پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 18 اسفند 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 1 اسفند 1395 میزان 2 اسفند 1395 میزان 3 اسفند 1395 میزان 4 اسفند 1395 میزان 5 اسفند 1395 میزان 6 اسفند 1395 میزان 7 اسفند 1395 میزان 8 اسفند 1395 میزان 9 اسفند 1395 میزان 10 اسفند 1395 میزان 11 اسفند 1395 میزان 12 اسفند 1395 میزان 13 اسفند 1395 میزان 14 اسفند 1395 میزان 15 اسفند 1395 میزان 16 اسفند 1395 میزان 17 اسفند 1395 میزان 18 اسفند 1395 میزان 19 اسفند 1395 میزان 20 اسفند 1395 میزان 21 اسفند 1395 میزان 22 اسفند 1395 میزان 23 اسفند 1395 میزان 24 اسفند 1395 میزان 25 اسفند 1395 میزان 26 اسفند 1395 میزان 27 اسفند 1395 میزان 28 اسفند 1395 میزان 29 اسفند 1395 میزان 30 اسفند 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- پلاتوهای اجرای خانه نمایش در روزهای پایانی سال 95، پذیرای 10 گروه نمایشی است که برای اجرا در تماشاخانه های تهران در حال تمرین هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- داور نخستین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی گفت: مردم دهلران سال ها با درد و زخم جنگ زندگی کرده اند و اکنون برایشان جالب است که می بینند دغدغه های ایشان از زبان هنرمندان دیگر استان ها ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان کشور با همکاری دانشگاهی در کانادا موفق به تولید آزمایشگاهی نانوحسگری شدند که قادر به تشخیص فساد گوشت بوده و می توان آن را در بسته بندی های هوشمند مواد غذایی استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- محبی گفت:نقش هنر در چرخه اصلاح و تربیت بر همگان مشخص است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک مطالعه جدید نشان داده که حرکات فیزیکی در هنگام خواندن نمازهای روزانه مانند رکوع و زانو زدن اگر به طور منظم و به درستی انجام شود، درد کمر را تسکین می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب مددجویان به فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی طی مراسمی با همکاری اداره میراث فرهنگی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- به مناسبت ایام عید نوروز مبلغ 400 میلیون ریال به خانواده های نیازمند زندانیان کارت هدیه اعطاء شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- حسین دادنظری وقتی در جبهه دفاع از حرم به شهادت رسید تنها 17 سال داشت او که به تنهایی برای کار به ایران سفر کرده بود شیفته مرام رزمندگان فاطمی شد و داوطلبانه همراه یگان فاطمیون به ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- به همت دانشگاه هنر اسلامی واحد تبریز نمایشگاه فرهنگی و فرش مزین به آیات قرآنی در حاشیه چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان قوه قضاییه در هتل کایا (لاله پارک) تبریز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 21 از عملیات بهسازی معابر محله وردآورد در این منطقه خبر داد .
