پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 6 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: دو نوع خاک صنعتی و خاک مرتعی و جنگلی داریم دسته اول با دریافت مجوز امکان صادراتش وجود دارد اما صادرات دسته دوم چه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک انباری در سنندج با دپوی بیش از1 میلیون نخ سیگار خارجی به ارزش 395 میلیون و 100 هزار ریال کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- 149 نفر در اثر مسمومیت با قرص برنج در سال 95جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال فبل که تعداد فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج113 نفر اعلام شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام پانزدهمین کارگاه های بازیگری تئاتر انجمن بین المللی هنر برلین ویژه جوانان زیر 30 سال منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عمل فوق تخصصی بازسازی بینی و بخشی از صورت یک بیمار در بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با موفقیت انجام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مرگ یک خرگوش نادر در پرواز یونایتد ایرلاینز آمریکا دردسر جدیدی برای این شرکت هواپیمایی بوجود آورده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- منابع امنیتی عراق اعلام کردند که پیشروی نیروهای این کشور در غرب موصل از بیم حملات انتحاری داعش کندتر شده است اما با این وجود طی روزهای گذشته نیروهای عراقی موفق شدند 12 روستا را در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عملیات نیروهای عراقی در موصل و شمال استان دیالی باعث هلاکت 35 تروریست داعش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت: تا زمانی که از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به طور مستمر بنزین تولید نشود، هیچ مراسمی برای افتتاح نخواهیم داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- شبکه های سیما برای اولین هفته اردیبهشت چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن را در نظر گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری شکارچیان غیر مجاز گونه های نادر حیوانات در شهرستان آمل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- عربستان سعودی 7 هزار شغل در پروژه انرژی خورشیدی تا سال 2020 ایجاد می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی می گوید به دلیل همراهی مدیریت شهری با سوداگران مسکن، دو میلیون و 587 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد در حالی که سیاست دولت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کمیته ناشران داخلی سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران از واگذاری غرفه های تخصیص داده شده به ناشران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام المسلمین حمیدی گفت: کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی پشتیبان نهادهای ناظر و مجری انتخابات است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مظهری گفت: امر به معروف و نهی از منکر را از جمله واجبات مهمی دانست که علی رغم جایگاه ویژه اش در دین مبین اسلام، مورد غفلت قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- کودک 5 ساله اردبیلی به علت باز شدن در خودرو نیسان به بیرون پرتاب شده و جانش را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- همایش های انتخاباتی دو کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز شنبه (9 اردیبهشت) در تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از کشف آبراهه های جدید در مسجد امام اصفهان همزمان با ادامه کاوش های باستان شناسی در این مسجد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تام هاردی بازیگر سرشناس سینمای هالیوود یک دزد موتورسیکلت را که در حال فرار بود در خیابان های لندن دستگیر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه امروز هر خانواده ایرانی دغدغه اشتغال را دارد لذا باید بدون شعار مساله بیکاری در راس مسائل کشور قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت: تعداد شهدای حادثه جنایت بار در میرجاوه 10 نفر اعلام شده بود که آمار صحیح آن 9 شهید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بهشتیان گفت: در سال 95 بیش از 90 هزار پرونده پالایش و 100 هزار پرونده غیر ضروری نیز در بایگانی راکد دادگستری امحاء شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی بوشهر گفت: با تلاش پلیس شهرستان دیر یک محموله بزرگ قاچاق قرص و پودر نیروزا به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: آمارها نشان می دهد در سال گذشته ، تعداد 214 نفر (155مرد و مابقی زن ) از عابرین پیاده در بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- 11 کیلوگرم هروئین از خودرو پراید در کرمان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام ارشد دولت چین نیز روز چهارشنبه خاتمه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی را خواستار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خطوط برق و ساختمان های بزرگ چیزهای دست سازی هستند که هر نسلی می تواند آن را انجام دهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- امدادگران این سازمان همزمان با کمک رسانی ها در تلاشند تا سیستم آب رسانی شهری در این مناطق را که در جریان در گیری ها آسیب دیده و یا بکلی از میان رفته اند دوباره راه اندازی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دادگستری ترکیه، شنبه گفته بود تصمیم شورای عالی انتخابات را نمی توان با شکایت در دادگاه قانون