شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 16 اسفند 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 1 اسفند 1395 میزان 2 اسفند 1395 میزان 3 اسفند 1395 میزان 4 اسفند 1395 میزان 5 اسفند 1395 میزان 6 اسفند 1395 میزان 7 اسفند 1395 میزان 8 اسفند 1395 میزان 9 اسفند 1395 میزان 10 اسفند 1395 میزان 11 اسفند 1395 میزان 12 اسفند 1395 میزان 13 اسفند 1395 میزان 14 اسفند 1395 میزان 15 اسفند 1395 میزان 16 اسفند 1395 میزان 17 اسفند 1395 میزان 18 اسفند 1395 میزان 19 اسفند 1395 میزان 20 اسفند 1395 میزان 21 اسفند 1395 میزان 22 اسفند 1395 میزان 23 اسفند 1395 میزان 24 اسفند 1395 میزان 25 اسفند 1395 میزان 26 اسفند 1395 میزان 27 اسفند 1395 میزان 28 اسفند 1395 میزان 29 اسفند 1395 میزان 30 اسفند 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ایران و افغانستان بیشترین اشتراکات را در زمینه دینی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان برای اولین بار از مدل های آماری و بانک داده های طولی صورت برای تشخیص خودکار چهره استفاده کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تعداد مدارس تخریبی استان بوشهر از یک هزار 330 مدرسه تخریبی به 785 مدرسه رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- "فصل هشتم "روایتی است از نگریستن! نگریستن به زن، نگریستن به محالِ زبان است. دیدنی ست وَرا و والای تمامیِ دیدن ها...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- قمر جاوید باجواه فرمانده ارتش پاکستان که به قطر سفر کرده بر گسترش روابط دفاعی با این کشور تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بررسی های جدید نشان دهنده این موضوع است که جبه زمین حدودا 60 درجه سلسیوس گرم تر از آن چیزی است که پیشتر تصور می شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- انجمن علمی دانشجویان مهندسی معدن دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به اجراز رتبه اول کسب جایزه ویژه از انجمن بین المللی مهندسی معدن، متالورژی و اکتشاف(SME) شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در تازه ترین برنامه محفل طنزکه عصر دیروز، یک شنبه 15 اسفندماه، در سالن سلمان هراتی برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا محجوب گفت: با توجه به کاهش مستمری، خیلی ها علاقه ای به بازنشسته شدن ندارند. معتقدم با توجه به اینکه در تنظیم پیشنهاد این قانون، توجه کافی به وضع موجود نشده است، این طرح ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- ماشین گرفتگی یا همان سرگیجه در ماشین را در طول سفر می توانید با شیوه هایی جالب برطرف کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- علی موسوی گرمارودی در پی در گذشت احمد عزیزی شاعر متعهد کشور گفت: احمد عزیزی انسان با استعدادی بود و بسیار روان شعر می گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در همایش ملی روایت علمی پل بعثت گفت: وظیفه هنرمندان بیان و زنده نگهداشتن افتخارات و ارزش های این مملکت است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمد رمضانی فرخانی در پی درگذشت احمد عزیزی شاعر آیینی کشور گفت: به لحاظ تخیل در شعر، هیچ شاعری قابل مقایسه با مرحوم عزیزی نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، در آیین پاسداشت حمید حسام و بهناز ضرابی زاده با عنوان ستارگان اقبال گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی خواص در حمایت از ولی فقیه از قافله عقب ماندند، فاصله و دوری از ولایت فقیه را آغاز شکست عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری، در آیین پاسداشت حمید حسام و بهناز ضرابی زاده با عنوان ستارگان اقبال گفت: با خاطرات زنان از جنگ ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان باور دارند پیروی از یک رژیم غذایی متعادل که انواع پروتئین ها و ویتامین ها را در خود جای می دهد می تواند سرطان سینه را تا 40 درصد کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- خواهر احمد عزیزی از تشییع پیکر مرحوم برادرش روز پنج شنبه 19 اسفندماه در کرمانشاه خبرداد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه توسعه ششم کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی نوشته شده، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی زجر و تحمل سختی نیست ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان از کشف 925 عدد سکه جعلی با نقوش اسلامی مربوط به دوره اموی در کرمانشاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- افرادی که روزانه بیش از دو ساعت در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند، سه برابر بیشتر از دیگران در معرض احساس تنهایی، انزوا و ابتلا به افسردگی قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم قم در مجلس گفت: آمارهای ارائه شده از سوی دولت در زمینهٔ اشتغال غیرواقعی و این آمارها عجیب وغریب است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: یکی از رسالت های حوزه، کمک به کمیته امداد برای فرهنگ سازی و تبلیغ در میان خانواده های زیرپوشش این کمیته است