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تدوین شش طرح مطالعاتی و رساله دکترا در مورد ماهی کور غار لرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- طبق آماری که به مجلس سنای پاکستان ارائه شده بیش از 84 درصد مردم این کشور از دسترسی به آب بهداشتی محروم هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از تصادف های رانندگی به این دلیل رخ می دهد که راننده یکی از خودروها دیگری را نمی بیند اما سوال اینجاست که رنگ خودرو هم در تصادف نقشی تعیین کننده دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- با شروع پیدایش نقد در سینمای ایران، حمله های بی جنبه ها، از بازیگران و سینما گران تا هیات های داوری و وزارت ارشاد، شروع شده. اما آن ها خود را می زنند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- استریب نوشت: 800 سرباز نیروی هوایی آمریکا به زودی برای آموزش خلبانان نیروی هوایی افغانستان عازم این کشور می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ایرباس از یک خودروی پرنده که راه حلی بی نظیر برای مقابله با ترافیک است رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خلاقیت و ایده پردازی باید برفضای صنعت و تولید کشور حاکم شود، چراکه از این طریق می توان رونق تولید، افزایش کیفیت محصول و رشد صادرات را رقم زد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برون گرایی اقتصاد یکی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- یان فرانسیس گفت که شاید خنده دار به نظر برسد اما فکر می کنم من خوش شانس ترین مرد جهان باشم به هرحال، نقل ماجراهای من برای مردم جالب است و سرگرمشان می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: فقه شیعی در پاسخگویی به مسائل جدید، توان و ظرفیت بسیار بالا و کم نظیری دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اجرای طرح مشاوره های قبل از طلاق گفت: این طرح گرچه 35 درصد پرونده های طلاق را به صلح و سازش ختم کرده اما این یک اقدام زیربنایی نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- حسین اسرافیلی در پی درگذشت احمد عزیزی، شاعر انقلاب، گفت: عزیزی در قالب مثنوی جزو تاثیرگذارها بود و حرف تازه ای برای گفتن داشت و تعابیر جدیدی را وارد حوزه شعر مثنوی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نمایش سارا کاری از گروه تئاتر اوینار به عنوان یکی از نمایش های برگزیده نهمین فستیوال تئاتر کرالای هندوستان انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- علی محمد زنگانه بیشترین آمار طلاق را مربوط به سال های اول تا پنجم زندگی زوجین دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون برق و انرژی وزیر نیرو از پیشرفت 98 درصدی تکالیف ابلاغی برنامه اقتصاد مقاومتی بخش برق در خراسان رضوی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر این استان ضمن انتخاب به عنوان الگو در طراحی نقشه علمی کشور به عنوان منطقه علم و فن آوری ایران معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- کتاب نامه های اکبر رادی به کوشش حمیده بانو عنقا توسط نشر نشانه منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از ورود فرآورده های تولیدی توسط پالایشگاه تهران با برند این شرکت در بازار داخلی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- داور مسابقه بین الملل و سیفژ دهمین جشنواره پویانمایی، تکنیک های مورد استفاده انیمیشن سازان ایران را جذاب معرفی کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن به دنبال اسلام منهای روحانیت است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فضای شهری ما به خصوص منابع طبیعی، گیاهان دارویی و صنعت دارویی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- آلبوم موسیقی مسافر با صدای زنده یاد خسرو شکیبایی با محوریت اشعار سهراب سپهری؛ به آهنگسازی و تنظیم محمد رضا احمدیان 22 اسفند منتشر می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- 156 راس گوسفند و گاو در 2 حادثه جداگانه به علت برق گرفتگی و مصرف مکمل دارویی در شهرستان سراب تلف شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم مستند A157 محصول سازمان سینمایی حوزه هنری از امروز در شبکه های توزیع اینترنتی فیلم منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمدی موزیکال خواستگاری به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی از سوم فروردین ماه هم زمان با آغاز سال جدید در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: محور ارزیابی دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی است و اگر دولت در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کند، دولت موفقی است و اگر موفق عمل نکند دولت ناموفقی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ایرباس از خودروی پرنده مفهومی رونمایی کرده است که راه حلی فوق العاده برای مقابله با ترافیک است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مردم در خانه ملت بر این باور هستند که قانون در زمینه خرید و فروش عضو بدن سکوت اختیار کرده و متاسفانه مافیا نیز از همین خلاء قانونی سوء استفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران روز پنج شنبه 19 اسفند با تجلیل از برگزیدگان، به کار خود پایان می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت رنو فرانسه با خودروهای متعدد و جدید خود در نمایشگاه خودرو ژنو شرکت کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین موسوی از مصالحه در یک پرونده قتل عمد پس از 7 سال در شهرستان فیروزآباد خبرداد .