اساسی یا دیوان عدالت اداری زیر سوال برد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تونر با بیان اینکه گزارش وزارت خارجه آمریکا با مشورت سایر نهادها تنظیم شده بود گفت که این وزارتخانه اختلافی با سایر نهادها درباره مسائل پیرامون ایران ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شصی توئیتر خود نوشت: نیروهای انقلاب در ⁧انتخابات⁩، موفقیت بزرگی به دست می آورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانه های گیاهی "جک فروت" را جایگزین کاکائو در ساخت شکلات می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- زن جوان به خاطر اینکه همسرش در خانه با جمع آوری پرنده ها به دنبال ایجاد کلکسیون و پرنده بازی است،درخواست طلاق داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- برای همه ما پیش آمده است که دربرهه ای از زندگی، دچار احساس تأسف و پشیمانی شده ایم؛ به دلیل آنچه درگذشته انجام داده، و یا حتی انجام نداده ایم . هنوز دیر نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه توپهای ذرت و تربچه را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسعود قادی پاشا، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تعیین علت فوت و اعلام آن به مرجع قضایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پولی که می خواهیم به مردم بدهیم را به کمیته امداد و بهزیستی بدهیم تا آن را به آدم هایی که نیازمند هستند برسانند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام رئیسی در گفتگوی ویژه خبری گفت:بیکاری، عامل مفاسد و آسیب های اجتماعی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- علل بوی بد بدن به طور کامل شناخته نشده است، و شواهد علمی بسیار کمی در ارتباط تغذیه با بوی بدن وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران به گزارش هایی درباره اینکه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا شخصاً لحن گزارش وزیر خارجه این کشور درباره ایران را تند کرده است واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سوپ ذرت را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- عرق سوز شدن یکی از مشکلات فصل گرما می باشد که باید سریع درمان شود زیرا اگر به درمان عرق سوز شدن توجهی نشود در تابستان اذیت میشوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تمام داده های موجود حاکی از این است که اوضاع در شبه جزیره کره به شدت بحرانی است و هر لحظه احتمال یک جنگ تمام عیار وجود دارد؛ جنگی که یک طرف آن کره شمالی و کشورهای آمریکا، ژاپن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس معتقد است یوونتوس آلگری با یوونتوس کونته خیلی تفاوت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- آکنه فقط برای نوجوانان نیست. بسیاری از مردم بزرگسالان هم به آن مبتلا می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مخاطبان گرامی خبرگزاری میزان برای اطلاع از اخبار و گزارش های روز و ویژه در حوزه سیاست می توانند هر روزه در قالب یک بسته خبری چکیده اخبار و گزارش های گروه سیاسی خبرگزاری میزان را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- باید دانست که بر اساس قانون اگر فردی یک نفر را به قتل برساند حتی اگر شاکی و یا شکات هم رضایت دهند به مجازات حبس محکوم خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در درگیری امروز نیروهای هنگ مرزی میرجاوه، 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ورساق را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- پول تو جیبی بچه ها، از مواردی است که اغلب در خانواده مشکل آفرین می شود.ریشه اصلی این مشکلات نگرش اشتباه ما نسبت به آن است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار که به صورت فردی یا گروهی انجام شود و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک گردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از والدین ، گاهی مجبور به تنبیه فرزندان می شوند،آیا این کار موثر واقع می شود؟تحقیقات نشان می دهد کودکانی که در سنین پایین تنبیه می شوند از سن پنج سال به بعد رفتاری تهاجمی از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نقطه تمایز اسلحه "حیدر" با دیگر سلاح های کالیبر بالا در نیمه اتوماتیک بودن آن است؛ بدین شکل که با توجه به خشاب 4 گلوله ای "حیدر"، این سلاح بعد از هر شلیک، به طور خودکار مسلح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدل جدید مرسدس بنز کلاس S چند روز پیش معرفی شد و حالا میباخ، نسخه ی سوپرلوکس این خودرو را معرفی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- اگر به عارضه تیروئید دچار هستید و قصد کاهش وزنتان را دارید توصیه می کنیم از روش های طبیعیی در این زمینه کمک بگیرید و به وسیله آن ها از وزنتان بکاهید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- از زمان ریاست جمهوری جان اف کندی به این سو همیشه مردی با کیف چرمی سیاه رنگی تمامی رؤسای جمهور آمریکا را همراهی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی آبی های شهر منچستر از کیفیت بازی مهاجم سوئدی شیاطین سرخ تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان دریافتند یک رژیم غذایی غنی از گوشت خطر ابتلا به بیماری های کبدی را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- در درگیری امروز نیروهای هنگ مرزی میرجاوه، 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- شاید برخی از شما عادت داشته باشید با خودتان صحبت کنید. این کار می تواند به بعضی افراد کمک کند بر کارهای پیش رو و درس شان تمرکز داشته باشند و هنگامی که با