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: از بازسازی تجهیزات قدیمی فراتر رفتیم و به سمت ساخت ناو و موشک انداز پیش رفتیم و در جایگاهی قرار گرفتیم که نیروی دریایی نیاز ندارد از کشورهای غربی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه تجاری سازی علم از سوی دولت و مجلس مورد تأکید و حمایت قرارگرفته است؛ از پیگیری ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای در گرمسار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- ارتش پاکستان به ژنرال های نظامی آمریکا هشدار داده است که اگر اوضاع آشفته افغانستان درست نشود و آمریکا و انگلیس مانع قدرت گرفتن طالبان و داعش در این کشور نشوند، روسیه وارد عمل می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- چای تقریبا پای ثابت دید و بازدیدهای عید است اما می توانید نوشیدنی های گیاهی مفرح و شفابخشی را جایگزین آن کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: دانشجویان خارجی که در ایران اقامت دارند با فرهنگ، زبان و تاریخ ما آشنا شوند و در آینده سفرای کشور ایران در کشورهای خودشان باشند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران انجمن آسیایی کلکته، نسخه خطی تازه و ناشناخته ای به قدمت 700 سال از دیوان غزلیات خواجه حافظ شیرازی را به صورت تصادفی پیدا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- احمد عزیزی از پیشگامان شعر آیینی پس از انقلاب که 9 سال در بستر بیماری به سر می برد، روز گذشته دار فانی را وداع گفت اما آثاری که از وی برجا مانده است آثاری به یاد ماندنی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- عرصه های بین المللی از جشنواره ها گرفته تا ملاقات های سیاسی، بهترین زمان و مکان برای معرفی فرهنگ و هنر هر کشوری است که برخی مسئولان با هوشیاری، از این فرصت استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- در اقدامی مشترک بین رسانه های وابسته به صهیونیست ها، تبلیغات برای خواننده همجنس باز و هتاک در دستور کار قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- 4 تپانچه زن از 4 استان کشور به اردوی تمرینی تیم ملی تیراندازی دعوت شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- واشنگتن فری بیکن نوشت: افغانستان برای تامین امنیت خود هنوز به آمریکا و متحدان غربی وابسته است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مصوبه مجلس در خصوص حقوق ها، شامل حال نمایندگان مجلس نمی شد، گفت حقوق نمایندگان بین پنج تا شش میلیون تومان است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- جلد 20 کتاب مشروح مذاکرات و آراء هیأت عمومی دیوان عالی کشور در سال 1393 به چاپ رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیلی میل به نقل از یک مقام ارشد نظامی پاکستان نوشت: اگر فعالیت های طالبان و داعش در افغانستان افزایش یابد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در حالی نزدیک به یک سال است که تالاب بین المللی هامون به عنوان ذخیره گاه زیست کره به ثبت رسیده است که سهم سیستان تنها دیپلم بین المللی بوده و اوضاع هامون همچنان وخیم است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر مالزی روز سه شنبه دستور ممنوعیت خروج شهروندان کره شمالی از خاک این کشور را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- وقتی دو نفر در مال غیرمنقولی شریک هستند، یکی از شرکا حق ندارد به تنهایی و بدون مشورت با شریک دیگر ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- یگان پهبادی هلال احمر روز گذشته در شهرستان دزفول راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران راهیان نور، بیاناتی در روایت از اخلاص یک رزمنده همدانی فرمودند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با اشاره به انتخابات پیش رو از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در سال آینده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نخستین جلسه ارتباط ویدئو کنفرانس بین دادگستری کل و اداره کل زندان های استان کرمان برقرار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 300 هزار داوطلب افغانستانی در کنکور سال 96 شرکت می کنند که 62 هزار نفر آنها به دانشگاه های افغانستان راه می