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فقر در توابع مسجد سلیمان، شهری که اولین چاه نفت کشور در آن کشف شد به حدی است که مردم محتاج یک گالن نفت هستند و حتی قدرت خرید نان ندارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سیف در کانال تلگرامی خود با بیان این که خبر توقیف 1.6 میلیارد دلار از دارایی های کشور در لوکزامبورگ دقیق نمی باشد گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که بر اثر اختلاف مالی مرد جوانی را در "برازجان" به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بود، 48ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه هیچ گسل جدیدی در تهران یافت نشده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- شبکه های سیما برای روزهای پایانی هفته چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله میهمان داریم ساخته محمدمهدی عسگرپور را در نظر گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حال حاضر با کمبود شرایط مالی مواجه هستیم. شماره حساب باشگاه در سایت هست و هرکسی به هر نحوی می تواند به تیم کمک کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) سامانه ای جهت کنترل عملکرد ناوگان حمل ونقل بار و مسافر است اما مشاهده اتاق کنترل خاص آن خالی از لطف نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ایالت هاوایی خواستار صدور فرمان فوری از سوی دادگاه آمریکا برای توقف دستور جدید مهاجرتی دونالد ترامپ شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- هر گزارش حقوق بشری می بایست از یک روش و متدولوژی خاص خود برخوردار باشد و معلوم باشد که فرضیه ها و نظریه های مطرح شده بر چه اساسی استوار است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از کشف محموله قاچاق 310 میلیون ریالی صیفی جات و میوه در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران اقتصاد مقاومتی را بالاترین سند استراتژیک در حوزه اقتصاد دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبی از راه اندازی نخستین واحد یوتیلیتی (سرویس های جانبی) پالایشگاه این فاز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- عکاس حیات وحش، تصاویر زیبایی از غذا خوردن بلندترین حیوان جهان و اعتمادش به انسان تهیه کرده که دیدنی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند مورچه های بلوط به سرعت با افزایش دمای شهرها سازگار شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیزدهمین قسمت از برنامه سینما دو پنجشنبه 19 اسفند ماه ساعت 23:30 به نقد و بررسی فیلمِ در حال اکران ماحی اختصاص دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در دیدار رئیس موزه ملی ایران و هیات اعزامی از موزه لوور، مقدمات برپایی نمایشگاهی از آثار موزه لوور در موزه ملی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان نوعی واقعیت مجازی برای بیمارانی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند، ابداع کرده اند که به کاهش استرس های این دوران تاثیر دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- پزشکان بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانی کانادایی متوجه شدند پس از قطع دستگاه های پشتیبانی حیات 4 بیمار در حال احتضار و اعلام فوت آنها، هنوز فعالیت مغزی شان ادامه داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی شناسایی فروشندگان مواد محترقه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- چیدن سفره هفت سین یکی از رسوم زیبای ایرانی ها در آغاز سال نو می باشد، یکی از کارهای جالب و مقرون به صرفه تهیه اجزای مختلف این سفره در خانه است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سعید تاجیک، کارگردان نمایش آمفی ترافیک ، با ابراز امیدواری از استقبال مردم از همایش نمایش ترافیک گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت : خرید کالاهای ایرانی موجب به حرکت درآمدن چرخ تولید و اقتصاد کشور می شود و زمینه ساز اشتغالزایی برای جوانان است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- طرح چراغ های عابر پیاده با آدمک های زنانه به عنوان بخشی از برنامه ترویج برابری جنسیتی در استرالیا راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه دولت کام مردم را با تنظیم بهینه نرخ گوشت شیرین کند،گفت: افزایش عرضه راهکاری برای تنظیم نرخ گوشت در آستانه عید به شمارمی آید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رحمانیان گفت: افرادی که در فضای مجازی شیوه دستیابی به محتویات مستهجن را تسهیل می کنند و یا استعمال مواد مخدر و روان گردان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- حامد زارعان گفت: در نمایش مرگ تصادفی ما با آسیب شناسی جامعه خودمان در زمینه ترافیک و اینکه چقدر آدم ها به این موضوع اهمیت داده و به آن توجه می کنند پرداخته ایم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- منصور خلج، نویسنده و پژوهشگر هنرهای نمایشی، اظهار داشت: آیین های ایران باستان مبتنی بر نوع زندگی کشاورزی و زندگی اجتماعی بوده و آیینی مثل میر نوروزی جنبه نمایشی خیلی