترک کیوان علیمحمدی و امید بنکدار آماده نمایش شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- جزیره گرینلند به عنوان بزرگ ترین جزیره غیر قاره ای جهان شناخته می شود که به واسطه آب و هوای سردش، مشهور شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- با حضور رئیس سازمان زندان ها، 48 زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان 7 سیاره هم اندازه زمین کشف کرده اند که دور یک ستاره می چرخند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- تعدادی از مقامات هندی در دیدار گروهی از قانونگذاران آمریکایی نگرانی این کشور را از ایجاد محدودیت های احتمالی در روادید کار این کشور اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار معوقه هفته شانزدهم برابر والنسیا تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- معمولاً کمبود آهن بیشتر به دلیل عدم دریافت آن از طریق مصرف مواد غذایی مناسب ناشی می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان عفو بین الملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی سال گذشته همچنان به تجاوزات و جنایت های خود علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی ادامه داده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در پی انتشار خبر تعطیلی روز سی ام اسفند ماه سالجاری در رسانه ها، به آگاهی می رساند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جمع بهترین های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله فلسطین، موضوع مهم منطقه و جهان اسلام است به طور حتم تمام کشورها باید برای حمایت از آرمان فلسطین منسجم شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی منچستریونایتد، توقف شالکه و تساوی تیم های فنرباغچه و کراسنودار پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- استاندار اردبیل گفت: جای خالی مباحث پایه ای در زمینه اقتصاد مقاومتی در جامعه احساس می شود و این مسأله از ضروریات اصلی در کشور است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به استقبال مهمانان کنفرانس از سخنان مقام معظم رهبری گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- علمای بحرین در بیانیه ای انتشار تصاویر زنان بازداشت شده را محکوم و آن را تنش زایی جدید دانستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- استفاده از ماسک موی ماست و تخم مرغ روشی برای سلامت موهای سر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ایوانکا ترامپ تنها فرزند دونالد ترامپ است که مورد توجه رسانه های خبری است و او نیز تلاش می کند که از این فرصت برای کمک به دونالد ترامپ و افزایش محبوبیت خود در جامعه نهایت بهره را ببرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دوتابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم دو نفره ایران در مسابقات تور جهانی تنیس رو میز قطر برابر نماینده چین به میدان نرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصویر برزو ارجمند به همراه همسرش در صحن آستان امام رضا (ع) را در خبرگزاری میزان مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سیاوش پور قضاوت را کار اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: محاکم تجدیدنظر گیلان همواره در کنار مراجع نظارتی کمک رسان دستگاه قضایی بوده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم بزرگداشت شهدای وزارت امور خارجه با سخنرانی ظریف، وزیر امور خارجه، برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- به راحتی با 11 راهکار پلیس می توان از سرقت مغازه ها جلوگیری کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هنوز پیش بینی سخت است اما امیدوارم با صعود از گروه قرار نباشد مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مبادلات نظامی میان ایران و روسیه در طی سال های اخیر گسترش پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- آلبوم جدید سالار عقیلی با عنوان "در وادی عشق" به زودی روانه بازار موسیقی کشورمان می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سکانس جالبی از بازی برزو ارجمند در سریال قهوه تلخ مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور به منظور بررسی آخرین وضعیت استان خوزستان و اقدامات انجام شده دولت در خصوص رفع مشکلات مردم شریف منطقه، فردا پنج شنبه به این استان سفر می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- برگه چک یک سند و رسید برای صاحب حق است که از طریق آن بتواند به حق و طلب مالی خود برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه موفق شدند که منطقه سوق الجبس در استان حلب را آزاد کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوش اسکی صحرانوردی ایران با عملکردی فوق العاده عنوان چهارم رقابت های قهرمانی جهان در دور انتخابی را به دست آورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور بحرین در ادعایی مضحک پس از بازداشت چندین نفر به اتهام اثبات نشده اقدامات تروریستی انگشت اشاره را به سمت ایران و عراق نشانه رفت!
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین اخبار سران کمپانی لوکاس فیلم برای حضور تام هاردی بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم جنگ ستارگان 8 با وی وارد مذاکره شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- هاشمی گفت: بروز رفتارهای غلط در برخورد با متهم می تواند منجر به حوادث و اتفاق های غیر قابل جبرانی شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اوکراین خواستار لغو امتیاز وتوی روسیه، دیدگاه آمریکایی ها در باره پوتین بهتر شده است و ترامپ ارتقاء سطح سامانه پدافند موشکی را پیشنهاد می کند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا از احتمال اعزام نیرو و تجهیزات نظامی بیشتر از سوی این کشور به شمال سوریه به بهانه مبارزه با داعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا گفته است که مشاورانش در دوران مبارزات انتخاباتی هیچ گونه تماسی با مقامات روسیه نداشته اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بررسی خودرو ها با پلاک مناطق آزاد نشان از آن دارد که این خودرو ها عموما در سطح جهانی خودرو لوکس محسوب نمی شوند و تنها قوانین واردات خودرو در ایران این خودرو ها را لوکس و گران قیمت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- ناسا در نظر دارد تا برای اندازه گیری آب موجود در برف قله کوهستان ها و جنگل های انبوه، از ماهواره ها کمک بگیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای حذف حساب خود در تلگرام، شما باید وارد سایت تلگرام شده و اقدام به حذف حساب خود کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بذرپاش درباره بحران خوزستان نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس جمهور منتشر و تاکید کرد: ضعف مدیریت در سازمان محیط زیست حل مشکل ریزگرد را غیر ممکن ساخته است.