یابند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان فضایی آمریکا (ناسا) برای قابل سکونت کردن مریخ به راه اندازی یک میدان غول پیکر مغناطیسی در فضا می اندیشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب شهری از تاریخ 18 اسفندماه جاری آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- طبق نتایج یک مطالعه جدید، کودکانی که در معرض آفت کش ها قرار می گیرند با افزایش ریسک مشکلات رفتاری مواجه هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاوه خداشناس، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، نوروز را زیباترین آیین باستانی کشور قلمداد کرد و در عین حال خرید ویژه نامه های نوروزی را به مخاطبان این ایام پیشنهاد داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه قزاقستان از برگزاری دور جدید مذاکرات سوریه در آستانه در 24 و 25 اسفندماه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- محمدرضا نجفی امامی گفت: در این مدت که با حوزه هنری آشنا شدم تجربه های بسیار مفید و خوبی داشتم و باید بگویم که حوزه هنری بهترین موسسه ای است که می تواند دنیای انیمیشن را حمایت کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- حال شعرهای بهاری علاوه بر اینکه توجه مخاطب را به عناصر طبیعت جلب می کند می توانند از منظرهستی شناسی نیز کودک را وادار به تفکر و اندیشه نمایند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بومی سازی سامانه S-300 می تواند به دانش افزایی کشور کمک کند و بومی شدن هزینه های تولید و خرید را کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سقوط خودرو به داخل رودخانه جان کودک سه ساله را در شهرستان بندرانزلی گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه سود واقعی زعفران نصیب شبکه های دلالی می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارگردان مجموعه زمین انسان ها معتقد است اگر فیلمی صرفا به این نیت تولید شود که جنبه آموزشی داشته و پیام رسان باشد، معمولا ناکارآمد است و نمی تواند تاثیر بالایی روی تماشاگر بگذارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک چهارم آمار جهانی مرگ و میر کودکان زیر پنج سال بخاطر آلودگی های محیطی رخ می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، از برگزاری ویژه برنامه نوروزخوانی در ایام نوروز 96 و هم زمان با اولین روز ملی تئاتر ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کمیسیون اوقاف و امور دینی مجلس ملی عراق گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- 13 عنوان کتاب با محوریت استاد شهریار (سید محمدحسین بهجت تبریزی) با عنوان مجموعه کتب شهریار شعر ایران توسط سوره مهر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اگر والدین نسبت به مسواک زدن کودکان مقید باشند و این کار را انجام دهند کودک هم نسبت به این مساله حساس می شود و در ثانی اگر والدین یک ساعت خاصی را برای مسواک زدن در نظر بگیرند به این ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بورس کالا گفت: محصولات کشاورزی با حضور در بورس کالا کشف قیمت و بازاری می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان دیروز از برگزاری شب فرهنگی جزیره هرمز در طرح نوروزگاه این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی گیلان گفت:34 هزار و 128 عدد باطری قاچاق خارجی در شهرستان رشت توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان گیلان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان دادن به آمریکایی ها بزرگترین اشتباه سیاسی دولتمردان است چرا که هدف آنها توقف ایران است که هیچ گاه به این هدف دست نخواهند یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 سارق مسلح و کشف پنج فقره سرقت مسلحانه در شهرستان اهواز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- آیین درختکاری در بازداشتگاه خاتم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما این است که در زمینه حل مشکلات معلمان و دانش آموزان اقدامات لازم انجام شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- 4 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور مشارکت در بازسازی تجهیزات آسیب دیده استان خوزستان، به این استان اعزام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا طی یک تماس تلفنی با رئیس اقلیم کردستان عراق گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از برقراری پرواز فوق العاده نوروزی به مقصد شارجه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پانیونیوس در شبی که بازیکن ایرانی اش را به صورت ثابت در اختیار داشت برابر آاک متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شده