خود گفتگو می کنند ایده های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شیرینی کره ای با بادام زمینی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- وقتی نمی توانید روی موضوعی تمرکز داشته باشید و توجه تان برای مدت زمان مشخصی، فقط روی یک فرد یا فعالیت خاص باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- قیمت ماشین های کنترلی از 40 هزار تومان شروع و تا 500 هزار تومان ادامه می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- "اوبر" پس از راه اندازی یک سیستم مسافربری آنلاین در سانفرانسیسکو قصد دارد طی چند سال آینده سیستم تاکسی های پرنده را راه اندازی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- پسر جوان که برای رهایی از فقر به سمت قاچاق مواد مخدر رفت، از روزهای خاکستری اش می گوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شنسیل مرغ و گوشت را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیران کسب وکار به ارتباطات اهمیت زیادی می دهند. اگر می خواهید ارتباطات مؤثری برقرار کنید، تسلط بر آنچه لازم است بگویید و چگونگی بیان آن، فاکتورهای مهمی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بهناز جعفری بازیگر سریال "خاک سرخ" سابقه فعالیت با بهترین کارگردان ها را در کارنامه هنری خود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم های فوتوالی الف و ب کشورمان رقبای خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا را شناختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سعید جلیلی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت بیان کرد: به مردم بگویند در این 4سال در اقتصاد، کشاورزی و صنعت چه ارمغانی برای مردم آورده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمتر انگیزه ای باعث می شود صبح شنبه به راحتی از رختخوابتان خارج شوید، حتی یک فنجان قهوه! درواقع تحقیقات هم نشان می دهند قلب شما هم چندان صبح شنبه را دوست ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیتر شگرت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال افغانستان، گفت: برای ثروت اندوزی به افغانستان نیامده بودم بلکه آمده بودم به جهانیان نشان دهم که در افغانستان می توان استعدادها را پیدا و با آنها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- غم و شادی دو مفهموم شناخته شده در میان انسان هاست. افراد بشر با تمام تفاوت ها و تمایزاتی که در میانشان حاکم است درک یکسانی از مفهوم غم و شادی دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهلت پرداخت دیه، از زمان وقوع جنایت در عمد موجب دیه، یک سال قمری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وسواس فکری، نظرات، ایده ها و انگیزه هایی است که مرتبا به ذهن فرد هجوم می آورد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست نایب رئیسی فدراسیون دوچرخه سواری طی حکمی توسط رئیس این فدراسیون منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام ارشد نظامی آمریکایی به نمایندگان کنگره این کشور گفت پیونگ یانگ نمی تواند ناوگروه آمریکایی مستقر در نزدیکی کره شمالی را هدف قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- صحبت کردن در خواب به ویژه در کودکان و مردان اتفاقی طبیعی است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- ستاره اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد به عیادت هم تیمی آرژانتینی اش رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست گفت: نازک و شل شدن,خشک و زرد شدن پوست و ایجاد ضایعات زرد رنگ, نازکی مو و سفیدی آن از نشانه های پیری پوست و مو است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای از برنامه هایی که تحت عنوان آشنایی با نامزدها در رسانه ملی پخش می شود انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با استفاده از این روش جدید می توانید به آسانی و بدون هیچ عوارضی بی خوابی تان را درمان کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئول مسابقات لیگ برتر خبر داد گزارش سه بازی لیگ دسته دوم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده تایلند موفق شد از گروه دشواری که در آن قرار دارد، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- معمولا افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند، همیشه با یک دغدغه بزرگ مواجه هستند و آن نیز این است که چگونه هم کار کنند و هم ادامه تحصیل دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- چینی بای تورسون بیک اف، رئیس پارلمان قرقیزستان بعدازظهر امروز در محل وزارت امورخارجه با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر دوست تان این ویژگی ها را دارد، دشمن شماست. این افراد دوست شما نیستند، دشمن شما هستند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- زمانی که فرد در مواجهه با یک مشکلی قرار می گیرد به خاطر زمینه های اضطراب موجود در ناخودآگاه، به طور ناگهانی دچار دلشوره می شود، اکثر مردم به این موضوع اهمیت نمی دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- خشونتگرها چه شخصیتی دارند و چه کسانی حاضر نمی شوند از یک رابطه خشونت بار بیرون بیایند؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هافبک فرانسوی سرخپوشان منچستربه بازی حساس فردا شب تیمش را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پای اسفناج را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دو مولفه تقریب وحدت مسلمین و تقریب مذاهب را از اهم امور جهان اسلام دانست و گفت: تکفیری ها به دنبال جنگ بین شیعه و سنی هستند ...