شاخصی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- دانشگاه علمی کاربردی در اطلاعیه ای اعلام کرد که مشکل سیستم برق این دانشگاه برطرف شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هر چند تعداد واقعی قتل هایی که مارسل پیتوت انجام داده مشخص نشده اما گفته می شود که احتمالا او بیش از 160 قتل انجام داده است و این در حالی است که از وی به عنوان یکی از مهم ترین مردان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- خدادادی با انتقاد از اینکه در سال های گذشته کوتاهی و قصور زیادی در امر صیانت از منابع طبیعی انجام گرفته است گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کتاب انگلیسی گزیده شعرهای علیرضا قزوه شاعر و مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و سیدعلی موسوی گرمارودی شاعر و مترجم قرآن و پژوهشگر ادبی در حوزه هنری رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- گوگل لیستی از محبوب ترین اپلیکیشن ها و بازی های گوگل پلی استور از اولین روز سرویس دهی این فروشگاه را منتشر کرده است که گزینه های جالبی در آن وجود دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- محسن مومنی شریف در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت احمد عزیزی، این شاعر را از تاثیرگذارترین شاعران انقلاب اسلامی دانست که با مثنوی های روح نواز و غزل های جان گدازش تاثیری ژرف و شگرف بر ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت اعلام کرد: مهلت سازندگان و فروشندگان ایرانی کالاها و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت برای خوداظهاری در سامانه کالای نفت رو به پایان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- همایش نمایش ترافیک از فردا 18 اسفندماه در میادین و ایستگاه های مترو شهر تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام مراسم اعتکاف دانشگاه علامه طباطبایی تا 18 اسفندماه ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار مردمی به درخواست های قضایی 45 نفر از شهروندان هرمزگانی رسیدگی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم های بیتس و لاکرونیا در بازی معوقه لالیگا به تساوی رضایت دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: از دیدگاه طب ایرانی، دفع روده ای باید روزی یک تا دو بار ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل بنادر هرمزگان گفت: 60 فروند شناور مسافری باظرفیت 6 هزار و 951صندلی و 58 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت 2 هزار و 480 دستگاه آماده انتقال مسافران و خودروهای آنها درایام نوروز ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دولت افغانستان به دلیل حمله های راکتی پاکستان به خاک افغانستان به طور رسمی به سازمان ملل متحد شکایت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور پیشین آرژانتین در دادگاهی در بوینس آیرس حاضر شد و از خود در برابر اتهام دست داشتن در اختلاس دفاع کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- جواد لاریجانی گفت: در یمن هزاران کودک با بمب های خوشه ای رژیم سعودی کشته می شوند ولی گزارش یونیسف عنوان می کند کودکان به دلیل جنگ های داخلی می میرند!
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- در پنجمین قسمت از برنامه سه ستاره رامبد جوان و عادل فردوسی پور میهمان این برنامه شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امورخارجه کشورمان ، که به دوحه سفر کرده است، شامگاه چهارشنبه با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت وگو و تبادل نظر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضوهیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:تمام محصولات کشاورزی قابلیت ارائه در بورس کالا را ندارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیدار تدارکاتی برابر عراق متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تنظیم اسناد تجاری و ثبت معاملات شامل نکاتی بوده که لازم است هر فردی قبل از معامله و تجارت نسبت به آن آگاهی داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کشور در شرایط کنونی از بلوغ عقلانی در سطوح مختلف برخوردار شده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: این کشور 24 میلیارد تن دخایر نفتی شناسایی شده دارد که از جذابیت زیادی برای سرمایه گذاری و توسعه برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پلیس آلمان در جستجوی قاتل 19 ساله ای است که یک نوجوان 9 ساله را در شهر هرنه به قتل رسانده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پنج ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری فردا (پنجشنبه، 19 اسفندماه) به طور رسمی افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور تهران گفت: طرح روج و فرد تا ساعت 13 اجرا می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 17 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اکبر فلاح نژاد گفت: وقتی بخواهیم اعلامیه جهانی حقوق بشر را با حقوق بشر اسلامی مقایسه کنیم متوجه می شویم که مبانی اختلافی آن با حقوق بشر اسلامی بسیار متفاوت است ...