است که قایق های ایرانی با نزدیک شدن به کشتی نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز، آن را مجبور به تغییر مسیر کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- در حالیکه دولت پاکستان از ادغام مناطق هفتگانه قبائلی خبر داده رئیس جمهور سابق افغانستان میگوید اسلام آباد از نظر قانونی حق ندارد تا شرایط دلخواهش را در مورد خط دیورند دیکته کند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- استاندار قزوین گفت: از محل سفر ریاست جمهوری به استان 7 هزار و 50 متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویی روستایی و 12 هزار و 250 متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویی شهری به استان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله جوادی آملی تاکید کردند که اوضاع منطقه (محاصره شده) الدراز بحرین جز با قیام و شهادت به رهبری آیت الله عیسی قاسم تصحیح نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دوره آموزشی معرفی زنجیره ایده تا محصول و راه اندازی کسب و کار در زندان مرکزی یزد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- با اجرای طرح عیدانه بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث از سوی صندوق تامین خسارت های بدنی در نیمه اول اسفند ماه، بیش از 20 هزار موتورسیکلت فاقد بیمه شخص ثالث تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آنژی در شبی که بازیکن ایرانی اش از زمین اخراج شد برابر حریفش شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام دادستانی کره جنوبی رئیس جمهور تعلیق شده این کشور مظنون به دریافت رشوه و سوء استفاده از قدرت برای تثبیت موقعیت معاون مدیر عامل شرکت سامسونگ است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- مالکوم ترنبول نخست وزیر استرالیا اعلام کرد با توجه به اینکه روند جرائم متعدد سایبری رو به گسترش بوده و جوامع را تهدید می کند این کشور نخستین رشته های دانشگاهی مبارزه با این گونه جرائم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله نور مفیدی عیادت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- به مناسبت روز درختکاری در زندان رجایی شهر نهال کاشته شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سومین قسمت برنامه تلویزیونی سه ستاره میزبان تهیه کننده های برنامه تخصصی از جمله تهیه کننده برنامه ثریا و تهیه کننده برنامه سمت خدا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دونده المپیکی کشورمان که خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کند گفت: اردو در کمپ پاریس ایده آل است و فقط مشکلات جزیی ای چون دوری از وطن و دلتنگی است که گاهی آزار دهنده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: ما به صورت مستند و با حضور میدانی در مناطق مرزی اعلام می کنیم که روحیه سربازان ما در مناطق مرزی بسیار بالا و مهیای مواجهه با هرگونه شرایطی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از امضای تفاهم نامه 20 پروژه زیست محیطی در هفته آینده میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- انیمیشن "لارکینز"به کارگردانی "تیم مینچین" 16 فوریه 2018 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت ، معدن و تجارت، روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی 4 طرح صنعتی را افتتاح و از 2طرح دیگر بازدید خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاید برای شما نیز این سئوال پیش آمده باشد که چگونه می توان ضریب امنیتی چکی که صادر می کنیم، بالا ببریم؟
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در فرمان مهاجرتی تازه خود عراق را از فهرست کشورهای مورد نظر خارج کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت احمد عزیزی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به دعاهایی که می توانیم آن ها را برای امام زمان (عج) بخوانیم، اشاره شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت ملی افغانستان، هشدار داد که نظامیان افغانستانی گروه های مخالف مسلح از جمله گروه هایی که مذاکرات صلح دولت افغانستان را نمی پذیرند، نابود خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات خود برای تصرف کامل موصل کنترل دومین پل را در این شهر در اختیار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مرحله دوم مسابقات انتخابی درون اردویی روز پنجشنبه (26 اسفندماه) در خانه تکواندو برگزار و با حذف 9 تکواندوکار، تمرینات با 16 هوگوپوش از سر گرفته خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با تاجیکستان روابطی راهبردی و مبتنی بر تقویت و تحکیم روابط دو کشور می باشد.